Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E30 motors no E34 3.5i

AutorsZiņojums
KM
19. Nov 2007, 00:59 #41

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


2007-11-19 00:53, Driver rakstīja:
pats neesmu sturejis 335to, bet esmu runajis ar diviem cilvekiem, kas ar tadiem ir pabraukushi. es jau neteicu, ka nav iespejams pabraukt, bet ir jau vel tada lieta, ka blive starp sedekli un sturi.

nepielien
Offline
Driver
19. Nov 2007, 01:00 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

to, ka m30 ir slikts dzinejs nebiju domajis, manuprat vinsh ir labaks par m20. bet sitaja diskusija biju uzsvars uz to, ka m30 ir smagaks. p.s. esmu pilniba apmierinats ka iet m30b35 ieksh mana 6er un pat neerti pieminet paterinju ap 11l uz 100

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sejejs
19. Nov 2007, 01:22 #43

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Pēc man dotiem cipariem,jo svēris nēesmu, M30 ir par 23kg smagāks par M20 un pat ar visu kārbu tas bija, laikam. Starpība gaužām maza.
Tā kā runāt par vadāmību ir lieki man šķiet.
11L tikai? Mans iekš E30 rija 17L. Tiesa, par sprauslām neko nezinu.
Offline
Mo
19. Nov 2007, 01:25 #44

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

... you forgot the fact that whenever they get in fights, the m30 beats the m50’s face in and sleeps with his girlfriend (m20).
Offline
Driver
19. Nov 2007, 01:45 #45

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu ja tikai 23kg, tad tas nav nekas. biju domajis, ka tur starpiba daudz lielaka. tad jaatdzist, ka vainu runaju ar durakiem, vai ta vadamiba vairak janorakstita uz sliktu ritosho. bet uz 6er pagaidam viss ir standarts, un ja pat visu laiku no vietas topi grida, tad virs 15 ir gruti dabut.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
marihuans
19. Nov 2007, 01:48 #46

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

ja kadam interesee ir pieejams arii m52 bloks ar karteri pa leeto.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Dullais
19. Nov 2007, 03:09 #47

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-10-24 15:54, Mikuzz rakstīja:
Būs jādomā kā novietot radiatoru

Un problēmas iekš csdd, ja netaisīsiet projektu


Cik zināms projekts nav jātaisa, jo dzinēju drīkst likt kādu gribi, ja tas ir vienas un tās pašas markas. Sajā gadījumā M20 dzinējs tiks nomainīts pret M30. Nekādu problēmu

Manam BMW E12 oriģinālā bija (ja nekļūdos)M30B25 dzinējs, tas nosprāga, ielika dzinēju no E12 520 ar kodu M20B20. Tehniskajā apskatē inspektori pat ne vienu vārdu neiepīkstējās, ka kaut kas būtu nepareizi [ This message was edited by: riddler on 2007-11-19 03:13 ]
Offline
Dullais
19. Nov 2007, 03:23 #48

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Nu katrā ziņā mani un manu drapaku tas nepish (pagaidām) Bet vaiatd E30 krutajām 333 versijām dzinēji nebija M30

[ This message was edited by: riddler on 2007-11-19 03:26 ]
Offline
Dullais
19. Nov 2007, 03:31 #49

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Nu jā, tas skaidrs. Bet vispār apskatīju e30.de Tur 335i projekti vnk Pedantiskie vācieši visu kvalitatīvi un pamatīgi pārbūvē!
Offline
edzulis
19. Nov 2007, 03:41 #50

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

V8 rulez
Offline
Mikuzz
19. Nov 2007, 05:33 #51

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


2007-11-19 03:09, Dullais rakstīja:


Cik zināms projekts nav jātaisa, jo dzinēju drīkst likt kādu gribi, ja tas ir vienas un tās pašas markas. Sajā gadījumā M20 dzinējs tiks nomainīts pret M30. Nekādu problēmu




Vari likt ko gribi, ja vien saglabājās rūpnieciskie stiprinājumi, visos citos variantos, welcome, iekš Csdd, ar projektu
Offline
Gacans
19. Nov 2007, 09:28 #52

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D


2007-11-18 20:12, Varemix rakstīja:
nu es vismaz tikko piedzivinaju 2.5 no e36 ieksh e30!
Motora kronšteinus taisīji no rokas vai kā ???
Offline
kaarleenc
19. Nov 2007, 14:52 #53

Kopš: 24. Oct 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 95

Braucu ar: TDI

Kaadu laiku nebiju te ienaacis...esiet gan daudz saraxtiijushi-tas priecee.
Nu taa, sho motoru izvēleejos tieshi taapēc jo tam ir laba grieze jau pie maziem abgriezieniem, nevis kaa 24v motoram kuram dziesma saakas peec 3500.Un cik es aprunaajos ar zinoshiem cilveekiem vinji ieteica sho motoru kaa optimaalaako variantu,jo svaraa kaa jau juus pashi te izrunaajaat no 2.5 tas atshkjiras ~25kg,ko nevar teikt par v12 vai v8 motoriem.Un par bildeem runaajot-pagaidaam ir tikai bildes kur celjam motoru aaraa no e34.Man gan tas nenotiks tik aatri jo gribu samainiit visas bliives kas sulo un vaarstu gumijas un shaales paveerot.
Meerkjis nav aatri ielikt,lai peec tam atkal celtu aaraa ja nu motors peekshnji nodzied gulbja dziesmu
Offline
greenday
22. Nov 2007, 23:59 #54

Kopš: 25. Jul 2007

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

savilet m50
man m50b25
ko konkreti ar vinu var izdarit ?
kam neprasiju visi smejas un saka ka atmosferu dzinejam dzive 50hp nedabushu
bet zinu ja uzlikt m3 3.2 iepludes kolektoru
un zirnekli no m3 3.2 un parprogramet smadzenes
uzlikt sporta sunkni walbro 255 ~500cc sprauslas un vel tur sikumi var dabut kadus 270hp redzeju tadu bmw uz videjo gaja nepajokam...
mums ir LV e30 ar motoru m52b28 no e36 ulikts vis tas ko es jau teicu + kadkads mexaniskajs droselju reguletais cik atceros bija ap 360hp bikerniekov vareja redzet vinu
ir vel kadi varianti pacelt jaudu m50 ?
Offline
Aidzhis
23. Nov 2007, 00:00 #55

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


2007-11-19 01:22, sejejs rakstīja:
Pēc man dotiem cipariem,jo svēris nēesmu, M30 ir par 23kg smagāks par M20 un pat ar visu kārbu tas bija, laikam. Starpība gaužām maza.
Tā kā runāt par vadāmību ir lieki man šķiet.
11L tikai? Mans iekš E30 rija 17L. Tiesa, par sprauslām neko nezinu.
Es gan kkur dzirdēju, ka 70kg!
Offline
Puce
23. Nov 2007, 00:16 #56

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

svarīgi ir kur tie papildus 23kg karājas. ja tie ir bagažniekā, tad viss ir labi, bet ja tie ir uz priekšējā bampera, tad gan nav. Kā zināms, tad m30 ir garāks par m20. m20 iekš e30 tā pat jau ir iegūsts ugunssienā. līdz ar to viss šis liekais svars karājas pāri priekšējai asij un tas nav labi.
Un vispār sējēj, to, ka tas motors ir par smagu visi redzēja LT driftā. tu tur tikai ar pakaļu pa priekšu brauci.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
sejejs
23. Nov 2007, 00:27 #57

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


Nē, tur man rokas līkas bija.
Ar jebkādu jaudīgāku motoru apmesties nekādu problēmu. Tak ar 179Hp metās puikas,kas mācās, tikai tā.
Tas tak bija pirmais driftējamais un trenējies tak nebiju,jo cik ta pa ielu var patrenēties... Tagad tas pats ar Mustangu. 1x tik biju trasē.

Aidzis
Nav kam tur būt smagākam par 70Kg.
Offline
sejejs
23. Nov 2007, 00:29 #58

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

P.S.Pēc komentāriem šķiet,ka esat baigie speci izsvarojumos un vadāmības specifikās.
Take it easy. Ja gribas ko jaudīgāku-interesantu, jādara. Prieks būs.

I need really big engine to blown it
SS68[ This message was edited by: sejejs on 2007-11-23 00:30 ]
Offline
kaarleenc
26. Nov 2007, 20:41 #59

Kopš: 24. Oct 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 95

Braucu ar: TDI

ja jau 23kg ir tik milziiga noziime tad e30 ar 1.6 ir daudz manevreet speejiigaaks nekaa ar 2.5 jo tu rsvaraa ir lilaaka starpiiba
piekriitu ka vadaamiiba var pasliktinaaties,ja pagarina priekshu un motors tiek novietots vairaak uz priekshu paar prieksheejo tiltu,bet lai ieliktu 3.5 nekas taads nav jaadara,taadejaadi vadaamiibai buutu jaauzlabojas,jo pieaug spiediens ur prieksheejiem ratiem.
Offline
Bron
26. Nov 2007, 20:45 #60

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2007-11-19 03:10, riddler rakstīja:
it kaa jau 23 kg tieshaam nav daudz, bet nu izsvarojums tik un taa mainaas, liidz ar to vadaamiiba, nez cik daudz , pie kam kaukaadu atsvaru jau var ielikt e30 bagazhniekaa manam anglju m535i bija graniita astvars pieskruuvets tur kur zapaska liekas, sveera ap 10~15kg, e30 taadu ieliekot domaajams vadaamibas zinjaa nekas nemainiitos



var meegjinaat vizinaaties ar pilnu baaku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo