Online
Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Elviss | 10. Apr 2019, 13:50 |
#3881
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22140
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Kur jēga pirkt automašīnu, ja var ara sabiedrisko braukt vai vasarā tīri mierīgi ar velo?
Demogoģija tīrākā.
Vēl stulbeņi atrodas, kas ar visādiem M braukā
-----------------
RT Translations | Offline | | |
protams | 10. Apr 2019, 14:29 |
#3882
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:
10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Jēga izpaužas 10keur startā
Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt
Nevis kruta bet ja jaizvelas 3.0 ar 150kkm vai 2.0 ar 25kkm viena cenā tad izvēlos 2.0
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
GS | 10. Apr 2019, 14:47 |
#3883
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:
10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Jēga izpaužas 10keur startā
Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt
Es atkal nesaprotu kā dīzelis var būt vienlīdz kruts ar benzīna motoru pie +- vienādas jaudas. Ja kāds nedzird atšķirību starp dīzeli un benzīnu vajadzētu aiziet pie ārsta un pārbaudīt dzirdi
Izlaižot dažus modeļus G30 krutuma hierarhija varētu būt tāda -
520D -> 530D -> 520i -> 530i -> 530E -> 540i -> M5
Un pilnīgi vienalga ka dīzelis maksā dārgāk, viņš maksā dārgāk nevis tāpēc ka labāks bet tāpēc ka ražošanas izmaksas dēļ eko normām ir stipri augstākas.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 14:54 |
#3884
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 14:47:46 @GS rakstīja:
10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:
10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Jēga izpaužas 10keur startā
Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt
Es atkal nesaprotu kā dīzelis var būt vienlīdz kruts ar benzīna motoru pie +- vienādas jaudas. Ja kāds nedzird atšķirību starp dīzeli un benzīnu vajadzētu aiziet pie ārsta un pārbaudīt dzirdi
Izlaižot dažus modeļus G30 krutuma hierarhija varētu būt tāda -
520D -> 530D -> 520i -> 530i -> 530E -> 540i -> M5
Un pilnīgi vienalga ka dīzelis maksā dārgāk, viņš maksā dārgāk nevis tāpēc ka labāks bet tāpēc ka ražošanas izmaksas dēļ eko normām ir stipri augstākas.
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..
3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;
Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.
Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 14:55:28 ] | Offline | | |
GS | 10. Apr 2019, 15:11 |
#3885
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
10 Apr 2019, 14:54:44 @janisdaubergs rakstīja:
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..
3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;
Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.
Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.
Tie 2.0 benzīna motori sasniedz max griezi pie 1450rpm, viņam patēriņš pēc oficiālajiem datiem ir 6.9-7.3 pilsētā.
530i 0-100 6.2
530D 0-100 5.7
To 0.5sec un 2l patēriņa starpība ir tik svarīga lai brauktu ar tarkšķošu dīzeli ?
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
RR04 | 10. Apr 2019, 15:17 |
#3886
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
10 Apr 2019, 15:11:22 @GS rakstīja:
10 Apr 2019, 14:54:44 @janisdaubergs rakstīja:
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..
3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;
Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.
Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.
Tie 2.0 benzīna motori sasniedz max griezi pie 1450rpm, viņam patēriņš pēc oficiālajiem datiem ir 6.9-7.3 pilsētā.
530i 0-100 6.2
530D 0-100 5.7
To 0.5sec un 2l patēriņa starpība ir tik svarīga lai brauktu ar tarkšķošu dīzeli ?
Pie ārstiem esi bijis? Varbūt tev galvā kkas tarkšķ? | Offline | | |
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 15:25 |
#3887
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 15:11:22 @GS rakstīja:
10 Apr 2019, 14:54:44 @janisdaubergs rakstīja:
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..
3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;
Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.
Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.
Tie 2.0 benzīna motori sasniedz max griezi pie 1450rpm, viņam patēriņš pēc oficiālajiem datiem ir 6.9-7.3 pilsētā.
530i 0-100 6.2
530D 0-100 5.7
To 0.5sec un 2l patēriņa starpība ir tik svarīga lai brauktu ar tarkšķošu dīzeli ?
Pēc bukletiem arī par tarkšķi spried?
530d patērē ap 7-8 braucot gauja-valdlauči ar smagu kāju, ja uz šosejas ir rinda ar 70niekiem;
530i - man nav viedokļa, varu tikai bukletu lasīt, bet tur viss ir sliktāk;
Tarkšķi gan nedzirdu, to dzirdēju m47 motoram iekš e90; | Offline | | |
GS | 10. Apr 2019, 15:28 |
#3888
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Fantastiska skaņa un nekas netarkšķ
Spied "Play", lai skatītos video!
1.20min[ Šo ziņu laboja GS, 10 Apr 2019, 15:29:24 ]
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
|
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 15:37 |
#3889
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 15:28:45 @GS rakstīja:
Fantastiska skaņa un nekas netarkšķ
1.20min
Piekrītu - ja skaties uz tiem auto gaidot autobusu, vai youtubē - tad tarkšķ;
Ieraksti viedokli pēc tam, kad būsi izbraucis, salonā ir savādāk | Offline | | |
Mikels | 10. Apr 2019, 15:40 |
#3890
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4948
Braucu ar: cieņu
|
10 Apr 2019, 15:37:10 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 15:28:45 @GS rakstīja:
Fantastiska skaņa un nekas netarkšķ
1.20min
Piekrītu - ja skaties uz tiem auto gaidot autobusu, vai youtubē - tad tarkšķ;
Ieraksti viedokli pēc tam, kad būsi izbraucis, salonā ir savādāk
Nē, ārā izkāpjot vai atverot logu netarkšķēs ne
Tātad principā, ja visu laiku paliek iekšā mašīnā tad viss ir [ Šo ziņu laboja Mikels, 10 Apr 2019, 15:41:12 ] | Offline | | |
GS | 10. Apr 2019, 15:48 |
#3891
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
10 Apr 2019, 15:25:30 @janisdaubergs rakstīja:
Tarkšķi gan nedzirdu, to dzirdēju m47 motoram iekš e90;
Esmu 2 gadus nobraucis ar e90 330D un 2 gadus ar F11 525D (N57D30) viņi abi tarkšķēja, par 2.0 dīzeļiem vispār nerunāšu.
Kamēr dīzelis rija 8 un benzīns 13 skaidrs ka dīzelis bija labāka izvēle, tagad tiem turbo motoriem tā starpība vairs nav tik liela.
Un tā ekonomija arī tāda diezgan relatīva, dēl ekoloģijas normām tiem dīzeļiem ir stipri vairāk kam noklāties, un šiem vairs apskati neredzēt ja kāda no sistēmām nestrādā.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
initial | 10. Apr 2019, 20:16 |
#3892
|
| Kopš: 19. Jul 2012
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
| Es arī esmu benzīna fanāts, bet G30 530i katalogā norādā, ka pilsētas patēriņš ir 6.9litri/100km, bet dzīvē Rīga Purvciems, Pļavnieki, Centrs rajonā braukājot ir 12litri un bez smagās kājas, vienkārša ikdienas braukšana. Šobrīd klausos N57 tarkšķi un sapņoju par benzīna auto un 530i g30 ir labs variants.
p.s. par problēmām, ka benzīnam mazāk stipri vairs es nepiekritīšu, viņi jau ir gana sarežģīti arī. Bet problēmas ir un būs visai tehnikai. | Offline | | |
V.I.P. | 10. Apr 2019, 21:07 |
#3893
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| par tiem pateerinjiem di** visi, vajag, lai tos koncernus atkal panjem priekshaa...
es te klausos, ka pat pashvaldiibaa chalis no savas kabatas pielej klaat degvielu meenesha beigaas tiguanaa, lai graamatvediibaa buutu mazaak probleemu, jo vw reaalais pateerinjsh 2.0tdi ir vairaak kaa +20% virs razhotaaja noteiktaa.[ Šo ziņu laboja V.I.P., 10 Apr 2019, 21:10:35 ] | Offline | | |
GS | 10. Apr 2019, 21:21 |
#3894
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Es tiem bukletu patēriņiem pārāk neticu, bet pēc spritmonitor patēriņi diezgan līdzīgi ar dīzeli.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/3...&powerunit=2
101 Diesel 4,95 7,77 10,48
13 Gasoline 6,43 8,40 10,15
27 Plug-in hybrid gasoline 1,89 5,30 8,91
35 Diesel with AdBlue 5,21 7,53 9,10
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Elviss | 10. Apr 2019, 21:29 |
#3895
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22140
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Nu tad atzīstas, kuram no Jums nenobrauktam F dīzelim ir bijušas tieši dīzeļa problēmas? Es nezinu nevienu.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
hasans | 11. Apr 2019, 00:48 |
#3896
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Tas 1050eur par bremzēm ir pie dīlera vai ne-dīlera servisā? Kas tieši tur var maksat tādu naudu | Offline | | |
|
Murphy | 11. Apr 2019, 06:54 |
#3897
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| a kas tur tāds, normāls cipars 550 vai 535 bremzēm?
F30 M sport bremzei pliki textar diski maksāja ap 700 eur (ne pie dīlera) | Offline | | |
HaL | 11. Apr 2019, 10:54 |
#3898
|
| Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
|
10 Apr 2019, 13:01:17 @kriii rakstīja:
09 Apr 2019, 13:50:25 @janisdaubergs rakstīja:
09 Apr 2019, 09:54:05 @RR04 rakstīja:
Kas ir obligātās lietas, kas vajadzīgas F10? Tuvākajā laikā plānots skatīties/iegādāties
Pats tagad apsveru savu iespējams tirgot nost un atkal ar kaut ko bmw no ~100-180 pavizināties.
Man F02 ar 120k jāremontē biežāk, kā F11 ar gandrīz 300k
Tūlīt laikam divus gadus piecītis būs, viens no uzticamākajiem auto kāds bijis.
2013 BMW F11 530xD preLCI, nopirkām ar 145k (netīta no DE dīlera plača), tagad laikam 230k pa 2 gadiem!
pie 170k aizlidoja xDrive razdatka (tā pie tam ir diezgan izpatīta problēma, viņas ir vienādas kā 520d tā 550d un BMAuto esot pat vienai LV pirktai 90k mašīnai pa garantiju mainījusi), izmaksas bija laika 4.5k EUR ar darbu, ja pareizi atceros.
Nosprāga āķis, tur kaut kāds rūpnīcas kasjaks, ka nav pareizi/labi noizolēta un iemetās zaļais - sataisīja gan diezgan lēti
Nosprāga pneima aizmugurē (abu balonu maiņa ap 450 EUR)
Tagad labā priekšējā pussass ir izbeigusies (rīt maina abas priekšējās) - prognozētās izmaksas 1k+
No lielajiem darbiem vēl mainīta kārbā eļļa - 350EUR
Nu nav tā, ka tas auto ir mega uzticams un mega lēts, jo arī parastā apkope maksā ap 250EUR[ Šo ziņu laboja HaL, 11 Apr 2019, 10:57:41 ]
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
karlitto | 11. Apr 2019, 11:41 |
#3899
|
| Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 836
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
| nebūtu X un pneima - izmaksas nekādas
p.s. - ne velti pirms 8 gadiem X komplektāciju deva dāvanā[ Šo ziņu laboja karlitto, 11 Apr 2019, 11:43:01 ] | Offline | | |
Kaross | 11. Apr 2019, 11:51 |
#3900
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 535D F11 pirku ar 203k no pirmā īpašnieka Austrijā. Pašlaik 245k km.
Aizmugurē aktīvie amortizatori - 800E
Aizmugurē pneimo spilveni 500E
Eļļas maiņa kārbā - 250E
Aizmugurē viena keyless "ručka" - neesmu vēl nomainījis.
Dīzeļa problēmas?
Apkopes, protams.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Apr 2019, 11:54:38 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|