Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
edzhaans
31. Mar 2013, 20:52 #3901

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


31 Mar 2013, 20:50:58 PASSATizhi rakstīja:

31 Mar 2013, 20:43:47 Driver rakstīja:

31 Mar 2013, 20:41:31 PASSATizhi rakstīja:
man 528 pa štrāsi ap 6 rāda. un dabā kkas līdzīgs arī sanāk

uz 90kmh un ar mehanisko karbu? vai ar m52b28TU (pec 08.9

nu auto pareizais. m52b28TU rokas kārba. ne 18 riteņi

Baloni rullz :205/65R15:
Offline
PASSATizhi
31. Mar 2013, 20:57 #3902

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


31 Mar 2013, 20:52:06 edzhaans rakstīja:

31 Mar 2013, 20:50:58 PASSATizhi rakstīja:

31 Mar 2013, 20:43:47 Driver rakstīja:

31 Mar 2013, 20:41:31 PASSATizhi rakstīja:
man 528 pa štrāsi ap 6 rāda. un dabā kkas līdzīgs arī sanāk

uz 90kmh un ar mehanisko karbu? vai ar m52b28TU (pec 08.9

nu auto pareizais. m52b28TU rokas kārba. ne 18 riteņi

Baloni rullz :205/65R15:
nēēē. tik zemu arī nekrītu ziema 215-60-16, vasara 225-50-17. bija tas auto sakuma ar 18. nu nafig.
Offline
Driver
31. Mar 2013, 20:58 #3903

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 20:50:58 PASSATizhi rakstīja:

31 Mar 2013, 20:43:47 Driver rakstīja:

31 Mar 2013, 20:41:31 PASSATizhi rakstīja:
man 528 pa štrāsi ap 6 rāda. un dabā kkas līdzīgs arī sanāk

uz 90kmh un ar mehanisko karbu? vai ar m52b28TU (pec 08.9

nu auto pareizais. m52b28TU rokas kārba. ne 18 riteņi

bez TU, automatika, kas prieksh ekonomijas nav radita vienkarshi (delj jebonatiskiem parslegshanas momentiem), tapec maucu "S" rezima vai tiptronica un videjais pa rigu tikai 15-17 un izbaudu braucienu.
ar TU rij mazak gan delj karbas (automatika domata), gan delj dzineja ari.

vairumu auto ar mehanisko karbu uzskatu par rupnicas kljudu komplektejot

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
31. Mar 2013, 21:01 #3904

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Bet padomā, uz 205niekiem varētu vēl kādu gramu degvielas izspiest
Offline
howitzer
31. Mar 2013, 21:02 #3905

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Ja jūs, kapeikpisēji, sāktu braukt ar Prius`u, tad, imho, degvielas līmenis bākā reizēm pat paceltos.
Offline
edzhaans
31. Mar 2013, 21:03 #3906

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


31 Mar 2013, 21:02:32 howitzer rakstīja:
Ja jūs, kapeikpisēji, sāktu braukt ar Prius`u, tad, imho, degvielas līmenis bākā reizēm pat paceltos.

Tjipa, bremzē robā un ceļās ?
Brauc visu pa kreisi uz sagāztiem līkumiem, arī pacelsies.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 31 Mar 2013, 21:04:05 ]

Offline
PASSATizhi
31. Mar 2013, 21:09 #3907

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

īstenībā tas e39 ir vissekonomiskākais manā auto parkā, gan degvielas gan uzturēšanas ziņā. paradoksāli
citi ap 17-18 rij (lpg)
ar tiem tik algas dienās braucu
Offline
edzhaans
31. Mar 2013, 21:11 #3908

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Centos atrast un atradu, īsta kapeikpisēju bībele.
http://ecomodder.com/forum/fuel-economy-mpg-modifications.php
Tā kā, mēs atpūšamies. Te džekiem viss serious
Offline
PASSATizhi
31. Mar 2013, 21:14 #3909

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

vakūma rādītājs tik tiešām šajā ziņa ir mega palīgs
Offline
edzhaans
31. Mar 2013, 21:17 #3910

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


31 Mar 2013, 21:14:12 PASSATizhi rakstīja:
vakūma rādītājs tik tiešām šajā ziņa ir mega palīgs

Tas mazais rādītājs zem tahometra mūsu mašīnās, nepilda līdzīgu funkciju ?
Offline
Driver
31. Mar 2013, 21:22 #3911

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 21:17:23 edzhaans rakstīja:

31 Mar 2013, 21:14:12 PASSATizhi rakstīja:
vakūma rādītājs tik tiešām šajā ziņa ir mega palīgs

Tas mazais rādītājs zem tahometra mūsu mašīnās, nepilda līdzīgu funkciju ?

nee. tik vecas VAG grupas lamatas tas ekonometrs bija uz vakkuma pricipa ar precizitati 5taja roba plus minus pusspainis uz baaku

bet vadoties pec vakkuma ieplude var iemacities braukt krietni ekonomiskak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
31. Mar 2013, 21:24 #3912

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

mums viņs elektrisks, un gan jau ar saviem algoritmiem. bet mehāniskais ļauj precīzāk dozēt pedāli. jaunībā vienu auto piepičkāju ar visādiem priboriem, un šamais noteikti ir kapeikjākļa labākais draugs.
Offline
edzhaans
31. Mar 2013, 21:25 #3913

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Hmm, izstās arī uzreiz pēc turbo. Jāliek iekšā, droši vien jāizurbj ieplūdē pāris caurumi un gatavs
Offline
Driver
31. Mar 2013, 21:27 #3914

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 21:09:17 PASSATizhi rakstīja:
īstenībā tas e39 ir vissekonomiskākais manā auto parkā, gan degvielas gan uzturēšanas ziņā. paradoksāli
citi ap 17-18 rij (lpg)
ar tiem tik algas dienās braucu

gribetu max leeti braukt, tad 523 + LPG un mehanisko karbu

taa kaagribu braukt "patiikami", tad loti biezi turu dzineju redline, jo braucot normali ar automatiku shii tapat parsledzas krietni velak, neka to gribetos.

visiem m62 dzinejiem un m52tu ir cita automatiska karba, kurai ari vadiba ir biki jaunaka, advancetaka un parslegshanas ir "pareizakas" prieksh ekonomiskas braukshanas D rezima.

auto paterinju nosaka, nevis dzineja tilpums, bet gan masa, karbas un reduktora parnesumattiecibas.

540 ar automatiku "strada" labak un reduktors ari garaks tam kaa 6cyl motoriem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
31. Mar 2013, 21:29 #3915

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jā, bet ja teiksim 2.5 iekrāmēt 4.4 kārbu, reduktoru, tas mocīsies. Ne ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 31 Mar 2013, 21:29:57 ]

Offline
PASSATizhi
31. Mar 2013, 21:29 #3916

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nah automātu. es to auto pirku speciāli max drošā komplektācija. lai nav pēkšņi ieguldijumi (dīzelis,tomats)
Offline
Uzmeteejs
31. Mar 2013, 21:31 #3917

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:

Jo lielaks motors jo lielaka ekonomija.
Offline
Driver
31. Mar 2013, 21:33 #3918

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 21:29:44 edzhaans rakstīja:
Jā, bet ja teiksim 2.5 iekrāmēt 4.4 kārbu, reduktoru, tas mocīsies. Ne ?

es jau biju apdomajis uz savas karbas uzlikt ecu no v8, neko nevar - karbas modelji atskiras un elektrisko komponesnu skaits ari, nemaz neiedzilinoties tajaa vai esoshas karbas parnesumattiecibas ari saprastu cits ecu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
31. Mar 2013, 21:34 #3919

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 21:29:52 PASSATizhi rakstīja:
nah automātu. es to auto pirku speciāli max drošā komplektācija. lai nav pēkšņi ieguldijumi (dīzelis,tomats)

cik maksa jauns oem divmasnieks un jauns sajuga komplekts? nav gadiena lidzigi automatikas remontam?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
31. Mar 2013, 21:36 #3920

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tas nenotiek pēķšņi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo