Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
e34
01. Apr 2013, 20:25 #3961

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Nesaprotu par ko te ir tik šausmīgs strīds un Driver tava uzstājība,ka e39 528ia tērē tikpat vai vairāk kā e38 740ia,tas taču pat pēc teh datiem tā nav, kaut ko uz ātro atradu, bet nedomāju,ka oficiālie bmw dati daudz atšķiras:

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/4129...uring-528iA.html

http://www.1001moteurs.com/performance/view-BMW...38-Ph2-1595.html
Offline
Driver
01. Apr 2013, 20:28 #3962

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 20:25:01 e34 rakstīja:
Nesaprotu par ko te ir tik šausmīgs strīds un Driver tava uzstājība,ka e39 528ia tērē tikpat vai vairāk kā e38 740ia,tas taču pat pēc teh datiem tā nav, kaut ko uz ātro atradu, bet nedomāju,ka oficiālie bmw dati daudz atšķiras:

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/4129...uring-528iA.html

http://www.1001moteurs.com/performance/view-BMW...38-Ph2-1595.html

strida nav, tik daziem liekas, kaa nevar but


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mateus
01. Apr 2013, 20:31 #3963

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Kādēļ neviens nesader un miers?
Izpumpē sausu bāku, ielej abiem (740 un 52 pa 10 litriem un abi brauc pa štrāsi, kurš pirmais izbeigsies Un lieta darīta...baigā jēga tukši runāt... šitāds eksperiments būtu kudi feināk
Offline
Driver
01. Apr 2013, 20:35 #3964

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 20:31:39 Mateus rakstīja:
Kādēļ neviens nesader un miers?
Izpumpē sausu bāku, ielej abiem (740 un 52 pa 10 litriem un abi brauc pa štrāsi, kurš pirmais izbeigsies Un lieta darīta...baigā jēga tukši runāt... šitāds eksperiments būtu kudi feināk

tas ir cirks nevis eksperiments

abi auto ar pilnam bakam mauc uz liepaju un atpakal, tiek atkal pielietas pilnas baakas un izrekinats videjais, lai neteiktu, ka esmu sagrozijis kautka OBC

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mateus
01. Apr 2013, 21:47 #3965

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Kaut kā šķiet, ka tādi sači, kur sausā bāka ielen noteiktu daudzumu zupas un tad skatās, kurš vairāk nobrauc, nav nekāds jaunums. Neredzu iemeslu, lai to pašu nevar izdarīt ar BMW.

Protams var pūst siekalu burbuļus un visus lamāt par idiotiem un visu atstāt kā ir.

Offline
Driver
01. Apr 2013, 21:55 #3966

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 21:47:42 Mateus rakstīja:
Kaut kā šķiet, ka tādi sači, kur sausā bāka ielen noteiktu daudzumu zupas un tad skatās, kurš vairāk nobrauc, nav nekāds jaunums. Neredzu iemeslu, lai to pašu nevar izdarīt ar BMW.

Protams var pūst siekalu burbuļus un visus lamāt par idiotiem un visu atstāt kā ir.



davai, tikai pirms tiem sachiem Tu man iedod divus jaunus oem benzinsuknus abiem auto un pec sachiem es Tev atdodu tos, kas pirmstam bija uz auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
01. Apr 2013, 22:11 #3967

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


01 Apr 2013, 21:55:47 Driver rakstīja:

01 Apr 2013, 21:47:42 Mateus rakstīja:
Kaut kā šķiet, ka tādi sači, kur sausā bāka ielen noteiktu daudzumu zupas un tad skatās, kurš vairāk nobrauc, nav nekāds jaunums. Neredzu iemeslu, lai to pašu nevar izdarīt ar BMW.

Protams var pūst siekalu burbuļus un visus lamāt par idiotiem un visu atstāt kā ir.



davai, tikai pirms tiem sachiem Tu man iedod divus jaunus oem benzinsuknus abiem auto un pec sachiem es Tev atdodu tos, kas pirmstam bija uz auto

oem riepu gaisu arii iepumpee
saak palikt smiekligi....
Offline
AndrisK
01. Apr 2013, 22:45 #3968

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu


01 Apr 2013, 22:17:55 Sancix rakstīja:
Kapēc bmw inžinieri taisija 528 ja tas rij vairāk kā 540

Es nesaprotu

pilsētā tas 540 rij toč 5l vairāk par 528
Offline
Laoshi
01. Apr 2013, 22:49 #3969

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Apr 2013, 22:17:55 Sancix rakstīja:
Kapēc bmw inžinieri taisija 528 ja tas rij vairāk kā 540

Es nesaprotu


101 reizi apspriesta tēma. Tā arī ieraksti meklētājā "Kapēc BMW inženieri... "
Offline
JDS
02. Apr 2013, 00:27 #3970

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


01 Apr 2013, 21:55:47 Driver rakstīja:

01 Apr 2013, 21:47:42 Mateus rakstīja:
Kaut kā šķiet, ka tādi sači, kur sausā bāka ielen noteiktu daudzumu zupas un tad skatās, kurš vairāk nobrauc, nav nekāds jaunums. Neredzu iemeslu, lai to pašu nevar izdarīt ar BMW.

Protams var pūst siekalu burbuļus un visus lamāt par idiotiem un visu atstāt kā ir.



davai, tikai pirms tiem sachiem Tu man iedod divus jaunus oem benzinsuknus abiem auto un pec sachiem es Tev atdodu tos, kas pirmstam bija uz auto

Tu saac palikt smiekliigs mosh veel mashiinas no ruupniicas? Protams viss visiem ir nopists, tev vienam viss ir ideaalaa kaartiibaa.
Tev jau ntie cilveeki saka, tach atslaabsti nerij 540 zem 8.5 litri, bet nee, tu tupa pie sava turies. Un saka tie, kas ar to auto brauc, atskjiri a no tevis
Offline
Montana
02. Apr 2013, 01:11 #3971

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kas tur ko strideties, driver brauc ikdiena ar abiem e39 2.8 un e38 4.4, un vinsh piderasii to auto tehniskos stavoklus, kads tur brinums vispar ka 4.4 tere mazak uz shosejas, jus tak ari esat noverojusi, ka daudziem v8motoriem tuksgaita ir 500 apgriezieni minute turpretim 6cyl motoriem paliek tie paši 750-800 apgriezieni, auto paterinsh pec visiem fizikas likumiem ir atkarigs tikai un vienigi no slodzes kada ir uzlikta motoram, ko 4.4 parvar vieglak
Offline
Driver
02. Apr 2013, 01:17 #3972

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

piedodiet, bet man tiktiesham ir reeka par jums, vismaz par vairumu

pareizak sakot par to, ka jus tik izlasat vienu fraazi, vai ejat vel talak - izlasat to, ko kads neticigais pamuljkis nocitejis un talak (ieprieksh) neko nelasat, nemaz nerunajot, ka ari kads apdomatu izlasito un varbut iedzilinatos nianses, nevis tikai tupa bljautu "taa nevar but!"

un pati diskusija sakas ar to, ka m52 lidz 08/98 + automatika ir rijigaks par jebkura gada m62 automatiku. gan pilseta, gan arpus tas, delj taa, ka 6cyl motoram ir isaks reduktors, kas vienkarshi ari dod to efektu, ka pie vienadiem kustibas atrumiem auto dzineja apgriezieni bus krietni augstaki (tapec arpus vairak)
un lielu lomu 528 automata rishana ari nosaka tas, ka konkreta auto automatiska atrumkaraba gan loti velu iesledz 5to parnesumu (tapec pilseeta strebj un citus parnesumu ari iesledz velu, salidzinot ar citam karbam), ja kadam interese tieshi kad, tad 5 pie 90kmh ar 96 gada rupnicas softu "D" rezima un tiptronicaa pie 80kmh, kaa ari hidromufta sablokejas tikai pec 100kmh.
uzliekot karbas ecu no jaunaka gada un citadaka tilpuma m52 vienvaosadzineja, ir iespajms atrumu parsleghsanos nodzit par 10kmh uz leju.

turpretii m62 arpus pilsetas ir ekonomiskaks delj garaka reduktora, kas nozime to, ka dzinejam bus mazaki apgriezieni pie taa pasha kustibas atruma, bet pilsetas rezima automatiska karba (D rezima, nevis S) sledzas gan krietni agrak, gan krietni korektak - tas nozime ari to, ka auto ari daudz labak bremze ar dzineju pie pilniba atlaista gazes pedalja un taja bridi momentalais paterinjs ir 0 (nulle), kas savukart kompensee to, ka tas dzinejs uzberot no starta ir spejigs aprit vairak par 6cyl

tapec njemot vera so faktu abi auto pilseta tere apmeram vienadi, javien ar katru no katra krusta nemin gridaa konkreti parspilejot, kas nozime brauktat ar atslegtu pretspolesanu un lielaka dalja jaudas tiek nospoleta gan starta, gan gaitaa.

bet uz m52 ar TU, pec 08/98 jau ir cita elektronika virsu automatam, kas strada apmeram lidzigi m62 automatiem un tie 6cyl auto tiktiesham ir ekonomiskaki pilseta (salidzinot ar m52 bez TU) un delj divvanosu dzineja ari arpus ir ekonomiskaki par vienvanosa m52.

kaa ari sen bija piebilde, ka neinterese m52 brauceju viedoklis ar mehanisko karbu, jo tur paterinji bus citi, ja vaditajs "mak stradat ar atrumkarbu"
taa pati piebilde ari daleji ir attiecinama ari uz m62 mehanikas braucejiem, jo ar tadu auto "nevilkt" jau ir psihologiski vairumam gruuti

bet tie, kas saka, ka 540 tere uz sosejas (nejauciet ar videjo, lohi) 10-12, aizbrauciet un saremontejiet savus auto, jo tas ir par traku prieksh tada auto. vai ielejiet iesakumam normalu degvielu, nevis no statjika vai nestes 95to.

dazi individi vel parec par citiem, kas pasaka, ka vinji ir aitas un sensons vinjus ari cerpj, bet ar visu sensona "cirpshanu" vinju auto paterinjs kautka vairak atbilst maniem sosejas skaitljiem, nevis dazu minetajiem 12 litriem

un ganjau tulit kads iebildis, ka nehuj ar v8 braukt uz 95 vai 105, varbut ari nehuj, bet tas atrums bija kaa atskaites punkts minets, ja brauks atrak ari teres vairak, tikai ari 2,8 braucot teres vairak un busim turpat.

LPG brauceji ar komentariem par paterinju litros, nevis latos uz 100km ari labak lai pakluse, jo 8 no 10 LPG auto ir realas problemas ar degvielas adaptacijam, kas nozime to, ka adaptacijas tiek disabletas un dzinejs strada tupa pec rupnicas kartes "safe modee" un nekas automatiski tur neregulejas pec lambdam, tapec ari atkal rij vairak kaa vajag.

un runajot par kapeikpiseju deribam ar 10litriem baka ir jasmejas, jo visi normali cilveki paterinu mera pec pilnas bakas metodes, bet tie, kas velas izsukt sausu un ieliet 10 litrus lidz noslapshnai ir klauni, jo nesaprot, ka vel neobjektivaku merijumu nevar veikt, jo puse no skidruma var liikuma ieslunkaties otraa bakas pusee un no pirmas puses, puse degvielas aizies, lai uzpilditu filtru un visus degvielas sistemas elementus.
nemaz nerunajot par sapistiem degvielas suknjiem.

un man patiesinba tik uzjautrina tas, ka kadu vai kadus besii, ka man 4.4 arpus mazak rij kaa vinu tieshi tads pats dzinejs
...lejiet vien sudainas ellas, 95to statjika benzinu, uzstadiet leta razotaja gaisa filtrus, ar atmazku sev - "tas tik gaisinieks, ellinieku uzliku/likshu labaku" un paretam tik mainiiet tos pashus kaa ari savirzi ari nekad nevajag regulet/parbaudit.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
02. Apr 2013, 01:21 #3973

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu daziem ari liekas, ka ja esmu pateicis, ka ja e38 rij 8.5, tad ja pasaku, ka e39 jarij mazak, automatiski domaju, ka tas nozimes 6.4l

reizem ari 0.2 litri ir mazak.

un taa kaa sanak nobraukt pabiezi 100km un vairak gabalus, tad izbracot uz sosejas medzu reizem videjo nomest pa nullem un paskatities, kas bus galapunkta

pietiek ieliet 98 vietaa, kautkada sudaina tankaa 95, kaa paterinjs bus augsha

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Marteens
02. Apr 2013, 01:33 #3974

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Respect draiver ko tādu rakstīt Pat nelasīju.... Uz šosejas viņi visi ap 8litri iehavo.Štob 1,6 vai 5,0 bet pilsētā disā....E34 525tomāts zem 14nu nekā. 318mit 10-12. 520 - 11-13...utt. Man kādi desmit bmw bijuši sākot no 318 līdz 535 gan manuāļi,gan automāti.
Offline
Marteens
02. Apr 2013, 01:35 #3975

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

P.S....laikam visi neveiksmīgi un šroti
Offline
Montana
02. Apr 2013, 01:37 #3976

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

pietiek arī ieliet sūdainu eļļu motorā lai patēriņu pa litru uzsistu uz augšu, nemaz nerunajot par tuksam kondiskas sistemam, mirstosiem stures pastiprinatajiem utt, kas izdara lieku slodzi uz dzineju un paterins pieaug. protams ari 1kw audio sistēma prasīs savu ļergu gan braucot pa šoseju gan pilsētu
Offline
Driver
02. Apr 2013, 01:39 #3977

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Apr 2013, 01:33:01 Marteens rakstīja:
Respect draiver ko tādu rakstīt Pat nelasīju.... Uz šosejas viņi visi ap 8litri iehavo.Štob 1,6 vai 5,0 bet pilsētā disā....E34 525tomāts zem 14nu nekā. 318mit 10-12. 520 - 11-13...utt. Man kādi desmit bmw bijuši sākot no 318 līdz 535 gan manuāļi,gan automāti.

nu tad izlasi, padoma, mosh velreiz izlasi un tad tik komentee talak
...vai ari man jaaiziet, japalien zem auto, japagroza kardans un japaskaita taa apgriezieni - mosh kads pedalis manam e39 uzlicis reduktoru no 520 un tapec man tas auto rij

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JDS
02. Apr 2013, 06:32 #3978

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Apr 2013, 01:11:07 Montana rakstīja:
un vinsh piderasii to auto tehniskos stavoklus

Kaaa tad

[ Šo ziņu laboja JDS, 02 Apr 2013, 06:33:33 ]

Offline
dust
02. Apr 2013, 08:55 #3979

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Driver

JDS, es esmu redzējis jaunas zondes, filtrus, sveces un sensorus uz viņa auto.

-----------------

Offline
JDS
02. Apr 2013, 08:59 #3980

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Apr 2013, 08:55:49 Dust rakstīja:
Driver

JDS, es esmu redzējis jaunas zondes, filtrus, sveces un sensorus uz viņa auto.

Es atkal esmu redzeejis cik tas auto (52 ir nopists gan no iekshpuses, gan arpuses tad par kaadu piderasishanu mes varam sheit runaat? par sveceem u.t.t. Tas tak ir tikai normaali ka taas lietas liek jaunas.

[ Šo ziņu laboja JDS, 02 Apr 2013, 08:59:44 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo