Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
V_V
01. Apr 2013, 07:25 #3941

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

Ja tik asas diskusijas ir pacēlušās par degvielas patēriņiem, tad pastāstīšu par reālu situāciju. Manam auto patēriņš bija ~10 -11 L pa trasi un ~15-16 L pa pilsētu.
Pēc apkopes, visi jauni filtri un eļļa 5W30, un riepu nomaiņas (no GT Radial uz Continental), kompis pa trasi rādija 6-7 L, pa pilsētu augstāk par 13L dabūt nevarēju (zinu ka ražotājs pilsētā norāda 16L). Viens rādītājs jau gadu nav nomests un vidējo rāda 13,4 L. Tas ir ar visu sildīšanu ziemā un stāvēšanu korķos.
Offline
Muldona
01. Apr 2013, 10:04 #3942

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28


31 Mar 2013, 23:39:51 Dust rakstīja:

31 Mar 2013, 23:37:01 Mateus rakstīja:
kartera ventilācijas filtrs pret separatoru


Kas šis par zvēru un kādēļ seperators ir labāks?


Teorētiski - samaini un aizmirsti.
Filtrs jāmaina ik pa pāris eļļas maiņām, separatoram apkope/maiņa nav paredzēta.


Tev ir kāds detaļas kods, pēc kā to atrast?
Offline
dust
01. Apr 2013, 10:17 #3943

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

11127799225 - 1 gab.
11617790198 - 6 gab.
11612246945 - 6 gab.

-----------------

Offline
edzhaans
01. Apr 2013, 11:20 #3944

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


01 Apr 2013, 10:51:51 Sancix rakstīja:
523
vidējais 11-13
Ārpus pilsētas 8

Skat, pēc Drivera teiktā neesmu vienīgais, kas brauc ar bomžovāko 39to
Offline
Driver
01. Apr 2013, 11:56 #3945

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 23:24:36 JDS rakstīja:
Driver Es laikam labaak zinaahsu cik tas auto rij, jo ikdienaa a vinju braukaaju. Tu veel pasaki ka M5 arii zem 9 litri rij

es ari ikdiena braukaju ar 528 un zinu kads tam ir videjais paterinjs braucot tikai un vienigi pa pilsetu un braucot kaa man patik, nevis kaa ir ekonomiskak

un iepriekshminetie (mazie) skaitlji, ko mineju nav kautkads mistisks videjais iemacieties lasit! bet gan videjais paterinjs tikai un vienigi pa soseju ar 98 benzinu un pilniga kartiba esosham auto un braucot 90 lidz 100, nevis 140, 160

ar 528 bracotu ir vairak un tas bija tas, ko sakotneji es teicu

braucot tikai un vienigi pa pilsetu ar 740, taa videjais ir tads pats kaa 528 , bet ja skatas jaukto (50 uz 50), tad 528 tapat bus rijigaks. gramatinju lasu, kad gribu ir abi auto



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
01. Apr 2013, 12:00 #3946

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

A kāds tur brīnums, neviens netic man ka, mans auto rij tikpat vai arī biški vairāk cik 2.0E Audi B4
Visiem uzreiz škrobe
Offline
sonx33
01. Apr 2013, 12:02 #3947

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Man liekas, tā patēriņa rēķināšana ir liekas galvas sāpes, es labāk braucu nezinot cik īsti tērē!
Offline
Driver
01. Apr 2013, 12:03 #3948

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 12:00:13 edzhaans rakstīja:
A kāds tur brīnums, neviens netic man ka, mans auto rij tikpat vai arī biški vairāk cik 2.0E Audi B4
Visiem uzreiz škrobe

taa ir vinju problema, ne tava un kaa jau mineju sitaja topika biki ieprieks, tad paterinju galvenokart ietekme karbas un reduktora parnesummatiecibas, "pareizs darbs" ar tiem, auto masa un visbeidzot tik dzineja tilpums.

un m52b28 bezvanosam nak klat tik tupa automatisk karba, kas nav radita ekonomiskai braukshanai, savukart visu m62 kastes D rezima parsledzas tieshi laika, lai gutu max ekonomiju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
01. Apr 2013, 12:09 #3949

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 12:02:15 sonx33 rakstīja:
Man liekas, tā patēriņa rēķināšana ir liekas galvas sāpes, es labāk braucu nezinot cik īsti tērē!

es nerekinu, dirzak kaitinu citus, ka 4.4 var but ekonomiskaks par 2.8, jo negribu viens pats par to but sashutis

mehanisko karbu braucejo viedoklis neinterese un gazes brauceju veljovairak, jo otrie brauc ar izpistam benzina ecu adaptacijam labakaja gadijuma, ja nev vispar "safe mode" rezima

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Uzmeteejs
01. Apr 2013, 12:14 #3950

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


01 Apr 2013, 12:00:13 edzhaans rakstīja:
A kāds tur brīnums, neviens netic man ka, mans auto rij tikpat vai arī biški vairāk cik 2.0E Audi B4
Visiem uzreiz škrobe

B4 ir smags un motors ir vecs. Tadam paterins ir 8litri pa soseju.

Man ir a4 un paterins visu laiku zem 8,5 nepaliida. Rezims apmeram 1:3 pilseta soseja. Parsvara braucu 110-120. Lai cik stulbi neizklausitos, bet tikko nomainiju pakaljejos bremzu diskus, klucus un gultnjus pie reizes. Un pa soseju vismaz paterins stabili pa puslitru nokritaas. ir dafiga lietas kas ietekme paterinju. Pat uz riepam var dabut puslitru klaat.
Offline
V.I.P.
01. Apr 2013, 12:24 #3951

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

jociiga diskusija - 6cil. vs. 8cil. pateerinjsh.

kaada nah jeega meeriit 4.4 vs. 2.8, braucot uz 100km/h uz liepaaju? PP rezultaats...

pirmkaart, kursh itiots peerk 4.4, lai paatrinaatos max. liidz 100km/h?
tiem, kas var notureet nemainiigus 100km/h visu ~200 km garo distanci no riigas liidz liepaajai, jaapeerk 520.

pie vienaada jaukta braukshas stila, nepisot kapeiku, neanalizeejot tahometru pirms paarsleegshanaas, 4.4. manuaalis eediis vairaak kaa 2.8 manuaalis ieksh e39.
Offline
Driver
01. Apr 2013, 12:25 #3952

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 00:19:20 gacha rakstīja:
...nu tu tak esi norūpējies pamuļķis nolaidies uz zemes un atslābsti atslēdzniek.


katik pamuljkis drizak neesi Tu pats
mani tie skaitlji tik traki nesatrauc, kaa dazus labus citus sheit.

es tik informeju sabiedribu par visparzinamu un parbauditu faktu, bet sabiedriba ar to nevar samierinaties

ja mani tas kratitu, sen butu uzlicis degvielas aktivatorus, LPG un brauktu ar izslegtam miglam, bez kondiskas, utt kaa dazi labi sejienes useri

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V.I.P.
01. Apr 2013, 12:27 #3953

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


31 Mar 2013, 23:18:03 Driver rakstīja:
un videjais ari 528 ir lielaks kaa 740, sobrid videjais ap 15-16 ir 528

Driver, Tu brauc ar abiem, vai ar vienu brauc Tu un ar otru Tava sieviete?
Offline
Driver
01. Apr 2013, 12:28 #3954

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 12:24:56 V.I.P. rakstīja:
jociiga diskusija - 6cil. vs. 8cil. pateerinjsh.

kaada nah jeega meeriit 4.4 vs. 2.8, braucot uz 100km/h uz liepaaju? PP rezultaats...

pirmkaart, kursh itiots peerk 4.4, lai paatrinaatos max. liidz 100km/h?
tiem, kas var notureet nemainiigus 100km/h visu ~200 km garo distanci no riigas liidz liepaajai, jaapeerk 520.

pie vienaada jaukta braukshas stila, nepisot kapeiku, neanalizeejot tahometru pirms paarsleegshanaas, 4.4. manuaalis eediis vairaak kaa 2.8 manuaalis ieksh e39.

man personigi pa pilsetu braukt stipri interesantak un nebraucu nedz uz 50, nedz 60

savukart njemot vera musu celju lielisko stavokli ir zel braukt ar auto virs 120kmh

un mana saruna nepiedalijas vards "manualis", uz to pat bija uzsvars

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
01. Apr 2013, 12:36 #3955

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 12:27:46 V.I.P. rakstīja:

31 Mar 2013, 23:18:03 Driver rakstīja:
un videjais ari 528 ir lielaks kaa 740, sobrid videjais ap 15-16 ir 528

Driver, Tu brauc ar abiem, vai ar vienu brauc Tu un ar otru Tava sieviete?

nu ja pavisam godigi jaatbild, tad 740 pa ziemu netiek principa lietots, tagad ikdiena es maucu ar 528, bet sieviete ir pateikusi, ka vinjai nah nevajag e39 vai e38, bet dotiet tik katram gadalaikam savu e30!

tapec viss plans ar to, ka ziemas auto vinjai bus e39 ir sen izgazies un atliek pasham vien (ne zienmas sezona) braukat ar abiem pec garastavoklja

tik vienu nedelju ar e38 norbraucu ziema pa sniegu "drift hard or go home" rezima sanaca 19-21 uz 100, tieshi tapat maucot katru dienu ar e39 ir 16-17 uz 100.
bet ja brauc ar pratu, nevis no katra krusta gridaa ar atslegtu asc un katru liikumu skersam, tad abiem tiri pilsetas videjais ir ap 15-17 ar tendenci, ka e38 tomer sanak mazak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V.I.P.
01. Apr 2013, 12:36 #3956

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


01 Apr 2013, 12:03:07 Driver rakstīja:
un m52b28 bezvanosam nak klat tik tupa automatisk karba, kas nav radita ekonomiskai braukshanai, savukart visu m62 kastes D rezima parsledzas tieshi laika, lai gutu max ekonomiju

2 vanosiem naak cita "gudraaka" AT kaarba?
tad tavaa gadiijumaa starpiibu var norakstiit uz tupu automaatu, kas Tavam braukshanas stilam ir nepiemeerots.
Offline
Driver
01. Apr 2013, 12:41 #3957

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2013, 12:36:16 V.I.P. rakstīja:

01 Apr 2013, 12:03:07 Driver rakstīja:
un m52b28 bezvanosam nak klat tik tupa automatisk karba, kas nav radita ekonomiskai braukshanai, savukart visu m62 kastes D rezima parsledzas tieshi laika, lai gutu max ekonomiju

2 vanosiem naak cita "gudraaka" AT kaarba?
tad tavaa gadiijumaa starpiibu var norakstiit uz tupu automaatu, kas Tavam braukshanas stilam ir nepiemeerots.

5tais parnesums no 80kmh tik pieejams stockaa, kimikojot ar karbas ecu (citi gadi & menesi un m52 tilpumi) var dabut ka pie 70 atlauj tiptronica ielikt 5robu.

un pilnigi noteikti vel abiem auto atskiras reduktoru attiecibas un mazakiem dzinejiem vienmer ir bijusi isaki.

edit: automats nav tups, sledzas cotka un laika prieksh dinamiskas braukshanas

[ Šo ziņu laboja Driver, 01 Apr 2013, 12:42:22 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
01. Apr 2013, 13:40 #3958

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nez, tas ko Driver stāsta neliekas nemaz tik nereāli par 740i un 528i patēriņu. Automāts vienam gudrāks. Pie tam neaizmirsīsim, ka E38 ir vairāk Nm, bet šis ir smagāks, E39 mazāk Nm, bet tas ir vieglāks+"tupais automāts".
Offline
edzhaans
01. Apr 2013, 13:51 #3959

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


01 Apr 2013, 13:49:35 niknais rakstīja:
man jau ar uz 90-100 kruiza ir 8.5. ja ir nopists suuds, tad nav ko brinities par lielo paterinju.
p.s. 4.0

man šķiet daži tagad grauž pirkstus
Offline
Mateus
01. Apr 2013, 20:07 #3960

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Driver... kādēļ tik ļoti sprēgā uz LPG braucējiem? Priecājies - darba būs vairāk, ja jau viss tik slikti.

Sakat tādu lietu - e39 sporta sēdekļi - t viss salons 250Ls ta ir tada normāla cena viņiem?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo