Autors | Ziņojums |
Laoshi | 08. Jun 2012, 21:14 |
#3941
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
08 Jun 2012, 21:12:09 aarsts rakstīja:
08 Jun 2012, 20:17:17 Staris rakstīja:
Kā m50B25 noregulēt aizdedzi precīzi?
vajadzēs datoru, programmētāju un tas būs jādara ik pēc maza laiciņa. tur nedaudz atšķiras no vaz, gaz un jawa.
Vai tad nav sadalītājs jāgroza uz čuju? |
Offline | |
|
hasans | 08. Jun 2012, 21:30 |
#3942
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
06 Jun 2012, 20:45:24 Nello rakstīja:
Smiekliigi izklausiisies,bet vai E34 tourings ar hidropiekari (straadaajossu) pacels 400kg neko nesalauzzot? Vnk.vajag uz maajaam 10 cementa maisus atvest...
ja nu kas salūzt, tad kak raz ir 2 self leveling amortiņi [ Šo ziņu laboja hasans, 08 Jun 2012, 21:31:01 ] |
Offline | |
|
skasap | 09. Jun 2012, 08:52 |
#3943
|
|
Kopš: 02. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: e46
| Ar kādu atiecību labāk ņemt bloķi priekš e36 2.8? |
Offline | |
|
Dzvile
| 09. Jun 2012, 09:11 |
#3944
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
09 Jun 2012, 08:52:54 skasap rakstīja:
Ar kādu atiecību labāk ņemt bloķi priekš e36 2.8?
2.93,3.15
Tas jau arī atkarīgs ar kādiem abarotiem gribi ar viņu pie 120 braukt.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
skasap | 09. Jun 2012, 09:14 |
#3945
|
|
Kopš: 02. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: e46
|
09 Jun 2012, 09:11:51 Dzvile rakstīja:
09 Jun 2012, 08:52:54 skasap rakstīja:
Ar kādu atiecību labāk ņemt bloķi priekš e36 2.8?
2.93,3.15
Tas jau arī atkarīgs ar kādiem abarotiem gribi ar viņu pie 120 braukt.
nu uz 120 sanāk pabraukt šad tad ārpus Rīgas, kādie tie būs ar 3.15? |
Offline | |
|
Dzvile
| 09. Jun 2012, 09:26 |
#3946
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
09 Jun 2012, 09:14:34 skasap rakstīja:
nu uz 120 sanāk pabraukt šad tad ārpus Rīgas, kādie tie būs ar 3.15?
Ap 3200.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
skasap | 09. Jun 2012, 12:08 |
#3947
|
|
Kopš: 02. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: e46
|
09 Jun 2012, 09:26:33 Dzvile rakstīja:
09 Jun 2012, 09:14:34 skasap rakstīja:
nu uz 120 sanāk pabraukt šad tad ārpus Rīgas, kādie tie būs ar 3.15?
Ap 3200.
jasna, nav tik traki, gluži kā manam 4 robu mersim bija
Paldies |
Offline | |
|
BriedisElmo | 09. Jun 2012, 12:21 |
#3948
|
|
Kopš: 18. Jun 2011
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 121
Braucu ar: e28
| m30 motoram der starteris no m20 |
Offline | |
|
|
PowerBMW | 09. Jun 2012, 12:26 |
#3949
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
08 Jun 2012, 21:12:09 aarsts rakstīja:
08 Jun 2012, 20:17:17 Staris rakstīja:
Kā m50B25 noregulēt aizdedzi precīzi?
vajadzēs datoru, programmētāju un tas būs jādara ik pēc maza laiciņa. tur nedaudz atšķiras no vaz, gaz un jawa.
ja nezini vispar nerunaa! un tur nekas nekur NEREGULEJAS |
Offline | |
|
Staris | 09. Jun 2012, 12:33 |
#3950
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kāpēc tad motors rūc perfekto, bet jauda nav? Acīmredzot nav šis tas pareizi salikts. Kur meklēt problēmu? 2x saliku visu tā kā pēc manuāļa un tad motors galīgi greizi darbojās. Tad pagriezu nedaudz savādāk un nu vismaz var normāli pabraukt, bet jauda nav tāda kā vajag. |
Offline | |
|
Dzvile
| 09. Jun 2012, 12:41 |
#3951
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
09 Jun 2012, 12:33:12 Staris rakstīja:
Kāpēc tad motors rūc perfekto, bet jauda nav? Acīmredzot nav šis tas pareizi salikts. Kur meklēt problēmu? 2x saliku visu tā kā pēc manuāļa un tad motors galīgi greizi darbojās. Tad pagriezu nedaudz savādāk un nu vismaz var normāli pabraukt, bet jauda nav tāda kā vajag.
Nav metkas drīzāk precīzi,tas ir ļoti labs iemesls lai rūktu labi bet jaudas nebūtu. Tur patiešām nekas nekur tā neregulējis kā te stāsti.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Staris | 09. Jun 2012, 12:50 |
#3952
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ar skrūvgriezi jau loģiski, ka neregulē. Bet nu acīmredzot zobrats vienu zobu pa kreisi/labi un uzreiz ir savādāk. Itkā jau pirms izjaukšanas tika atzīmēts viss, bet nu atpakaļ saliekot tur ir tā, ka viens zobs turp vai šurp tā būtiski nemaina to atzīmi. Līdz ar to tagad sanāk tā, ka nedaudz pamainu, izbraucu un braucu skrūvēt atkal. Cerēju, ka varbūt ir kāds ātrāks veids kā to izdarīt. |
Offline | |
|
PowerBMW | 09. Jun 2012, 12:54 |
#3953
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
09 Jun 2012, 12:50:50 Staris rakstīja:
Ar skrūvgriezi jau loģiski, ka neregulē. Bet nu acīmredzot zobrats vienu zobu pa kreisi/labi un uzreiz ir savādāk. Itkā jau pirms izjaukšanas tika atzīmēts viss, bet nu atpakaļ saliekot tur ir tā, ka viens zobs turp vai šurp tā būtiski nemaina to atzīmi. Līdz ar to tagad sanāk tā, ka nedaudz pamainu, izbraucu un braucu skrūvēt atkal. Cerēju, ka varbūt ir kāds ātrāks veids kā to izdarīt.
viens ir slidosais zobrats lai kad nospriego kedi sadalene neizkustetos domajams tev sadalesnes daciks ir pipec |
Offline | |
|
Staris | 09. Jun 2012, 12:59 |
#3954
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Vai arī varbūt nepareizi sasprausti vadi?
Šobrīd situācija ir tāda, ka lec un rūc tiešām labi. Nekas braucot neraustās un t.t. Rodas sajūta, ka braucu ar paralēli nospiestu bremžu pedāli.
Pirmdien mēģināšu pie diagnostikas pieslēgt, bet nu šaubos vai tur kaut ko tik vecam hlamam uzrādīs.
|
Offline | |
|
Dzvile
| 09. Jun 2012, 13:01 |
#3955
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
09 Jun 2012, 12:54:36 PowerBMW rakstīja:
viens ir slidosais zobrats lai kad nospriego kedi sadalene neizkustetos domajams tev sadalesnes daciks ir pipec
Vai ta tad vispār var pielaist
Varbūt vispār liekot kopā kādus vada galus ir ne tur saspraudis. Te jau nupat bija bildes no v8 kur viss atrauts a atpakaļ saspraust nemāk.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
PowerBMW | 09. Jun 2012, 13:05 |
#3956
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
09 Jun 2012, 13:01:38 Dzvile rakstīja:
09 Jun 2012, 12:54:36 PowerBMW rakstīja:
viens ir slidosais zobrats lai kad nospriego kedi sadalene neizkustetos domajams tev sadalesnes daciks ir pipec
Vai ta tad vispār var pielaist
Varbūt vispār liekot kopā kādus vada galus ir ne tur saspraudis. Te jau nupat bija bildes no v8 kur viss atrauts a atpakaļ saspraust nemāk.
bez sadalenes var bez klokenes nevar |
Offline | |
|
|
bmwaddict | 09. Jun 2012, 13:05 |
#3957
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Stari ko tu tur dari?? Sadalenes mēģini regulēt? Uz ausi tur neko īpaši nenoregulēsi.. Starpcitu par šo tēmu - daudzos manuāļos ir kļūda un tas tūlis kas tipa fiksē sadalenes precīzi vertikāli nav pareizs, sameklē Bentley manuāli un tur ir papildināts ar labojumu kā patiešām pareizi ir jāiestāda sadalenes.
Bet ja tev nav jaudas tad man domāt vaina ir meklējama drīzāk tādos sūdos kā gaisa mērītājs un droseles stāvokļa devējs...
09 Jun 2012, 12:50:50 Staris rakstīja:
Ar skrūvgriezi jau loģiski, ka neregulē. Bet nu acīmredzot zobrats vienu zobu pa kreisi/labi un uzreiz ir savādāk. Itkā jau pirms izjaukšanas tika atzīmēts viss, bet nu atpakaļ saliekot tur ir tā, ka viens zobs turp vai šurp tā būtiski nemaina to atzīmi. Līdz ar to tagad sanāk tā, ka nedaudz pamainu, izbraucu un braucu skrūvēt atkal. Cerēju, ka varbūt ir kāds ātrāks veids kā to izdarīt.
|
Offline | |
|
bmwaddict | 09. Jun 2012, 13:07 |
#3958
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Jun 2012, 13:05:19 PowerBMW rakstīja:
09 Jun 2012, 13:01:38 Dzvile rakstīja:
09 Jun 2012, 12:54:36 PowerBMW rakstīja:
viens ir slidosais zobrats lai kad nospriego kedi sadalene neizkustetos domajams tev sadalesnes daciks ir pipec
Vai ta tad vispār var pielaist
Varbūt vispār liekot kopā kādus vada galus ir ne tur saspraudis. Te jau nupat bija bildes no v8 kur viss atrauts a atpakaļ saspraust nemāk.
bez sadalenes var bez klokenes nevar
un tad noteikti deg check engine. |
Offline | |
|
Staris | 09. Jun 2012, 13:09 |
#3959
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tāpēc arī lieku naivu cerību, ka izmetīs kādu kļūdu par vadiem vai dačikiem. Šobrīd tā diemžēl sanāca, ka itkā saliekot kā vajag - motors raustījās un šāva ieplūdniekā atpakaļ. Tad ar meistara aci ( ) pie sadalenēm pagrozījām un parādījās normāla dziesma motoram. Kaut kāds bentleys manuālis ir, nezinu cik jauns/vecs [ Šo ziņu laboja Staris, 09 Jun 2012, 13:10:19 ] |
Offline | |
|
bmwaddict | 09. Jun 2012, 13:17 |
#3960
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Jun 2012, 13:09:41 Staris rakstīja:
Tāpēc arī lieku naivu cerību, ka izmetīs kādu kļūdu par vadiem vai dačikiem. Šobrīd tā diemžēl sanāca, ka itkā saliekot kā vajag - motors raustījās un šāva ieplūdniekā atpakaļ. Tad ar meistara aci ( ) pie sadalenēm pagrozījām un parādījās normāla dziesma motoram. Kaut kāds bentleys manuālis ir, nezinu cik jauns/vecs
skaties manuāli īpašu atrunu par M50 motoriem (bez TU, bez VANOS) tur ir teikts kā pareizi jāizmanto tas tūlis, sadalenēm nav jābūt čotka vertikāli. Bet nu tas vairāk tāds tweakings ir, rezultātā jūtami uzlabojas brīvgaita tiem bez-VANOS motoriem un drusku labāka jauda pie zemiem apgriezieniem, degvielas partēriņam arī ir nedaudz jāuzlabojas... Anyway, es savulaik savu M50B20 kad skrūvēju arī nepatika brīvgaita un arī tur sadalenes grozīju un tad šito pavisam nejauši atradu Bentley manuālī ka patiešām pilnīgi vertikāli izrādās nav pareizi. |
Offline | |
|