Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
krushh
20. Jul 2020, 13:28 #3941

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


20 Jul 2020, 11:49:00 @DM-101 rakstīja:

20 Jul 2020, 11:45:33 @krushh rakstīja:
Labdien kungi!

Cik apmēram liels flancis diskiem jāliek, lai no ET47 dabūtu ET34.

Liels paldies.



Faaak..


Tak aizej kādu televizoru paremontē.
Offline
amons
20. Jul 2020, 13:40 #3942

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


20 Jul 2020, 11:49:00 @DM-101 rakstīja:

20 Jul 2020, 11:45:33 @krushh rakstīja:
Labdien kungi!

Cik apmēram liels flancis diskiem jāliek, lai no ET47 dabūtu ET34.

Liels paldies.



Faaak..

Laikmetā kad internetā var atrast gandrīz visu, protams atrodas apdāvinātie kas pat google neprot izmantot un angļu valodu ar laikam nesaprot ( es šeit runāju par gadijumu ja cilvēkam nav izpratne kas ir diskam ET ), par aritmētiku gan cita lieta, to skolā māca, laigan var iztikt ar kalkulatoru
Offline
maasters
20. Jul 2020, 17:34 #3943

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Nixx, neuztraucies sn te neko nemoderēs, šeit šajā forumā ar moderāciju ir uz Jūs.

bet atzīsti tas BMW tev reāli sabojāja dienu,

un beidz piesavināties kaspicha textus un teikt ka es "floodoju" ,


skaties uz to no gaišās puses, bembists tev priekšā nobremzējot pārvērta savu ātrumu siltumā, tu kad bremzēji, atlādēji atpakaļ kādus 80% no sava ātruma akumulatorā, WIN vai ne ?



Offline
karro
20. Jul 2020, 18:17 #3944

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

Par offsetiem: šādu bilžu

internātos ir gana daudz; visas aplamas?
Saskaņā ar bildi, pozitīvs offset = saskares vieta ar rumbu ir novirzīta par n mm uz diska ārpusi, attiecīgi, lai ET40 (kas ir pozitīvs offset) dabūtu par ET0, ir jāliek 40mm flancis
Kur kļūda?
Offline
GirtzB
20. Jul 2020, 18:45 #3945

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Kļūdas nav. Pozitīvs ofset ir kad stupicas virsma ir ārpusē(tuvāk auto ārmalai) diska aploces centram...
Negatīvs ofseta kad stupicas virsma ir novirzīta uz auto iekāpuši pret diska aploces centru.

80tajos stilīgie diski ar megaplauktu parasti bija ar 0 vai negatīvu ofset, mūsdienās to vairs nav, jo tas nozīmētu mazāk vietas piekarei, cilvēkiem un mehānismiem.
Z3 M aizmugurējie rati ar et8 neskaitot dažždus džipu offroad ratus ir tuvākais 0 ko sanācis redzēt.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 20 Jul 2020, 18:45:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
smudo
20. Jul 2020, 18:57 #3946

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Kā jau Girts raksta, to nav svarīgi no kuras puses skaties - princips nemainās. Musdienās visiem auto ir pozitīvs offset un ja kāds vēlas panāk efektu, ka diski ir izbīdīti tuvāk spārnu malām, tad to var panākt, uzliekot diskus ar mazāku ET numuru vai arī uzliekot flanci, kas panāks līdzīgu efektu kā disks ar mazāku ET ciparu. uzliekot ļoti lielu flanciv ar panākt ET0 vai teorētiski arī negatīvu ET, bet prakstiski tāds disks būs ārus ato gabarītiem un līdz ar to bīstams stiksmē. Pāris auto ražotāji (piemēram, Porsche) piedāvā neliela biezuma flanču kā OEM papildopciju.
Offline
smudo
20. Jul 2020, 19:31 #3947

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Jul 2020, 19:20:42 @DM-101 rakstīja:

20 Jul 2020, 18:57:14 @smudo rakstīja:
Kā jau Girts raksta, to nav svarīgi no kuras puses skaties - princips nemainās.


Nesaprati, par ko es runaaju


Acim redzot nebusu sapratis! Nem vera, ka sis ir forums kura dalos ar viedokli un pieredzi paraleli citam lietam, tadel ari biezi sanak ari tehniski neprecizi izteikties. Citreiz parlasot steiga rakstitu tekstu, gribas to izdzest (spellings, teikumu struktura un termini), bet ja domu var izlobit, tad censos postus nedzest, jo varbut kadam tas noder. Kludas atzit ari nav problema - kam gan tas negadas, ipasi ja sanak iepostet steiga, visu rupigi neparlsot.
Offline
_Eddy_
20. Jul 2020, 20:33 #3948

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Kkaa cilveeki nesaprot, ka ET meera pret platuma vidu.... nevis kkaadu punktu arkaa vai hubaa.
Offline
smudo
20. Jul 2020, 20:46 #3949

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Jul 2020, 20:33:14 @_Eddy_ rakstīja:
Kkaa cilveeki nesaprot, ka ET meera pret platuma vidu.... nevis kkaadu punktu arkaa vai hubaa.


Tas pats par sevi saprotams. Diskusija bija par konkretu disku flanciem, kur diska platums ir nemainigs lielums. Ja salidzina dazadu patumu disku saderibu, tad aptekina jaiekaukule ari atskirigs disku platums.
Offline
vadjiksBMW
21. Jul 2020, 14:20 #3950

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

N52 izjauktā veidā neesmu redzējis tikai google paskatījos un remontēt sākt netaisos tāpat, bet nav īsti skaidrs, kas ir tas nesaprotamais, jo pietiekoši izplatīti tādas konstrukcijas motoros to motora bloka apakšas detaļu dēvē par starpgabalu
Protams, tagad var sākt ar to, ka motorus remontē tikai pilnīgi mērkaķi, kas nezin pareizus nosaukumus
Offline
smudo
21. Jul 2020, 14:28 #3951

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


21 Jul 2020, 14:01:38 @DM-101 rakstīja:

21 Jul 2020, 14:00:07 @GirtzB rakstīja:
Vispāŗ jau jāsāk ar mērīšanu...


labi, ka es pirmais nepajautaju, kas ir tas starpgabals. Viss forums uzzinaaja, ka tu neko nerubii no matoriem!

afftar, a moska neliist tur, kur sajeega nulle?


Neiedziļonoties diskusijas vēsturē, es teiktu, ka apgalvojums, ka ir jāsamēra bloks, galva (tai skaitā arī galvas degkamaras tilpuma izmaiņas pēc tās slīpēšanas, atkārībā kas pirms tam ir zināms par to lietoto galvu), kloķene, šāļu atstarpes u.c., pirms visu likt kopā, ir koreksts. P.S. Ar BMW dzinēja remontu nav nācies saskarties, bet ir iets cauri procesam citam hobijauto. Fakts, ka kāds nezina konkrētā dzinēja uzbūvi visās detaļās, uzreiz nenozīmē, ka neko nezina par dzinējiem kopumā
Offline
GirtzB
21. Jul 2020, 14:32 #3952

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Līdz šodienai šķita kā starpgabals ir kloķvārpstas galā.. Vecākai mototehnikai

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 21 Jul 2020, 14:35:12 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
vadjiksBMW
21. Jul 2020, 14:58 #3953

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


21 Jul 2020, 14:32:57 @GirtzB rakstīja:
Līdz šodienai šķita kā starpgabals ir kloķvārpstas galā.. Vecākai mototehnikai


Arī traktoriem, vairāk doma par to, ka ja zini, ka tas nav ne viens ne otrs saprast var kas tas ir.
Kā tad viņu pareizi vsp sauc? Dzirdēti ir daudz varianti.
Offline
GirtzB
21. Jul 2020, 15:25 #3954

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Imho N52 variantā tā ir vienkārši bloka apakša...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
zaqs
21. Jul 2020, 17:28 #3955

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

kloķene parasti sēž blakām, un starpgabals, ir tas, starp sēdekli un stūri
Offline
HiJaCKeR
21. Jul 2020, 20:22 #3956

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

DISA tak atšķiras, N52B25 ir viena un N52B30 divas, taka ar to dzinēja vadību ...
Offline
kkas
21. Jul 2020, 20:23 #3957

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu

nu Gaujas iela nav nekas wow. Čoms fisās fisās pa telefonu, lai saslīpē galvu un bloku un beigās pats aizbrauca salasīja savu motoru pa "cehiem" tur tikai caur kkādu pazīšanos un tāpat tiem meistariem jāstāv klāt un jādiktē kas uz cik jāslīpē.
Offline
streetking
22. Jul 2020, 09:26 #3958

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

es zinu divus gāzētus subārus, kuriem ir viss dzīvē ar gāzi ir ideāli, bet ir 'skates katalizatori'

[ Šo ziņu laboja streetking, 22 Jul 2020, 09:26:58 ]

Offline
sys9291
22. Jul 2020, 09:51 #3959

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jul 2020, 20:40:11 @DM-101 rakstīja:

21 Jul 2020, 20:18:35 @bokens rakstīja:

21 Jul 2020, 20:04:34 @DM-101 rakstīja:
izlasiiju lidz salikumam:
a. gaaze;
b. Koijots

un sapratu, ka te vairs nav jeega laiku teereet. Veiksmes dzineja [preciizaak - izpluudes] nopishanaa.

Man liekas, ka Jūs godātais joprojām nezinat atšķirību starp direct injection un multipoint injection Varbūt laiks kādreiz skatīties uz to kas darbībā? Draugs ar gāziun N52B30 brauc 6 gadus. Nav nekādu probēmu. Ne vienā brīdi. Tas par ko blogo attiecas uz tiešās iesmidzināšanas motoriem un es piekrītu tam ko par tiem raksti. Pirms pirku savu n52, izpētīju šo jautājumu, ne līdz galam gan ar eļļas rīšanu, taču par gazi gan Tāds runātājs vien esat, kurš n52 ar gāzi nav redzējis.


klau, driikst, es nenolaidiishos liidz tavam liimenim?

par vadiibu - protams, ka taa atskjiras.

un pirmaa probleema: CAS un DME buus jaanomaina FR.
Vai to izdosies nomainiit ar NCS? Hvz, atkariigs no CAS reliizes.
Ja nee, tad buus veel lielaaks sekas. Tb., vispirms FR, tad pareizs softs.
Pirms visa shii - normaali uzcelta integraacija ar veco FR.

afftar, pirms mutiti virinaat, man tev jautajaumi:
vai tu zini, kas ir cilindru kjimiskaas un mehaniskaas efektivitaates testi?
vai tu zini, kaa veidojas sprauslu adaptaaciju kartes?

nee? nu tad..

FR ar NCS? tu laikam joko...
Offline
sys9291
22. Jul 2020, 10:10 #3960

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jul 2020, 09:26:19 @streetking rakstīja:
es zinu divus gāzētus subārus, kuriem ir viss dzīvē ar gāzi ir ideāli, bet ir 'skates katalizatori'

a es zinu vienu Subāru, kam jau garantijas laikā ar LPG katus nokāva LPG lika pats dīleris, bet nokautos katus ieteica mainīt par naudu jo redziet pie pārbūves uz LPG (ko veica pat dīleris) uz katiem garantijas neesot...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4