Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vēja ģeneratori, saules paneļi utt.

AutorsZiņojums
Karkls
10. Apr 2008, 03:12 #41

Kopš: 10. Dec 2007

Ziņojumi: 171

Braucu ar:

Pieņemsi Ainažos tos lielos ģeneratorus grasās jaukt nost jo viņiem apkopes ir tik dārgas ka neatmaksājas viņus uzturēt... Nez kādas apkopes un cik bieži jāveic šiem mazajiem ģenerātoriem...
Offline
Rufy
10. Apr 2008, 08:03 #42

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti

Ekonomiski neizdevīgs pasākums, to šobrīd var darīt , ja esi baigais vides aizstāvis un iestājies par visu zaļo, tā tīri pakazuhai!
Offline
Gasjs
10. Apr 2008, 08:48 #43

Kopš: 27. Aug 2004

Ziņojumi: 145

Braucu ar: 03’ 330da

Vienu brīdi pētīju rūpnieciskos. Liepājā karostā viš nosmeļ >2100kwh no viena kw jaudas gadā. Tobiš kaukādi 24% no tā, ja viš visu gadu griestos ar pilnu klapi. Grobiņā bi kaukādi 1800kwh gadā. Liekot ģeneratorus selgāt, tā atdeve būtu vēl lielāka. Bet lielākas arī uzstādīšanas un apkopes izmaksas.

Pie cenām, kas bija pirms pusotra gada kaukāds šitāds lielais ģenerators sevi atpelnītu apmēram 10gados (ieskaitot procentus par nedārgu piesaistīto kapitālu). Skaitījās, ka rūpnieciskais vēja ģeneratoru uzlikt ir apm. 1000Ls/1kw. Tobiš kādi 3milj LVL par normālu 3MW aparātu. Domāju, ka priekš mazajiem aparātiem (kuriem nav masts >60m augstumā un kuri neatrodas tieši pie Baltijas jūras) vēja ekonomiskam izdevīgumam nepietiek.

A tas, ka rūpniecisko nav daudz LR uzstādītu ir cits jautājums: pašvaldība var atšūt; tuvējie iedzīvotāji var protestēt (skat. to jauno fabrīķi Ogrē); Latvenergo var pateikt, ka apakšstacijai nepieciešama $$$ modernizācija; vispār nav pietiekamas jaudas tīklu tuvumā - ievilkšana ir paša un $$$ problēma; jēga likt ir tikai Baltijas jūras piekrastē un ap Ainažiem (skat Edžuļa ielikto karti)
Offline
ddauka
10. Apr 2008, 09:13 #44

Kopš: 10. Mar 2008

Ziņojumi: 122

Braucu ar: tagad ciskudrilli


10 Apr 2008, 08:03:42 Rufy rakstīja:
Ekonomiski neizdevīgs pasākums, to šobrīd var darīt , ja esi baigais vides aizstāvis un iestājies par visu zaļo, tā tīri pakazuhai!

iespringt uz alternatiivo enerģiju (vējš+saules siltumsūknis+dizeļģenerators=lai nosagtu visus patēriņa segmentus tsk. 3f) atmaxājas tajā gadienā, kad miķelsona gudrīši par līnijas pievilkšanu tev paprasa no 15k un uz augšu. rūpnieciskam patēriņam nav variantu, ja nu vienīgi privāts AES
Offline
AET
29. Apr 2008, 00:40 #45

Kopš: 29. Apr 2008

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Nu nav jau tā, ka šīs iekārtas atmaksājas tikai 10 vai vairāk gados, šodienas cena par kwh ir tāda pati kā LE ~ 0.07ls. Vairāk ir www.aet.lv
Offline
Fausts
27. May 2008, 10:13 #46

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

njus...taa arii pieklusaam...ir atrasts kaads sakariigs risinaajums dviinju maajaam?
Offline
jucis
28. May 2008, 00:29 #47

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


27 May 2008, 10:13:00 Fausts rakstīja:
njus...taa arii pieklusaam...ir atrasts kaads sakariigs risinaajums dviinju maajaam?

esmu ar mieru ieguldīt desmit štukas,vēja ģeneratora iegādei, kā rezervi nākotnei. ar malku mums piegrizīs skābekli . pats krāmējos ar puķēm varētu paplašināties ,bet ziemu izvilkt ar peļņu ir pagrūti. kāds var pamest reālu dīleri ?
kas notiek ar elektromagnētiskiem motoriem Latvijā?
Offline
Rifo
03. Oct 2008, 01:06 #48

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Varbuut kaads grib apmekleet?

http://www.latvenergo.lv/pls/portal/docs/PAGE/LATVIAN/files/Vestule+EEC.pdf
Offline
iespejupasaule
21. Jan 2009, 22:01 #49

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Palasiijos te sarkastiito un konstateeju, cik tomeer LV ir atpalikusi

www.iespejupasaule.lv sen jau viss notiekaas
reali testeti LV apstakolos un visiem neticiigajiem varu apgalvot, ka atmaksaajas tas viss un kaa veel.
ja kas, esu gatavs apspriest un oponeet visiem tiem, kas meeginaas pateikt ka nav izdeviigi un dargi bla bla bl atikai veeja karti gan vareeja atrast labaaku un galvenais stipri jaunaaku nevis 2003 gada

veeja potenciaals Lv sen jau ir mainiijies un galvenais ka tikai uz augsahu nevis uz leju

pie 4-6m/s ieks lv menesi var sarazot ar 10k gengeri no 600 liidz 1900 KW! gadaa videeji tas buutu ap 13000- 16000 KWH...
Offline
iespejupasaule
21. Jan 2009, 22:02 #50

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

stapr citu ieksh BMW ljoti labi iederaas inverteri no 12V uz 220V prieksh aarpilseetas tusinja plavaa vai jurmalaa
Offline
Zeemax
21. Jan 2009, 22:20 #51

Kopš: 26. Mar 2003

Ziņojumi: 540

Braucu ar: gludekli

200k $$$ un esi kings

īstenībā tēma kļūst arvien aktuālāka, jo drīz slēdz Ignalīnu un cenas būs ap 0.15 Ls/kwh..
Offline
MartinsL
21. Mar 2012, 22:19 #52

Kopš: 16. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Nebraucu!

UZMANĪBU šis topiks ir 3 gadus vecs, tapēc nedīkt ka pacelts mironis un čekojat datumus.

Tātad ir interese par vēja ģenerātoru. kādas ir jaunākās aktualitātes un varētu pieredzē dalīties kam tāds ir lietošanā. Esmu dzirdējis par mājsaimniecībām kuras pat pa daudz saražo un tad dod tīklā iekšā, par ko saņem pat dubultu samaksu.
Kā ir ar vertikālajiem ģenerātoriem utt ? padiskutēsim.

-----------------
Garāžu sekcijveida vārti un sētas! Poweram -7% no pasūtījuma summas 2018. gada sezonā!

https://www.facebook.com/vartumontaza
Offline
fuuzels
21. Mar 2012, 22:27 #53

Kopš: 11. Apr 2007

Ziņojumi: 550

Braucu ar:

Ja sanem kvotu, tad jau vari visu nodot tīklā par dubulto tarifu. Tā vismaz vajadzēja būt ar zaļo enerģiju. Kāds precīzi tarifs nezinu, laikam gāzes cenai piesiets.
Offline
Wicked
21. Mar 2012, 22:30 #54

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Ir piedāvājumā lietots šāds aparāts:

FD11.0-20KWtype
a. diameter of the wind wheel :11m
b. method of the adjustment: auto adjust to the face wind angle.
c. Rated speed: I2m/s
d. Rated voltage: 380v
e. Rated power: 20kw
f. Generator: 3 phases, permanent-magnet generator
g. Rated rolling speed: 120 R/ min
h. Stop wind speed: 20m/s
i. Start up wind speed: 3m/s,
j. Over wind speed protection: self adjust itself to the facing wind angle and do not exceed the rated rolling speed.
k. Method of change the direction: inspected by anemoscope and dogvane. the rolling speed
controller outputs the deviating signal. 1. Height of the tower: 15m
m. Stop the machine: voltage 435v, temperature 120 degree Celsius, wind speed over 20 metre/
Komplektā ar invertoru.
Kaimiņi atteicās parakstīt atļauju. Cena 4500ls bez akumulatoriem. Ja kādam interesē nosūtīšu pilnu aprakstu PM

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Arsmens
21. Mar 2012, 22:44 #55

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


21 Mar 2012, 22:19:22 M1 rakstīja:
UZMANĪBU šis topiks ir 3 gadus vecs, tapēc nedīkt ka pacelts mironis un čekojat datumus.

Tātad ir interese par vēja ģenerātoru. kādas ir jaunākās aktualitātes un varētu pieredzē dalīties kam tāds ir lietošanā. Esmu dzirdējis par mājsaimniecībām kuras pat pa daudz saražo un tad dod tīklā iekšā, par ko saņem pat dubultu samaksu.
Kā ir ar vertikālajiem ģenerātoriem utt ? padiskutēsim.

Pagooglē pa lv lapām par vertikālajiem. Bija viens, kurš bija testējies un uzrakstījis savu revjū un gala secinājums bija, ka mūsu mazajiem vējiem vertikālie ir vislabākiem.
Offline
RAGE
17. Jul 2012, 16:28 #56

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:


Te čalis pats uzstādījis un visu sīki un smalki aprakstījis.

http://www.autostopi.lv/index.php?option=com_co...=6&Itemid=16


http://www.notepad.lv/veja-generatori-turbinas-t2940.html



-----------------
Unofficial Bandit
Offline
Tune-L
19. Nov 2012, 21:54 #57

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Skatos, ka te sen jau taada teema, bet piespamots ar ateju

Redz kaadu komplektu uzgaaju :

http://www.energolukss.lv/?db=295&lang=lv&prid=476

Man vispaar intereseetu vai kaads varbuut ir saskaaries pa sho laiku ar veeja gjeneratoriem un to uzstaadiishanu un reaalo lietderiibu ?

Cik saprotu, tad izdeviigaaki ir ar vertikaalo asi, jo apkopes izmaksas mazaakas un apkopes retaak jaataisa, gulnji nedilt tik biezhi !

Ja ir kaada interesanta un jeedziiga informaacija, paspamojiet !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
19. Nov 2012, 21:58 #58

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Te ir vertikaalie, bet sanaak krietni daargaak :

http://ae2.lv/vja-turbnas/turbna-ar-vertiklu-ro...klo-rotcijas-asi



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
JohnyB
19. Nov 2012, 22:00 #59

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:

labā ziņa, ka laikam no aprīļa varēs laist iekšā Latvenergo tīklā un ielaisto daudzumu dabūt atpakaļ samaksājot sadales tīkla cenrādi, cik tas būs to gan nezinu, ja ielaidīsi vairāk, starpību gan nesegs, atkritīs čakars ar akumulatoriem.
Offline
Tune-L
19. Nov 2012, 22:05 #60

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tieshi taapeec teema aktuaala !
Kapeec man nebarot maaju no veeja gjeneratora un bezveeja gadijumaa nesatraukties par to ka rij no kopeejaa tiikla ?
Viens ir skaidrs, ka mazaaku par 10 kW nav jeegas likt, citaadi cepeshkraasnii vistinja paliks puscepta

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo