Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Markijs
14. May 2017, 23:56 #38901

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Kur netā lai atrod cic navigācijai kartes atjauninājumu 2017 gadam ? Kkad atradu kur latviski viss pat bija rakstīts, tagad nevaru atrast :/
Offline
bmwaddict
15. May 2017, 07:08 #38902

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


13 May 2017, 01:34:03 @Mixzzz rakstīja:
Karoch vienk lasos apkārt pa internetu ap m50 un es nekādīgi nevaru saprast nahujam jeņķi uz piem m52 liek 413 bloku, tobish konvertē uz "obd1". Kur prikols? Man kkā likās MS41 tomēr ir krutāks par 413 Tas pats arī tad, kad kāds grib no 413 uz MS41, visi tipa saka, ka nahren nevajag?

To dara kad swapo ieksh OBD1 mashiinas, jo citaadi EWS chakaree pasaakumu jo vai nu jaapaarkraamee visas ar to saistiitaas lietas vai arii jaaizkodee laukaa no ECU taa visa draza un to kursh katrs nedara.. neenu tur veel ir vairaakas nianses piem priesh 413 ir kaudze chipu un viss leetaak etc
Offline
josi
15. May 2017, 08:30 #38903

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


14 May 2017, 23:56:49 @Markijs rakstīja:
Kur netā lai atrod cic navigācijai kartes atjauninājumu 2017 gadam ? Kkad atradu kur latviski viss pat bija rakstīts, tagad nevaru atrast :/

Es vilku torrentu no šejienes -
GPSU
Offline
Achtung
15. May 2017, 10:32 #38904

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Kur jānosūdz par pamestu šrotu, lai īpašnieks pats savāc vai kāds evakuātors ar deleģētām tiesībām to izdarīt?
Traucē.
Offline
RSAWorkshop
15. May 2017, 10:58 #38905

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

apskaties kā izskatās eļļa un kas ir kārbas ražotājs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RS7
15. May 2017, 11:10 #38906

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


15 May 2017, 10:32:09 @Achtung rakstīja:
Kur jānosūdz par pamestu šrotu, lai īpašnieks pats savāc vai kāds evakuātors ar deleģētām tiesībām to izdarīt?
Traucē.


uzvani pašvald policijai, atbrauks uzlimes plaksteri..

ja nekas nemainisies viņu evakues 2ned vai 1 men laika
Offline
exGMT
15. May 2017, 11:14 #38907

Kopš: 23. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Octavia RS

Kurš šeit nodarbojas ar auto aplīmēšanu ar līmplēvi vai zin kādu kantori Pārdaugavā, kur to var izdarīt? Nevajag aplīmēt visu a/m, bet atsevišķas vietas.
Offline
Nello
15. May 2017, 12:12 #38908

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...
Offline
enimaals
15. May 2017, 12:15 #38909

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Tad tieši braucot kratītu.
Tev plaisa diskam 100%.
Nekas cits kratīt bremzējot nevar kā tikai bremžu diski.
Offline
kristapsk94
15. May 2017, 12:40 #38910

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Kurs zina kura vieta var nopirkt sadu ar vai bez pudeles
https://www.facebook.com/madeinmars.info/videos/694113957440575/
Offline
cmax
15. May 2017, 13:22 #38911

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


15 May 2017, 11:10:03 @RS7 rakstīja:

15 May 2017, 10:32:09 @Achtung rakstīja:
Kur jānosūdz par pamestu šrotu, lai īpašnieks pats savāc vai kāds evakuātors ar deleģētām tiesībām to izdarīt?
Traucē.


uzvani pašvald policijai, atbrauks uzlimes plaksteri..

ja nekas nemainisies viņu evakues 2ned vai 1 men laika

Ja beidzies kredīts vai slikta balss tad var caur RRP telefona aplikāciju-pusstundas laikā papīrītis par pārvietošanu bija logā.
Offline
juriz
15. May 2017, 13:53 #38912

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2313

Braucu ar: būzu


15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:

14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...


Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.
Offline
Nello
15. May 2017, 14:17 #38913

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:

15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:

14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...


Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.

Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Offline
Mixzzz
15. May 2017, 15:52 #38914

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:

15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:

15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:

14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...


Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.

Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.

Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.
Offline
Nello
15. May 2017, 16:01 #38915

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2017, 15:52:55 @Mixzzz rakstīja:

15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:

15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:

15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:

14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...


Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.

Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.

Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.

Aizmugurējos ratus noņēmu, notīrīju gan bremžu diska virsmu, gan diska virsmu-fleksis ar drāšu birsti.., alumīnijs pabiezs, izstiept dziezvai sanāktu.. nevelku "acis pārgriezis"
Offline
N53series
15. May 2017, 16:11 #38916

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 15:52:55 @Mixzzz rakstīja:

15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:

15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:

15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:

14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...


Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.

Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.

Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.


lasu un figeju.. par riepaam, kas peksnji vibree, kad bremzee. par nespeeju liidz bremzhu [normaalam] stendam aizbraukt un uz rulljiem paskatiit - ja ir vilnji bremzeeshanas liiknee, ir sametushies diski, ja nav - vaina luftees, par nespeeju luftes paskatiit.
jus, kungi veel kaarbu, dzineeju un kuzovu nomainiet! ja nu kas.
Offline
JZ
15. May 2017, 17:29 #38917

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt
Offline
Nello
15. May 2017, 17:36 #38918

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2017, 16:11:18 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 15:52:55 @Mixzzz rakstīja:

15 May 2017, 14:17:44 @Nello rakstīja:

15 May 2017, 13:53:54 @juriz rakstīja:

15 May 2017, 12:12:01 @Nello rakstīja:

14 May 2017, 21:51:34 @howitzer rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Vēl jau palikuši arī aizmugurējie bremžu diski. Pārbaudi riepu balansu. Dažreiz šādi gadās, j a kāds atsvars pazudis...

Tiks mainīti arī aizmugurējie diski, pagaidām ir aizdoma par viņiem bet ja būtu kāds atsvars pazudis, tad tak vnk braucot arī kratītu...


Ja buksēs un bremžu diskos vaina nav, tad varbūt ABS taisa pigorus (strādā visu laiku), ja tāds ir.

Esu tas lohs kas uzskata ka abs nav vajadzīgs Nahrenizēts ar visu bloku...
Es arī piebalsošu par riepām. Sencītim šitais kādreiz ir gadījies, braucot viss ok, kā bremzē tā krata, beigās balansā vaina.

Bet nu vispirms samaini aizmuguri un tad skaties. Man arī ir bijis tā, ka pēc hujovnā servisa virpoti bremžu diski kratās, izrādās, ka starp disku un stupicu kkāds sūdiņš bija, kurš neļāva tam diskam pareizi iesēsties. Vienmēr iesaku labi notīrīt ar birstu un kkādu plānu smērvielas kārtiņu uzlikt, lai ruslans nelien. Vēl vienīgais ko varu iedomāties ir, ka dēļ pārmērīgas riteņu skrūvju pievilkšanas tās skrūvju vietas ir pavilkušās uz āru... Ar kādu vīli vari pārbaudīt.


lasu un figeju.. par riepaam, kas peksnji vibree, kad bremzee. par nespeeju liidz bremzhu [normaalam] stendam aizbraukt un uz rulljiem paskatiit - ja ir vilnji bremzeeshanas liiknee, ir sametushies diski, ja nav - vaina luftees, par nespeeju luftes paskatiit.
jus, kungi veel kaarbu, dzineeju un kuzovu nomainiet! ja nu kas.

Kkas pašam ar ir jāmācās uz savas ādas, bukses tika mainītas, jo bija pagurušas, diski priekšējie, jo bija norūsējuši (5ci gadi), līdz ar to aizdoma krita, vainu uz buksēm, vai bremžu diskiem, kad tika nomainīti, problēma nepazuda, par aizmuguri, diskiem... nebiju dzirdējis, ka var samesties.. Nomainīšu tos, jo jāmaina jebkurā gadījumā, tad redzēs, vai problēma pazudīs...
Offline
N53series
15. May 2017, 17:39 #38919

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.
Offline
JZ
15. May 2017, 18:06 #38920

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.


es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē

saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek

tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt

un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin

vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo