Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| pastaasts par kartera ventilaaciju:
http://n53series.blogspot.com/2017/06/kartera-ventilacija.html | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
08 Jun 2017, 10:56:58 @Nixx rakstīja:
Jautājums īsiem spečokiem - kā vērtējat start-stop sistēmas ?
Nu bez - man patīk kā motors tukšgaitā rūc un nevaru pierast pie klusuma. Tīti no tehniskā viedokļa un varbūt jau ir kāda pieredze uzkrājusies ?
Sūdīgi vērtējam. Slikti tas priekš dzinēja.. | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| NeBMW (Nissan Patrol Y60 2.8TD 1995 gada) pēc sadales kārbas maiņas (uzlikta no nākamā kuzova Y61 kura panelis savādāks 3.0 motoru gaidot) parādījās efekti kas jānovērš:
1. ar atslēgtu priekšējo tiltu vadītāja panelī deg indikācija ka pilnpiedziņa ieslēgta, pārslēdzoties pilnpiedziņas režīmā indikators nodziest, vajag otrādi;
2. braucot ar 50km/h panelī redzamais ātrums ir 30km/h), attiecīgi vajag lai rāda korekti, vēl labāk ja būtu iespēja regulēt lai tiktu rādīts korekts ātrums arī tad kad tiek uzliktas lielāka diametra gumijas.
Kāds var šo izveikt? | Offline | | |
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
| sveiki sakiet kas par prikolu noticis man e46 330i m54b30, kad pielaiž aukstu motoru pirmas 5 sekundes aptuveni apgriezini lekā 1000, 900, 800, 1000 jūtami nevienmērīgi darbojas motors un pectam nostabilizejas un vis bumbās. braucot viss kārtbība. Vienkārsia tceros kad kadreiz bija akd aukstu diznēju pielaidu apgriezini uzleca virs 1000 rpm un pakepeniski nokritas motoram uzsilstot
pirms kādiem trīs mēnešiem mainīju sveces, liku NGK kadas paredzētas. Mianīju jo vnk gribēju ielikt jaunas un auto problēmu nebija ne pirms maiņas un arī pēc mainās ari visu sito laiku bija super.[ Šo ziņu laboja Bemebers, 08 Jun 2017, 19:35:11 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jun 2017, 19:32:54 @Bemebers rakstīja:
sveiki sakiet kas par prikolu noticis man e46 330i m54b30, kad pielaiž aukstu motoru pirmas 5 sekundes aptuveni apgriezini lekā 1000, 900, 800, 1000 jūtami nevienmērīgi darbojas motors un pectam nostabilizejas un vis bumbās. braucot viss kārtbība. Vienkārsia tceros kad kadreiz bija akd aukstu diznēju pielaidu apgriezini uzleca virs 1000 rpm un pakepeniski nokritas motoram uzsilstot
misfire.
siltam dzineejam ietopiijot nenoraustaas?
ja jaa, bez vairantiem: sveces, iespeejams, spolju piipites.
ja nee, taapat dereetu paskatiit, kursh cilindrs feilo, profilaktiski apskatiit sveci, spoli.
un, protams, nodzeest adaptaacijas, jo shobriid aukstam dzineejam tur noteikti ir shausmas sarakstiitas..
p.s. par NGK: ir ljoti daudz viltojumu. pat Senson paardod hvz, ko..
p.p.s. ja pirms svechu mainjas jau bija raustishanas [un taapeec mainiiji], pec nomainjas obligati vajadzeja dzeest adaptaacijas. ja tas netika izdariits, tad.. shaads rezultaats var buut pat ar ideaalaam sveceem un spoleem.
bet, jebkuraa gadiijumaa - vajadzeetu uzmest skatu, kas notiek, jo, iespejams, ka ar adaptaacijaam degmaisiijumu izvelk, bet tas [saakotneeji, aukstam dzineejam, kad zondes nestraadaa] ir galiigi skjiibs, taapeec feilo. [ Šo ziņu laboja N53series, 08 Jun 2017, 19:43:52 ] | Offline | | |
sos911 | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
| Iesakiet lūdzu kur vērsties ar sekojošu problēmu.
Vajag kādu labu elektriķi vai vismaz cilvēki kurš var nolasīt kļūdas un saprot arī ko tās nozīmē (nevis kā piemājas servisā nolasa un viss)
Sievas Opel Signum (2.2d, 2003) braucot pēkšņi izmet chech service uz paneļa un tajā brīdī mašīna zaudē jaudu (limp mode), pēc apmērām 30 sekundēm paziņojums pazūd un brauc tālāk normāli.
Iesakiet kādu cilvēku vai kantori. Rīga | Offline | | |
Cocaine | | Kopš: 06. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 540
Braucu ar: e38
| Mekleju elektriki vai cilveku kurs var atbraukt uztaisit diagnostiku un atrast iemslelu kapec masinai visi cilindri nestrada. Tie kuri tikai var pieslekt kompi un pateikt ko raksta kompis un viss neintrese.
Auto e38 2001g 750 m73
Atrodas ogre.
PM vai 28866622 | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| Vai braucot Sport režīmā automātam vajadzētu celties Long term fuel trim rādījumiem? (gan bank1 gan bank2)? Dzinējs M54B25.
Kā arī, tīri teorētiski, man nevajadzētu redzēt ka motors tiek pārbarots bremzējot, vai arī tas ir pareizi tomēr? man jebkurā gadījumā abas cilindru grupas tiek pārbarotas (ilgtermiņā no -5 līdz -7%)[ Šo ziņu laboja Oldijs, 10 Jun 2017, 16:12:38 ] | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Jun 2017, 16:08:14 @Oldijs rakstīja:
Vai braucot Sport režīmā automātam vajadzētu celties Long term fuel trim rādījumiem? (gan bank1 gan bank2)? Dzinējs M54B25.
Kā arī, tīri teorētiski, man nevajadzētu redzēt ka motors tiek pārbarots bremzējot, vai arī tas ir pareizi tomēr? man jebkurā gadījumā abas cilindru grupas tiek pārbarotas (ilgtermiņā no -5 līdz -7%)
Pag,kaapeec tev nepatiik tie cipari? Ljoti adekvaati. nekas tur netiek paarbarots. Tak katram mezglam tehnologjiskaa pielaide..
Ir kaadas probleemas,jeb vnk ciparus skaties? | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
10 Jun 2017, 18:05:11 @N53series rakstīja:
10 Jun 2017, 16:08:14 @Oldijs rakstīja:
Vai braucot Sport režīmā automātam vajadzētu celties Long term fuel trim rādījumiem? (gan bank1 gan bank2)? Dzinējs M54B25.
Kā arī, tīri teorētiski, man nevajadzētu redzēt ka motors tiek pārbarots bremzējot, vai arī tas ir pareizi tomēr? man jebkurā gadījumā abas cilindru grupas tiek pārbarotas (ilgtermiņā no -5 līdz -7%)
Pag,kaapeec tev nepatiik tie cipari? Ljoti adekvaati. nekas tur netiek paarbarots. Tak katram mezglam tehnologjiskaa pielaide..
Ir kaadas probleemas,jeb vnk ciparus skaties?
mazliet pa daudz ēd (~10%), šad tad tāda sajūta ka enkurs tiktu izmests un mašīna grūti iet uz priekšu (tajos brīžos arī STFT pakāpjas līdz -20%) un neregulāra vibrācija tukšgaitā (ir brīži kad ir, un ir kad nav). Sliecos uz zondēm jo tas ir vienīgais mezgls kas nav pārbaudīts un varētu būt saistīts ar problēmu.
Short term rādījumi svārstās atkarībā no tā kas notiek izskatās ka īpaša aizture nav, bet ļoti sliecas uz negatīvo pusi, tāpēc ir aizdomas ka varētu būt pienācis sagurums. Kādus datus vislabāk skatīties lai saprastu kas ar zondēm notiek, izņemot Fuel trim?
p.s. Mašīnai izskatās ka ir veiktas apkopes regulāri līdz kaut kādam brīdim, tad viss atstāts kā ir, tagad palēnām sāk līst ārā visādi mazi brīnumi, negribas riskēt ar katalizatora problēmām [ Šo ziņu laboja Oldijs, 10 Jun 2017, 18:47:06 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Jun 2017, 18:43:28 @Oldijs rakstīja:
10 Jun 2017, 18:05:11 @N53series rakstīja:
10 Jun 2017, 16:08:14 @Oldijs rakstīja:
Vai braucot Sport režīmā automātam vajadzētu celties Long term fuel trim rādījumiem? (gan bank1 gan bank2)? Dzinējs M54B25.
Kā arī, tīri teorētiski, man nevajadzētu redzēt ka motors tiek pārbarots bremzējot, vai arī tas ir pareizi tomēr? man jebkurā gadījumā abas cilindru grupas tiek pārbarotas (ilgtermiņā no -5 līdz -7%)
Pag,kaapeec tev nepatiik tie cipari? Ljoti adekvaati. nekas tur netiek paarbarots. Tak katram mezglam tehnologjiskaa pielaide..
Ir kaadas probleemas,jeb vnk ciparus skaties?
mazliet pa daudz ēd (~10%), šad tad tāda sajūta ka enkurs tiktu izmests un mašīna grūti iet uz priekšu (tajos brīžos arī STFT pakāpjas līdz -20%) un neregulāra vibrācija tukšgaitā (ir brīži kad ir, un ir kad nav). Sliecos uz zondēm jo tas ir vienīgais mezgls kas nav pārbaudīts un varētu būt saistīts ar problēmu.
Short term rādījumi svārstās atkarībā no tā kas notiek izskatās ka īpaša aizture nav, bet ļoti sliecas uz negatīvo pusi, tāpēc ir aizdomas ka varētu būt pienācis sagurums. Kādus datus vislabāk skatīties lai saprastu kas ar zondēm notiek, izņemot Fuel trim?
p.s. Mašīnai izskatās ka ir veiktas apkopes regulāri līdz kaut kādam brīdim, tad viss atstāts kā ir, tagad palēnām sāk līst ārā visādi mazi brīnumi, negribas riskēt ar katalizatora problēmām
Nu,skati manu blogu. Tur ir vairaakas teemas. Gan par adaptaacijaam,gan zondeem,gan tieshi par M seerijas dzineeju trim keisu.. | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| paldies, necitēšu palagu, paskatīšos ko rāda spriegumi kad paceļās rādījumi vai ir sajūta ka neiet.
p.s. Ārzemju forumi saka ka kļūdu metot jau virs +/-15%. Manā gadījumā kļūdas nemet, bet kaut kas tomēr nepatīk.[ Šo ziņu laboja Oldijs, 10 Jun 2017, 19:04:10 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Jun 2017, 19:02:56 @Oldijs rakstīja:
paldies, necitēšu palagu, paskatīšos ko rāda spriegumi kad paceļās rādījumi vai ir sajūta ka neiet.
p.s. Ārzemju forumi saka ka kļūdu metot jau virs +/-15%. Manā gadījumā kļūdas nemet, bet kaut kas tomēr nepatīk.
Ir adptaacijas,ir integratori..
Ne pie viena,ne otra 15% kljuudu nebuus.nav iemesla buut.
Ja integratori mochii miinusos,ir gaisa bads. Ja tas notiek topiijot,saac ar gaisa filtru. | Offline | | |
rr- | | Kopš: 18. Mar 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Sveiki!
Nepieciešama degvielas bākas restaurācija e30. Varat ieteikt metinātāju, kas darbiņu padarītu.
Paldies | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
10 Jun 2017, 20:51:15 @rr- rakstīja:
Sveiki!
Nepieciešama degvielas bākas restaurācija e30. Varat ieteikt metinātāju, kas darbiņu padarītu.
Paldies
Domāju, ka lētāk un prātīgāk būs jauna bāka. Nēesmu redzējis nevienu dzelzs bākas remontu, kas turētu izgtermiņā vai nemaksātu pusi no jaunas bākas cenai.
Ja pareizi atminos, tad nebija nekāds kosmoss jaunai bākai | Offline | | |
rr- | | Kopš: 18. Mar 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
10 Jun 2017, 21:33:40 @HE9600 rakstīja:
10 Jun 2017, 20:51:15 @rr- rakstīja:
Sveiki!
Nepieciešama degvielas bākas restaurācija e30. Varat ieteikt metinātāju, kas darbiņu padarītu.
Paldies
Domāju, ka lētāk un prātīgāk būs jauna bāka. Nēesmu redzējis nevienu dzelzs bākas remontu, kas turētu izgtermiņā vai nemaksātu pusi no jaunas bākas cenai.
Ja pareizi atminos, tad nebija nekāds kosmoss jaunai bākai
null
Ap 200Eur jauna maksā, bet vai īsti jēga pirkt jaunu. TA ielika 3, par to, ka bāka mitra paliek, vajadzētu šuvi uzmetināt | Offline | | |
|
DFS | | Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| h7 led spuldzes. viedokļi ir jēga likt, gaisma ir labāka jeb tikai krāsu dod ja ok,ko meklēt?kādu firmu? | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
12 Jun 2017, 00:06:51 @DFS rakstīja:
h7 led spuldzes. viedokļi ir jēga likt, gaisma ir labāka jeb tikai krāsu dod ja ok,ko meklēt?kādu firmu?
Aizmirsti
Nav tādu auto led spuldžu kas būtu effektīvas. Der tikai smukai krāsiņai.
Ir ksenona paveida LED, bet tās maksā stipri vairāk par ksenonu un nekalpo ilgāk par 1-2mēn. | Offline | | |
mperformance | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 75
Braucu ar:
|
12 Jun 2017, 00:06:51 @DFS rakstīja:
h7 led spuldzes. viedokļi ir jēga likt, gaisma ir labāka jeb tikai krāsu dod ja ok,ko meklēt?kādu firmu?
Man ir, esmu apmierināts! Ir lieks komplekts! | Offline | | |
anddiiss | | Kopš: 26. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
| E91, dīzelis, 2.0, manuālis.
Ieberot ar otro, trešo liekas, ka viss autiņš novibrē baigi, bet ne vienmēr. Uz vietas gāzējot viss OK.
Ko mainīt? Spararats ar sajūgu pirms gada samainīti. Kas vēl varētu izraisīt tādu šaizi?[ Šo ziņu laboja anddiiss, 12 Jun 2017, 19:18:17 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|