Autors | Ziņojums |
edzhaans | 31. Mar 2013, 20:52 |
#3901
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
31 Mar 2013, 20:50:58 PASSATizhi rakstīja:
31 Mar 2013, 20:43:47 Driver rakstīja:
31 Mar 2013, 20:41:31 PASSATizhi rakstīja:
man 528 pa štrāsi ap 6 rāda. un dabā kkas līdzīgs arī sanāk
uz 90kmh un ar mehanisko karbu? vai ar m52b28TU (pec 08.9
nu auto pareizais. m52b28TU rokas kārba. ne 18 riteņi
Baloni rullz :205/65R15: |
Offline | |
|
PASSATizhi | 31. Mar 2013, 20:57 |
#3902
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
31 Mar 2013, 20:52:06 edzhaans rakstīja:
31 Mar 2013, 20:50:58 PASSATizhi rakstīja:
31 Mar 2013, 20:43:47 Driver rakstīja:
31 Mar 2013, 20:41:31 PASSATizhi rakstīja:
man 528 pa štrāsi ap 6 rāda. un dabā kkas līdzīgs arī sanāk
uz 90kmh un ar mehanisko karbu? vai ar m52b28TU (pec 08.9
nu auto pareizais. m52b28TU rokas kārba. ne 18 riteņi
Baloni rullz :205/65R15:
nēēē. tik zemu arī nekrītu ziema 215-60-16, vasara 225-50-17. bija tas auto sakuma ar 18. nu nafig. |
Offline | |
|
Driver | 31. Mar 2013, 20:58 |
#3903
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Mar 2013, 20:50:58 PASSATizhi rakstīja:
31 Mar 2013, 20:43:47 Driver rakstīja:
31 Mar 2013, 20:41:31 PASSATizhi rakstīja:
man 528 pa štrāsi ap 6 rāda. un dabā kkas līdzīgs arī sanāk
uz 90kmh un ar mehanisko karbu? vai ar m52b28TU (pec 08.9
nu auto pareizais. m52b28TU rokas kārba. ne 18 riteņi
bez TU, automatika, kas prieksh ekonomijas nav radita vienkarshi (delj jebonatiskiem parslegshanas momentiem), tapec maucu "S" rezima vai tiptronica un videjais pa rigu tikai 15-17 un izbaudu braucienu.
ar TU rij mazak gan delj karbas (automatika domata), gan delj dzineja ari.
vairumu auto ar mehanisko karbu uzskatu par rupnicas kljudu komplektejot
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
edzhaans | 31. Mar 2013, 21:01 |
#3904
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Bet padomā, uz 205niekiem varētu vēl kādu gramu degvielas izspiest |
Offline | |
|
howitzer | 31. Mar 2013, 21:02 |
#3905
|
|
Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Ja jūs, kapeikpisēji, sāktu braukt ar Prius`u, tad, imho, degvielas līmenis bākā reizēm pat paceltos. |
Offline | |
|
edzhaans | 31. Mar 2013, 21:03 |
#3906
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
31 Mar 2013, 21:02:32 howitzer rakstīja:
Ja jūs, kapeikpisēji, sāktu braukt ar Prius`u, tad, imho, degvielas līmenis bākā reizēm pat paceltos.
Tjipa, bremzē robā un ceļās ?
Brauc visu pa kreisi uz sagāztiem līkumiem, arī pacelsies.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 31 Mar 2013, 21:04:05 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | 31. Mar 2013, 21:09 |
#3907
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| īstenībā tas e39 ir vissekonomiskākais manā auto parkā, gan degvielas gan uzturēšanas ziņā. paradoksāli
citi ap 17-18 rij (lpg)
ar tiem tik algas dienās braucu |
Offline | |
|
edzhaans | 31. Mar 2013, 21:11 |
#3908
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Centos atrast un atradu, īsta kapeikpisēju bībele.
http://ecomodder.com/forum/fuel-economy-mpg-modifications.php
Tā kā, mēs atpūšamies. Te džekiem viss serious |
Offline | |
|
|
PASSATizhi | 31. Mar 2013, 21:14 |
#3909
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| vakūma rādītājs tik tiešām šajā ziņa ir mega palīgs |
Offline | |
|
edzhaans | 31. Mar 2013, 21:17 |
#3910
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
31 Mar 2013, 21:14:12 PASSATizhi rakstīja:
vakūma rādītājs tik tiešām šajā ziņa ir mega palīgs
Tas mazais rādītājs zem tahometra mūsu mašīnās, nepilda līdzīgu funkciju ? |
Offline | |
|
Driver | 31. Mar 2013, 21:22 |
#3911
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Mar 2013, 21:17:23 edzhaans rakstīja:
31 Mar 2013, 21:14:12 PASSATizhi rakstīja:
vakūma rādītājs tik tiešām šajā ziņa ir mega palīgs
Tas mazais rādītājs zem tahometra mūsu mašīnās, nepilda līdzīgu funkciju ?
nee. tik vecas VAG grupas lamatas tas ekonometrs bija uz vakkuma pricipa ar precizitati 5taja roba plus minus pusspainis uz baaku
bet vadoties pec vakkuma ieplude var iemacities braukt krietni ekonomiskak
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
PASSATizhi | 31. Mar 2013, 21:24 |
#3912
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| mums viņs elektrisks, un gan jau ar saviem algoritmiem. bet mehāniskais ļauj precīzāk dozēt pedāli. jaunībā vienu auto piepičkāju ar visādiem priboriem, un šamais noteikti ir kapeikjākļa labākais draugs.
|
Offline | |
|
edzhaans | 31. Mar 2013, 21:25 |
#3913
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Hmm, izstās arī uzreiz pēc turbo. Jāliek iekšā, droši vien jāizurbj ieplūdē pāris caurumi un gatavs |
Offline | |
|
Driver | 31. Mar 2013, 21:27 |
#3914
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Mar 2013, 21:09:17 PASSATizhi rakstīja:
īstenībā tas e39 ir vissekonomiskākais manā auto parkā, gan degvielas gan uzturēšanas ziņā. paradoksāli
citi ap 17-18 rij (lpg)
ar tiem tik algas dienās braucu
gribetu max leeti braukt, tad 523 + LPG un mehanisko karbu
taa kaagribu braukt "patiikami", tad loti biezi turu dzineju redline, jo braucot normali ar automatiku shii tapat parsledzas krietni velak, neka to gribetos.
visiem m62 dzinejiem un m52tu ir cita automatiska karba, kurai ari vadiba ir biki jaunaka, advancetaka un parslegshanas ir "pareizakas" prieksh ekonomiskas braukshanas D rezima.
auto paterinju nosaka, nevis dzineja tilpums, bet gan masa, karbas un reduktora parnesumattiecibas.
540 ar automatiku "strada" labak un reduktors ari garaks tam kaa 6cyl motoriem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
edzhaans | 31. Mar 2013, 21:29 |
#3915
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jā, bet ja teiksim 2.5 iekrāmēt 4.4 kārbu, reduktoru, tas mocīsies. Ne ? [ Šo ziņu laboja edzhaans, 31 Mar 2013, 21:29:57 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | 31. Mar 2013, 21:29 |
#3916
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nah automātu. es to auto pirku speciāli max drošā komplektācija. lai nav pēkšņi ieguldijumi (dīzelis,tomats) |
Offline | |
|
|
Uzmeteejs | 31. Mar 2013, 21:31 |
#3917
|
|
Kopš: 12. Mar 2013
Ziņojumi: 1054
Braucu ar:
| Jo lielaks motors jo lielaka ekonomija. |
Offline | |
|
Driver | 31. Mar 2013, 21:33 |
#3918
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Mar 2013, 21:29:44 edzhaans rakstīja:
Jā, bet ja teiksim 2.5 iekrāmēt 4.4 kārbu, reduktoru, tas mocīsies. Ne ?
es jau biju apdomajis uz savas karbas uzlikt ecu no v8, neko nevar - karbas modelji atskiras un elektrisko komponesnu skaits ari, nemaz neiedzilinoties tajaa vai esoshas karbas parnesumattiecibas ari saprastu cits ecu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 31. Mar 2013, 21:34 |
#3919
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Mar 2013, 21:29:52 PASSATizhi rakstīja:
nah automātu. es to auto pirku speciāli max drošā komplektācija. lai nav pēkšņi ieguldijumi (dīzelis,tomats)
cik maksa jauns oem divmasnieks un jauns sajuga komplekts? nav gadiena lidzigi automatikas remontam?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
PASSATizhi | 31. Mar 2013, 21:36 |
#3920
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| tas nenotiek pēķšņi |
Offline | |
|