Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
-JUREVICH-
06. Sep 2017, 22:27 #39821

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


06 Sep 2017, 20:59:48 @boitmans rakstīja:
Sveiki, jautajuma saistiba ar f20 prieksejiem lukturiem. nopirku auto ar uzsistu prieksu, kuram nak adaptivie bi-xenona lukturi. latvija piedavajums gauzam svaks, zvanu leisiem, sis man saka, ka anglu lukturi ari der, viss atkarigs kadu spuldzi liec ieksa.ta tiesam ir? nav no tam letakajam lietam, tapec prasu pec padoma. paldies!
Razvods,spūdze nelauž staru!Starp linzu un spūldzi ir bleķa gabals kas veido slīpumu staram!Konkrēti par f20 nepateikšu ir krāmēti Vag bixenoni un vecāka gadagājuma bmw!Ja tev vecie lukturi ir metami pajauc palūri vai jaucās tas pasākums!
Offline
Kaspars_birzulis
06. Sep 2017, 22:45 #39822

Kopš: 06. Sep 2017

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2017, 23:14 #39823

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaspars_birzulis
06. Sep 2017, 23:55 #39824

Kopš: 06. Sep 2017

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


06 Sep 2017, 23:14:39 @RSAWorkshop rakstīja:
kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk


2003 gads
Offline
J_E
07. Sep 2017, 01:15 #39825

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:


06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
..bla bla bla..bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?

uzinstalē DIS, vai rheingold. veic testus. ja jau "Impu māki" tad ar šito ar tiksi galā.

PS beigts MAFs,MAPs impā rādītu jau neadekvātas vērtības. kvēlsveču relejs/sveces neietekmēs jaudu.

vai nospiežot un turot atvēršanas pogu kādu brīdi logi nolaižās..?

[ Šo ziņu laboja J_E, 07 Sep 2017, 01:21:50 ]

Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2017, 01:44 #39826

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 Sep 2017, 23:55:41 @Kaspars_birzulis rakstīja:

06 Sep 2017, 23:14:39 @RSAWorkshop rakstīja:
kāda gada auto? Ja ar elektrisko aktuatoru, tad tas ir sadilis visdrīzāk


2003 gads
Man pašam 6tā gada un problēma aktuatorā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
07. Sep 2017, 02:09 #39827

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
Offline
Kaspars_birzulis
07. Sep 2017, 11:48 #39828

Kopš: 06. Sep 2017

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


07 Sep 2017, 01:15:38 @J_E rakstīja:

06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
..bla bla bla..bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?

uzinstalē DIS, vai rheingold. veic testus. ja jau "Impu māki" tad ar šito ar tiksi galā.

PS beigts MAFs,MAPs impā rādītu jau neadekvātas vērtības. kvēlsveču relejs/sveces neietekmēs jaudu.

vai nospiežot un turot atvēršanas pogu kādu brīdi logi nolaižās..?


Logi ar pulti neatveras. Par DIS nebiju neko dzirdējis, paldies par info. Būs jāatrod ši programma. Ar to pašu kabelei DIS strādā? Pasmags Rhingolds ir pieejams (100+ gb), tik nav sānācis laiks pieķerties tā uzlikšanai.
Offline
J_E
07. Sep 2017, 12:42 #39829

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

DiS jau vecs ka zeme. ies ar KL kabeli
vel var pamekleet istaD bija rutracker apgraizitaas versijas krietni mazaka apjoma ~30gb tapat ari reinis.
Offline
darknmy
07. Sep 2017, 13:12 #39830

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Offline
RSAWorkshop
07. Sep 2017, 14:21 #39831

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Sep 2017, 02:09:40 @uldens1 rakstīja:

06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
A ja elektriskais aktuators?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
07. Sep 2017, 16:31 #39832

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Sep 2017, 14:21:34 @RSAWorkshop rakstīja:

07 Sep 2017, 02:09:40 @uldens1 rakstīja:

06 Sep 2017, 22:45:58 @Kaspars_birzulis rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un ir atradis risinājumu. Tātad e46 2.0d 150 zs brīžiem pazūd jauda (precīzāk būtu teikt brīžiem parādas jauda). Braucot tas izskatās tā ka līdz 100kmh ieskrienas ap 20 sekundēs. EGR ir noglušīts, katalizators izgriezts, pēc korekcij sprauslas it kā labas, lielākā korelcija 0.6.
INPA uzrāda divas kļūdas viena par kvēsveču releju otra 4521 (1296) air charge control, kura arī varētu taisīt šos jokus. Kāda virzienā varētu meklēt problēmas cēloni? Lasīts ka pie vainas varētu būt turbīnas aktuators, gaisa masas sansors, bet kā varētu noteikt kur tieši ir problēma?
Vēl pie reizes varbūt kāds ir saskāries ar to ka pults nestrāda( neslēdz durvis vaļā un ciet) izjaucu pulti pamērījumi, ka akumulators pilns 3.1v, piekodēt neizdodas pēc visām internetā atrodamajiem piekodēšanas veidiem. Inpa "body" sadaļā nelauj ieiet. Kāda varētu būt problēma ka nestrādā pults?
Pamerit vakumu vai pienak pie izpildmehanisma,varbut aktuators beigts,varbut kada vakumšļaucina plaisa,varbut pats VNT ķilējas
A ja elektriskais aktuators?
2003 GADAM????
Offline
Bemebers
07. Sep 2017, 18:22 #39833

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sveiki spečuki sakiet kā man zināt kad vajdzētu mainīt savam M54B30 kartera ventilaciju.Vienīgais ko esmu piefiksējis kad ziemā atskrīvējot korķi eļļas ir tie sauktie dzletenie punķi, bet tas ir deļ tā ka es īsus gabalus braucu un kad izbrauc faraku gabalu viņi izzūd. Kādi ir simptomi kad reāli jamina?
Offline
vovix
07. Sep 2017, 19:03 #39834

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: visu kas pagadās!

Labrit speci,sakiet kas bija ar e46 318d 2005gada,m47 ar 85kw,pirms 2gadiem tadu pirkam,bet neatceros kas tur bija,par demferi un turbinu zinu,kas vel tur bija jaskatas?
Offline
vovix
07. Sep 2017, 19:04 #39835

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: visu kas pagadās!


07 Sep 2017, 19:03:29 @vovix rakstīja:
Labrit speci,sakiet kas bija ar e46 318d 2005gada,m47 ar 85kw,pirms 2gadiem tadu pirkam,bet neatceros kas tur bija,par demferi un turbinu zinu,kas vel tur bija jaskatas?



Jabrauc rit skatities!
Offline
egils54
08. Sep 2017, 19:36 #39836

Kopš: 22. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: deviņdesmit otro

Kapēc spiež kaut kur eļļu gar eļļas filtra korpusu, ja blīvi nesen mainīju? Korpuss ir uzlikts no m50 uz m52.
Offline
insurance_broker
10. Sep 2017, 23:46 #39837

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.

Offline
bmwaddict
11. Sep 2017, 11:51 #39838

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

ir vajadziiba aatri uzmest aci E90 no apakshas, noveerteet kas hadenee jaamaina, kautkas grab priekshaa un aizmuguree. vajag tikt uz paceelaaja shodien Riigaa. paardaugava der.
Offline
platinbronze
11. Sep 2017, 11:54 #39839

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


10 Sep 2017, 23:46:36 @insurance_broker rakstīja:
F10 xdrive var likt virsū riepas ar lielāku platumu aizmugurē nekā priekšā?

Doma ir R18 245/45 priekšā un aizmugurē 275/40.




Dažādi platumi sākas no 19! Var jau likt...bet tik ko teiks ar laiku cilvēka labākais draugs - reduktors

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
SmokeAndRide
11. Sep 2017, 11:54 #39840

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

Biedri,

Kāds var ieteikt labu servisu ventspilī, kur pārbaudīt auto ?

VAG var vest uz molleri tur ?

Paldies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo