Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
KaspichsS
13. Apr 2019, 12:04 #3941

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Apr 2019, 11:57:09 @depo rakstīja:

13 Apr 2019, 10:47:24 @KateG rakstīja:
Atklaashu nelielu nosleepumu – cieniijamie dirselju iipasnieki, juus visi brauciet ar totaalaa avaarijas rezhiimaa straadaajoshiem dirseljiem.
Kaapeec?
Jebkura iejaukshanaas – ‘’chiposhana’’, flapu raveeshana, dpf/egr likvideeshana – jebkura no shiim darbiibaam momentaa iemet to dde limp modee. Jaa, taa nav limp mode ar EML KOMBI, bet DDE paliek 5..10% funkcionalitaates.



Tad pēc apmeklējuma pie Karossa čipošanas, uz dyno stenda parādītos tavs avārijas režīms. Tikai nez kapēc pēc čipošanas/dpf utt amputēšanas aug gan zs, gan nm, gan 0-100. Kur tas avārijas režīms


piedod, tu sarakstiiji taadu dumumu, ka vieniigais, varu ieteikt - maacies kaut ko par dzineeju vadiibas sisteemu uzbuuvi un darbiibas pamatlietaam. ja teema interesee. par to gan shaubos.
Offline
sn
13. Apr 2019, 12:04 #3942

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

šī gadsmita sākumā arī mums e30 sāka labāk "vērties" īsi pirms miršanas

dators spēj pielāgoties visādām izmaiņām, bet izzāģēti mezgli nav viena no tām. nav taču tā, ka auto sāk iet ātrāk/straujāk vienkārši padodot vairāk degvielu, tur taču datoram ir jāsaprot un jāmēģina piekoriģēt visus pārējos rādītājus.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
depo
13. Apr 2019, 12:07 #3943

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Visā pasaulē čipo, amputē DPF utt, bet Kaspič saka, ka visa pasaule ir lohi un visi brauc avārijas režīmā

Kaspiču par BMW galveno inženieri.

[ Šo ziņu laboja depo, 13 Apr 2019, 12:07:14 ]

Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 12:09 #3944

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Apr 2019, 11:03:31 @kamikadzemk rakstīja:

13 Apr 2019, 10:20:02 @smudo rakstīja:

13 Apr 2019, 09:18:10 @kamikadzemk rakstīja:
Ja jau par dīzeļiem, nesen ar moci braucu un sanāca aiz e90 pabraukt. Pizďec kā tā miskaste smirdēja, aiz viņas nebija iespējams pabraukt, jo tam sūdam laikam bija izgriezts pilnīgi viss. Tā kā Kaspicha teiktajā ir pietiekami daudz taisnības, lai arī nav pareizi to attiecināt uz pilnīgi visiem, jo ir arī izņēmumi.


Tas ir dēļ katalizatora izgriešanas (ja DPF ir kopā ar katalizatoru un beidzoties DPF bieži tiek noņemts arī katalizators, kas rezultējas tajā smakā - parasti tas nāk kopā ar citām problēmām ar dzinēju. Ja ir kārtībā esošs dīzelis ar Euro5 vai īpaši Euro6, izplūdes būs ļoti līdzīgas tādam pašam EURO6 benzīnam un būs krietni "labākas", nekā mocim, uz kuriem šie standarti pagaidām neattiecas. No 2016. vai 2017. gada ir tikai EURO4 prasības un no nākamā gada (vecajiem modeļiem no 2021.) būs EURO5.

Izcēlu, manuprāt, galveno, kas attiecas ne tikai uz dīzeļiem, bet uz jebkura tipa dzinējiem. Par tām Euro prasībām močiem, salīdzinot ar auto, nestrīdēšos, jo neesmu par to interesējies, bet gan jau ka tev ir taisnība.
Diemžēl, lielākoties dīzeļus pērk, lai taupītu pie lieliem nobraukumiem, bet to taupīšanu veic pirmais īpašnieks, kurš pie pirmajām lielajām problēmām no auto atbrīvojas un ņem citu vietā. Tikmēr auto nonāk pie nākamā īpašnieka, kurš cenšas atrisināt problēmu ar minimāliem ieguldījumiem, lai vispār spētu uzturēt augstākas klases auto. Uzsveru, ka runāju par lielāko daļu situāciju, bet ir arī izņēmumi, tāpēc nevajag sākt cepienu "mans dīzelis ideāls".


benziins ir ar kaartu labaakaa situaacijaa.
1. benziinam gana preciizi jaaieveero Lambda. gan pie liesa, gan trekna - degmaisiijums vnk nepieskjilsies. diizelim - pie paartrekna: duumi bezbozno, bet iet; pie liesa - mega NOx, bet iet;
2. pat pie mums pat 20gadiigam benzinam jau jaatbilst E4, ka noziimee - CO katiem jaastraadaa. bez CO katiem CO dabuut 0.3/0.2 nevar pat ideaali sareguleets benziins; taadu CO pat ar katiem var dabuut tikai closed loop straadaajosh, tb., zondeem, visam citam - jaastraadaa;
3. HC 200ppm limits ir diezgan stingrs. pat, ja buus 1 misfire sekundee/divaas/trijaas tikai vienaa cilindraa [ar kaartu] - TA neredzeesi;
4. benziinam NOx praktiski nav, tos saeed CO kati;
5. benziinam kveepi/mikrodaljas - ar paaris kaartaam mazaak kaa diizelim.
Offline
KM
13. Apr 2019, 12:10 #3945

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

vel jau ta dpf izgrieshana un chiposhana maksa gandriz tik pat cik jauns dpf.. bet nu kamer ir var iziet skati dumojosiem dizeliem tikmer chipotajiem zelta adere
Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 12:11 #3946

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Apr 2019, 12:07:07 @depo rakstīja:
Visā pasaulē čipo, amputē DPF utt, bet Kaspič saka, ka visa pasaule ir lohi un visi brauc avārijas režīmā

Kaspiču par BMW galveno inženieri.


jaa, visaa pasaulee lohu netruukst. un? jaa, visa pasaule brauc limp modee.
pasaulee vispaar cilveeku ar reaalu IQ virs 100 buus kaadi 5..10%. un? skumji, bet - LLP.
Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 12:15 #3947

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Apr 2019, 12:12:45 @cufiks rakstīja:

13 Apr 2019, 12:07:07 @depo rakstīja:
Visā pasaulē čipo, amputē DPF utt, bet Kaspič saka, ka visa pasaule ir lohi un visi brauc avārijas režīmā

Kaspiču par BMW galveno inženieri.



Mācīties par motoru uzbūvi iesaka specs, kas pāris nedēļas atpakaļ vēl nezināja, ka M57 motoriem tiek lietota degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēma..

M57 starp citu absolūti neattiecas uz šo topiku




cieniijamais cufikveidiigais: luudzu iemaacies atskjiriibu starp common rail un direct injection.
Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 12:19 #3948

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Apr 2019, 12:17:31 @cufiks rakstīja:
Tu gribi teikt, ka M57 smidzina priekškamerā?

luudzu iemaacies atskjiriibu starp common rail un direct injection.
Offline
kamikadzemk
13. Apr 2019, 12:21 #3949

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Common rail dīzelim, direct injection benzīns. Atkal pusi dienas kausieties par neko

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
13. Apr 2019, 12:33 #3950

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Ok. Tātad šis izvilkums no wiki ir muļķības?

Common-rail direct fuel injection is a direct fuel injection system for diesel engines.

On diesel engines, it features a high-pressure (over 100 bar or 10 MPa or 1,500 psi) fuel rail feeding solenoid valves, as opposed to a low-pressure fuel pump feeding unit injectors (or pump nozzles). Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 2,500 bar (250 MPa; 36,000 psi).[1]

High pressure injection delivers power and fuel consumption benefits over earlier lower pressure fuel injection, by injecting fuel as a larger number of smaller droplets, giving a much higher ratio of surface area to volume. This provides improved vaporization from the surface of the fuel droplets, and so more efficient combining of atmospheric oxygen with vaporized fuel delivering more complete and cleaner combustion.

In petrol engines, it is used in gasoline direct injection engine technology.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
13. Apr 2019, 12:35 #3951

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Common rail ir arī benzīnam?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
13. Apr 2019, 12:40 #3952

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Nu tad my bad par nezināšanu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
KaspichsS
13. Apr 2019, 12:45 #3953

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Apr 2019, 12:42:15 @cufiks rakstīja:

13 Apr 2019, 12:40:45 @kamikadzemk rakstīja:
Nu tad my bad par nezināšanu



Tāpēc jau ir normālas diskusijas, lai kautko iemācītos nevis glupi nodirstu dīzeļus vai benzīnus un uzspiestu savu taisnību, kā viens zināms kadrs..


o, kaads cufiks palika labsirdiigs briidii, kad izraadiijaas, ka viens nezina vairaak kaa vinjsh pats.

un veelreiz - lasiet BMW literatuuru, nevis wiki.
un meegjiniet saprast atskjirii u starp common rail un DI.
un, ja neziniet shaadas pamatlietas, nespridziijiet ar domu ''ja es esmu pilniigs nejeega, uzdirsiishu ka citiem arii''.
es saprotu, ka no maniem monologiem juus NEKO nesaprotiet - tie, aciimredzot, ir domaati cilvekiem ar priekszinaashanaam.
Offline
upgrayedd
13. Apr 2019, 12:56 #3954

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:


13 Apr 2019, 12:09:14 @KateG rakstīja:
5. benziinam kveepi/mikrodaljas - ar paaris kaartaam mazaak kaa diizelim.


Modern gasoline cars emit much more carcinogenic primary soot (BC: black carbon + POA: primary organic aerosol) and volatile organic compounds (VOC) that also form far more toxic secondary organic aerosol (SOA) than modern diesel cars.


https://www.psi.ch/lac/gasoline-cars-produce-mo...pped-diesel-cars
Offline
smudo
13. Apr 2019, 14:14 #3955

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

No 2019. Gada benzinam ari ir Kvepu filtrs. Redzes pec paris gadiem cik kilometriem inzenieri tos bus projektejusi.
Offline
weedy
14. Apr 2019, 09:12 #3956

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

Skatos pirkšanai F11.
Vienam variantam "Drošības sistēmas (SRS) kļūmes (bojājuma) indikators norāda uz kļūmi (bojājumu) tās darbībā.".

Vai tādas labojas un cik varētu būt max izmaksas aptuveni?
Gribu saprast cik jāpiemet cenai, lai būtu reālāka bilde.

Paldies!
Offline
citrons1
14. Apr 2019, 10:05 #3957

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


14 Apr 2019, 09:12:00 @weedy rakstīja:
Skatos pirkšanai F11.
Vienam variantam "Drošības sistēmas (SRS) kļūmes (bojājuma) indikators norāda uz kļūmi (bojājumu) tās darbībā.".

Vai tādas labojas un cik varētu būt max izmaksas aptuveni?
Gribu saprast cik jāpiemet cenai, lai būtu reālāka bilde.

Paldies!


Varbūt nevaig tev F11 ?
Offline
weedy
14. Apr 2019, 11:00 #3958

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

Nav obligāti, protams.
Skatos arī e61 2007+.

Bet tā nav atbilde uz manu jautājumu un pieņemu, ka miljonāri, kam pilnīgi pie kājas cik kas maksā, vispār uz F11 neskatās un droši vien arī šajā forumā nesēž.

[ Šo ziņu laboja weedy, 14 Apr 2019, 11:02:28 ]

Offline
josi
14. Apr 2019, 11:14 #3959

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Kā tev pašam šķiet, cik reizes atšķirsies izmaksas, nomainot visus airbagus/jostas/aķa klemmi un vēl pašu ECU vai, piemēram, nomainot tikai blakussēdētāja sēdekļa aizņemtības devēja kontaktu?
Offline
weedy
14. Apr 2019, 11:22 #3960

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

Tāpēc rakstīju "max izmaksas aptuveni".
Domāju, moš kādam šeit varētu būt pieredze ar šo, jo man nav.
Chill, ja neko prātīgu neuzzināšu, vnk svītrošu šo variantu.

[ Šo ziņu laboja weedy, 14 Apr 2019, 11:23:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo