Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
F50
30. Nov 2019, 15:41 #3981

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Pilsetaa hibriids ir super, bet ja ikdiena daudz brauc pa shoseju, tad pa lielam paterinjs buus taads pats kaa benjai
Offline
Remjanis
30. Nov 2019, 15:44 #3982

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


30 Nov 2019, 12:24:33 @tg rakstīja:
Interesē Toyota hibrīdi, Auris, Corolla. Cik viņiem ir reālais degvielas patēriņš. Grētas ietekmē jādomā par ko ekoloģiskāku.


Auris ar 1,8h ēd ap 4.6-5,2,bet uz šosejas ir diezgan gauss pēc simta.Domājams,ka ar corollu 1,8 būs līdzīgi,jo motoriem nekas būtisks nemainījās. Corolla ar 2,0h ēd ap 5,7-6,3,bet toties ir daudz žirgtāka. Ja Tev hibrīds vajadzīgs īsiem pārbraucieniem ne biežāk kā trīs stundās,tad ekonomija būs tikai vasarā. Ziemā,pat ap nulli grādiem nobraucot līdz 10km arī vidējais ir ap 10 uz 100.Kad auto salons ir normāli uzsilis,tad patēriņš krītās,jo salonu silda benzīna motors.
Offline
tg
30. Nov 2019, 16:08 #3983

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās

Kuras tad tu ieteiktu, šajā cenu grupā?
30 Nov 2019, 15:30:03 @Mizx rakstīja:

30 Nov 2019, 12:24:33 @tg rakstīja:
Interesē Toyota hibrīdi, Auris, Corolla. Cik viņiem ir reālais degvielas patēriņš. Grētas ietekmē jādomā par ko ekoloģiskāku.
Toyota ar hibrīdiem sāka, bet šobrīd sēž uz savām vecajām tehnoloģijām. Eiropas hibrīdi šobrīd tērē krietni mazāk. Toyotai pluss par pieredzi, bet konkurentiem parametri šobrīd labāki.
Offline
Mizx
30. Nov 2019, 18:51 #3984

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


30 Nov 2019, 16:08:18 @tg rakstīja:
Kuras tad tu ieteiktu, šajā cenu grupā?
30 Nov 2019, 15:30:03 @Mizx rakstīja:

30 Nov 2019, 12:24:33 @tg rakstīja:
Interesē Toyota hibrīdi, Auris, Corolla. Cik viņiem ir reālais degvielas patēriņš. Grētas ietekmē jādomā par ko ekoloģiskāku.
Toyota ar hibrīdiem sāka, bet šobrīd sēž uz savām vecajām tehnoloģijām. Eiropas hibrīdi šobrīd tērē krietni mazāk. Toyotai pluss par pieredzi, bet konkurentiem parametri šobrīd labāki.

Ātri uzmetot aci, es ņemtu mazlietotu Mercedes C-klases hibrīdu, analogi piedāvājumi BMW 2 vai 3 sērijas hibrīdiem. Patēriņš būs līdz 50% mazāks kā Toyotai. Un nebūs uz šosejas mocīšanās. Modernie hibrīdi jau vairāk baterijas lādē kā riteņus griež, Toyota līdz tam īsti vēl nav nonākuši. Mazās Toyotas degvielu tērē kā nu jau vecie Mercedes W221 S-klases hibrīdi, tas nav normāli. Ekoloģija, ekonomiskums Toyotai vairāk ķeksītim un lai dabūtu atļaujas braukt iekšā Eiropas lielajās pilsētās.
Offline
e34
30. Nov 2019, 18:57 #3985

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Man nav izprotama šis bezjēdzīgā kompakt/vidējās klases hibrīdu filozofija-tērēt no 5 litriem uz augšu,taču normāls (es domāju nekvēpstošs un pasvaigs) dīzelis patērē ap to pašu, tad kāda jēga glorificēt un pārmaksāt par tiem sūdiem

[ Šo ziņu laboja e34, 30 Nov 2019, 18:59:15 ]

Offline
Modrs
30. Nov 2019, 19:46 #3986

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


30 Nov 2019, 18:51:43 @Mizx rakstīja:
Ātri uzmetot aci, es ņemtu mazlietotu Mercedes C-klases hibrīdu, analogi piedāvājumi BMW 2 vai 3 sērijas hibrīdiem. Patēriņš būs līdz 50% mazāks kā Toyotai. Un nebūs uz šosejas mocīšanās. Modernie hibrīdi jau vairāk baterijas lādē kā riteņus griež, Toyota līdz tam īsti vēl nav nonākuši. Mazās Toyotas degvielu tērē kā nu jau vecie Mercedes W221 S-klases hibrīdi, tas nav normāli. Ekoloģija, ekonomiskums Toyotai vairāk ķeksītim un lai dabūtu atļaujas braukt iekšā Eiropas lielajās pilsētās.


Nu toyotai tā hibrīda tehnoloģija nemaz tik sūdīga nav. Tur nav ātrumkārbas, ir vairāki planetārie pārvadi un 2gab motori/ģeneratori. Ja salīdzina citus hibrīdus, tad tur ir variatori un sazin vēl kas, kuros rodas zudumi.
Spied "Play", lai skatītos video!


un toyotai var uzlikt panelī animāciju un skatīties onlainā, kā tiek padota jauda starp riteņiem, motoru, el motoru un aķiem.
Un, loģiski domājot, hibrīda gadījumā motors negriezīs ģeneratoru, lai tas pēc tam grieztu elektromotoru. Tur jau būs zudumi. Hibrīds lādēsies no bremzēšanas un tikai gadījumos, ja aķi ir patukši.

es jau ev topikā rakstīju, ka ir sanācis tikt pavizinātam beidzamā laikā pietiekami daudz.
Un nebūs tā, ka tagad kāds cits ražotājs, kā tu minēji, edīs pat pa 50% mazāk, kā toyota. Nu nebūs tā. Viņi visi rij aptuveni līdzīgi. beidzamais bija nomas kantora pilnīgi svaigs toyota chr hibrīds ar figviņzinkādu motoru, kurš nenormāli tika zāgēts, skaļs, bez dinamikas un finālā 5,2 l bija

edit: vienīgais, neesmu pētījis, vai tas motors dzesējas īpaši tajos gadījumos, kad kārtīgi atvelk un pēc tam pārslēdzas elektro režīmā. Piemēram, brauc pa ceļu uz ~ 120+ km/h un sākas kalns lejup un motors hlabis izslēdzas. Bet dzirdējis gan esmu, ka toyotām eļļa garšo labi

[ Šo ziņu laboja Modrs, 30 Nov 2019, 19:53:22 ]

Offline
Mizx
30. Nov 2019, 20:34 #3987

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


30 Nov 2019, 19:46:39 @Modrs rakstīja:

30 Nov 2019, 18:51:43 @Mizx rakstīja:
Ātri uzmetot aci, es ņemtu mazlietotu Mercedes C-klases hibrīdu, analogi piedāvājumi BMW 2 vai 3 sērijas hibrīdiem. Patēriņš būs līdz 50% mazāks kā Toyotai. Un nebūs uz šosejas mocīšanās. Modernie hibrīdi jau vairāk baterijas lādē kā riteņus griež, Toyota līdz tam īsti vēl nav nonākuši. Mazās Toyotas degvielu tērē kā nu jau vecie Mercedes W221 S-klases hibrīdi, tas nav normāli. Ekoloģija, ekonomiskums Toyotai vairāk ķeksītim un lai dabūtu atļaujas braukt iekšā Eiropas lielajās pilsētās.


Nu toyotai tā hibrīda tehnoloģija nemaz tik sūdīga nav. Tur nav ātrumkārbas, ir vairāki planetārie pārvadi un 2gab motori/ģeneratori. Ja salīdzina citus hibrīdus, tad tur ir variatori un sazin vēl kas, kuros rodas zudumi.
Spied "Play", lai skatītos video!


un toyotai var uzlikt panelī animāciju un skatīties onlainā, kā tiek padota jauda starp riteņiem, motoru, el motoru un aķiem.
Un, loģiski domājot, hibrīda gadījumā motors negriezīs ģeneratoru, lai tas pēc tam grieztu elektromotoru. Tur jau būs zudumi. Hibrīds lādēsies no bremzēšanas un tikai gadījumos, ja aķi ir patukši.

es jau ev topikā rakstīju, ka ir sanācis tikt pavizinātam beidzamā laikā pietiekami daudz.
Un nebūs tā, ka tagad kāds cits ražotājs, kā tu minēji, edīs pat pa 50% mazāk, kā toyota. Nu nebūs tā. Viņi visi rij aptuveni līdzīgi. beidzamais bija nomas kantora pilnīgi svaigs toyota chr hibrīds ar figviņzinkādu motoru, kurš nenormāli tika zāgēts, skaļs, bez dinamikas un finālā 5,2 l bija

edit: vienīgais, neesmu pētījis, vai tas motors dzesējas īpaši tajos gadījumos, kad kārtīgi atvelk un pēc tam pārslēdzas elektro režīmā. Piemēram, brauc pa ceļu uz ~ 120+ km/h un sākas kalns lejup un motors hlabis izslēdzas. Bet dzirdējis gan esmu, ka toyotām eļļa garšo labi
Pēdējais spams no manas puses šajā diskusijā. Redz, ieliki video, kurā Toyota "jaunā" hibrīda sistēma ir tāda, kā citiem "vecā". Ar atsevišķi motoru, tad elektromotoru, ģeneratoru — tā ir pagātne. Tam visam nu jau bija jābūt integrētam. Piemēram, MB vairs nav nekādas kārbas, tās vietā ir viens elektromotors, kas dara visu, ko Toyota dažādie video norādītie agregāti pa kārtai un iekšdedzes motoram vairs nav nekāda tieša sakara ar riteņiem. Rezultātā var no Vācijas uz Latviju atvilkt pa bāni ar pie 2 litru patēriņu (3-sērijas BMW hibrīds), ko nevar ar Toyota. Hibrīdu tehnoloģijās progress šobrīd ir pa mēnešiem, pat ne pa gadiem. Tiešām nav nekādas jēgas maksāt par hibrīdu, kas realitātē tērē tikpat, cik labs un ekonomisks tradicionāls motors, tas der tikai uz papīra, lai iebrauktu Eiropas lielajās pilsētās. Jēga ir tērēt naudu par hibrīdu, kas tiešām tērē mazāk kā klasisks motors bez hibrīda.
Offline
Modrs
30. Nov 2019, 20:45 #3988

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Vai nu es tevi pārprotu, bet nu mersim šājā video motors ir sasaistīts ar kārbu
Spied "Play", lai skatītos video!


padomā loģiski - pārsvarā hibrīdiem elektromotora jauda ir krietni mazāka par iekšdedzes motora jaudu. Tas jau stabili apliecina to, ka elektromotors "palīdz", nevis uzņemas galveno lomu riteņu griešanā

edit: tikko apskatījos bmw hibrīdus. Pagaidām nekas neliecina, ka motoram kloģenes galā nebūtu kārba!!!
moš vispirms izlasi grāmatiņu, un pēc tam raksti

[ Šo ziņu laboja Modrs, 30 Nov 2019, 20:55:41 ]

Offline
siga
30. Nov 2019, 20:51 #3989

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku

CHR hibrīds tikai Rīgā vasarā 4,0 litri, tagad līdz 4,8. Iepriekšējais japānis ar 2,0 benzīnu tai pašā maršrutā 10-11 litri. Sieva starā, mašīna maza, viegli noparkot un viegli manevrēt. Mašīna lielceļu pusotra gada laikā nav redzējusi un tam arī netika iegādāta, tā ka motora dūkoņu pie straujas apdzīšanas baudīt nenākas.
Offline
Mizx
30. Nov 2019, 21:51 #3990

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


30 Nov 2019, 20:45:33 @Modrs rakstīja:
Vai nu es tevi pārprotu, bet nu mersim šājā video motors ir sasaistīts ar kārbu
Spied "Play", lai skatītos video!


padomā loģiski - pārsvarā hibrīdiem elektromotora jauda ir krietni mazāka par iekšdedzes motora jaudu. Tas jau stabili apliecina to, ka elektromotors "palīdz", nevis uzņemas galveno lomu riteņu griešanā

edit: tikko apskatījos bmw hibrīdus. Pagaidām nekas neliecina, ka motoram kloģenes galā nebūtu kārba!!!
moš vispirms izlasi grāmatiņu, un pēc tam raksti
Nu, pirms likt video, varēji izlasīt grāmatiņu, kā tā 9G-TRONIC hibrīdiem ir uzbūvēta (kas ar ko tādā ir / nav sasaistīts), piedevām, tā der tikai daļai no MB hibrīdiem, pārējiem ir vēl otra konstrukcija. Un kW sadalījums starp elektromotoru un klasisko šobrīd ir tuvu pie 50/50, atkarībā no modeļa. Citādi jau nevarētu pabraukt ar komfortu tikai elektro režīmā.
Offline
Mizx
30. Nov 2019, 22:04 #3991

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:

Un vēl ja kādu interesē patēriņi, tad galu galā ir iespēja iepazīties ar reālu lietotāju datiem: www.spritmonitor.de
Offline
Celtnieks7
04. Dec 2019, 14:37 #3992

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 190

Braucu ar:

Mazas izredzes, bet varbūt tomēr. Interesē atsauksmes/reāla pieredze ar jauno Ford Focus un Honda Civic?
Internetu esmu izlasījis.
Offline
desadesa
04. Dec 2019, 15:14 #3993

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

visas tās atsauksmes ir subjektīvas

tik oti slavinātā honda accord likās pēc mēsla

man pazīstamais beidzot atmetās no šķodām, kia, pežo, iekāpa BMW un brauc jau trešo mēnesi #joptvajumat kā diena pret nakti tie auto
Offline
Kalnz
05. Dec 2019, 08:29 #3994

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


30 Nov 2019, 18:57:11 @e34 rakstīja:
Man nav izprotama šis bezjēdzīgā kompakt/vidējās klases hibrīdu filozofija-tērēt no 5 litriem uz augšu,taču normāls (es domāju nekvēpstošs un pasvaigs) dīzelis patērē ap to pašu, tad kāda jēga glorificēt un pārmaksāt par tiem sūdiem


Ja pārvietojaies pilsētā, tad hibrīds ja šoseja tad dīzelis
Offline
uteo
05. Dec 2019, 09:36 #3995

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:

Benzīns-gāze vispār netiek izskatīts kā variants? Mazāk problēmu un daudz lētāk par dīzeli.
Offline
smilee45
05. Dec 2019, 09:52 #3996

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


04 Dec 2019, 14:37:47 @Celtnieks7 rakstīja:
Mazas izredzes, bet varbūt tomēr. Interesē atsauksmes/reāla pieredze ar jauno Ford Focus un Honda Civic?
Internetu esmu izlasījis.


Fordam viegli krāsu nosist no kuzavas ar akmentiņiem. Krietni vieglāk kā vw. Nekvalitatīvāk un ar plānāku krāsas kārtu nostrādāts.
Offline
Oo_jaa_rs
05. Dec 2019, 10:01 #3997

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: Subaru



Fordam viegli krāsu nosist no kuzavas ar akmentiņiem. Krietni vieglāk kā vw. Nekvalitatīvāk un ar plānāku krāsas kārtu nostrādāts.


VW T-roc 5 mēn. - uz haubes jau ir caurumi krāsā no akmeņiem. 80% tiek braukts pa Rīgu. Pa zeminieku praktiski vispār vēl nav braukts.
Offline
tg
05. Dec 2019, 12:58 #3998

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās


05 Dec 2019, 09:36:17 @uteo rakstīja:
Benzīns-gāze vispār netiek izskatīts kā variants? Mazāk problēmu un daudz lētāk par dīzeli.
Sis jau laikam ir lētākais variants, tikai jauniem auto grūti realizējams. Vajag hibridam uzlikt gāzi
Offline
uteo
05. Dec 2019, 13:01 #3999

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:

Zinu ka Hyundai jaunu piedāvā nopirkt ar gāzes sistēmu. Gan jau arī citi ražotāju tādu opciju piedāvā.
Offline
Norcha324
05. Dec 2019, 13:19 #4000

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


07 Feb 2019, 08:44:54 @Norcha324 rakstīja:
Subaru Outback 0 - 50 000 km, mašīna dzīvo laukos.

No salona izripoja ar 5. paaudzes LPG nezaudējot garantiju

Pie 15 000 km izbeidzās multimediju ekrāns - garantija
Pie 35 000 km sāka grabēt cimdu nodalījuma vāks. Pirmajā reizē kad liku skatīt, teica ka viss labi meistars izbraucis neko nedzird. Otrajā reizē salaboja.
45 000 km aizmugures stabilizatora atsaites - garantija
50 000 km nestrādā aklo zonu asistents - uz servisu neesmu bijis.

Atsevišķs stāsts par gāzi.
Gribēju piekto, bet izrādās vialei mana mašīna pirmā kurai uz dalītā ieplūdes kolektora, plastmasa/alumīnijs uzlikta sestā iekārta.
Rezultātā kolektors nesilst vienādi un uz plastmasas daļas veidojas gāzes vižņi, kuri krītot kolektorā pārlej motoru. No sākuma viale nesaprata par ko es sūdzos arī LV meistars nevar noregulēt iekārtu, līdz izgatavotājs atklāja problēmu ieliekot kolektorā kameras. Problēma sākās pēc ilgstošas braukšanas kruīzā.
Tas beidzās ar katalizatora maiņu pie 45 000km - garantija.
Par ad rem servisu nekādu sūdzību, vajag maiņas mašīnu lūdzu, nobraucu divas nedēļas. Bija jaunais demo OBK kurš brauc labāk kā 17.g. mašīna, piekarē kaut kas izmainīts, tik ļoti nepārdzīvo iesēdušās kontrolakas un asas bedres. Demo XV arī ļoti labi sadzīvo ar bedrainu ceļu, gaitas īpašības līdzīgas kā Forester - ļoti labas
17.g. OBK paciets dziļās bedrēs ir caursitiena sajūta un skaņa.
Ar benzīnu braucot zem 8,5 l/100km (kruīzā pa bāni) nepalīst, gāzei vidējais patēriņš 12 l/100km


50 000km Piektās paaudzes gāzes iekārtu tomēr neizdevās sapārot ar motoru un tika nomainīta pret 4 paaudzi
65 000 km priekšējo bremžu kluču un bremžu disku maiņa. Ražotājs komplektējot ar pašvakra materiāla diskiem, uzlika alternatīvos tie ejot ilgāk.
75 000 km pakaļējo bremžu kluču maiņa
Pirmā TA pie 75 000 km piekarē nomainīts tikai pak. stabiliz. atsaites.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo