Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 uzturēšanas izmaksas

AutorsZiņojums
Owen
01. Jul 2009, 18:07 #41

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D

Un kādas ir e60 530i izmaksas salidzinājumā ar X5 3.0d....+/- vienādas jeb ir starpība..un kurš no viņiem būtu uzticamāks auto. Esmu izvēles priekšā
Offline
Yanny
01. Jul 2009, 18:27 #42

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

nu ja nav jāmaina turbīna un aktīvās ogles filtrs, tad jau nemaz dīzelis nav dārgs neskatoties uz šādām iespējamajām izmaxām, es arī tupmāk turpināšu vienu auto turēt ar D dzinēju.

[ Šo ziņu laboja Yanny, 01 Jul 2009, 18:27:49 ]



-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
stuntman
01. Jul 2009, 18:39 #43

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Dzirdēju, pat Zetkai būšot dīzels..
Offline
Yanny
01. Jul 2009, 18:41 #44

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

tas i psc... nu nevar tā. tā ir perversija. nevar to dzinēju uztaisīt tik klusu. Klarxons vienā raidījumā Audi cabrio apdirsa dēl dīzeļa dzinēja ...

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Owen
01. Jul 2009, 18:47 #45

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D

cik saprotu tad ar dizeli ir lielākas izredzes ielidot uz kasjakiem, saprotu ka X5 3.0d nevar salīdzināt ar e60 530i, bet tomērt, kā jums šķiet kurš būtu uzticamāks auto....
Offline
Yanny
01. Jul 2009, 18:50 #46

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

X5 jebkas ritošajā maxās dārgāk. es saprotu, ka par e53 ir runa. dīzelim tas pats. es gan nezinu, cik Zs motori D variantā ir priekš e53.

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
harits
01. Jul 2009, 18:51 #47

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

šādu vai šādu
Offline
Yanny
01. Jul 2009, 18:52 #48

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

d pogās 4.5 ārā un ēdīs mazāk var vēl arī nočipot, ja maz liekas

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Puuchuks
01. Jul 2009, 18:53 #49

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


01 Jul 2009, 18:07:06 Owen rakstīja:
un kurš no viņiem būtu uzticamāks auto.

tas konkrētais auto (nevis modelis), kas trāpās labāks eksemplārs - ar mazāku nobraukumu, saudzīgāk lietots, savlaicīgāk remontēts un labāk uzturēts
Offline
harits
01. Jul 2009, 18:54 #50

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


01 Jul 2009, 18:52:43 Yanny rakstīja:
d pogās 4.5 ārā un ēdīs mazāk var vēl arī nočipot, ja maz liekas
par to neviens nešaubās bet dīzelis ir un paliek dīzelis
Offline
Yanny
01. Jul 2009, 18:54 #51

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

tas tāds spēcīgs arguments

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
fujaks
01. Jul 2009, 18:55 #52

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

zinu tikai, ka 2005. gada X3 ar 3.0d ir diezgan viltīgs auto, kamēr ripinies pa pilsētu tikmēr ok, tiklīdz sākas zeminieki un sarežģītāki braukšanas apstākļi, tā tik maini putekļu gumijas pa 30ls pusasis ir nācies nomainīt. Durvju rokturis x2 ir mainīts, jo ja tur tā trosīte plīst tad atpakot tās durvis kurs katrs koļa un vasja nemāk. Panorama ļuk arī tika vizināts uz BM auto taisīt, līdz visiem zajebal un vairāk neizmanto Panorama ļuk, kā arī jocīga grabēšana un klabēšana. Dotais auto tika izmantots pēc principa, auto kalpo saimniekam nevis otrādi. Protams braukšanas prieks neatsverams.
Offline
harits
01. Jul 2009, 19:18 #53

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


01 Jul 2009, 18:54:58 Yanny rakstīja:
tas tāds spēcīgs arguments
labi palabošu! Tas nav arguments, bet mans viedoklis
dīzleis + tomāts = OK
dīzleis + manual =
Offline
protams
18. Aug 2009, 14:50 #54

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben

klau,moš kautkur bez dīleriem un permalat,bema var nopirkt Microfilterus?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Yanny
18. Aug 2009, 15:03 #55

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

tas ir kas? tas, kādēl dīzeļa trubas ir taisnas un nedūmo ? tas, kas maxā drusku zem 1k LVL ?

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Grubby
18. Aug 2009, 15:06 #56

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 594

Braucu ar:


18 Oct 2008, 17:43:34 VWfans rakstīja:
Vai tiešām 535d dīzeļdegvielas patēriņš ir tikai 5,4 litri uz 100 km pa šoseju un 9,0 litri uz 100 km pilsētā, kā tas ir norādīts BM auto mājas lapā ?

Lai arī es esmu niknākais pretinieks šitiem ražotāju noteiktajiem patēriņiem, šeit diemžēl gandrīz vai japiekrīt
Pa šoseju tā arī varētu būt, 530 pat 2003. gada viņš stabili zem 5,5 rāda, 535 vajadzētu būt tikpat vai mazāk
Par pilsētu- atkarīgs no tā, kāda pilsēta un kārba. Automātam 9l neticās, drīzāk 10-12

[ Šo ziņu laboja Grubby, 18 Aug 2009, 15:18:51 ]

Offline
BGV
18. Aug 2009, 15:17 #57

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

braucu nedaudz virs gada.
530d manual..
hmm.. mana pieredze,

mainīts:

spararats = 610 ls
sajūgs= 300 ls
kolektors (laikam izplūdes)= 350 ls
bija pārtrūkusi siksna līdz ar to mainīja arī skriemeli = 350 ls
motora "balka" = 350 ls
Xenona lampa = 50 ls
un pārējie sīkumi zem 50 ls (izņemot eļļu, kuras maiņa izmaksā virs 50 ls par reizi).


ir čipots, līdz ar to uz to norakstu sajūgu

patēriņš konstanti tikai pa Rīgu darba laikā pārvietojoties max 7 litri uz 100 km.



-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
protams
18. Aug 2009, 15:23 #58

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben

braucu jau gandrīz 3 gadus ar 530iA,
izmaksas:
lielākais nesen peldošie sailenbloki un kārbas karteris-270 Ls,
kopumā kādas trīs eļļas maiņas plus vienreiz bremžu eļļa, 1 reiz microfiltrus, hadenei TIKAI 2 bukses priekšā, patērīņš rāda 11.2

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
LA
18. Aug 2009, 15:30 #59

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


18 Aug 2009, 15:17:04 BGV rakstīja:
braucu nedaudz virs gada.
530d manual..
hmm.. mana pieredze,

mainīts:

spararats = 610 ls
sajūgs= 300 ls
kolektors (laikam izplūdes)= 350 ls
bija pārtrūkusi siksna līdz ar to mainīja arī skriemeli = 350 ls
motora "balka" = 350 ls
Xenona lampa = 50 ls
un pārējie sīkumi zem 50 ls (izņemot eļļu, kuras maiņa izmaksā virs 50 ls par reizi).


ir čipots, līdz ar to uz to norakstu sajūgu

patēriņš konstanti tikai pa Rīgu darba laikā pārvietojoties max 7 litri uz 100 km.



Jāpērk automāts
Offline
suslix
18. Aug 2009, 15:41 #60

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

kā ir ar to aktīvo ogli vai kā viņu tur sauc par particular filter,man audim tas iet uz beigām un zinu ka maxā ap 1200ls . Skāde normāla.gribēju zināt vai ir jespēja viņus kautkā attīrīt noņemot utt. vai arī kur varētu meklēt par normālāku ciparu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo