Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
kkas
16. Jul 2020, 14:21 #3881

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu


16 Jul 2020, 09:37:04 @DM-101 rakstīja:
kaadu laiku atpakalj muusu chiperi uc tikpat izgliitoti iipatnji protesteja pret maniem apgalvojumiem, ka vinji [chipseri] sajaaj visa veida adaptaacijas. Protesteeja pret to, ka ''nevar buut, ka peec ilgaaka laika viss ir zaraa'', ka ''nevar buut, ka ir kaada starpiba uzreiz/vai veelaak'' cilindru individuaajamaa adaptaacijaam, utml.

luuk, bilde no BMW dokumenta. Teema - dirselju DDE.


Taa kaa doca apakshaa ir atziime ''confidential'', kaa arii - nav veelmes shiem klauniem peerles daliit, paareejo tekstu aizkraasoju [ieskaitot doc nosaukumu]. Piedodiet, ak jel.


kam vajag, confidental papīrīts šeit https://www.scribd.com/document/374633353/DDE73...iption-2009-2010
Offline
Digital
16. Jul 2020, 14:30 #3882

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


16 Jul 2020, 13:51:21 @DM-101 rakstīja:
uldi,vot pasakingodiigi - cik mashiinaam/cik stundas Tu esi pavadiijis,regen datus logojot?

Tas,ka RU forumos viss ir savaadaak - to es sapratu..

Taapeec arii luudzu - ja ir kolektors,labpraat aiznjemtos.
Starp citu,kaa redzam,virinot EGR,DDE var izmainiit pieprasiitaa/reaalaa "polaritaati". Tb.,idejiski - DDE vareetu paariet closed loop modee un uztureet pareizu Lambda. Kaapeec spiitiigi to nedara? Luuk,par ko ir jautaajums. Ja buutu lazhinja,iepriekshmineetais nosaciijums neizpildiitos.

Un jaa,protams,ka var buut un var nebuut ietekme atkariibaa no DDE reliizes,softa versijas. Varbuut pat adaptaaciju sakariibas. Moska gadaas kombinaacijas,kur pat bez flapeec energjeetiskais modelis sakriit (pielaizhu robezhaas)

Pēc softa versijām noteikti, jo m57 ir versijas arī bez klapēm, taspats e60/e90 tā saucamais 2.5d
Offline
Staris
17. Jul 2020, 00:49 #3883

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Vispār vai tikai sprauslām?
Par kārbu pats teici, ka "nodzēst, izveidot, pārbaudīt"
Offline
kurils
17. Jul 2020, 01:32 #3884

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

kurā virzienā rakt ja dpf reģenerācija notiek ļoti bieži. Mēnesī vairākkārt. Zinu daudzus ar šādu dzinēju vai citiem un viņiem tā nav. m57 173kw. e61 09gads
no izdarītā: pirms pusotra gada jauni termostati, dpf, sveces,relejs. viss oem. pirms paris menesiem jaunas kedes pilnaa komplektā, jauns egr vakuma varsts zem kolektora. ari viss oem. problema jau bija ari pirms kedem un egr varsta. veikta egr dedzinasana ar istu, viss sekmigi, vaidzeja vien kadus 40km nobraukt. pectam joprojam tas pats. pedejais tika iepumpets svaigakais softs( tads ari bija ieprieks), bez izmainam. esmu parliecinats ka kautkas nav ka vajag, bet kludu nekadu par dzineju nav, sprauslu korekcijas ok. papildus tam ir jutama dzineja vibracija salona(ar jauniem corteco spilveniem) bet nezinu vai tas ir sasaistams

[ Šo ziņu laboja kurils, 17 Jul 2020, 01:32:54 ]

Offline
BigDog24
17. Jul 2020, 07:53 #3885

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

mēs kaut kad jau te par tām adaptācijām diskutējām, man toreiz neizdevās atrast info par to adaptēšanas obligātumu. Varbūt ar kādu lappeli var padalīties? Man mercedes pasaules doķos ir rakstīti apstākļi, kuros adaptācija pilnībā izpildas, bet, cik redzu, dīleris netiek spiests tos visus izpildīt, iespējams, daļai dīleru to nereāli izdarīt. Piemēram vajag brīvgaitu no 110km/h uz leju utml (kaut kādiem megapoļu servisiem tādas ekstras dikti tālu pieejamas). Tāpat arī merced. kārbu adaptācijas (temp un ātrumu bāzētā) arī praktiski neizpildāma, ja nav pieejams brīvs un līdzens ceļš + neuzsilis auto. Varbūt viņiem tad kaut kāds ruļļu stends kā jaudas mērītājiem būtu jāliek, kaut ko tādu neesmu dzirdējis.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 17 Jul 2020, 07:55:16 ]

Offline
RS7
17. Jul 2020, 08:00 #3886

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

visus bmw ag doķus var atrast google zem '' greta confidential bmw''


Šis bija labs Kaspar
Offline
sys9291
17. Jul 2020, 09:42 #3887

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

da labi uz EUR3 (E39) EGR ir pat ļoti jūtama lieta... EGR amputācija ar visiem chip tūneriem padara visu tikai sliktāku tobiš auto līdz 2k vienkārši guļ...
Par klapju tēmu runājot atkārtošos - runa iet par EDC15 EDC16 (nejaucam ar EDC17) - nu nav klapēm reālas ietekmes uz DPF reģenerāciju, pie noteikuma ka pārējais viss ir ok. Jā Kaspič, ja kāda sprausla ir uz robežas, tad klapju esamība uzlabos degvielas sadegšanas kvalitāti un rezultātā dzinējs mazāk ražos kvēpus (ar visu no tā izrietošo), bet ne vairāk un ar lambdu tur gan nebūs nekāda sakara..., pie kam reģenerācijas laikā DDE vispār lamda pie kājas...viņš pat neskatās viņas virzienā... tāpat kā uz klapēm.
Kļūdas esamība par klapēm izmaina EGR darbības algoritmu, ja viņu neatštepselē, tad gan EGR darbojas nepareizi un viss ir slikti...
P.S un kāda jēga logēt 15+ vacu auto agonālo DPF un tekošo, 5x restaurēto sprauslu reģenerācijas datus?, ja pat sprauslas klients nevar nomainīt kur nu vēl DPF jaunu uzlikt... kādas sprauslu adaptācijas? par ko te vispār cepties?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jul 2020, 09:44:25 ]

Offline
kurils
17. Jul 2020, 09:52 #3888

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


17 Jul 2020, 07:50:44 @DM-101 rakstīja:

17 Jul 2020, 01:32:12 @kurils rakstīja:
kurā virzienā rakt ja dpf reģenerācija notiek ļoti bieži. Mēnesī vairākkārt. Zinu daudzus ar šādu dzinēju vai citiem un viņiem tā nav. m57 173kw. e61 09gads
no izdarītā: pirms pusotra gada jauni termostati, dpf, sveces,relejs. viss oem. pirms paris menesiem jaunas kedes pilnaa komplektā, jauns egr vakuma varsts zem kolektora. ari viss oem. problema jau bija ari pirms kedem un egr varsta. veikta egr dedzinasana ar istu, viss sekmigi, vaidzeja vien kadus 40km nobraukt. pectam joprojam tas pats. pedejais tika iepumpets svaigakais softs( tads ari bija ieprieks), bez izmainam. esmu parliecinats ka kautkas nav ka vajag, bet kludu nekadu par dzineju nav, sprauslu korekcijas ok. papildus tam ir jutama dzineja vibracija salona(ar jauniem corteco spilveniem) bet nezinu vai tas ir sasaistams


es neticu teemai ''sprauslu korekcijas ok''. te ir jaasaprot, vai vispaar taas tiek piemeerotas/atjaunotas.
simptoms par vibraaciju salonaa - aizdomiigs. jaasaprot - vai ir korekta cilindru mehaaniskaa efektivitaate. Ja ir - vai spilveni [pienjemu ka aktivie, pareizi?] straadaa pareizi.
ja te viss ir vnk tupa mainiits - jautaajums: vai peec remontiem korekti paaradapteets dzineejs. Vai korekti izveidotas pilot injekcijas.
Tad jaaskata visi dziivie dati - vai spiedieni un gaiss: abas sisteemas straadaa closed loop rezhiimaa.
Jaaskata pretspiedieni uzreiz peec regen faazes. Jaaskata, kas notiek regen laikaa...

To, laikam, sauc par diagnostiku


pats mainiju tik kedes un egr varstu. pie 250k( tiri drosibai)
parejais mainits vacijaa dilerii.

nekadas paradaptesanas nav veiktas. nebija info par nepieciesamibu. tiesi kadas butu javeic. ir pieeja ISTA. neesmu protams nekads baigais elektrikis un pusi nesapratu ko teici, bet ja paraditu ar pirkstu ko izdarit, ganjau speetu
Offline
josi
17. Jul 2020, 10:16 #3889

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jul 2020, 09:18:52 @DM-101 rakstīja:
+ mazaaks pateerinjsh;
+ labaaka dinamika videejaas pieprasiitajaas griezees;

Lai nu kā, bet šiem apgalvojumiem kā tādiem gan nav nekāda pamatojuma. EGR ir zināms un patentēts jau gadus 80 atpakaļ, un visu šo laiku pētnieki ir atzīmējuši, ka primārais tā uzdevums ir NOx izmešu samazināšana uz paaugstināta degvielas patēriņa un paaugstinātu PM emisiju rēķina.
Online
sys9291
17. Jul 2020, 10:20 #3890

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

1. kāds sakars ar krievu forumiem? Tur vispār tādas lietas neviens neapskata amputācija un viss
2. Atkārošos pie ierakstītas klapju kļūdas DDE uzreiz saprot, ka klapes nav - tātad papildus testus viņš vidrīzāk neveic. Un te nevajag uzskatīt, ka es atbalstu un propogandēju klapju izravēšanu, EGR un DPF amputēšanu
3. Kas attiecas uz DPF - tad tici man esmu pietiekami daudz viņus reģenerējis (nu protams ar tevi man nesacensties ), un neuzskatu, ka man būtu jāraksta logi - man to nevajag (ja tev ir interese un tu to dari man nav nekādu pretenziju) - klientam ne tik.

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jul 2020, 10:21:45 ]

Offline
sys9291
17. Jul 2020, 10:24 #3891

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jul 2020, 10:16:31 @josi rakstīja:

17 Jul 2020, 09:18:52 @DM-101 rakstīja:
+ mazaaks pateerinjsh;
+ labaaka dinamika videejaas pieprasiitajaas griezees;

Lai nu kā, bet šiem apgalvojumiem kā tādiem gan nav nekāda pamatojuma. EGR ir zināms un patentēts jau gadus 80 atpakaļ, un visu šo laiku pētnieki ir atzīmējuši, ka primārais tā uzdevums ir NOx izmešu samazināšana uz paaugstināta degvielas patēriņa un paaugstinātu PM emisiju rēķina.


Jap tā arī ir, bet ir viens bet (par ekoloģiju nerunājam) piemēram uz EDC15 EGR ir ietekme uz gaisa plūsmu paātrinājuma gadījumā no tukšgaitas (tam aizveroties pieaug svaigā gaisa plūsma), līdz ar to straujāk tiek padota degviela, ātrāk iegriezta turbīna un uzrāvies ir lielāks. Ja EGR amputēts tas viss notiek lēnāk...
Offline
sys9291
17. Jul 2020, 11:32 #3892

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jul 2020, 10:41:04 @DM-101 rakstīja:

17 Jul 2020, 10:20:32 @sys9291 rakstīja:
1. kāds sakars ar krievu forumiem? Tur vispār tādas lietas neviens neapskata amputācija un viss
2. Atkārošos pie ierakstītas klapju kļūdas DDE uzreiz saprot, ka klapes nav - tātad papildus testus viņš vidrīzāk neveic. Un te nevajag uzskatīt, ka es atbalstu un propogandēju klapju izravēšanu, EGR un DPF amputēšanu
3. Kas attiecas uz DPF - tad tici man esmu pietiekami daudz viņus reģenerējis (nu protams ar tevi man nesacensties ), un neuzskatu, ka man būtu jāraksta logi - man to nevajag (ja tev ir interese un tu to dari man nav nekādu pretenziju) - klientam ne tik.



taatad - ja DDE ir atradis vainiigo - ierakstijis kljuudas par klapeem, peec logjikas buutu: closed loop gaisiem tiek atrubiits TIKAI segmentaa, kur klapeem ir liela ietekme [tuksgaita un zemi RPM].
Attieciigi, shaadaa gadiijumaa - es sagaidu, ka DDE nebuus probleemu gaitaa [nu, regen veikshanas liimenii].

ja DDE NAV izdevies atrast vainiigo [un kljuudu NAV], es augstaakmneeto piemeeru izskaidroju taa, kaa izskaidroju. Shobriid man NAV citu ideju. Bet IR shaads logjisks izskaidrojums.

par logiem - jaa, profesionaala attieksme. Nevajag tak nevajag. Es runaaju par teemu: davai, aizrokamies LIIDZ CEELONJIEM/FISKAI. Tu saki - ai, turbiina tek, nahuj to suudu reanimeet. Ai, es tak neieshu apguut vecus suudus [MSD80]. Nav probleemu - bet davai, tad bet kategoriskiem apgalvojumiem! Tad noreducee liidz 'gadiijumos, kad esmu darbojies, shaadu probleemu nav bijis''. Nevis - nee, tur NAV probleemu.
Tieshi taapat tu biji lielaakais NOx teemas nodirseejs rajonaa. Un? Veel nesen staastiiji ''9 no 10 raustaas jau jauni, tur neko nevar izdariit''. Bljaa, nu man tuukstoshi neraustaas! Man nav taadu probleemu!

nu re par DDE - domājam vienu un to pašu - a izsakamies citādi...nu ko lai saka runājām dažādās valodās, bet par vienu tēmu...
Kas attiecas par N53 tad publiski pasaku TEV MILZĪGU PATIESU PALDIES par IZGLĪTOŠANU N53 jomā (bez ironijas un sarkasma). Jā atzīstu, ka manas zināšanas par šiem dzinējiem bija zemas (man nav mazvērtības kompleksu) un TU man daudz ko interesantu pastāstīji.., kā arī cienu TAVUS padomus un risinājumus...kā sacīja Vladimirs Uljanovs: "mācīties...." un arī nekautrējos paziņot, ka N53 jomā Tu zini visvairāk - tapēc jau arī padomu tev prasu...(ceru, ka nejūties aizvainots)
Offline
josi
17. Jul 2020, 11:47 #3893

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jul 2020, 10:24:34 @sys9291 rakstīja:
Jap tā arī ir, bet ir viens bet (par ekoloģiju nerunājam) piemēram uz EDC15 EGR ir ietekme uz gaisa plūsmu paātrinājuma gadījumā no tukšgaitas (tam aizveroties pieaug svaigā gaisa plūsma), līdz ar to straujāk tiek padota degviela, ātrāk iegriezta turbīna un uzrāvies ir lielāks. Ja EGR amputēts tas viss notiek lēnāk...

Cik atceros no saviem chiptuninga mēģinājumiem, tad uz EDC15 degviela tiek rēķināt pēc MAP, nevis MAF - kāds tam sakars ar svaiga vai ne tik svaiga gaisa plūsmu?

Manuprāt šeit tomēr vajadzētu nodalīt divas dažādas lietas - EGR kā tādu, un EGR atslēgšanu dzinējam, kurš ir projektēts ar skatu uz EGR. Nav noslēpums, ka joprojām tiek ražoti EU6 normām atbilstoši dzinēji bez EGR, tīri ar urīna SCR - stacionāriem darba režīmiem tā joprojām ir visekonomiskākā izvēle.
Online
josi
17. Jul 2020, 11:59 #3894

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jul 2020, 10:34:05 @DM-101 rakstīja:
EGR aizvieto degoshu substanci [gaisu, kuraa ir O2, kas deg] ar nedegoshu [atgaazeem]. Attieciigi, dirseljiem, kuriem ir drosele [peedejaas desmit/padsmitgades dirselji] tiek palielinaats cilindru piepildiijums, vienlakus samazinot retinaajumu iepluudee. Attieciigi, samazinaas pumping zudumi.

Drosele dīzeļiem tiek pievērta tikai pie noslāpēšanas. Bet dēļ EGR attiecīgi samazinās degvielas sadegšanas ātrums, izplūdes gāzu temperatūra un to kinētiskā enerģija, pazeminot dzinēja lietderības koeficientu


17 Jul 2020, 10:34:05 @DM-101 rakstīja:
Otra sadalja - mazaaks degvielas pateerinjsh, jo aatraak uzsilst dzineejs/izpluude, mazaak degvielas jaamochii sekundaarajaas injekcijaas uzsildiishanas laikaa.

Tas ir cik, pirmās 5 minūtes?


17 Jul 2020, 10:34:05 @DM-101 rakstīja:
dianamika. DDE kaa vienu no pamatparametriem soljaras iesmidzinaashanai njem giasa masu. Dinamikas gadijumaa - taas izmainjas laikaa [apjoms/laiks].

Iesaku apskatīties DAMOS kaut vai no EDC15, garantēju - būsi ļoti pārsteigts.
Online
josi
17. Jul 2020, 12:40 #3895

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Jul 2020, 12:05:59 @DM-101 rakstīja:
p.s. par droseli. arii tiem, kam drosele tupa tikai noslaapeeshanas briidii darbojas, mainaas cilindru piepildiijums/retinaajums iepluudee pie maziem/videjiem rpm/mazam slodzeem, jo caur EGR plustoshaas gaazes ir ar pozitiivu spiedienu [attieciibaa pret iepluudi].

Jā, un te vēl pat varētu pieminēt to, ka dēļ karstajām EGR gāzēm notiek labāka degvielas iztvaikošana/atomizācija, bet atkal visu sabojā pazemināts degšanas ātrums. Tieši tādēļ jau arī EGR netiek izmantots pie lielām slodzēm.
Online
sys9291
17. Jul 2020, 13:01 #3896

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jul 2020, 11:47:44 @josi rakstīja:

17 Jul 2020, 10:24:34 @sys9291 rakstīja:
Jap tā arī ir, bet ir viens bet (par ekoloģiju nerunājam) piemēram uz EDC15 EGR ir ietekme uz gaisa plūsmu paātrinājuma gadījumā no tukšgaitas (tam aizveroties pieaug svaigā gaisa plūsma), līdz ar to straujāk tiek padota degviela, ātrāk iegriezta turbīna un uzrāvies ir lielāks. Ja EGR amputēts tas viss notiek lēnāk...

Cik atceros no saviem chiptuninga mēģinājumiem, tad uz EDC15 degviela tiek rēķināt pēc MAP, nevis MAF - kāds tam sakars ar svaiga vai ne tik svaiga gaisa plūsmu?

Manuprāt šeit tomēr vajadzētu nodalīt divas dažādas lietas - EGR kā tādu, un EGR atslēgšanu dzinējam, kurš ir projektēts ar skatu uz EGR. Nav noslēpums, ka joprojām tiek ražoti EU6 normām atbilstoši dzinēji bez EGR, tīri ar urīna SCR - stacionāriem darba režīmiem tā joprojām ir visekonomiskākā izvēle.


labi - konkretizējam DDE4 (EDC15) m57 dzinējs.
Tava teorija, par dozēšanu pēc MAP.
Experiments:
Paņemam atvienojam MAF (EGR automātiski atslēdzas) - kāds rezultāts uzsākot? MAP tak neaiztikām - kapēc ir izmaiņas?
Kapēc sākums ir a gala nav? Ar MAP jau nekas nav mainījies...
KApēc vienkārši atslēdzot EGR līdz 1,5K auto ir gurdens - vajadzēja taču būt otrādi? MAP tak vietā...
Tad degviela dozējas tikai pēc MAP?
P.S piemēram uz TDS EGR gaitas īpašības neietekmēja tapēc to un tamlīdzīgus dinozaurus neapskatīsim...
Offline
josi
17. Jul 2020, 13:27 #3897

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

EDC15 var darbināt gan MAP, gan MAF režīmā, pārslēdzot atbilstošo statusa bitu - ja BMW uz M57 ir izvēlējušies to darbināt pēc MAF, tad tas tā varētu būt. Vēl arī jāsaka, ka jebkurā gadījumā MAF ir kritisks gan priekš EGR, gan priekš DPF normālas darbības, un nevar cerēt, ka brutāli atslēdzot MAF, DDE nekritīs komā un, teiksim, nesamazinās IQ vai turbo spiedienu - to jau visu onlainā var ieraudzīt.

[ Šo ziņu laboja josi, 17 Jul 2020, 13:28:04 ]

Online
sys9291
17. Jul 2020, 13:50 #3898

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jul 2020, 13:27:26 @josi rakstīja:
EDC15 var darbināt gan MAP, gan MAF režīmā, pārslēdzot atbilstošo statusa bitu - ja BMW uz M57 ir izvēlējušies to darbināt pēc MAF, tad tas tā varētu būt. Vēl arī jāsaka, ka jebkurā gadījumā MAF ir kritisks gan priekš EGR, gan priekš DPF normālas darbības, un nevar cerēt, ka brutāli atslēdzot MAF, DDE nekritīs komā un, teiksim, nesamazinās IQ vai turbo spiedienu - to jau visu onlainā var ieraudzīt.


uz EDC15 DPF (Loti rets izstrādājums tikai 1x dzīvē esmu redzējis) ir tikai pasīvā mode - tobiš reģenerācijas kā tādas vienkārši NAV...
Offline
Modrs
17. Jul 2020, 15:17 #3899

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

paturpinot tēmu- ja pareizi atceros, pie funkcionējoša egr degvielas iesmidzes moments ir agrāks. ja tupa viņu noglušī, tad motors ir skaļāks un ekonomiskāks točna nē. + vēl augstāka termoskā slodze motoram
Offline
cmax
17. Jul 2020, 16:38 #3900

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


17 Jul 2020, 16:11:05 @DM-101 rakstīja:

17 Jul 2020, 15:17:08 @Modrs rakstīja:
paturpinot tēmu- ja pareizi atceros, pie funkcionējoša egr degvielas iesmidzes moments ir agrāks. ja tupa viņu noglušī, tad motors ir skaļāks un ekonomiskāks točna nē. + vēl augstāka termoskā slodze motoram


nu, dazhas pieziimes:
a. pat M57 ar parastajaam sprauslaam kak bi ir pilotinjecojas, pamatinjkcijas un post injekcijas. katra [grupa] no tam tiek individuaali vadiita un adapteeta;
b. noglushiijot EGR, DDE tiek iemests skarbaa avaarijas rezhiimaa, tur vairs nav nozimes pusei detalju;
c. nee, korekta EGR ''atsleegshana' nav paredzeeta!
d. ar taadiem pashiem panaakumiem var atrubiit: droseli [jo taa tak darbojoties ''tikai izsleedzot''], t sensorus, benzinam: AVNOS, DISA, Lambda zondes - visu nost!

starp citu, esmu gatavs sadereet, ka drosele [arii vecajiem, par jaunaakajiem nerunaajot] dirseljiem virinaas! Kaut vai taapeec, lai paarbaudiitu MAF/MAP/EGR, u.c. sisteemas elementu datu plausibilitaati!

Par droseli diezgan droši vari derēt, stāsts nav par BMW bet PSA dirseli ar Siemens vadību. Pēc sīkas knibināšanās droseles vakuuma trubiņa bija palikusi gaisā karājoties un kļūda par droseli nebija ne darbinot ne slāpējot bet izbraucot uz šosejas un iesviežot kruīzā diezgan drīz tika iededzināts check engine.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4