Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
GS
11. Apr 2019, 11:51 #3901

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Man remontos aizgājis zem 1k divu gadu laikā. Apkopes, filtrus, klučus protams neskaitot.

[ Šo ziņu laboja GS, 11 Apr 2019, 11:52:09 ]



-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Elviss
11. Apr 2019, 12:55 #3902

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22140

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Bet DĪZEĻU PROBLĒMAS NAV!

-----------------

RT Translations
Offline
Cherbikoff
11. Apr 2019, 13:05 #3903

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Man 120-170kkm mainīts ūdenssūknis ~150eur un priekšējai lampai balasta blokā zaļais bija iemeties ~100eur. citu problēmu nav.
Offline
GS
11. Apr 2019, 13:16 #3904

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


11 Apr 2019, 12:55:35 @Elviss rakstīja:
Bet DĪZEĻU PROBLĒMAS NAV!


Ja tu par manu iepriekšējo komentāru par G30 dīzeļu potenciālajām problēmām - mani pārāk neuztrauc tipiskās problēmas, tas viss kalpo diezgan ilgi. Vairāk sāk uztraukt CSDD ekoloģijas prasības 2014+ gada auto.
F11 principā bija pofig, kamēr auto kaut cik strādā tehnisko vienmēr dabūsi, jaunākiem ir striktākas ekoloģijas prasības, tiks lasīti OBD dati utt.

Īsumā vai tie Euro6 DPF filtri nebeigsies vēl ātrāk, vai citi mezgli pie 200k+ nebūs izdiluši tik daudz lai nepārsniegtu prasītas normas utt.

@Kaross varētu precīzāk pastāstīt.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Damn
11. Apr 2019, 14:25 #3905

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

CSDD taču nolasa tikai kļūdas nevis pēta vai kaut kas nav noglušīts iekš ECU
Pirms katras apskates nodzēs gada laikā ģenerētās kļūdas un viss labi

[ Šo ziņu laboja Damn, 11 Apr 2019, 14:25:55 ]

Offline
kriii
11. Apr 2019, 14:26 #3906

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


11 Apr 2019, 10:54:08 @HaL rakstīja:

10 Apr 2019, 13:01:17 @kriii rakstīja:

09 Apr 2019, 13:50:25 @janisdaubergs rakstīja:

09 Apr 2019, 09:54:05 @RR04 rakstīja:
Kas ir obligātās lietas, kas vajadzīgas F10? Tuvākajā laikā plānots skatīties/iegādāties


Pats tagad apsveru savu iespējams tirgot nost un atkal ar kaut ko bmw no ~100-180 pavizināties.



Man F02 ar 120k jāremontē biežāk, kā F11 ar gandrīz 300k

Tūlīt laikam divus gadus piecītis būs, viens no uzticamākajiem auto kāds bijis.


2013 BMW F11 530xD preLCI, nopirkām ar 145k (netīta no DE dīlera plača), tagad laikam 230k pa 2 gadiem!
pie 170k aizlidoja xDrive razdatka (tā pie tam ir diezgan izpatīta problēma, viņas ir vienādas kā 520d tā 550d un BMAuto esot pat vienai LV pirktai 90k mašīnai pa garantiju mainījusi), izmaksas bija laika 4.5k EUR ar darbu, ja pareizi atceros.
Nosprāga āķis, tur kaut kāds rūpnīcas kasjaks, ka nav pareizi/labi noizolēta un iemetās zaļais - sataisīja gan diezgan lēti
Nosprāga pneima aizmugurē (abu balonu maiņa ap 450 EUR)
Tagad labā priekšējā pussass ir izbeigusies (rīt maina abas priekšējās) - prognozētās izmaksas 1k+
No lielajiem darbiem vēl mainīta kārbā eļļa - 350EUR

Nu nav tā, ka tas auto ir mega uzticams un mega lēts, jo arī parastā apkope maksā ap 250EUR


Tad pierādījusiess teorija, ka labāk auto pirkt krietni zem 200k nekā nedaudz virs 100k
Offline
Yukki
11. Apr 2019, 14:41 #3907

Kopš: 21. May 2002

Ziņojumi: 153

Braucu ar:


11 Apr 2019, 11:51:48 @GS rakstīja:
Man remontos aizgājis zem 1k divu gadu laikā. Apkopes, filtrus, klučus protams neskaitot.

Nedomāju,ka tas ir pareizi kautko neskaitīt iekšā! Ar ko remonts atšķiras no apkopes?
Vajadzētu skaitīt pirkšanas summu+remonti+degviela+apkope+stāvvietas-pārdošanas summa /nobraukto km skaitu
Offline
GS
11. Apr 2019, 14:42 #3908

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


11 Apr 2019, 14:25:04 @Damn rakstīja:
CSDD taču nolasa tikai kļūdas nevis pēta vai kaut kas nav noglušīts iekš ECU
Pirms katras apskates nodzēs gada laikā ģenerētās kļūdas un viss labi


Nav tik vienkārši, tagad kodi kas saistīti ar emisijām tiek ierakstīti tā ka viņus nevar tik viegli nodzēst -
Permanent codes are a special type introduced more recently which can not be cleared using a scan tool. If you have a permanent code the vehicle will clear it itself once the cause has been addressed and sufficient data has been gathered by driving under different conditions (idling, stop and go, highway)


Attiecīgi auto pats nosaka vai ar izplūdi viss ok, ja nav ok tiek ierakstīts kods, un nodzēš viņu pats auto ja izplūde ir kārtībā.


Tāpēc interesē @Kaross vai kāda cita čipotāja viedoklis, cik slikti ir / būs

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Elviss
11. Apr 2019, 14:47 #3909

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22140

Braucu ar: VAZ 2101 80'

a tieši par ko Tu satraucies par emisijām? taisies griezt kaut ko ārā G30?

-----------------

RT Translations
Offline
GS
11. Apr 2019, 15:05 #3910

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


11 Apr 2019, 14:47:05 @Elviss rakstīja:
a tieši par ko Tu satraucies par emisijām? taisies griezt kaut ko ārā G30?


Man ir tikai jautājums vai tās fancy Euro6 sistēmas neaizies pa pieskari pie 150k, vai viņas izturēs Latvijas mazos attālumus, degvielas kvalitāti utt.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
smudo
11. Apr 2019, 15:45 #3911

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

EURO6 DPF filtriem ir tas pasas prasibas, kas EURO5, bet tie ir jaunakas paaudzes filrti un teoretiski butu jaiet ilgak. Klat reali nak Adblue (SCR), kas visu komplice, bet bernu slimibam butu jabut izslimotam, jo komerctansporta sis sistemas izstada jau gandriz 10 gadus. Ka bus prakse, redzes.
Offline
KaspichsS
11. Apr 2019, 16:22 #3912

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

gudri dirst nav malku cirst. 101 eksperts par F sēriju, bet dzen pilnīgu sūdu.

auto, kuriem ir AdBlue, papildus ir:
a) bačoks ar megaadvancētu temp mērīšanu, kas salā tomēr diezgan bieži nofeilo; remonti sākas ar 3 cipariem;
b) čuru truba ar apsildi - ja tā beidzas (un beidzas diezgan regulāri), cipars 300+;
c) divi gab. NOx sensori. Katrs maksā ap 450..500 naudām, alternatīvu nav, kalpo pārdesmit kkm;
d) midrodaļu sensors, kas liks mainīt DPF, nevis kā tagad - tupa piereģistrē DPF nomaiņu un brauc tālāk, nerubījot, ka pat normālu reģenerāciju gadījumā tas vairs neko nefiltrē.

nē, nah, lūdzu izbanojiet mani no šejienes. es te nejūtos labi.
Offline
smudo
11. Apr 2019, 17:10 #3913

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Apr 2019, 16:22:15 @KateG rakstīja:
gudri dirst nav malku cirst. 101 eksperts par F sēriju, bet dzen pilnīgu sūdu.

auto, kuriem ir AdBlue, papildus ir:
a) bačoks ar megaadvancētu temp mērīšanu, kas salā tomēr diezgan bieži nofeilo; remonti sākas ar 3 cipariem;
b) čuru truba ar apsildi - ja tā beidzas (un beidzas diezgan regulāri), cipars 300+;
c) divi gab. NOx sensori. Katrs maksā ap 450..500 naudām, alternatīvu nav, kalpo pārdesmit kkm;
d) midrodaļu sensors, kas liks mainīt DPF, nevis kā tagad - tupa piereģistrē DPF nomaiņu un brauc tālāk, nerubījot, ka pat normālu reģenerāciju gadījumā tas vairs neko nefiltrē.

nē, nah, lūdzu izbanojiet mani no šejienes. es te nejūtos labi.


Visi Tavi komentari ir valid. Lietoju 2 gadus vecu EURO6 dizeli, ka daily driver. Pec 2 ziemam pagaidam problemu nav - paris reizes bija jauzpilda tikai AdBlue. Garantija auto ir 5 gadi, lidz ar to pagaidam par to ipasi neuztraucos - nezinu, cik ilgi ar to vel brauksu. Principa minetas summas nav lielas - ellas maina un apkope pie dilera uz 25k km bija 450 EUR. Ja velies braukt ar jaunu auto, tad tam bus jaatbilst EURO6 jebkura gadijuma. Jaunajiem benzina dzinejiem tagad ari liek OPF.
Offline
abyss
11. Apr 2019, 17:19 #3914

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8254

Braucu ar: e39 523


11 Apr 2019, 17:10:37 @smudo rakstīja:

11 Apr 2019, 16:22:15 @KateG rakstīja:
gudri dirst nav malku cirst. 101 eksperts par F sēriju, bet dzen pilnīgu sūdu.

auto, kuriem ir AdBlue, papildus ir:
a) bačoks ar megaadvancētu temp mērīšanu, kas salā tomēr diezgan bieži nofeilo; remonti sākas ar 3 cipariem;
b) čuru truba ar apsildi - ja tā beidzas (un beidzas diezgan regulāri), cipars 300+;
c) divi gab. NOx sensori. Katrs maksā ap 450..500 naudām, alternatīvu nav, kalpo pārdesmit kkm;
d) midrodaļu sensors, kas liks mainīt DPF, nevis kā tagad - tupa piereģistrē DPF nomaiņu un brauc tālāk, nerubījot, ka pat normālu reģenerāciju gadījumā tas vairs neko nefiltrē.

nē, nah, lūdzu izbanojiet mani no šejienes. es te nejūtos labi.


Visi Tavi komentari ir valid. Lietoju 2 gadus vecu EURO6 dizeli, ka daily driver. Pec 2 ziemam pagaidam problemu nav - paris reizes bija jauzpilda tikai AdBlue. Garantija auto ir 5 gadi, lidz ar to pagaidam par to ipasi neuztraucos - nezinu, cik ilgi ar to vel brauksu. Principa minetas summas nav lielas - ellas maina un apkope pie dilera uz 25k km bija 450 EUR. Ja velies braukt ar jaunu auto, tad tam bus jaatbilst EURO6 jebkura gadijuma. Jaunajiem benzina dzinejiem tagad ari liek OPF.


Ja, bet ko daris pec 5 gadiem otrais, un pec 10 gadiem 3?
Offline
grimS
11. Apr 2019, 19:35 #3915

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


10 Apr 2019, 13:46:44 @RSAWorkshop rakstīja:

10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.
Kur jēga pirkt 6 cilindrus, ja nekur ātrāk pa 120 nevar pabraukt un Poliju-Vāciju lietoju reti?


Lielākā daļa no diskusijas sūds. Cilvēki mēģina aizstāvēt to ko nopirkuši vai var atļauties nopirkt.

Realitātē - tas, kas iet labāk un tērē mazāk ir arī pareizā izvēle. Pārējais jau atkarīgs no tā ko katrs var atļauties.

5er ar 4cyl ir smieklīgi un tas arī viss. Bet, arguments, ka virs 120 nevar ieskrieties vispār - nevar? nemāk? vai nedrīkst?

Pliku G30 nopirkt varētu būt viens no debīlākajiem lēmumiem ever. Veiksmi pārdot 3 gadus vēlāk nepapišot 10k
Offline
Kaross
12. Apr 2019, 00:46 #3916

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Apr 2019, 13:16:24 @GS rakstīja:

11 Apr 2019, 12:55:35 @Elviss rakstīja:
Bet DĪZEĻU PROBLĒMAS NAV!


Ja tu par manu iepriekšējo komentāru par G30 dīzeļu potenciālajām problēmām - mani pārāk neuztrauc tipiskās problēmas, tas viss kalpo diezgan ilgi. Vairāk sāk uztraukt CSDD ekoloģijas prasības 2014+ gada auto.
F11 principā bija pofig, kamēr auto kaut cik strādā tehnisko vienmēr dabūsi, jaunākiem ir striktākas ekoloģijas prasības, tiks lasīti OBD dati utt.

Īsumā vai tie Euro6 DPF filtri nebeigsies vēl ātrāk, vai citi mezgli pie 200k+ nebūs izdiluši tik daudz lai nepārsniegtu prasītas normas utt.

@Kaross varētu precīzāk pastāstīt.


Par TA vispār var nedomāt un neuztraukties. Slēdz klāt arī F-sērijas, bet vienīgais ko pārbauda ir ķļūdu esamība un viss. Neviens tur nav arī kompetentāks, lai saprastu kādus ar dzinēju saistītus parametrus.

Euro 6 nāk Adblue un ar to ir daudz vairāk un dārgākas problēmas. Tie paši minētie NOx, adblue tvertnes u.t.t.

CSDD ekoloģijas prasības ir smieklīgas. Vai pareizāk - pārbaudes ir smieklīgas. Kā minimums 5 gadus var par to nedomāt un neuztraukties ja vien tu nebrauc ar Peugeot vai kādu citu franču mēslu.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
KaspichsS
12. Apr 2019, 09:55 #3917

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


12 Apr 2019, 00:46:01 @Kaross rakstīja:

11 Apr 2019, 13:16:24 @GS rakstīja:

11 Apr 2019, 12:55:35 @Elviss rakstīja:
Bet DĪZEĻU PROBLĒMAS NAV!


Ja tu par manu iepriekšējo komentāru par G30 dīzeļu potenciālajām problēmām - mani pārāk neuztrauc tipiskās problēmas, tas viss kalpo diezgan ilgi. Vairāk sāk uztraukt CSDD ekoloģijas prasības 2014+ gada auto.
F11 principā bija pofig, kamēr auto kaut cik strādā tehnisko vienmēr dabūsi, jaunākiem ir striktākas ekoloģijas prasības, tiks lasīti OBD dati utt.

Īsumā vai tie Euro6 DPF filtri nebeigsies vēl ātrāk, vai citi mezgli pie 200k+ nebūs izdiluši tik daudz lai nepārsniegtu prasītas normas utt.

@Kaross varētu precīzāk pastāstīt.


Par TA vispār var nedomāt un neuztraukties. Slēdz klāt arī F-sērijas, bet vienīgais ko pārbauda ir ķļūdu esamība un viss. Neviens tur nav arī kompetentāks, lai saprastu kādus ar dzinēju saistītus parametrus.

Euro 6 nāk Adblue un ar to ir daudz vairāk un dārgākas problēmas. Tie paši minētie NOx, adblue tvertnes u.t.t.

CSDD ekoloģijas prasības ir smieklīgas. Vai pareizāk - pārbaudes ir smieklīgas. Kā minimums 5 gadus var par to nedomāt un neuztraukties ja vien tu nebrauc ar Peugeot vai kādu citu franču mēslu.




Klau, Edgar, un pārējie šejienes oligarhi ar šādu piegājienu - jums taču nebūs pretenzijas, ka es pačurāšu jūsu krutajās miskastēs, vai izmetīšu tur paikas pārpalikumus. Karos - ja ārā auksts, es tak varu pavērt tava boksa durvis un siltumā pakakāt, ne? Nu, deguna nošņaukšana vai paspļaudīšanās vispār neskaitās.

Ja man ir jāelpo jūsu smidrekļu dūmi un smaka, par mikrodaļām nerunājot (jo TA pie mums ir smieklīga un jūs nedrāž), pret šo visu pat iebildumi nedrīkstētu būt.
Offline
RR04
12. Apr 2019, 10:02 #3918

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


12 Apr 2019, 09:55:21 @KateG rakstīja:

Ja man ir jāelpo jūsu smidrekļu dūmi un smaka


Laikam aizmirsi, ka pats brauc ar vecu benDzīnu

Izskatās, ka blokā zaļais iemeties
Offline
KaspichsS
12. Apr 2019, 10:11 #3919

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


12 Apr 2019, 10:02:58 @RR04 rakstīja:

12 Apr 2019, 09:55:21 @KateG rakstīja:

Ja man ir jāelpo jūsu smidrekļu dūmi un smaka


Laikam aizmirsi, ka pats brauc ar vecu benDzīnu

Izskatās, ka blokā zaļais iemeties


Laikam aizmirsu, ka šeit ir vēlme izteikties katram šmurgulim, kuram nav ne mazākās sajēgas par tēmu. Šajā gadījumā - ne par tehnoloģijām, ne dzinējiem, ne izmešiem, ne to normām.
Piedodiet, tiešām - piemirsu.
Offline
RR04
12. Apr 2019, 10:25 #3920

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


12 Apr 2019, 10:11:00 @KateG rakstīja:

12 Apr 2019, 10:02:58 @RR04 rakstīja:

12 Apr 2019, 09:55:21 @KateG rakstīja:

Ja man ir jāelpo jūsu smidrekļu dūmi un smaka


Laikam aizmirsi, ka pats brauc ar vecu benDzīnu

Izskatās, ka blokā zaļais iemeties


Laikam aizmirsu, ka šeit ir vēlme izteikties katram šmurgulim, kuram nav ne mazākās sajēgas par tēmu. Šajā gadījumā - ne par tehnoloģijām, ne dzinējiem, ne izmešiem, ne to normām.
Piedodiet, tiešām - piemirsu.

Lasot tavus postus par nokārtošanos, noteikti varam izglītoties

P.S. Piedod, neko nesaprotu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo