Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
N53series
15. May 2017, 18:18 #38921

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 18:06:03 @JZ rakstīja:

15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.


es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē

saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek

tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt

un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin

vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku


pag.
ja cilveeks mineetu tieshi rezonanses lietas [par kuraam runaa tu], tad vinja postaa es taas maniitu. taados gadiijumos cilveeks parastais tieshi to akcentee - vienmeeriigi bremzeejot, nav suudziibu, peeksnji rausta, u.t.t. sheit es salasu situaaciju: kaa bremzee, taa purina.
otra lieta - pie maza aatruma [uz rulljiem] nekaadas rezonansu lietas nebuus. taas jau ir naakoshais solis.
tb, uz rulljiem - jaa, iespejams, sekas, bet redzees teemu par diskiem.
tb, es piekritu sadaljaa, ka rezonanses problemas vareeja sachakareet diskus [un diski jau ir sekas], bet te tas liimenis ir taads, ka cilveeks VISPAAR nesaprot, no kura gala ko saakt, un maina kaut ko uz dullo.

Offline
RSAWorkshop
15. May 2017, 21:46 #38922

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 May 2017, 18:35:54 @Ceezars rakstīja:

15 May 2017, 10:42:42 @Ceezars rakstīja:
Nu ko, interneta diagnostiķi, man lieti noderētu precīzs vainīgās detaļas nosaukums un pašreizējais stāvoklis
Bet ja nopietni esmu sabēdājies, jo "kārba" un varbūt kādam ir idejas par aptuvenām izmaksām/vainu.
Auto e46 PF M47D20, tomāts:

Sākās viss ar to, ka pa retam kārba neiemet neitrālajā (vai kā to stāvokli sauc, kad negāzē, bet "ripinies" brīdī kad atlaid gāzi. Manuālim alternatīva - atstāt robā.
Paspaidot gāzes pedāli kārba itkā "atjēdzās" un turpināja strādāt normāli. Domāju labi, veca kārba, ko es tur iespringšu, strādā labi, nestrādā - rakstīšu powerā.
Bet tad parādījās tāda kā "guršana" pie apstāšanās. Sajūta, ka auto grib slāpt nost + nedaudz apgriezieni "lēkā".
Visas problēmas tieši kad ātrumiem būtu jāpārslēdzas "uz leju", otrādi problēmas īsti nav bijušas.
Finālā, viss stabili - pielaidu mašīnu, minūti parūcināju, ieliku draivā un.. turpināju rūcināties, ieliku R, visos ātrumos manuāli un yep, pilnīgā skaidrā, es pagalmā rūcinu mašīnu un nekas nenotiek.

Neliels update. Tikko pielaidu un pagāzējot gan D, gan R mašīnu kustina vajadzīgajā virzienā, bet lēni.. Īpaši neaizrāvos un atkal noliku mierā.
RSAWorkshop - uz abiem jautājumiem atbilde HVZ, nav tuvākajā laikā ideju kā noorganizēt kārbas/eļļas apskati.

Iebrauc servisā un uz pacēlāja apskaties, tas diezgan elementāri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
15. May 2017, 21:59 #38923

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Visdrīzāk nepareizi uzstādīti diski, tāpēc arī pēc maiņas vibrē
Pie diska jāpieliek indikatorpulkstenis un jāizmēra elipse, pieļaujams līdz 0,1mm, to vajag izdarīt gan ar disku, gan ar pašu rumbu
Pirms diska uzlikšanas VISA rumbas virsma jānotīra līdz spīdumam, to var izdarīt ar neilona disku, bet ja netīrumi pavisam nelieli, tad ar scotch-brite, galvenais, lai ir līdz spīdumam un bez jebkādiem netīrumiem un nekādā gadījumā apakšā nedrīkst likt nekādas smēres, tāpat visām kluču sēdvietām jābūt ideāli tīrām un BEZ smēres

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
daulex
15. May 2017, 22:15 #38924

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu

Dažas dienas atpakaļ dzirdēju stāstu, ka m54 tagad var ķunēt. Ķipa uz stenda, dažu dienu laikā un par smuku piķi, bet ar tīru softu.

Stāsts bija konkreti par e60 525i ar m54.

Interesantāk, stāstā bija precizēts, ka krietnu jaudas pieaugumu var sasniegt arī bez max rpm palielinājuma.

Iespējams, vai pasakas?
Offline
ozo
15. May 2017, 22:22 #38925

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Kas tā ir par skanu, kad izbraucot un noslāpējot ir tikskosa skana zem auto, tā itkā skidrums pilētu uz metāla kautkur. Pat ne no dzinēja, bet auto vidus.
Offline
RSAWorkshop
15. May 2017, 22:26 #38926

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

izpūtējs atdziest?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
15. May 2017, 22:58 #38927

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 22:15:54 @daulex rakstīja:
Dažas dienas atpakaļ dzirdēju stāstu, ka m54 tagad var ķunēt. Ķipa uz stenda, dažu dienu laikā un par smuku piķi, bet ar tīru softu.

Stāsts bija konkreti par e60 525i ar m54.

Interesantāk, stāstā bija precizēts, ka krietnu jaudas pieaugumu var sasniegt arī bez max rpm palielinājuma.

Iespējams, vai pasakas?

interesanti, uz kaa reekjina? tur jau nav probleema ar degvielu, bet ar gaisu.
tupa mest iekshaa degvielu? dziit lambda lejaa liidz 0.90? 0.85?
pat to iisti nevar, jo shaurjoslas zondes. tb, ko taadu darot, tajaa rezhiimaa dzineejs saak tuvoties M20 ar Motronic 1.0 bez zondes..

un ko tur dariit ''vairaakas dienas''? njee ponjaatno.
Offline
Nello
15. May 2017, 23:03 #38928

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2017, 18:18:51 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 18:06:03 @JZ rakstīja:

15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.


es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē

saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek

tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt

un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin

vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku


pag.
ja cilveeks mineetu tieshi rezonanses lietas [par kuraam runaa tu], tad vinja postaa es taas maniitu. taados gadiijumos cilveeks parastais tieshi to akcentee - vienmeeriigi bremzeejot, nav suudziibu, peeksnji rausta, u.t.t. sheit es salasu situaaciju: kaa bremzee, taa purina.
otra lieta - pie maza aatruma [uz rulljiem] nekaadas rezonansu lietas nebuus. taas jau ir naakoshais solis.
tb, uz rulljiem - jaa, iespejams, sekas, bet redzees teemu par diskiem.
tb, es piekritu sadaljaa, ka rezonanses problemas vareeja sachakareet diskus [un diski jau ir sekas], bet te tas liimenis ir taads, ka cilveeks VISPAAR nesaprot, no kura gala ko saakt, un maina kaut ko uz dullo.



Nevis uz dūlo, bet ar aizdomu uz konkrētajiem mezgliem, tak rakstīju, ka bukses bija sagurušas, bremžu diski norūsējuši, tiktu mainīti jebkurā gadījumā... Vnk dzīvē neesu saskāries ar to, ka vibrācija var būt arī dēļ aizmugurējiem diskiem...
Offline
N53series
15. May 2017, 23:15 #38929

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 23:03:55 @Nello rakstīja:

15 May 2017, 18:18:51 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 18:06:03 @JZ rakstīja:

15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.


es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē

saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek

tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt

un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin

vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku


pag.
ja cilveeks mineetu tieshi rezonanses lietas [par kuraam runaa tu], tad vinja postaa es taas maniitu. taados gadiijumos cilveeks parastais tieshi to akcentee - vienmeeriigi bremzeejot, nav suudziibu, peeksnji rausta, u.t.t. sheit es salasu situaaciju: kaa bremzee, taa purina.
otra lieta - pie maza aatruma [uz rulljiem] nekaadas rezonansu lietas nebuus. taas jau ir naakoshais solis.
tb, uz rulljiem - jaa, iespejams, sekas, bet redzees teemu par diskiem.
tb, es piekritu sadaljaa, ka rezonanses problemas vareeja sachakareet diskus [un diski jau ir sekas], bet te tas liimenis ir taads, ka cilveeks VISPAAR nesaprot, no kura gala ko saakt, un maina kaut ko uz dullo.



Nevis uz dūlo, bet ar aizdomu uz konkrētajiem mezgliem, tak rakstīju, ka bukses bija sagurušas, bremžu diski norūsējuši, tiktu mainīti jebkurā gadījumā... Vnk dzīvē neesu saskāries ar to, ka vibrācija var būt arī dēļ aizmugurējiem diskiem...


un kaa veel var. ir bijis, ka pat jaunus+skjibus uzliekot, ir briinumi.
ja aizmugureejie [velkoshaa ass], tak pacel kaut uz paceelaaja, ieskrienies un pabremzee. ir/nav liimenii sapratisi.
Offline
uldens1
15. May 2017, 23:38 #38930

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


15 May 2017, 21:59:03 @RSAWorkshop rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Visdrīzāk nepareizi uzstādīti diski, tāpēc arī pēc maiņas vibrē
Pie diska jāpieliek indikatorpulkstenis un jāizmēra elipse, pieļaujams līdz 0,1mm, to vajag izdarīt gan ar disku, gan ar pašu rumbu
Pirms diska uzlikšanas VISA rumbas virsma jānotīra līdz spīdumam, to var izdarīt ar neilona disku, bet ja netīrumi pavisam nelieli, tad ar scotch-brite, galvenais, lai ir līdz spīdumam un bez jebkādiem netīrumiem un nekādā gadījumā apakšā nedrīkst likt nekādas smēres, tāpat visām kluču sēdvietām jābūt ideāli tīrām un BEZ smēres
wtf ka var uzstadot diskus uztaisit tos ovālus????
Offline
edzhaans
16. May 2017, 00:09 #38931

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Huiņa tas viss. Iztīri gultņus un nekas nevibrēs, pa visam tam, ka jāuzstāda būtu pareizi, iztīrot kontaktvirsmas varbūt būs līdzēts, iespējams neesi kā tautā saka, piebraucis/iebraucis bremzes, jebšu sapārojis jaunos klučus ar jaunajiem diskiem, bremzes jāuzsilda reizes 10mit bremzējot no 100-30, pēc tam kāds gabaliņš jānobrauc, lai bremzes atdziest, ja apstāsies klucis savu materiālu vienā vietā uz diska vairāk un tas arī var radīt vibrāciju. Sapārots disks iegūst tumši zilganu nokrāsu, tai jābūt vienmērīgai.
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 00:32 #38932

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kaut kā neiet kopā ar rekomendāciju izvairīties no straujas bremzēšanas pirmos 500km

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
4chan
16. May 2017, 09:38 #38933

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Alpinweiss 3

Sveiki!

Vai kāds varētu izīrēt uz dienu vai divām sadaleņu fiksātoru priekš M52 motora un vārstu atsperu nospiedēju ar kuru var nospiest atsperes neņemot nost galvu?



Ķīlu atstāšu
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 09:44 #38934

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Attēlā ir priekš m50 instruments
Varu aizdot pareizo, bet Tev būs nepieciešams arī Vanosa regulēšanas štrums un šādas tādas zināšanas
Vārstu atspiešanai derēs jebkurš atspiedējs, kurš paredzēts darbam no augšas, nevis abām pusēm
Izīrēt varu pa 20eur+300eur ķīla

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
chaboska
16. May 2017, 11:04 #38935

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: E91

Kur iesakat aizvest pārbaudīt un saremontēt kondicionieri autiņam?
Offline
Stators
16. May 2017, 12:13 #38936

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 110

Braucu ar: spirtu

http://www.autoklimats.lv/ te viss labi un kvalitatīvi.
Offline
Rockstar
16. May 2017, 13:01 #38937

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

Swag ir tāds pats sūds kā FEBI
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 13:36 #38938

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nē, iepakojumus, kuros nāk iekšā OEM detaļas viņi taisa labi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
16. May 2017, 14:55 #38939

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 May 2017, 09:38:57 @4chan rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds varētu izīrēt uz dienu vai divām sadaleņu fiksātoru priekš M52 motora un vārstu atsperu nospiedēju ar kuru var nospiest atsperes neņemot nost galvu?



Ķīlu atstāšu
Visu var izdarīt bez speciāliem štrumiem Mainījām vārstu kāta gumijas bez jebkādiem special tooliem, tik cik finiera gabals ar 4 caurumiem
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 14:58 #38940

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un kā vanosu pēc tam regulējāt? arī ar finieri?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo