Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 22. Jul 2020, 10:12 |
#3961
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jul 2020, 10:00:38 @DM-101 rakstīja:
22 Jul 2020, 09:51:10 @sys9291 rakstīja:
21 Jul 2020, 20:40:11 @DM-101 rakstīja:
21 Jul 2020, 20:18:35 @bokens rakstīja:
21 Jul 2020, 20:04:34 @DM-101 rakstīja:
izlasiiju lidz salikumam:
a. gaaze;
b. Koijots
un sapratu, ka te vairs nav jeega laiku teereet. Veiksmes dzineja [preciizaak - izpluudes] nopishanaa.
Man liekas, ka Jūs godātais joprojām nezinat atšķirību starp direct injection un multipoint injection Varbūt laiks kādreiz skatīties uz to kas darbībā? Draugs ar gāziun N52B30 brauc 6 gadus. Nav nekādu probēmu. Ne vienā brīdi. Tas par ko blogo attiecas uz tiešās iesmidzināšanas motoriem un es piekrītu tam ko par tiem raksti. Pirms pirku savu n52, izpētīju šo jautājumu, ne līdz galam gan ar eļļas rīšanu, taču par gazi gan Tāds runātājs vien esat, kurš n52 ar gāzi nav redzējis.
klau, driikst, es nenolaidiishos liidz tavam liimenim?
par vadiibu - protams, ka taa atskjiras.
un pirmaa probleema: CAS un DME buus jaanomaina FR.
Vai to izdosies nomainiit ar NCS? Hvz, atkariigs no CAS reliizes.
Ja nee, tad buus veel lielaaks sekas. Tb., vispirms FR, tad pareizs softs.
Pirms visa shii - normaali uzcelta integraacija ar veco FR.
afftar, pirms mutiti virinaat, man tev jautajaumi:
vai tu zini, kas ir cilindru kjimiskaas un mehaniskaas efektivitaates testi?
vai tu zini, kaa veidojas sprauslu adaptaaciju kartes?
nee? nu tad..
FR ar NCS? tu laikam joko...
nee. esmu pilniigi nopietns.
iespeejams, ka Tu jauc FR ar FA
nu tad uzraksti ko tu domā ar FR (lai izslēgtu pārpratumus) | Offline | | |
sys9291 | 22. Jul 2020, 13:00 |
#3962
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jul 2020, 10:14:22 @DM-101 rakstīja:
22 Jul 2020, 10:12:08 @sys9291 rakstīja:
22 Jul 2020, 10:00:38 @DM-101 rakstīja:
22 Jul 2020, 09:51:10 @sys9291 rakstīja:
21 Jul 2020, 20:40:11 @DM-101 rakstīja:
21 Jul 2020, 20:18:35 @bokens rakstīja:
21 Jul 2020, 20:04:34 @DM-101 rakstīja:
izlasiiju lidz salikumam:
a. gaaze;
b. Koijots
un sapratu, ka te vairs nav jeega laiku teereet. Veiksmes dzineja [preciizaak - izpluudes] nopishanaa.
Man liekas, ka Jūs godātais joprojām nezinat atšķirību starp direct injection un multipoint injection Varbūt laiks kādreiz skatīties uz to kas darbībā? Draugs ar gāziun N52B30 brauc 6 gadus. Nav nekādu probēmu. Ne vienā brīdi. Tas par ko blogo attiecas uz tiešās iesmidzināšanas motoriem un es piekrītu tam ko par tiem raksti. Pirms pirku savu n52, izpētīju šo jautājumu, ne līdz galam gan ar eļļas rīšanu, taču par gazi gan Tāds runātājs vien esat, kurš n52 ar gāzi nav redzējis.
klau, driikst, es nenolaidiishos liidz tavam liimenim?
par vadiibu - protams, ka taa atskjiras.
un pirmaa probleema: CAS un DME buus jaanomaina FR.
Vai to izdosies nomainiit ar NCS? Hvz, atkariigs no CAS reliizes.
Ja nee, tad buus veel lielaaks sekas. Tb., vispirms FR, tad pareizs softs.
Pirms visa shii - normaali uzcelta integraacija ar veco FR.
afftar, pirms mutiti virinaat, man tev jautajaumi:
vai tu zini, kas ir cilindru kjimiskaas un mehaniskaas efektivitaates testi?
vai tu zini, kaa veidojas sprauslu adaptaaciju kartes?
nee? nu tad..
FR ar NCS? tu laikam joko...
nee. esmu pilniigi nopietns.
iespeejams, ka Tu jauc FR ar FA
nu tad uzraksti ko tu domā ar FR (lai izslēgtu pārpratumus)
ok, iekopeeshu te arii:
p.s. piem., 525i FR = NU71, bet 530i FR = ND71 (abi: EU/kreisaa puse/N53).
No konkreetas CAS versijas, ja pareizi atceros, arii shis (taapat kaa power class) lockojas. Nu, lai nekraaptos ar nodokljiem, ierobezhotu paarbuuves, utjpr.
FR = model identifikators
p.s. nekorekta FR gadiijumaa ar KFP, protams, vajadziigo softu iedziit var, bet ir 2AF4 kljuda, dzineejs totaalaa limp mode - DISA nevirinaas, jaudas nav, utml.
nu ne jau ar NCS to var korekti izdarīt un kā jau te rakstīja kā to darīa publiskas apspriedes visdrīzāk nebūs (un arī nav nepieciešams) | Offline | | |
abyss | 22. Jul 2020, 13:51 |
#3963
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Oppaaa, gāzes dme ir tikpat advancēts cik n52? Tipa, adaptē sprauslas, sensorus, kārbu, veido savu modeli balstoties uz gāzi un skatās vai teorētiskais dzinējs sakrīt ar reālo ainu
Tas ir, tas ar ko vienkāršoti nodarbojas mūsdienu dme, cik nu no kaspicha esmu sapratis.
Vispār jau kārbai droši vien savs dme, bet tad kaut ko taču ņem no dzinēja vadības, lai veiksmīgi visu darītu, sanāk, ka to komunikāciju arī gāzes dme aizvieto? | Offline | | |
maasters | 22. Jul 2020, 16:30 |
#3964
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| negribu sadirst, varbut iznaks , ja kas piedodiet
nez maybe ir kādi dikti advancēti gāzes kompji, bet parasts 4 paaudzes kompis kādus uzstāda visur tām iekārtām kas uzstadīšanas plus iekārtas izmaksās iekļaujas savos teiksim 500eur tur ir kompis, kas prosta nem signālu no katras sprauslas uz katru stobru, respektīvi tas gāzes kompis "paļaujas" uz auto kompi, ka tas jau iedod signālu īstajā brīdi un aidā. gāzes kompis to signālu nočeko un pēc tā arī smidzina. protams viņam iekšā ir sava kautkāda prosta degvielas karte pēc kuras var izmainit to dozāciju utt, bet anyway tādā limenī kādā strāda moderns siemens vai bosch BMW kompis tāds gāzes kompis toc nestrādā, vismaz ne tiem ar kuriem es esmu braucis.
reāli auto original DME paliek kā galvenā smadzene visam , gāzes kompis tik nolasa pāris temp devējos no reduktora un gāzes rail un gāzes spiedienu salīdzina pret motora vakumu sensorā un tad protams no katras sprauslas saņem info ko tām pienes auto kompis un palielam viss.
tāds gāzes kompis, kas saņem signāklu no visām daļām aka lambda, gaisa masa, temp utt utt tāds manliekas ir tikai tajos auto, kas aju no rūpnīcas iznāk ar LPG opciju.
5 paaudze gāzei ir sarežģītāka bet sīkumos nezinu.
skaidrs ir viens, ka moderniem benzīna dzinejiem ar sarežģītu degvielas sadegšanas specifiku un izplūdes gāzu attīrīšanu tā vienkārši uzstadīt piem to pašu 4 paaudzi gāzes un cerēt, ka viss būs aidā ir lieki, tur būs problēmas, tas cik viņas ir lielas ir jau atkarīgs no gāzes iekārtas kvalitātes un regulējuma.
pašam ir m52 motors, braucu ar to LPG, nez problēmu nav viss iet, atgāzes iekļaujas utt, protams nav tāda jauda kā uz benzīna un check engine sen jau kā atrubīts, apnika , ka acīs spīd.
taka es nekādas ilūzijas neloloju gāze nav perfekts risinājums, tiesa gan lēts, un vecai masīnai neredzu problēmu.
ps. kaspich bet tomēr tad lai labāk brauc ar gāzi nekā ar DPF izravētu dīzeli uz 400k km nobraukumu netā? vismaz gāzei ejot garām izpūtējam nav šalle jābāž priekšā degunam [ Šo ziņu laboja maasters, 22 Jul 2020, 16:37:56 ] | Offline | | |
abyss | 22. Jul 2020, 18:47 |
#3965
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
22 Jul 2020, 18:16:41 @bokens rakstīja:
22 Jul 2020, 18:03:00 @DM-101 rakstīja:
22 Jul 2020, 17:31:00 @bokens rakstīja:
22 Jul 2020, 16:30:22 @maasters rakstīja:
negribu sadirst, varbut iznaks , ja kas piedodiet
nez maybe ir kādi dikti advancēti gāzes kompji, bet parasts 4 paaudzes kompis kādus uzstāda visur tām iekārtām kas uzstadīšanas plus iekārtas izmaksās iekļaujas savos teiksim 500eur tur ir kompis, kas prosta nem signālu no katras sprauslas uz katru stobru, respektīvi tas gāzes kompis "paļaujas" uz auto kompi, ka tas jau iedod signālu īstajā brīdi un aidā. gāzes kompis to signālu nočeko un pēc tā arī smidzina. protams viņam iekšā ir sava kautkāda prosta degvielas karte pēc kuras var izmainit to dozāciju utt, bet anyway tādā limenī kādā strāda moderns siemens vai bosch BMW kompis tāds gāzes kompis toc nestrādā, vismaz ne tiem ar kuriem es esmu braucis.
reāli auto original DME paliek kā galvenā smadzene visam , gāzes kompis tik nolasa pāris temp devējos no reduktora un gāzes rail un gāzes spiedienu salīdzina pret motora vakumu sensorā un tad protams no katras sprauslas saņem info ko tām pienes auto kompis un palielam viss.
tāds gāzes kompis, kas saņem signāklu no visām daļām aka lambda, gaisa masa, temp utt utt tāds manliekas ir tikai tajos auto, kas aju no rūpnīcas iznāk ar LPG opciju.
5 paaudze gāzei ir sarežģītāka bet sīkumos nezinu.
skaidrs ir viens, ka moderniem benzīna dzinejiem ar sarežģītu degvielas sadegšanas specifiku un izplūdes gāzu attīrīšanu tā vienkārši uzstadīt piem to pašu 4 paaudzi gāzes un cerēt, ka viss būs aidā ir lieki, tur būs problēmas, tas cik viņas ir lielas ir jau atkarīgs no gāzes iekārtas kvalitātes un regulējuma.
pašam ir m52 motors, braucu ar to LPG, nez problēmu nav viss iet, atgāzes iekļaujas utt, protams nav tāda jauda kā uz benzīna un check engine sen jau kā atrubīts, apnika , ka acīs spīd.
taka es nekādas ilūzijas neloloju gāze nav perfekts risinājums, tiesa gan lēts, un vecai masīnai neredzu problēmu.
ps. kaspich bet tomēr tad lai labāk brauc ar gāzi nekā ar DPF izravētu dīzeli uz 400k km nobraukumu netā? vismaz gāzei ejot garām izpūtējam nav šalle jābāž priekšā degunam
Žetons, visu precīzi pateici. Neesmu apgalvojis ka var aizstāt, var braukt un labāk tā, nekā ar ekoloģisko katastrofu, kura atstāj aiz sevis neizdzēšamu CO2 sliedi...
Beidzam šo gāzesgeitu. Man žēl ka dēļ viena kantorīša nekompetences atdevu labu kloķeni atpakaļ, to no kura 3.0si nāk un 200 kw varētu kaut kad plānot.
Un ko vinjsh pateica? A4 izmeera nekonkreets palags. Un tu arii/vispaar pamatlietas nerubii.
Man zb atkaartoties,bet nav noziimes nekaadai paaudzei. Ir divi komplekti atskjiriigu sprauslu. Punkts.
Likt gaazi uz shiem dzineejiem nav nekaads pamatojums. Tu ieguusti 2x lielaaku pateerinju par 2x zemaaku cenu. Plus sapistu dzineeja darbiibu un izpluudi,par smirdeklja uzstaadiishanas izmaksaam nerunaajot.
Kaapeec jaabrauc ar auto,ko nevar atljauties? Kaapeec tas jaasapish?
kruīzā uz šosejas 11 l, ar 2.5 motoru, nezinu vai tas ir daudz uz benzīna 8,5 l
retoriski, LV arī dzīvot nevar atļauties un arī nomirt, izmaksas....
Ja Tu abstraktējies tikai uz patēriņu, rad jau viss ok. Jautājums, kapēc visi, kuri kaut cik saprot bmw benzīna dzinējus, apgalvo, ka gāzi nevar likt. Nē nu var, bet tad visas problēmas risini pats. Varētu būt, ka viņi kaut ko saprot? Vai arī tā ir vis pasaules sazvērestība pret gāziniekiem | Offline | | |
sys9291 | 22. Jul 2020, 22:36 |
#3966
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu par patēriņiem runājot termins "pilsēta" ir ļoti stiepts jēdziens, pie kam braucot pisētā 3 km no rīta (nu tā pa korķi), un tieši tik pat vakarā atpakaļ patēriņš būs kosmosā jebkuram dzinējam - nu es tā maigi teiktu kārtīgi virs 10l/100km, a ziemā visi 20... a tauta cepās un tic ilūzijām...
Par LPG runājot - te nu es 100% piekritīšu Kaspičam (ne ko piebilst ne atņemt), jo manuprāt LPG laiki uz BMW beidzās līdz ar M1,3 (M20 M30 dzinēji) pērējais par ekonomiju, ekoloģiju utt jau ir līrika... [ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Jul 2020, 22:37:14 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 22. Jul 2020, 22:56 |
#3967
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| ir kas slavē gāzi, ir kas gāna, bet domāju, ka prātīgāk ir nopirkt dirseli, ja benzīnam nepietiek naudas | Offline | | |
sys9291 | 22. Jul 2020, 22:58 |
#3968
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jul 2020, 22:56:51 @HiJaCKeR rakstīja:
ir kas slavē gāzi, ir kas gāna, bet domāju, ka prātīgāk ir nopirkt dirseli, ja benzīnam nepietiek naudas
pie kam ne BMW bet kaut kādu 3 cil polo... un būs tev degvielas ekonomija... | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 22. Jul 2020, 23:04 |
#3969
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| cik atceros, lietotājam Instigater bija 1-ās sērijas BMW uz gāzes, varētu padalīties ekspluatācijas pieredzē | Offline | | |
sys9291 | 22. Jul 2020, 23:06 |
#3970
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jul 2020, 23:04:18 @HiJaCKeR rakstīja:
cik atceros, lietotājam Instigater bija 1-ās sērijas BMW uz gāzes, varētu padalīties ekspluatācijas pieredzē
nav vērts - vismaz šajā topikā... | Offline | | |
amons | 23. Jul 2020, 14:45 |
#3971
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
| Varbūt iepriekš jau bija runāts un esmu palaidis garām, bet kā vispār reaģē DME un pilnas funkcionalitātes režīms atkarībā no ierakstītajām kļūdām. Par aktīvajam kļūdām skaidrs, balstoties uz tām, tiek viektas korekcijas darbības režīmos utt. Bet kā ar kļūdām kas ir bijušas, bet nav aktīvas, piemēram remonta laikā kads ir nogrābstijies gar kāda sensora kontaktu, atvenojis to un kompī ierakstās kļūda, kļūda nav aktīva un sensors ir darboties spējīgs.
pašam ar veco M54 novērojums bija ka pēc automašīnas noslāpēšanas un piestartēšanas kompis itkā vēlreiz pārbauda vai kļūda ir aktuāla un tad pieņem lēmumu ko darīt ( kloķenes devējs kad sāka mirt nost un pazust kontakts, ierakstoties kļūdai, dzinējs momentā pārgāja limp mode ar paaugstinātiem apgriezieniem, bet noslāpējot un iedarbinot to no jauna viss bija ok, līdz nakamai reizei kad kļūda kļuva aktīva ).
Cik dzirdēts, tad kas attiecas uz airbagu sistēmu, tā neatjauno savu darbibu ja kļūda ir ierakstīta? Attiecīgi noštepselēju kādu airbagu, pievienoju atpakaļ un kamēr kļūda nav nodzēsta, tikmēr man tā sistēma nedarbojas? | Offline | | |
fuuzels | 23. Jul 2020, 15:31 |
#3972
|
| Kopš: 11. Apr 2007
Ziņojumi: 550
Braucu ar:
| Par gāzi tad rezumē:
Gāzēts benzīns = čipotu dīzeli = Gaiļezera onkoloģijas nodaļa?
| Offline | | |
amons | 23. Jul 2020, 15:43 |
#3973
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
23 Jul 2020, 15:33:19 @DM-101 rakstīja:
23 Jul 2020, 14:45:20 @amons rakstīja:
Varbūt iepriekš jau bija runāts un esmu palaidis garām, bet kā vispār reaģē DME un pilnas funkcionalitātes režīms atkarībā no ierakstītajām kļūdām. Par aktīvajam kļūdām skaidrs, balstoties uz tām, tiek viektas korekcijas darbības režīmos utt. Bet kā ar kļūdām kas ir bijušas, bet nav aktīvas, piemēram remonta laikā kads ir nogrābstijies gar kāda sensora kontaktu, atvenojis to un kompī ierakstās kļūda, kļūda nav aktīva un sensors ir darboties spējīgs.
pašam ar veco M54 novērojums bija ka pēc automašīnas noslāpēšanas un piestartēšanas kompis itkā vēlreiz pārbauda vai kļūda ir aktuāla un tad pieņem lēmumu ko darīt ( kloķenes devējs kad sāka mirt nost un pazust kontakts, ierakstoties kļūdai, dzinējs momentā pārgāja limp mode ar paaugstinātiem apgriezieniem, bet noslāpējot un iedarbinot to no jauna viss bija ok, līdz nakamai reizei kad kļūda kļuva aktīva ).
Cik dzirdēts, tad kas attiecas uz airbagu sistēmu, tā neatjauno savu darbibu ja kļūda ir ierakstīta? Attiecīgi noštepselēju kādu airbagu, pievienoju atpakaļ un kamēr kļūda nav nodzēsta, tikmēr man tā sistēma nedarbojas?
Atkariigs no konkretas kljuudas.
Statusu maina - vai nu saakot jaunu braukshanas srsiju,vai peec laika x,veicot atkaartotu testu,vai peec pilna funkxionalitaates testa.
Taapat arii ar funkcionalitaates atjaunoshanu un kljuudas dzeeshanu. Kaa/kuraa gadiijumaa.
Ir veel interesantaak - ir kljuudas,ar kuru dzeeshanu nepietiek,bet jaaveic dzineeja paaradapteeshana.
Pie peedeejiem keisiem dazhi piemeeri:
Kljuudas par degvielas spiedienu (statika);
Kljuudas par elljas spiedienu (statika),
U.c.
Kaa ir kuraa keisaa,to zina tikai izstraadaataajs. Reizeem paliidz pieredze.
Jebkuraa keisaa jaateekjinaas ar suudiigaako scenaariju - dzineejs ir limp mode un paliidz tikai paaradapteeshana.
Tad tīri teorētiski, profilaktiska kļūdu padzēšana arī var palīdzēt DME darbībai. Jo ir bijis pēc pāris servisu apmeklējumiem kad konstatēju ka kāds ir nogrābstijies gar kādu sensoru, ir kļūda par atvienošanu utt... protams neviens nav pacenties kļūdu nodzēst. Nav runa par sensoriem kas iet uz beigām, sāk gļukot utt, bet tīri par variantiem kur kāds ir kontaktus raustijis un nav nodzēsis kļūdas. | Offline | | |
smudo | 23. Jul 2020, 16:40 |
#3974
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ja nav grūti - intereses pēc, vai dzinēja pāradaptēšanai ir līdzīga procedūra kā automātiksās kārbas pāradaptēšanai? Ja ievada google par automātiskās kārba pāradaptāciju, tad urāda informāciju, bet attiecībā uz dzinēja pāradaptāciju pēc remonta ir ļoti skopa info. Iespējams, ka Tavā blogā par šo jau ir kas rakstīts? Ar auto remontiem nenodarbojos un neplānoju, bet interesē auto lietas, tādēļ jautāju vispārīgo zināšanu papildināšanai. | Offline | | |
sys9291 | 23. Jul 2020, 22:35 |
#3975
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Jul 2020, 22:29:04 @DM-101 rakstīja:
P.s. shiem dzineejiem kveelsvechu "relejs" vada katru sveci atseviskji,meera to I/U raksturliiknes,ar kveelsvechu paliidziibu izliidzina cilindru mehaanisko efektivitaati. Ja ir uzinstaleetas nepareizas kveelsveces (ne konkreetajam modelim atbilstoshaas), to I/U raksturliknes neatbilst atljautajam koridoram. Logjiski,tiek ierakstiitas kljuudas un kveelsveces atrubiitas. Ja pietika naudas F10 liizingam,vajadzeeja atlicinaat naudu atbilstoshaam rezerves daljaam.
domāju, ka lieta banālāka - M57 sveču bloks... jo tas ir LĒTĀKS | Offline | | |
HiJaCKeR | 23. Jul 2020, 22:36 |
#3976
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| kāpēc tik sarežģitu mašīnu neremontē servisā, kur specializējas uz BMW ? tādu problēmu nebūtu | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 23. Jul 2020, 22:45 |
#3977
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
23 Jul 2020, 22:41:02 @DM-101 rakstīja:
23 Jul 2020, 22:36:26 @HiJaCKeR rakstīja:
kāpēc tik sarežģitu mašīnu neremontē servisā, kur specializējas uz BMW ? tādu problēmu nebūtu
Paraadi to specializeeto,kur ceert shiis nianses. Ja nu vieniigi wess/inchape ieliktu oem detaljas.
nu vismaz otreiz uz tā paša grābekļa nekāptu, tīri dēļ pieredzes | Offline | | |
sys9291 | 23. Jul 2020, 22:56 |
#3978
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Jul 2020, 22:41:56 @DM-101 rakstīja:
23 Jul 2020, 22:35:32 @sys9291 rakstīja:
23 Jul 2020, 22:29:04 @DM-101 rakstīja:
P.s. shiem dzineejiem kveelsvechu "relejs" vada katru sveci atseviskji,meera to I/U raksturliiknes,ar kveelsvechu paliidziibu izliidzina cilindru mehaanisko efektivitaati. Ja ir uzinstaleetas nepareizas kveelsveces (ne konkreetajam modelim atbilstoshaas), to I/U raksturliknes neatbilst atljautajam koridoram. Logjiski,tiek ierakstiitas kljuudas un kveelsveces atrubiitas. Ja pietika naudas F10 liizingam,vajadzeeja atlicinaat naudu atbilstoshaam rezerves daljaam.
domāju, ka lieta banālāka - M57 sveču bloks... jo tas ir LĒTĀKS
Tad buutu kljuuda tieshi par komunikaaciju ar bloku,ne par bloka savietamiibu ar sveceem.
Bet,alnis autors jau pat kljuudas kodu nav speejis ielikt,par freeze frame nerunaajot..
nu kas to zin ko pilsonis tur satulkojis. Nu neesmu es saskāries ar bloka brēcienu par svecēm, lai gan lēto galu nekad neesam izmantojuši | Offline | | |
vadjiksBMW | 23. Jul 2020, 23:20 |
#3979
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Nu tak tā lētāk, kas ko nesaprast | Offline | | |
cipargalva | 24. Jul 2020, 00:21 |
#3980
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Remonta pieeja atbilstoša auto cenai. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|