Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
pthica | | Kopš: 25. Dec 2014
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Help. Iesakat lūdzu labu spečuku par labām naudām, sprauslu pārbaude un nepieciešamības gadījumā, maiņas iespējas.
+ ja kādam ir instrukcija, kā pats var mainīt...ja nu kas..PM | Offline | | |
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
|
29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.
Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?
Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.
Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).
Te drīzāk jautājums uz kādiem tika nomainīti tie katalizatori, kādas atgāzes bija pirms to nomaiņas, kā dēļ vispār tas tika darīts utt.?[ Šo ziņu laboja doriftoo, 29 Jun 2017, 17:43:18 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
29 Jun 2017, 16:58:51 @kritins79 rakstīja:
jus kaut vienu specialistu vai servisu esat nosauis?sanak,visu zinu visu maku,nevienam neteiksu jo esmu gudrakais
esmu. vairaakus. BMW sarezgjitakiem keisiem piesleedzos arii pats. Jaguar/Ford - neesmu lietas kursaa par personaalijaam. | Offline | | |
kritins79 | | Kopš: 13. Dec 2016
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
29 Jun 2017, 18:26:01 @kritins79 rakstīja:
bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju
es akcenteeju uzmaniibu uz to, ka jau ir izteereeti simti naudas un daudz laika pilnigi bez jeegas - ta shobriid ir pilniigi skaidrs. turklaat, posta autors nemekleeja specus [tie vinju neinteresee], bet izvirziija mistiskas teorijas, kaut saprotams, ka no teemas nejeedz neko.
es ieposteeju ar domu - ja nu sho izlasa auto saimnieks, jeb pats posta autors beidzot saprot, ka shii joma nav vinjam [kas ir maz ticams].
abstraheejoties no konkreetaa gadiijuma -
1. kati bez iemesla nenomirst.
2. 99% ''meistaru'' pat nezin, kaa noteikt, vai pie vainas kati vai kas cits.
3. nevienaa no paardesmit keisiem, ko peedeejaa laikaa esmu redzeejis, kur ''vainiigi'' kati vai tie jau bijushi vainiigi, kati nebija vainigi, peec to nomainjas TA taapat iziet nevareeja.
ok, es saprotu - man traapas gadiijumi, kur: ne tas klients, ne tas meistars. bet - tendences ir skarbas.
| Offline | | |
kritins79 | | Kopš: 13. Dec 2016
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| bet risinajumu,vai meistaru neieteicat. | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| te lielākā daļa vnk ienāk pēc nogurdinošas darba dienas parunāties, tāpēc nelolo cerības, ka uzreiz būs kāds sakarīgs ieteikums. | Offline | | |
Aigarz | | Kopš: 05. Dec 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1335
Braucu ar: Ko vajag un gribu
| Jautājums cik liela ir iespēja e91 uzlikt multi sturi ja tā nav bijusi standartā? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Jun 2017, 18:35:35 @N53series rakstīja:
29 Jun 2017, 18:26:01 @kritins79 rakstīja:
bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju
es akcenteeju uzmaniibu uz to, ka jau ir izteereeti simti naudas un daudz laika pilnigi bez jeegas - ta shobriid ir pilniigi skaidrs. turklaat, posta autors nemekleeja specus [tie vinju neinteresee], bet izvirziija mistiskas teorijas, kaut saprotams, ka no teemas nejeedz neko.
es ieposteeju ar domu - ja nu sho izlasa auto saimnieks, jeb pats posta autors beidzot saprot, ka shii joma nav vinjam [kas ir maz ticams].
abstraheejoties no konkreetaa gadiijuma -
1. kati bez iemesla nenomirst.
2. 99% ''meistaru'' pat nezin, kaa noteikt, vai pie vainas kati vai kas cits.
3. nevienaa no paardesmit keisiem, ko peedeejaa laikaa esmu redzeejis, kur ''vainiigi'' kati vai tie jau bijushi vainiigi, kati nebija vainigi, peec to nomainjas TA taapat iziet nevareeja.
ok, es saprotu - man traapas gadiijumi, kur: ne tas klients, ne tas meistars. bet - tendences ir skarbas.
1. Piekritu.
2. Drizak 50 uz 50, kur dalja no izgriezejiem grib izgriezt, lai varetu nodot (tas neieshanas gadijumos, ne atgazu delj)
3. Nomainja uz lietotiem nav risinajums un uz jauniem leetajiem ari ir loti liela laimes spele. Ja KATs ir nodefektets pareizi, tad pec taa nomainjas tehniska apskate ir logaa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.
Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?
Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.
Ir pieredze ar tādu ērmu, viņiem tiešām ir problēmas ar katalizatoriem, bet ieliekot jaunus viss ok un TA ir logā!
Bij viens stāsts kad izgāju TA bez katu maiņas, shēma tāda - liekam jaunas sveces, 100to benzīnu, kārtīgi izkarsējam un ejam TA | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
01 Jul 2017, 21:47:10 @Lauriko rakstīja:
29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.
Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?
Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.
Ir pieredze ar tādu ērmu, viņiem tiešām ir problēmas ar katalizatoriem, bet ieliekot jaunus viss ok un TA ir logā!
Bij viens stāsts kad izgāju TA bez katu maiņas, shēma tāda - liekam jaunas sveces, 100to benzīnu, kārtīgi izkarsējam un ejam TA
pag, vispaar bez katiem dzineejam CO buutu jaabuut ap 1.0; HC liidz kaadiem 400..500ppm.
norma ir: 0.3/0.2 un 100ppm. moraale - pat, ja kats straadaa hotj 1/10 no saakotneejaas performances, TA buus logaa.
standarta keisaa - CO nenormaals, HC [kaa sekas] - arii [deelj nepareiza maisiijuma] un: liekam jaunus katus. reizeem jaunie izvelk, un aatri tiek nokauti, parasti - neizvelk.
| Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Ja pareiz atceros tur bij problēma ar motora darbību, sadales fāzes kaut kā nesaiet vairs dēļ kaut kādām dārgām motora detaļām! Precīzi neatceros! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
29 Jun 2017, 17:42:50 @doriftoo rakstīja:
Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).
jaa un veel droshaak ir vadiibas blokus u.c. eletroieriices iznjemt aaraa vispaar un iebaazt melnos miskastes maisos lai metinaamaa gaisma tos neapspiid un neizdzeesh atminju
labaak pastaasti kur tur rauj shitaas atklaasmes [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 Jul 2017, 22:45:43 ] | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
01 Jul 2017, 22:44:35 @bmwaddict rakstīja:
29 Jun 2017, 17:42:50 @doriftoo rakstīja:
Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).
jaa un veel droshaak ir vadiibas blokus u.c. eletroieriices iznjemt aaraa vispaar un iebaazt melnos miskates maisos lai metinaamaa gaisma tos neapspiid un neizdzeesh atminju
labaak pastaasti kur tur rauj shitaas atklaasmes
piekrītu, konkrētajā Jaguar gadijumā čaļi nesaprot pat vairs kur un ko darīt un kā iziet TA.
Ir viena 'meistaru' grupa kas pie jebkuras motora darbības problēmas vaino vadības bloku tiwm čaļiem parasti nav pat visparastākā OBD skanera! | Offline | | |
Demon | | Kopš: 28. Aug 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 275 zirgiem
| Kads nezin kur var iegadaties jaunu spota samakatu "skuteri" bernam zem 100eur. | Offline | | |
ivolainers | | Kopš: 17. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: E63
|
29 Jun 2017, 17:33:31 @Ridlihs rakstīja:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...art=4040#5617270
no #4050 posta sāc
Paldies! | Offline | | |
|
valvoline | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2472
Braucu ar: PP-78
| Kur iesakat aizvest izvalcēt r19? kādas aptuvenās cenas? Varbūt kāds šejienietis arī ar to nodarbojas | Offline | | |
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
|
01 Jul 2017, 22:44:35 @bmwaddict rakstīja:
29 Jun 2017, 17:42:50 @doriftoo rakstīja:
Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).
jaa un veel droshaak ir vadiibas blokus u.c. eletroieriices iznjemt aaraa vispaar un iebaazt melnos miskastes maisos lai metinaamaa gaisma tos neapspiid un neizdzeesh atminju
labaak pastaasti kur tur rauj shitaas atklaasmes
respektīvi tā nav taisnība? Cilvēks meklē vainu kur viņas visticamāk nav
ps. nekad neesmu vienojis nost nedz akb, nedz vadības blokus. Svarīgi pievienot pareizā vietā masu, nevis pie vadības bloku korpusa vai kloķvārpstas skriemeļa, vai vēl kādā interesantā vietā. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
02 Jul 2017, 12:55:47 @valvoline rakstīja:
Kur iesakat aizvest izvalcēt r19? kādas aptuvenās cenas? Varbūt kāds šejienietis arī ar to nodarbojas
MRiepas
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kur meklēt metāla biezuma mērītāju, gribu aizņemties (nejaukt ar krāsas biezuma mērītāju)
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|