Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jaguar & LandRover pārdos indiešiem
Autors | Ziņojums |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Bija manam chomam viens no peedeejiem XJSiem, kaut kaads anniversary modelis vai kaut kaa taa, piparmeetru zalsh ar gaishi zalju aadu un gaishi zalju koku un 6L V12. Vienkaarshi SEX! BET neskatoties uz to, ka tas bija viens no peedeejiem modeliem, liida aaraa tipiskaas veco jaguaaru kaites - piem vienu vakaru nestraadaa ne el logi ne el benki - no riita viss atkal normaali. Diemzheel naacaas paardot, jo vinsh negribeeja "papastj na babki" uz kautkaadu lielu remontu. Cool fiicha bij ka naktii logutiiriitaaju un pagriezienraadiitaaju kaatinji pie stuures forshi izgaismojaas, tipa neons, bet nu taa, iisti 80to stilaa.
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Jūs te esat sarakstījuši pilnīgāko ku-kū
Kāda starpība, kurā valstī atrodas bankas konts
Proti, ja indieši iegādājas šīs aristokrātu iecienītās markas, tas nenozīmē, ka britu rūpnīcu telpas Indijas vēstniecība pārvērtīsies par imigrantu taboru un jaunais Range Rover tiks izstrādāts uz Tata Mahindra bāzes
Viss, kas būtībā mainās, ir top līmeņa pārvaldība (menedžments).
Bet kas ir būtiskākais apsekts - milzīgas investīcijas! Cik no provizoriskajām informācijām noprotams, tad Tata iekš jaunā pirkuma ieguldīs vairākus simtus miljonu dolāru. Ko tas nozīmē, pirmkārt, head-hunting top līmeņa pārvaldībā, piesaistot spēcīgus kadrus no konkurentiem, otrkārt, investīcijas jaunu tehnoloģiju izstrādē un esošo uzticamības uzlabošanā, kas jaunos modeļus padarīs konkurētspējīgākus.
Kaut vai piemērs ar līdzšinējo īpašnieku Ford. Būtisku investīciju pieplūdumu Jaguar piedzīvoja 1989.gadā, kad Ford to iegādājās un ieguldīja miljardu dolāru, kā arī 1998.gadā, pēc kā arī būtiski uzlabojās Jaguar uzticamība.
Domāju, ka šis darījums sniegs tikai un vienīgi plusus šo marku attīstībā.[ Šo ziņu laboja Bimmer, 26 Mar 2008, 16:03:18 ] | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13586
Braucu ar:
| 100% dodu, ka šo penteri rakstīji ar putām uz lūpām biju ka nekur neminēji savu jagu | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| bimmers smerejas indieshu dibenaa )) Indieshiem naudas dokuja )) indija jau bij anglju kolonija un 2 lielaka valsts pasaule pec iedzivotaju skaita kas ari jau ir pari 1 miljardam churku takshto tur bablo cheliem ir ))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| | Offline | | |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Viss krutaaka savaa laikaa izdariija PSA, kura pirka konkurentus un ar buldozeru izliidzinaaja ruupniicas liidz ar zemi. Taadaa veidaa Francijaa palika tikai Renault, kursh ir Valsts uznjeemums.
Kas attiecas uz Jaguar tad paardeva tiem, ka ir nauda un noieta tirgus. Tata ir mega liels uznjeemums ar attiistiitu razhosanu. Iesaku paluureet netaa apr TATU. | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| http://en.wikipedia.org/wiki/Tata_Group | Offline | | |
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
| XKR
Kaut arii ir kritika, bet tik un taa auto ir mmmmm ...
Patika pieziime par mercedesu | Offline | | |
|
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Jaunais XKR ir mega labs! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex, smudo
|