Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Švakās 530d E39 turbīnas

AutorsZiņojums
martinssh
13. May 2008, 21:44 #41

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


13 May 2008, 21:40:19 subaru rakstīja:

13 May 2008, 21:17:34 martinssh rakstīja:

13 May 2008, 21:08:28 subaru rakstīja:

13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu



ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!

es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku
Neesmu beidzis nekādas koledzas vai tml vnk ir bijusi saskare ,pats braucu ar dīzeli remontējos Bolderājā pie dīželvecha , Tur ari visu apstāsta ko un kā un kas labāk ko driķst un ko nē


izklausās pēc šamaņa, kad visas vainas novērš murmulēdams pantiņus un vicinot sakaltētu suņa kāju

es remonteejos (driizaak diagnosticeejos, jo remonteeties vnk nvajg) pie INCa ... un šis man ar'viskaut ko pastāsta ...

kuram nu tagad no mums abiem būs taisnība ?
backgrounds ta ķipa vienāds apmēram ?


p.s. - no ruupniicas KAT. lirk TIKAI, lai padarītu auto "zaļāku"!
Ja ceri ak kauto tagad splaušu tev preti tad aizmirsti
Offline
subaru
13. May 2008, 21:44 #42

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 May 2008, 21:31:42 Rifo rakstīja:

13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.


Pats izdomaaji?


kartera ventilaacijas filtrs toč nav jaamaina pie katras eļļas maiņas. Aizsēējis šis uztaisa nelielu spiedienu motora blokā ... bet imho, lai tas nopistu turbu ... diez vai !
Offline
12
13. May 2008, 21:46 #43

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Nu varbūt ne pēc katras eļļas maiņas, šat tad nomainīt vajag, nu vismaz tikko nopirktam.
Offline
diesel
13. May 2008, 21:52 #44

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... eļļa jālej precīzi tāda kāda ir paredzēta konkrētajam motoram. Kartera ventilācijas vārsts jāmaina pie katras eļļas maiņas. +- 12 tkm. Pēc ilgstošas "stiepšanas" jādzesē turbīne. Čipošana točna nepaildzina turbīnes mūžu. Normāls turbīnes mūžs 80-160 tkm. Atkarībā no motora un ekspluatācijas īpatnībām. Atjaunotās turbīnes (tās kuras jau ir beigušās) no Lt Lv vai hvz no kurienes kalpo varbūt līdz pirmajai eļļas maiņai. Jaunu turbīni vajag uzstādīt pie dīlera, tad būs arī gadu garantija
Offline
Modrs
13. May 2008, 21:53 #45

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

man domāt likties, ka tu būt bullšhit.
ja nav prespiediena, tad motoram savā ziņā vieglāk elpot. ja pa daudz elpo, tad tur turbīnā arī ir visādi apvedceļi, kas neļauj pārsniegt zināmu spiedienu.
man domāt likties, ka problēma ir turbīnas eļļošanā - vai nu aizkakāta, vai par maz spiediens, vai kkāds samopals, ja auto ir no lietuvas meistariem nācis.
autors varētu arī detalizētāk izklāstīt - kas beigts - ass luftējas
Offline
Rifo
13. May 2008, 21:58 #46

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Kur vinjsh atrodaas un kaa vinjsh izskataas, tas vaarsts/filtrs?

Luudzu paraadiet

Mosk man jaanomaina
Riit darbaa vareetu iechekot ko TIS par to saka...
Offline
Re5tepa
13. May 2008, 22:00 #47

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


13 May 2008, 21:58:13 Rifo rakstīja:
Kur vinjsh atrodaas un kaa vinjsh izskataas, tas vaarsts/filtrs?

Luudzu paraadiet

Mosk man jaanomaina
Riit darbaa vareetu iechekot ko TIS par to saka...

11. daļa
max 1/2h darbs!

[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 13 May 2008, 22:01:50 ]

Offline
diesel
13. May 2008, 22:01 #48

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


13 May 2008, 21:40:47 Re5tepa rakstīja:

13 May 2008, 21:30:02 12 rakstīja:
Jāmaina laicīgi kartera ventilācijas filtri, nu pie katras eļlas maiņas. Arī viņi kauj nost turbīnas.

par turbīnu nez(varbūt) bet čali no wess saka ka ieplūdes kolektoru easy iznīcināt(saku no savas bēdīgās pieredzes!)

... ieplūdes kolektoru uzjobnī pārlieku lielais turbīnes spiediens, kas savukārt ir sekas ja nav mainīts kartera ventilācijas vārsts.
Offline
Re5tepa
13. May 2008, 22:06 #49

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

Kautkā tā arī čaļi toreiz teica...
Žēl tik ka par tāda filtra esamību un nepieciešamību viņu mainīt uzzināju pēc tam...
Offline
diesel
13. May 2008, 22:09 #50

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... galvenai ka tas vārst maksā neko, kādus padsmit latus
Offline
Rifo
13. May 2008, 22:10 #51

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

30-35
Offline
subaru
13. May 2008, 22:12 #52

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 May 2008, 22:06:55 Re5tepa rakstīja:
Kautkā tā arī čaļi toreiz teica...
Žēl tik ka par tāda filtra esamību un nepieciešamību viņu mainīt uzzināju pēc tam...

tad cik saprotu, tad nochekot vinja darbiibu var ruucosham dzineejam ... paraut nost eļļas korķi - spiediens nedrīkst būt !
Offline
Rama85
13. May 2008, 22:12 #53

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors



... ieplūdes kolektoru uzjobnī pārlieku lielais turbīnes spiediens, kas savukārt ir sekas ja nav mainīts kartera ventilācijas vārsts.

Man arī koletoram tieshi līmejuma vietā paradījas plaisa.
Mēģināju sakniedēt un salīmet, bet pēc testa uz 200 parādījas caurumiņi atkal.
Offline
Rama85
13. May 2008, 22:20 #54

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors

Btw lai nomainītu to brīnumu sanāk ieplūdes kolektoru arii njemt nost?
Offline
diesel
13. May 2008, 22:20 #55

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


13 May 2008, 22:10:34 Rifo rakstīja:
30-35

... bez atlaides, tāda varētu būt veikala cena
Offline
kkas
13. May 2008, 22:39 #56

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

delj katalizaatoru izgrieshanas mirst turbas
kaa jau DUke teica iegriezas aatraak tas viss pasaakums (nedomaaju ka vairaak par 0.1-0.15 bar paceljas spiediens delj katalizatoru izgriesanas ja paceljas vispaar kkci manaami, turklaat
katram autinjam ir droshiibas sisteemas ecu. ja spiediens ir par daudz vnk nosleedz benzu vai aizdedzi utt. vai arii ja nomeeriitaa gaisa daudzums paarniez kkadu noteikto tad ari nogriez.
ja chipots tad var buut savaadaak. bet taa probleemas ar eljoshanu, brutaala karsta motora slaapeeshana, auksta mototra spiidzinaashana, neatbilstoshas viskozitaates eljas lietoshana, moshka pa sisteemu metaala skaidinjas cirkulee, bet nu taas arii aatri motoru nobeigtu.
Offline
Modrs
13. May 2008, 22:50 #57

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


13 May 2008, 22:21:18 Duke rakstīja:

13 May 2008, 21:08:28 subaru rakstīja:

13 May 2008, 21:03:45 martinssh rakstīja:
Nu tad paleic pei sava Griez ārā katalizatorus un uz prieksu



ir jau izgriezti ... bet tā arī tu neko nepaskaidroji !!!

es arī varu sākt spļaut ārā visādus mistiskus apgalvojumus un teikt ka tā ir taisnība ... bet paskaidrot tomēr nemāku


pretspiediens palidz sava zinja piebremzet izpludes gazes izputeja.

Ta teikt sava veida sastregums. Neljauj turbai parak atri parak daudz ieskrieties = palidz cinities ar vienu no turbo auto ljaunumiem - piikjoshana.

Parak laba plusma caur turbas karsto pusi rada parak lielu grieshanos...ja ta uzstadita turba jau standarta ir tuvu savam limitam, tad ta vinja tiek dzita vel atrak, netiek bremzeta un iestajas atrak kirdikt.
bla bla bla..............


nu ja netiek bremzeta izplūdē, tad arī ieplūdē iestājas viss par daudz, finālā motoram būtu jāsāk joņot

nu neder te šī no pirksta izzīstā teorija, jo visu pārgriešanu un pārspiedienu regulē vakuumpribori vai kompis.

simt punkt vaina ir eļļošanā
Offline
subaru
14. May 2008, 07:16 #58

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

principā vajg autoru ... lai pastaasta ko meistars saka par turbo izbeigshanaas iemeslu ....


piemēram, bij vienam SEATam metinaats karteris un kaut kadi suudi palikshi karterii, kas vislaik gaja uz asiiti virsuu ... bezultaataa lufte, asiite paarluuzt un GATAVS!
Offline
Laurens
14. May 2008, 07:50 #59

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


13 May 2008, 22:00:39 Re5tepa rakstīja:

13 May 2008, 21:58:13 Rifo rakstīja:
Kur vinjsh atrodaas un kaa vinjsh izskataas, tas vaarsts/filtrs?

Luudzu paraadiet

Mosk man jaanomaina
Riit darbaa vareetu iechekot ko TIS par to saka...

11. daļa
max 1/2h darbs!


ļoti interesē arī pikčerz, kur var redzēt kartera ventilācijas principu (+ filtru, ja tāds ir) M51 (tds)!
Offline
Re5tepa
14. May 2008, 11:02 #60

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


14 May 2008, 07:50:52 Laurens rakstīja:

13 May 2008, 22:00:39 Re5tepa rakstīja:

13 May 2008, 21:58:13 Rifo rakstīja:
Kur vinjsh atrodaas un kaa vinjsh izskataas, tas vaarsts/filtrs?

Luudzu paraadiet

Mosk man jaanomaina
Riit darbaa vareetu iechekot ko TIS par to saka...

11. daļa
max 1/2h darbs!


ļoti interesē arī pikčerz, kur var redzēt kartera ventilācijas principu (+ filtru, ja tāds ir) M51 (tds)!

Šim motoram tād a brīnuma nav...
tam vnk ir caurums vārsu vākā uz ieplūdes kolektoru!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo