Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIII

AutorsZiņojums
kvatra
26. Mar 2010, 08:01 #3881

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


25 Mar 2010, 18:02:05 krishus_1 rakstīja:


25 Mar 2010, 10:41:44 Android rakstīja:
Mežiniekiem po - izvedot mežus par 10k Ls mierīgi var radīt pašvaldībām un valstij zaudējumus 100k apjomā par sabojātiem ceļiem. Ar viņiem arī grūti cīnīties - LV likumdošana ir pilnīgā dibenā...



Da labi, ja....
Salīdzinājumam paņem Skandināvijas valstis. Tur daudz lielākas tonnāžas ir atļautas un arī ceļi nešķīst...

Kamēr valsts maksās citronus ceļu būvniekiem par haltūrām- nekas nemainīsies...


Ple nu cik var tukši dirst, varbūt iedziļinies vienreiz situācijā un tad gudri runā!

[ Šo ziņu laboja kvatra, 26 Mar 2010, 08:02:06 ]

Offline
hronists
26. Mar 2010, 08:53 #3882

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2010, 02:42:56 Apins rakstīja:

Nu es LV esmu redzējis, ka tikai "piepļekā" bedres.


Iesaku paņemt acis rokā. Ir gana daudz vietas kur ir izfrēzēts vecais asfalts un ieliets jauns. Par emulsiju un šķembām nemaz nerunājot.

Offline
krishus_1
26. Mar 2010, 08:55 #3883

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


26 Mar 2010, 08:01:49 kvatra rakstīja:

25 Mar 2010, 18:02:05 krishus_1 rakstīja:


25 Mar 2010, 10:41:44 Android rakstīja:
Mežiniekiem po - izvedot mežus par 10k Ls mierīgi var radīt pašvaldībām un valstij zaudējumus 100k apjomā par sabojātiem ceļiem. Ar viņiem arī grūti cīnīties - LV likumdošana ir pilnīgā dibenā...



Da labi, ja....
Salīdzinājumam paņem Skandināvijas valstis. Tur daudz lielākas tonnāžas ir atļautas un arī ceļi nešķīst...

Kamēr valsts maksās citronus ceļu būvniekiem par haltūrām- nekas nemainīsies...


Ple nu cik var tukši dirst, varbūt iedziļinies vienreiz situācijā un tad gudri runā!


PN gudriniek Paskaties uz Rīgas centru vai mikrorajomu mazajām ieliņām... Tur savu mūžu neviens mežinieks nav bijis.

p.s. necenšos aizstāvēt pārkrautos mežiniekus, bet šet ir koks ar diviem galiem...

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 26 Mar 2010, 09:04:05 ]

Offline
hronists
26. Mar 2010, 09:03 #3884

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2010, 08:55:25 krishus_1 rakstīja:

PN gudriniek Paskaties uz Rīgas centru vai mikrorajomu mazajām ieliņām... Tur savu mūžu neviens mežinieks nav bijis.


Einštein, mikrorajonu ieliņās asfalts ir liets kad tu vēl nemaz nebiji piedzimis. Tas tagad brūk kopā tāpēc, ka tam ir 30-50 gadi.
Offline
gapp
26. Mar 2010, 09:27 #3885

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Kāds vispār ir atbildējis uz jautājumu, kāpēc uzlej jaunu segumu un pēc 2 gadiem jau rises iebrauktas, bedres sāk parādīties? Ceļa segumam mazāka garantija nekā sadzīves tehnikai?

[ Šo ziņu laboja gapp, 26 Mar 2010, 09:27:30 ]

Offline
Instigater
26. Mar 2010, 09:27 #3886

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es uzskatu, ka būvējot ceļus, obligāti būtu 5 gadu garantijas periods, kura laikā visus defektus novērš būvnieks pa saviem līdzekļiem. Šo gadu laikā aizliegt rakt ielu. Ja defekti parādās jau pirmo 2 gadu laikā, tad būvniekam par saviem līdzekļiem ir jāpārbūvē viss no jauna sākot ar pamatni. Čo, slabo izdot tādus noteikumus un pēc tam tos ievērot?!!
Offline
gapp
26. Mar 2010, 09:33 #3887

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Par bedru lāpīšanu vispār kaut kāds ūnikums - man 100 m no mājas ir aptuveni 100m garš ceļa posms, kurā katru pavasari ir kādas 40-50 bedres, tad tur pafrēzē, aizlej ciet un nākošajā pavasarī tās bedres tur ir tieši tik pat daudz (vai pat vēl vairāk) un atkal to pašu dara - blakus vienam ielāpam liek nākošos. Tur 100% ir lētāk vienu reizi uzliet jaunu asvaltu, nevis taisīt ciet bedres, kas ir viena blakus otrai (segums vispār nav, ir tikai ielāps pie ielāpa), bet laikam jau tas nav ekonomiski izdevīgi ceļu taisītājiem.

Zinu jau, ka cepšanās nevietā, kamēr nebūs izskausta korupcija un neparādīsies konkurējoši uzņēmumi, diez vai kkas mainīsies...
Offline
tomick
26. Mar 2010, 09:35 #3888

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


25 Mar 2010, 18:06:17 Android rakstīja:

25 Mar 2010, 18:02:05 krishus_1 rakstīja:


25 Mar 2010, 10:41:44 Android rakstīja:
Mežiniekiem po - izvedot mežus par 10k Ls mierīgi var radīt pašvaldībām un valstij zaudējumus 100k apjomā par sabojātiem ceļiem. Ar viņiem arī grūti cīnīties - LV likumdošana ir pilnīgā dibenā...



Da labi, ja....
Salīdzinājumam paņem Skandināvijas valstis. Tur daudz lielākas tonnāžas ir atļautas un arī ceļi nešķīst...

Kamēr valsts maksās citronus ceļu būvniekiem par haltūrām- nekas nemainīsies...

1. skandināvijā ceļus būvē nevis uz mālsmilts/kūdras, bet gan uz granīta pamata.
2. lieto nevis dolomīta sķembas, kas pēc būtības ir sūc, bet gan granīta sķembas.
Tieši šo iemeslu dēļ tur nekas nešķīst.

Par bedru lāpīšanas cenām - hz, neesmu iedziļinājies, bet zinu, ka nav liela starpība.
Otrkārt - reti kurš uzņēmums var paņemt tādu apjomu kā LAU - varbūt ceļu pārvalde (nedoddievs) - ir jābūt ļoti labai resursu bāzei.


man atkal jautājums kapēc atsevišķi ir LVC un LAU? Ja jau izņemot LAU neviens nevar lāpīt tad apvienojot iestādes, samazinātos gan administrācija, gan funkciju izmakas, piemēram nevajadzētu organizēt iepirkumus par bedrīšu lāpīšanu.
Offline
shmurger
26. Mar 2010, 09:41 #3889

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


26 Mar 2010, 09:33:41 gapp rakstīja:
Par bedru lāpīšanu vispār kaut kāds ūnikums - man 100 m no mājas ir aptuveni 100m garš ceļa posms, kurā katru pavasari ir kādas 40-50 bedres, tad tur pafrēzē, aizlej ciet un nākošajā pavasarī tās bedres tur ir tieši tik pat daudz (vai pat vēl vairāk) un atkal to pašu dara - blakus vienam ielāpam liek nākošos. Tur 100% ir lētāk vienu reizi uzliet jaunu asvaltu, nevis taisīt ciet bedres, kas ir viena blakus otrai (segums vispār nav, ir tikai ielāps pie ielāpa), bet laikam jau tas nav ekonomiski izdevīgi ceļu taisītājiem.

Zinu jau, ka cepšanās nevietā, kamēr nebūs izskausta korupcija un neparādīsies konkurējoši uzņēmumi, diez vai kkas mainīsies...

naivais,parādi vienu valsti ,kur būtu izskausta korupcija. šeit par bedrēm cepties ir tas pats ,kas tantas delfu forumā par suņu kakām pēc sniega nokušanas cepās
Offline
Rufus
26. Mar 2010, 09:46 #3890

Kopš: 18. Feb 2010

Ziņojumi: 537

Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:

Par skandināvijas ceļiem ir tā, ka zviedrijā ir ok!!! jo gāž nenormālāko naudu iekšā, bet norway ir labi tikai galvenie ceļi, pārejie iz bedraini, plaisaini, pumpaini, vispār sūdīgi ļoti. Daudz no lv neatpaliek. Bet tas ir dabas faktoru rezultātā, ne tapēc, ka viņiem naudas būtu žēl
1) Bieži vien uz ielejām ved tikai 2 ceļi pār kalniem, vienu aizklapejot būs pakaļā,
2) ceļi celti uz klintīm ut, akmeņi staigā, izspiež pumpas, plaisā viss ceļš, nu nevar tolkam neko izdarīt-daba
pluss ir tas, ka te nav dubļu un žļurgas
Offline
krishus_1
26. Mar 2010, 09:56 #3891

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


26 Mar 2010, 09:03:18 zbmono rakstīja:

26 Mar 2010, 08:55:25 krishus_1 rakstīja:

PN gudriniek Paskaties uz Rīgas centru vai mikrorajomu mazajām ieliņām... Tur savu mūžu neviens mežinieks nav bijis.


Einštein, mikrorajonu ieliņās asfalts ir liets kad tu vēl nemaz nebiji piedzimis. Tas tagad brūk kopā tāpēc, ka tam ir 30-50 gadi.


it sevišķi Graudu iela gar Nesti... pirms 50 gadiem uzlēja- šogad neizturēja (Tagad gan ir jau aizlāpīts, bet pirms pārisi nedēļām bij labas bedres.)

Un cik sen atpakaļ tas posms bija slēgts uz remontu? 30, vai 50 gadus atpakaļ? Jeb pārkrauti smagie tur drūzmējas

Kāpēc A1 posms caur Ādažiem, kuru pašu pirmo sataisīja turās, bet Pleskavenei 1.josla (kuru, pie kam, remontēja vēlāk) jau psc...
Offline
Rufus
26. Mar 2010, 10:00 #3892

Kopš: 18. Feb 2010

Ziņojumi: 537

Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:

tapēc ka visu dara žerez žopu, kā ir ar garantiju? zviedrijā 5 gadi, ja ceļam kas notiek firma pati pa savu naudu, gan plaisas frēzē ārā un lej pa jaunam un bedrītes arī taisa, un nevienu nejāj, kas brauca un kur sasala no valmieras uz strenciem pagajušo gadu uzlēja jau pumpainu, janvārī ceļš jau vispār kā pa viļņiem. ceļam pad gada nav

[ Šo ziņu laboja Rufus, 26 Mar 2010, 10:01:53 ]

Offline
kvatra
26. Mar 2010, 10:18 #3893

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


26 Mar 2010, 09:56:04 krishus_1 rakstīja:

26 Mar 2010, 09:03:18 zbmono rakstīja:

26 Mar 2010, 08:55:25 krishus_1 rakstīja:

PN gudriniek Paskaties uz Rīgas centru vai mikrorajomu mazajām ieliņām... Tur savu mūžu neviens mežinieks nav bijis. Nedaudz ir atšķirība ne, gudriniek?


Einštein, mikrorajonu ieliņās asfalts ir liets kad tu vēl nemaz nebiji piedzimis. Tas tagad brūk kopā tāpēc, ka tam ir 30-50 gadi.


it sevišķi Graudu iela gar Nesti... pirms 50 gadiem uzlēja- šogad neizturēja (Tagad gan ir jau aizlāpīts, bet pirms pārisi nedēļām bij labas bedres.)

Un cik sen atpakaļ tas posms bija slēgts uz remontu? 30, vai 50 gadus atpakaļ? Jeb pārkrauti smagie tur drūzmējas

Kāpēc A1 posms caur Ādažiem, kuru pašu pirmo sataisīja turās, bet Pleskavenei 1.josla (kuru, pie kam, remontēja vēlāk) jau psc...


Tāpēc, ka ādažu posmam nomainīja visu konstrukciju uz Pleskavenes tikai nofrēzēja un uzlika pa virsu. Apakša stāv no 1975 gada.
Ir starpība ne, gudriniek?
Tieši tas pats attiecas uz visiem ceļiem kur kaut ko uzpļekā pa virsu, nevar nekas tur turēt, ja nav laba pamata

[ Šo ziņu laboja kvatra, 26 Mar 2010, 10:20:40 ]

Offline
krishus_1
26. Mar 2010, 10:24 #3894

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


26 Mar 2010, 10:18:09 kvatra rakstīja:

26 Mar 2010, 09:56:04 krishus_1 rakstīja:

26 Mar 2010, 09:03:18 zbmono rakstīja:

26 Mar 2010, 08:55:25 krishus_1 rakstīja:

PN gudriniek Paskaties uz Rīgas centru vai mikrorajomu mazajām ieliņām... Tur savu mūžu neviens mežinieks nav bijis. Nedaudz ir atšķirība ne, gudriniek?


Einštein, mikrorajonu ieliņās asfalts ir liets kad tu vēl nemaz nebiji piedzimis. Tas tagad brūk kopā tāpēc, ka tam ir 30-50 gadi.


it sevišķi Graudu iela gar Nesti... pirms 50 gadiem uzlēja- šogad neizturēja (Tagad gan ir jau aizlāpīts, bet pirms pārisi nedēļām bij labas bedres.)

Un cik sen atpakaļ tas posms bija slēgts uz remontu? 30, vai 50 gadus atpakaļ? Jeb pārkrauti smagie tur drūzmējas

Kāpēc A1 posms caur Ādažiem, kuru pašu pirmo sataisīja turās, bet Pleskavenei 1.josla (kuru, pie kam, remontēja vēlāk) jau psc...


Tāpēc, ka ādažu posmam nomainīja visu konstrukciju uz Pleskavenes tikai nofrēzēja un uzlika pa virsu. Apakša stāv no 1975 gada.
Ir starpība ne, gudriniek?

Un kāpāc tam pašam A1 pie Saulkrastiem (kuru nodeva krietni vēlāk) tagad jau ir trampalīni? Tur tak ar visu konstrukciju no jauna būvēja, ne?

Atkārtošos- nav šeit viss tik viennozīmīgi
Offline
kvatra
26. Mar 2010, 10:28 #3895

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Kaut kas ar pamatiem nebūs kā vajag! Sūdīgas gruntis utt.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 26 Mar 2010, 10:29:06 ]

Offline
krishus_1
26. Mar 2010, 10:36 #3896

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Nu re, a pirms tam tik ar mežiniekiem nebija viss kā vajag...

Offline
kvatra
26. Mar 2010, 10:40 #3897

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Ne par mežiniekiem, bet par skandināviju piesējos, nevar salīdzināt, jo ir pavisam savādāki ģeolioģiskie apstākļi
Offline
hronists
26. Mar 2010, 10:41 #3898

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2010, 09:27:04 gapp rakstīja:
Kāds vispār ir atbildējis uz jautājumu, kāpēc uzlej jaunu segumu un pēc 2 gadiem jau rises iebrauktas, bedres sāk parādīties? Ceļa segumam mazāka garantija nekā sadzīves tehnikai?


Tāpēc, ka tiek nofrēzēta virskārta un uzliets jauns piķis pamatu neaiztiekot. A ceļa pamati ir taisīti aizlaikos, kad smagākais auto, kas pa to brauca bija Gaz-51M.
Offline
Apins
26. Mar 2010, 10:42 #3899

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS


26 Mar 2010, 08:53:56 zbmono rakstīja:

26 Mar 2010, 02:42:56 Apins rakstīja:

Nu es LV esmu redzējis, ka tikai "piepļekā" bedres.


Iesaku paņemt acis rokā. Ir gana daudz vietas kur ir izfrēzēts vecais asfalts un ieliets jauns. Par emulsiju un šķembām nemaz nerunājot.




Nez kāpēc, bet manos ikdienas maršrutos nav tā - ir tikai piepļekātas bedres. Neesmu nevienā vietā redzējis, ka būtu frezēts asfalts laukā, pēc tam ieliets jaunais.

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
hronists
26. Mar 2010, 10:45 #3900

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Mar 2010, 10:42:09 Apins rakstīja:
Nez kāpēc, bet manos ikdienas maršrutos nav tā - ir tikai piepļekātas bedres. Neesmu nevienā vietā redzējis, ka būtu frezēts asfalts laukā, pēc tam ieliets jaunais.


Tāpēc jau es teicu - paņem acis rokā Izfrēzētos gabalus ir grūti pamanīt, atšķirībā no pašlaik uzpļekātajiem ielāpiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4