Autors | Ziņojums |
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
06 Sep 2017, 20:59:48 @boitmans rakstīja:
Sveiki, jautajuma saistiba ar f20 prieksejiem lukturiem. nopirku auto ar uzsistu prieksu, kuram nak adaptivie bi-xenona lukturi. latvija piedavajums gauzam svaks, zvanu leisiem, sis man saka, ka anglu lukturi ari der, viss atkarigs kadu spuldzi liec ieksa.ta tiesam ir? nav no tam letakajam lietam, tapec prasu pec padoma. paldies!
Razvods,spūdze nelauž staru!Starp linzu un spūldzi ir bleķa gabals kas veido slīpumu staram!Konkrēti par f20 nepateikšu ir krāmēti Vag bixenoni un vecāka gadagājuma bmw!Ja tev vecie lukturi ir metami pajauc palūri vai jaucās tas pasākums! |
Offline | |
|
Kaspars_birzulis | |
Kopš: 06. Sep 2017
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Kaspars_birzulis | |
Kopš: 06. Sep 2017
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
06 Sep 2017, 23:14:39 @RSAWorkshop rakstīja:
kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk
2003 gads |
Offline | |
|
J_E | |
Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
|
06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
..bla bla bla..bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
uzinstalē DIS, vai rheingold. veic testus. ja jau "Impu māki" tad ar šito ar tiksi galā.
PS beigts MAFs,MAPs impā rādītu jau neadekvātas vērtības. kvēlsveču relejs/sveces neietekmēs jaudu.
vai nospiežot un turot atvēršanas pogu kādu brīdi logi nolaižās..?[ Šo ziņu laboja J_E, 07 Sep 2017, 01:21:50 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
06 Sep 2017, 23:55:41 @Kaspars_birzulis rakstīja:
06 Sep 2017, 23:14:39 @RSAWorkshop rakstīja:
kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk
2003 gads
Man pašam 6tā gada un problēma aktuatorā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas |
Offline | |
|
Kaspars_birzulis | |
Kopš: 06. Sep 2017
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
07 Sep 2017, 01:15:38 @J_E rakstīja:
06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
..bla bla bla..bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
uzinstalē DIS, vai rheingold. veic testus. ja jau "Impu māki" tad ar šito ar tiksi galā.
PS beigts MAFs,MAPs impā rādītu jau neadekvātas vērtības. kvēlsveču relejs/sveces neietekmēs jaudu.
vai nospiežot un turot atvēršanas pogu kādu brīdi logi nolaižās..?
Logi ar pulti neatveras. Par DIS nebiju neko dzirdējis, paldies par info. Būs jāatrod ši programma. Ar to pašu kabelei DIS strādā? Pasmags Rhingolds ir pieejams (100+ gb), tik nav sānācis laiks pieķerties tā uzlikšanai. |
Offline | |
|
|
J_E | |
Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| DiS jau vecs ka zeme. ies ar KL kabeli
vel var pamekleet istaD bija rutracker apgraizitaas versijas krietni mazaka apjoma ~30gb tapat ari reinis. |
Offline | |
|
darknmy | |
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
07 Sep 2017, 02:09:40 @uldens1 rakstīja:
06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
A ja elektriskais aktuators?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
07 Sep 2017, 14:21:34 @RSAWorkshop rakstīja:
07 Sep 2017, 02:09:40 @uldens1 rakstīja:
06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
A ja elektriskais aktuators?
2003 GADAM???? |
Offline | |
|
Bemebers | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
| Sveiki spečuki sakiet kā man zināt kad vajdzētu mainīt savam M54B30 kartera ventilaciju.Vienīgais ko esmu piefiksējis kad ziemā atskrīvējot korķi eļļas ir tie sauktie dzletenie punķi, bet tas ir deļ tā ka es īsus gabalus braucu un kad izbrauc faraku gabalu viņi izzūd. Kādi ir simptomi kad reāli jamina? |
Offline | |
|
vovix | |
Kopš: 12. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: visu kas pagadās!
| Labrit speci,sakiet kas bija ar e46 318d 2005gada,m47 ar 85kw,pirms 2gadiem tadu pirkam,bet neatceros kas tur bija,par demferi un turbinu zinu,kas vel tur bija jaskatas? |
Offline | |
|
vovix | |
Kopš: 12. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: visu kas pagadās!
|
07 Sep 2017, 19:03:29 @vovix rakstīja:
Labrit speci,sakiet kas bija ar e46 318d 2005gada,m47 ar 85kw,pirms 2gadiem tadu pirkam,bet neatceros kas tur bija,par demferi un turbinu zinu,kas vel tur bija jaskatas?
Jabrauc rit skatities! |
Offline | |
|
egils54 | |
Kopš: 22. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: deviņdesmit otro
| Kapēc spiež kaut kur eļļu gar eļļas filtra korpusu, ja blīvi nesen mainīju? Korpuss ir uzlikts no m50 uz m52. |
Offline | |
|
|
insurance_broker | |
Kopš: 06. Oct 2015
Ziņojumi: 20
Braucu ar:
| F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?
Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.
|
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ir vajadziiba aatri uzmest aci E90 no apakshas, noveerteet kas hadenee jaamaina, kautkas grab priekshaa un aizmuguree. vajag tikt uz paceelaaja shodien Riigaa. paardaugava der. |
Offline | |
|
platinbronze | |
Kopš: 05. Aug 2017
Ziņojumi: 168
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
10 Sep 2017, 23:46:36 @insurance_broker rakstīja:
F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?
Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.
Dažādi platumi sākas no 19! Var jau likt...bet tik ko teiks ar laiku cilvēka labākais draugs - reduktors
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
| Biedri,
Kāds var ieteikt labu servisu ventspilī, kur pārbaudīt auto ?
VAG var vest uz molleri tur ?
Paldies! |
Offline | |
|