Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Bmw 850 ---> Cabrio

AutorsZiņojums
Grosha
17. Nov 2007, 09:59 #41

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:

Tak neviens nerakstīja viss skaic,ņemu fleksi ,eju darboties
Offline
Redliner
17. Nov 2007, 10:11 #42

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Ļaujiet takš cilvēkam pasapņot ja neizsapņos nu sapisīs astoto. Ne jūsu nauda, ne jūsu astotais, bet ja nu cilvēciņam tomēr izdodas ko sakarīgu uzbūvēt, ko tad ??? Ne jūs viņu dzemdējāt, ne audzinājāt, ļaujiet takš cilvēciņam izpausties. Nu sapisīs viņš to astoto, nu neko. Vai tad mums maz to muļķu pasaulē, vismaz cilvēciņš nomierināsies un vairs nebūvēs kosmosa kuģus !!!

P.S. Neņem ļaunā, ceram neviena jūtas es neaizskāru !!!
Offline
Foxijs
17. Nov 2007, 10:33 #43

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


2007-11-17 10:11, Redliner rakstīja:
Ļaujiet takš cilvēkam pasapņot ja neizsapņos nu sapisīs astoto. Ne jūsu nauda, ne jūsu astotais, bet ja nu cilvēciņam tomēr izdodas ko sakarīgu uzbūvēt, ko tad ??? Ne jūs viņu dzemdējāt, ne audzinājāt, ļaujiet takš cilvēciņam izpausties. Nu sapisīs viņš to astoto, nu neko. Vai tad mums maz to muļķu pasaulē, vismaz cilvēciņš nomierināsies un vairs nebūvēs kosmosa kuģus !!!

P.S. Neņem ļaunā, ceram neviena jūtas es neaizskāru !!!

Offline
Tune-L
17. Nov 2007, 10:50 #44

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


2007-11-17 09:35, Grosha rakstīja:



Shis ir fotoveikals !

Ideja ir galiigi slima, jo Latvijaa nav Neviena, kas to vareetu civilizeeti veikt !
Varbuut vieniigi, kaads normaals kantoris vaacijaa, bet paarbuuves cena krietni paarsniegs automashiinas pashreizeejo veertiibu

Ruupnieciski Tika izgatavoti 3 eksemplaari, kuri netiek pat piemineeti ruupnicas datos !
Taapat, kaa 18 gab. 830-tie, kurus izniicinaaja peec tam, kad aptveera, ka tas dzineejs ir par vaaju

Populaaraakais ir shis eksemplaars :



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Puuchuks
17. Nov 2007, 11:09 #45

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2007-11-17 10:50, Tune-L rakstīja:
Ideja ir galiigi slima, jo Latvijaa nav Neviena, kas to vareetu civilizeeti veikt !
Varbuut vieniigi, kaads normaals kantoris vaacijaa, bet paarbuuves cena krietni paarsniegs automashiinas pashreizeejo veertiibu

+1
Offline
100
17. Nov 2007, 11:59 #46

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

nesaprotu kas tur nereaals:
spistsheit


-----------------
100.
Offline
SEMIGALL
17. Nov 2007, 12:10 #47

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Ideja ir utopiska Latvijas apstākļos ar to pieredze autobūvē
ja tiešām tā ideja nedod mieru ,ko varu pateikt nerunājot par projekta veiksmīgu iznākumu
- sadabūt tev tos aprēķinus ,kas ir veikti pārbūvējot to e31( no rūpnīcas nekad tādu informāciju nedabūt domājams)
ja nu vienīgi ,kāds privātais vēl ko paralēli darījis un pa ,kādu $$$ var padalīties ar rasējumiem,spēka apreķiniem un tt.,
- tā tu izvairītos no visām tām kļūdām,ko ir pieļāvuši iepriekšējie pārbūvējot
-pārbūves procesā bieži vien būvējot nāk novirzīties no iecerētās līnijas ,kādu tehnoloģisku neatrisināmu problēmu dēļ
-pie mums ir gudras galvas,kas var veikt piemēram aprēķinu ,kādi un cik lieli spēki iedarbojās un vienu otru mezglu,siju, bet vai inzinieris,kas veic aprēķinus,realizē kuģa projektu spēs tās zināšanas izmantot auto pārbūvē?
tieši autobuves,pārbūves pieredzes trūkums varētu būt šķērslis to realizēt ar ko nāksies saskarties realizējot tādu projektu dažādos tā pārbūves posmos
Offline
Redliner
17. Nov 2007, 12:18 #48

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


2007-11-17 10:33, Foxijs rakstīja:

2007-11-17 10:11, Redliner rakstīja:






Nē nu tu tak esi losis !!! Sučara !!!



[ This message was edited by: Redliner on 2007-11-17 12:19 ]
Offline
sejejs
17. Nov 2007, 12:34 #49

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Ar to jau vajadzēja sākt,ka nedarīsi to pats,bet Izraēlā.
Tad naudu kabatā un rādi rezultātu.
Offline
ROLEXX
17. Nov 2007, 12:54 #50

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Ja vien naudas atljauj - iesaku pameegjinaat - piemeeram tam baltajam kabrim izskataas, ka ir uztaisiits miikstais jumts, paintereseejies, vai tev var kaads izgatavot raami un lokaamu kostrukciju no metaala, kaados virpotaajos vai metaalapstraades uznjeemumos, tad kaads naakamais var uztaisiit pashu paarvalku, jo cietais jumts shajaa gadiijjumaa nebuus nopietni!
Noveelu - izturiibu, pacietiibu, bet novest visu liidz galam, ja tas ir beerniibas sapnis, es arii kaut kad realizeshu saveejo! Es ar tevi!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Tune-L
17. Nov 2007, 13:03 #51

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Jumts vien tachu nav risinaajums !!!
Mashiina bez jumta saveerpsies kaa taada amerikaanju klauga
Tur tachu konstruktiivas izmainjas mashiinas virsbuuvee nepiecieshamas, lai taa nesaveerptos un nekljuutu par miskasti ....

Miikstais Jumts kaareiz ir modificeejams no kaadas gatavas konstrukcijas un taa nu buutu mazaakaa probleema varbuut



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
gacha
17. Nov 2007, 13:16 #52

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


2007-11-17 11:59, 100 rakstīja:
nesaprotu kas tur nereaals:
spistsheit






-----------------
Offline
Vadik
17. Nov 2007, 13:36 #53

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

prosto srezatj krishu eto tolko malaja chastj raboti
glavnoe ukrepitj dnische i perednuju stoiku
tak kak krisha avtomobila uchavstvuet v sisteme podderzanija kuzova v opredelennoi forme, to ubrav etot element zestkosti mi vpolne mozem raschitivatj chto mashina slozitsa popalam ili prognetsa
poetomu u cabrioletov ukreplajut dnische i perednie stoiki

sledujuschij moment eto TA
teoreticheski, tak kak takoi avtomobil nikogda SERIJNO ne vipuskalsa, to nado ego sertificirovatj
vrode na Duntes estj kontora kotoraja etim zanimaetsa
Offline
Redliner
17. Nov 2007, 13:57 #54

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Karoče lai visiem būtu miers, es uzņemos darbu.
Nosacijumi:
1)tev ir nepieciešams daudz naudas, ļoti daudz !!!
2)Jāiepērk daudz alko !!!
3)jābūt pacietīgam (māksliniekus nedrīks steidzināt)
4)par sekām un iznākumu neatbildu !!!
Offline
Dullais
17. Nov 2007, 14:26 #55

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Varbūt labāk tomēr pielikt žileti? Būs lētāk un smukāk. Galu galā būs lielāks piespiedējspēks uz aizmugurējiem ratiem
Offline
ROLEXX
17. Nov 2007, 14:37 #56

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2007-11-17 13:03, Tune-L rakstīja:
Jumts vien tachu nav risinaajums !!!
Mashiina bez jumta saveerpsies kaa taada amerikaanju klauga
Tur tachu konstruktiivas izmainjas mashiinas virsbuuvee nepiecieshamas, lai taa nesaveerptos un nekljuutu par miskasti ....

Miikstais Jumts kaareiz ir modificeejams no kaadas gatavas konstrukcijas un taa nu buutu mazaakaa probleema varbuut



Var tak pastiprinaat, sametinot papildus konstrukcijas pie spaares un saanos - tik lietprateejam tas jaadod dariit!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
rosigais
17. Nov 2007, 14:55 #57

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

te netrūkst rūpnīcu ar specifiskam iekārtām,cilvēku ar gudru galvu,ka macījušies skolas kuras beidzot tiktiešām kļūst par inženieri,nevis ka tagad-atsledzieku latvijā tas nav nekas nereāls. un cilvēks ar apņēmību arī to varētu visu izdarīt+nauda un pacietība
Offline
Dullais
17. Nov 2007, 15:19 #58

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-11-17 00:44, Whazaaa rakstīja:

2007-11-17 00:42, Driver rakstīja:
es gribu redzet to inzenieri-geniju, kas izdomas ka partaisit virsbuvi, kur ko partaisit, uztaisit no jauna, lai pie tadas dzineja jaudas virsbuve nesaverptos vai ka savadak nedeformetos, jo ja agrak dalu slodzes uznem jumts, kur vinja tagad paliks?

rekjinot ka 850itajam parasti straadaa triis cilindri tad ar jaudu nebuus probleemas


E31 850i un E32 750i gadienā nebija viens un tas pats "veiksmīgais" dzinējs ar kodu M70
Offline
Spike
17. Nov 2007, 16:42 #59

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

Es sazinajos ar salonu Izraele, shie atsakas taisit, bet sacija ka Vacija 8er. kvalitativi top par cabrio!

Galvanais nosacijums ko man ieteica - konkreti nostiprinat auto rami, prieksh. stojku.

Nereals jau tas nav - aptuvenas izmaksas 5000Ls + - ,

bet es pats gribu paciemoties Fater lande un aprunaties ar shiem, paskatities u.tt.

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
Whazaaa
17. Nov 2007, 16:43 #60

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Tāneko tev apņēmība ziņo par visu kā tev iet. bet nu šaubos vai ar nieka 5000 ls tiksi galā

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo