Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Kā darbojas ASC?

AutorsZiņojums
shmurger
02. Dec 2008, 17:15 #41

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


02 Dec 2008, 16:23:21 patric rakstīja:

02 Dec 2008, 16:17:29 shmurger rakstīja:

02 Dec 2008, 16:15:36 patric rakstīja:

02 Dec 2008, 16:09:24 Deivid rakstīja:
A tu pamegjini kadreiz paklausiities kaada ir taa skanja kad kaads wannabe gonskjiks bezjedzigi spolee pa stavvietu, tak bl** atmesties var no taa troksnja.. kam tev tas vajadzigs ? Es ari kadreiz domaaju ka taa ir lieta salikt skjeersam pa daudzstavu stavvietu, lidz vienreiz dzirdeeju kaadu trobeli tas patiesiiba uztaisa



+1 besii tie "sportisti" kas trobelee pa daudz staavu paarkingiem


nevajag sportistus,pietiek , ka izbrauc cauri ar subaaru , kam pareizais izpuuteejs visas dohlaas signalizaascijas uztaisa taadu kori, ka prieks

gribeetu redzeet tavu priekpilno seju kad Tu guljoshu siici no mashiinas ieliktu ratos un tajaa briidii ierodas viens ar savu dobjo skanju, kaucoshiem ritenjiem un sign. kori

zin,siikais parasti, ja gulj , tad vinjsh gulj,visi kaucoshie pie dirsas
Offline
patric
02. Dec 2008, 17:32 #42

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

parati gulj ja arii apaarkt ir troksnis bet ne jau pie taadas trobeles
sorry par es laboshos

[ Šo ziņu laboja patric, 02 Dec 2008, 17:32:57 ]

Offline
harits
02. Dec 2008, 17:33 #43

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

hmm tātad "ASC" īsti nedarbojās T/C stāvvietās
Offline
kars
02. Dec 2008, 17:41 #44

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


02 Dec 2008, 15:25:16 Universal rakstīja:
Es iekāpjot auto jau automātiski veicu 5 darbības:
1) izņemu no ātruma
2) pagriežu aizdedzes atslēgu
3) ieslēdzu tuvās gaismas + migla
4) piesprādzējos
5) izslēdzu ASC



1) sūdīgs ieradums atstāt robā, priekš tam ir domāta rocene

[ Šo ziņu laboja kars, 02 Dec 2008, 17:41:32 ]

Offline
Baller
02. Dec 2008, 18:04 #45

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: aizvērtām acīm


02 Dec 2008, 17:41:04 kars rakstīja:

02 Dec 2008, 15:25:16 Universal rakstīja:
Es iekāpjot auto jau automātiski veicu 5 darbības:
1) izņemu no ātruma
2) pagriežu aizdedzes atslēgu
3) ieslēdzu tuvās gaismas + migla
4) piesprādzējos
5) izslēdzu ASC



1) sūdīgs ieradums atstāt robā, priekš tam ir domāta rocene


kad ziemaa pa nakti piesals un nevareesi nonemt to roceni, domaaju pats saaksi likt robaa
Offline
harits
02. Dec 2008, 18:09 #46

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


02 Dec 2008, 18:04:09 Baller rakstīja:

02 Dec 2008, 17:41:04 kars rakstīja:

02 Dec 2008, 15:25:16 Universal rakstīja:
Es iekāpjot auto jau automātiski veicu 5 darbības:
1) izņemu no ātruma
2) pagriežu aizdedzes atslēgu
3) ieslēdzu tuvās gaismas + migla
4) piesprādzējos
5) izslēdzu ASC



1) sūdīgs ieradums atstāt robā, priekš tam ir domāta rocene


kad ziemaa pa nakti piesals un nevareesi nonemt to roceni, domaaju pats saaksi likt robaa
es gan atstāju robā, gan norauju roceni. laižot mašīnu klāt nepārbaudu vai robaa vai nav, nospiežu sajūgu un piedarbinu, pēc tam skatos ko gribu darīt
Offline
GirtzB
02. Dec 2008, 18:11 #47

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


02 Dec 2008, 18:04:09 Baller rakstīja:

02 Dec 2008, 17:41:04 kars rakstīja:

02 Dec 2008, 15:25:16 Universal rakstīja:
Es iekāpjot auto jau automātiski veicu 5 darbības:
1) izņemu no ātruma
2) pagriežu aizdedzes atslēgu
3) ieslēdzu tuvās gaismas + migla
4) piesprādzējos
5) izslēdzu ASC



1) sūdīgs ieradums atstāt robā, priekš tam ir domāta rocene


kad ziemaa pa nakti piesals un nevareesi nonemt to roceni, domaaju pats saaksi likt robaa

+1 rocene paradzēte tikai atstāšanai piekalnītēs un TA

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Kashelz
02. Dec 2008, 18:14 #48

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


02 Dec 2008, 18:09:44 harkevIcs rakstīja:
es gan atstāju robā, gan norauju roceni. laižot mašīnu klāt nepārbaudu vai robaa vai nav, nospiežu sajūgu un piedarbinu, pēc tam skatos ko gribu darīt

Roceni vari raut, jo ipashi ja ir pakaljas piedzinja, robaa atstaat arii var, piesalt piesals varbut, bet ka saaks kusteet taa atnaaks valjaa. Bet atstat robaa un laist auto ar sajuugu ir slikti, tu taa pis kopaa savu dzineeju, klokjenei slodze un kamer laid auto klaat tur ne suuda nekas neeljojas.

Vajag no roba iznjemt un bez sajuuga laist klaat, tad viss busu bumbaas
Offline
harits
02. Dec 2008, 18:17 #49

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


02 Dec 2008, 18:14:20 Kashelz rakstīja:

02 Dec 2008, 18:09:44 harkevIcs rakstīja:
es gan atstāju robā, gan norauju roceni. laižot mašīnu klāt nepārbaudu vai robaa vai nav, nospiežu sajūgu un piedarbinu, pēc tam skatos ko gribu darīt

Roceni vari raut, jo ipashi ja ir pakaljas piedzinja, robaa atstaat arii var, piesalt piesals varbut, bet ka saaks kusteet taa atnaaks valjaa. Bet atstat robaa un laist auto ar sajuugu ir slikti, tu taa pis kopaa savu dzineeju, klokjenei slodze un kamer laid auto klaat tur ne suuda nekas neeljojas.

Vajag no roba iznjemt un bez sajuuga laist klaat, tad viss busu bumbaas
a kas ir ja es izņemu no roba un laižu klāt ar nospiestu sajūga pedāli
Offline
schillers
02. Dec 2008, 18:20 #50

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


02 Dec 2008, 18:14:20 Kashelz rakstīja:

02 Dec 2008, 18:09:44 harkevIcs rakstīja:
es gan atstāju robā, gan norauju roceni. laižot mašīnu klāt nepārbaudu vai robaa vai nav, nospiežu sajūgu un piedarbinu, pēc tam skatos ko gribu darīt

Roceni vari raut, jo ipashi ja ir pakaljas piedzinja, robaa atstaat arii var, piesalt piesals varbut, bet ka saaks kusteet taa atnaaks valjaa. Bet atstat robaa un laist auto ar sajuugu ir slikti, tu taa pis kopaa savu dzineeju, klokjenei slodze un kamer laid auto klaat tur ne suuda nekas neeljojas.

Vajag no roba iznjemt un bez sajuuga laist klaat, tad viss busu bumbaas


Saies H20 pa nakti normāls sals, ārā ritīgs sniegs bremzes var piesalt tā ka tas rats var arī negriezties! Un jebkurš motors kad tiko tiek pielaists tiek maz eļļots. Un spiežot sajūgu neko n.... kopāVnk ja nospiež sajūgu pirms laišanas tad motoram griesties ir vieglāk, jo nav jāgriež ātrumkārba!
Offline
Kashelz
02. Dec 2008, 18:24 #51

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Piesalt var, bet nu tas nav tik kritiski kaa tas ir preikshpiedzinjas auto, kam ja piesalst gruutu valjaa dabuut!

Bet nu nestaastiet ka dzineejam ir labi ar piespiestu sajuugu starteet, zinu kam dzineeju naacaas nomainiit, jo klokjene saaka staigaat pa bloku, iespejams kads kas ar to brauca ieprieksh vioenmeer taa uzsaaka ar izspiestu sajuugu Sajugu spiezj pirms laizj klaat un iznjem no roba un kad pielaist tad jau dzinejs saak korekti eljoties un viss ir krtiibaa!
Offline
Zarciniex
02. Dec 2008, 18:25 #52

Kopš: 13. Aug 2008

Ziņojumi: 682

Braucu ar: IS350 un IS300


02 Dec 2008, 15:20:25 shmurger rakstīja:

02 Dec 2008, 14:56:19 rita1 rakstīja:
Es visu laiku braucu ar izslēgtu ASC, bet lai strauji uzsāktu, tomēr labāk ir ASC ieslēgt. Tas nekas, ka sākumā aizrijās. Pretējā gadījumā baigi buksē un nometot apgriezienus zaudē sekundes. Vislabāk jau pašam pamēģināt no 0-100 km/st ar hronometru, katrā režīmā vairākas reizes un tad izlemt, kā labāk. Braucu ar BMW 528i

.. un iegaumee to, ka asc pogu nospiezhot un pieturot 5 sec, tas suuds vispaabaa izsleedzaas. vo tad gan ir braukshana.
Kaa tad vinsh vispaariibaa izsleedzas?!
Offline
R_BERGS
02. Dec 2008, 18:26 #53

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


02 Dec 2008, 18:25:40 Zarciniex rakstīja:

02 Dec 2008, 15:20:25 shmurger rakstīja:

02 Dec 2008, 14:56:19 rita1 rakstīja:
Es visu laiku braucu ar izslēgtu ASC, bet lai strauji uzsāktu, tomēr labāk ir ASC ieslēgt. Tas nekas, ka sākumā aizrijās. Pretējā gadījumā baigi buksē un nometot apgriezienus zaudē sekundes. Vislabāk jau pašam pamēģināt no 0-100 km/st ar hronometru, katrā režīmā vairākas reizes un tad izlemt, kā labāk. Braucu ar BMW 528i

.. un iegaumee to, ka asc pogu nospiezhot un pieturot 5 sec, tas suuds vispaabaa izsleedzaas. vo tad gan ir braukshana.
Kaa tad vinsh vispaariibaa izsleedzas?!

Tur kaut kas bij saistiits ar aizdedzes atsleegas poziiciju

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Kashelz
02. Dec 2008, 18:28 #54

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


02 Dec 2008, 18:25:30 OX rakstīja:
atļaušos galīgi nepiekrist

Vari nepeikrist, bet nu taa tas ir, protams, es te kraasas sabiezinu, bet principaa labaak no taa izvairiities! Sajugs domats lai roba ieliktu, nevis lai ar to nospiestu brauktu utt.
Offline
R_BERGS
02. Dec 2008, 18:29 #55

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


02 Dec 2008, 18:28:13 OX rakstīja:

02 Dec 2008, 18:26:35 HeyTolsty rakstīja:

02 Dec 2008, 18:25:40 Zarciniex rakstīja:

02 Dec 2008, 15:20:25 shmurger rakstīja:

02 Dec 2008, 14:56:19 rita1 rakstīja:
Es visu laiku braucu ar izslēgtu ASC, bet lai strauji uzsāktu, tomēr labāk ir ASC ieslēgt. Tas nekas, ka sākumā aizrijās. Pretējā gadījumā baigi buksē un nometot apgriezienus zaudē sekundes. Vislabāk jau pašam pamēģināt no 0-100 km/st ar hronometru, katrā režīmā vairākas reizes un tad izlemt, kā labāk. Braucu ar BMW 528i

.. un iegaumee to, ka asc pogu nospiezhot un pieturot 5 sec, tas suuds vispaabaa izsleedzaas. vo tad gan ir braukshana.
Kaa tad vinsh vispaariibaa izsleedzas?!

Tur kaut kas bij saistiits ar aizdedzes atsleegas poziiciju

piespiežot izslēdzas DSC, pieturot... DTC
thats all

esmu dzirdeejis,ka piezpiezhot pogu vinja tomeer galiigi un pavisam neatsleedzas,tur ir kaut kaada fiicha,ka var vinju galiigi aysleegt

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Kashelz
02. Dec 2008, 18:32 #56

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


02 Dec 2008, 18:28:46 OX rakstīja:
jau izlaboju savu postu

padomāju loģiski.... taisnība


Ahaa, taa tas ir. Rekjini to ka sajuuga atsperes spiezj gultni, bet spiezj arii sparratu vai kaa tru preciizi bija un otru pusi un tas ir saistiist ar klokjeni. Bet ka jau teicu tas ir vecaakiem dzineejiem aktuaali, musdieniigiem gan jau problemu nebuus, ejoshana pardomaataaka, bet kas zin ja ar tiem nobrauks 20+ gadus diez vai tie vispar kalpos
Offline
shmurger
02. Dec 2008, 18:35 #57

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


02 Dec 2008, 18:28:16 Kashelz rakstīja:

02 Dec 2008, 18:25:30 OX rakstīja:
atļaušos galīgi nepiekrist

Vari nepeikrist, bet nu taa tas ir, protams, es te kraasas sabiezinu, bet principaa labaak no taa izvairiities! Sajugs domats lai roba ieliktu, nevis lai ar to nospiestu brauktu utt.

nu protams, labaak starterim pieliekam veel kaarbu ar stiivu ellju griezt. it seviskji kaados -20 graados. ir bijis taa ka starters negriezh,kameer sajuugu nepiespiezh tas gan bij reiz pie kaut kaadiem extreemiem graadiem..
Offline
shmurger
02. Dec 2008, 18:36 #58

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40




atslēdzas atslēdzas

nu vismaz man atslēdzas...
piespiežam... paturam bik... un viss ir offf


..un uz panelja deg divi triistuuriishi dzelteni.

[ Šo ziņu laboja shmurger, 02 Dec 2008, 18:37:17 ]

Offline
shmurger
02. Dec 2008, 18:44 #59

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


02 Dec 2008, 18:37:45 OX rakstīja:


..un uz panelja deg divi triistuuriishi dzelteni.

FAIL

uz paneļa deg:


man likaas , ka divi taadi strunti tur spiizd. varbuut tai reizee dubultojaas
Offline
shmurger
02. Dec 2008, 18:47 #60

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

tomeer nereegojaas...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo