Autors | Ziņojums |
zap | 25. Oct 2009, 17:34 |
#3861
|
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 1541
Braucu ar:
| iekš e36 Business CD maģis bez OEM pastiprinātāja un ar stock NOKIA tumbiņām skanēs labi? Varētu skanēt līdzīgi kā parastie MP3 maģi (piemēram Pioneer DEH-4000UB) ar tādu pašu "aprīkojumu" iekš auto
Galvenais ir kvalitāte - vai būs tā pati... |
Offline | |
|
otomars | 25. Oct 2009, 17:57 |
#3862
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
25 Oct 2009, 17:23:16 schillers rakstīja:
1. eļļas korķa gumijas blīvgredzens nāk komplektā ar eļļas filtra elementu.
2. Silikonu pofig kādu. Cik stipri pievilki??? Pamēģini skrūves pārvilkt, varbūt beidz tecēt!
silikonu ir poh kaadu,bet varbuut ieziekjeeja akrilu,tas ari naak taadaas pashaas tuubaas [ Šo ziņu laboja otomars, 25 Oct 2009, 17:57:52 ] |
Offline | |
|
labaiss | 25. Oct 2009, 18:02 |
#3863
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
24 Oct 2009, 15:08:22 Rendir rakstīja:
22 Oct 2009, 20:25:35 DeCe rakstīja:
Klau cik % no redazamibas dod e36 lampas prieksejais lampas stikls ?
sanaca braukt ar vienu auto kam vini bija dzidri jo dzidri - laikam ka jauni uzlikti - a redzamiiba nu tada - nekadaa
taj pat laika ir braukts ar auto kam tie stikli tad nu ''mateti'' ka jau visiesm bet gaismas loti labas salidzinot ar parejiem e36 ar ko braukts
tapec radaas jautaajums kas taj lampaa ir pats svariigakais - reflektors videjais stikls vai arejais stikls - kas no taa visa vissvairak ietekme redzamiibu ?
hvz gas tur ir galvenais,bet piemeram OEM miglenieki deg loti labi,a kautkadi depo utt ir vnk skatam lai vini tur butu jo tolka no viniem nav nekada....moska ar lampam ir ta pat
Viss kopā,reflektori, spuldzes, stikliņi, pareizi noregulēti utt. Man kādu laiku vienam lukturim nebija iekšējais apaļais stikliņš-redzamība bija huj*va,jo stars nepareizi izkliedējas.
Lidzigi ir ielikt xenonus iekš lukturiem,kuriem tie nav paredzēti-pretīmbraucošajiem spiež acīs utt |
Offline | |
|
labaiss | 25. Oct 2009, 18:04 |
#3864
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
25 Oct 2009, 17:13:57 raivis88 rakstīja:
15 Oct 2009, 22:27:50 schillers rakstīja:
Nu ja termostats visu laiku ir atvērts, tad cirkulē visu laiku pa lielo loku un motors var neuzilt līdz darba temperatūrai = bultiņa stāv pa vidu!
Tur vajag noliet dzesēšanas škidrumu. Noņemt ventilatoru, "patrabokus", un 3 skrūves ja nemaldos atskrūvēt!
nomainīju termostatu
temperatūra smuki uzkāpj, nostājas pa vidu un forši pūš silto gaisu, bet...
tai detaļai, kur ievietojas termostats, spiež garām tosolu it kā visu kārtīgi nosmērēju ar silikonu... varbūt vienīgi nav īstais, tādēļ jautājums, kādu tur var lietot? es izmantoju kaut kādu parasto celtniecības, kas mājās mētājās
būs vēlreiz jāveic tā pati jaukšanas/salikšanas procedūra
Ir jāsmērē speciāls hermētiķis un nebūs problēmu!! |
Offline | |
|
RaL | 25. Oct 2009, 18:18 |
#3865
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3573
Braucu ar: kruīzu
|
25 Oct 2009, 17:23:16 schillers rakstīja:
1. eļļas korķa gumijas blīvgredzens nāk komplektā ar eļļas filtra elementu.
2. Silikonu pofig kādu. Cik stipri pievilki??? Pamēģini skrūves pārvilkt, varbūt beidz tecēt!
eļļas korķis domāts tas, pa kuru eļļu lej iekšā motorā
pie eļļas filtra nekas tāds nenāca līdz, jo visas blīvītes un gredzenus nomainīju.
pievilku puslīdz stipri nu tā, kā sāku just, ka ar spēku jāvelk, tad vairs negriezu, jo tomēr plastmasa... tas skaitās tipri vai nē?
sasmērēju ar Bisson silicon (paredzēts vannām utt.) uz iepakojuma vienīgais par temperatūrām bija rakstīts, ka jāuzklāj no +5C līdz +40C |
Offline | |
|
RENIO | 25. Oct 2009, 18:33 |
#3866
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
| Zinu, ka diez gan stūlbs jautājums, bet tā kā nezinu, tādēļ arī jautāju.
Kas ir riktīgi VIN Nr., tas ir tas pats šasijas Nr.? |
Offline | |
|
gapp | 25. Oct 2009, 18:35 |
#3867
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
25 Oct 2009, 18:33:28 RENIO rakstīja:
Zinu, ka diez gan stūlbs jautājums, bet tā kā nezinu, tādēļ arī jautāju.
Kas ir riktīgi VIN Nr., tas ir tas pats šasijas Nr.?
jap. |
Offline | |
|
Smaidenis | 25. Oct 2009, 18:35 |
#3868
|
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Bauska
Ziņojumi: 167
Braucu ar: E 36 GL - 4557
|
25 Oct 2009, 18:04:14 labaiss rakstīja:
25 Oct 2009, 17:13:57 raivis88 rakstīja:
15 Oct 2009, 22:27:50 schillers rakstīja:
Nu ja termostats visu laiku ir atvērts, tad cirkulē visu laiku pa lielo loku un motors var neuzilt līdz darba temperatūrai = bultiņa stāv pa vidu!
Tur vajag noliet dzesēšanas škidrumu. Noņemt ventilatoru, "patrabokus", un 3 skrūves ja nemaldos atskrūvēt!
nomainīju termostatu
temperatūra smuki uzkāpj, nostājas pa vidu un forši pūš silto gaisu, bet...
tai detaļai, kur ievietojas termostats, spiež garām tosolu it kā visu kārtīgi nosmērēju ar silikonu... varbūt vienīgi nav īstais, tādēļ jautājums, kādu tur var lietot? es izmantoju kaut kādu parasto celtniecības, kas mājās mētājās
būs vēlreiz jāveic tā pati jaukšanas/salikšanas procedūra
Ir jāsmērē speciāls hermētiķis un nebūs problēmu!!
man vienreiz bija tāpat,un trīs reizes liku pa jaunu to termostata vāku,bet beigās izrādijās,ka tam vākam plaisiņa maza,kuru nemaz tā nevarēja pamanīt,un kā viņa tur uzradās es nezinu,uzliku citu un vis OK. |
Offline | |
|
|
RENIO | 25. Oct 2009, 18:39 |
#3869
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
25 Oct 2009, 18:35:00 gapp rakstīja:
25 Oct 2009, 18:33:28 RENIO rakstīja:
Zinu, ka diez gan stūlbs jautājums, bet tā kā nezinu, tādēļ arī jautāju.
Kas ir riktīgi VIN Nr., tas ir tas pats šasijas Nr.?
jap.
Skaidrs. Paldies. |
Offline | |
|
RENIO | 25. Oct 2009, 18:50 |
#3870
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
| Varbūt daudz apspriestais, jautājums, bet kādu būtu labāk liet iekšā motoram eļļu (318i M43)? |
Offline | |
|
schillers | 25. Oct 2009, 21:10 |
#3871
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
|
25 Oct 2009, 18:18:41 raivis88 rakstīja:
eļļas korķis domāts tas, pa kuru eļļu lej iekšā motorā
pie eļļas filtra nekas tāds nenāca līdz, jo visas blīvītes un gredzenus nomainīju.
Sanāk ka tā gumija ir ar visu korķi!
detaļa 4
cenu te var uzzināt[ Šo ziņu laboja schillers, 25 Oct 2009, 21:12:09 ] |
Offline | |
|
vanags89 | 26. Oct 2009, 12:05 |
#3872
|
|
Kopš: 04. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 457
Braucu ar: W211/ E36
| kas wareetu buut pa probleemu, ka no riita straadaja sleedzene, bet pec atslegshanas nevar wairs aizslegt??? meginaju wairakas reizes pagriezt nekas nesanaca??? |
Offline | |
|
neocron | 26. Oct 2009, 14:23 |
#3873
|
|
Kopš: 25. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 415
Braucu ar: DieselPOWER
|
26 Oct 2009, 12:05:24 vanags89 rakstīja:
kas wareetu buut pa probleemu, ka no riita straadaja sleedzene, bet pec atslegshanas nevar wairs aizslegt??? meginaju wairakas reizes pagriezt nekas nesanaca???
ja tas ir durvis, panem iegaz wd-40 atslegas cauruma un griezisies, pasam ta bija |
Offline | |
|
rolis1987 | 26. Oct 2009, 19:07 |
#3874
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Jautājums sekojošs: Vai e36 pečkas motoriņa vietā (Bosch 0 130 111 158 ) varētu derēt BEHR pečkas motoriņš? Abiem ir 2 airi, varbūt ir kādas nianses vai tur viss 1:1? [ Šo ziņu laboja rolis1987, 26 Oct 2009, 19:07:20 ] |
Offline | |
|
other | 26. Oct 2009, 19:32 |
#3875
|
|
Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
|
25 Oct 2009, 17:13:57 raivis88 rakstīja:
15 Oct 2009, 22:27:50 schillers rakstīja:
Nu ja termostats visu laiku ir atvērts, tad cirkulē visu laiku pa lielo loku un motors var neuzilt līdz darba temperatūrai = bultiņa stāv pa vidu!
Tur vajag noliet dzesēšanas škidrumu. Noņemt ventilatoru, "patrabokus", un 3 skrūves ja nemaldos atskrūvēt!
nomainīju termostatu
temperatūra smuki uzkāpj, nostājas pa vidu un forši pūš silto gaisu, bet...
tai detaļai, kur ievietojas termostats, spiež garām tosolu it kā visu kārtīgi nosmērēju ar silikonu... varbūt vienīgi nav īstais, tādēļ jautājums, kādu tur var lietot? es izmantoju kaut kādu parasto celtniecības, kas mājās mētājās
būs vēlreiz jāveic tā pati jaukšanas/salikšanas procedūra
Blīvi tam termostata vākam uzliki jaunu ? |
Offline | |
|
gapp | 27. Oct 2009, 10:57 |
#3876
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Vai kāds man varētu pateikt, kuras bukses ir tās, kuras man vajadzīgas no tās tabulas? Auto 318i M40 sedans 93. gads.
Priekšējam tiltam: Plaukta bukses (aizmugurējās) 2 gab.
Aizmugurējam tiltam: Plaukta bukses (priekšējās) - 2 gab.
[ Šo ziņu laboja gapp, 27 Oct 2009, 10:58:57 ] |
Offline | |
|
|
Instigater | 27. Oct 2009, 11:07 |
#3877
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| powerflex.co.uk ir vismaz arī izlustrācijas, tā kā iebrien tur un apskaties.
Priekšai iesaku ņem ekscentriskās - stabilāka gaita uz šosejas, stūre būs stingrāka. |
Offline | |
|
dreimanis_lv | 27. Oct 2009, 11:10 |
#3878
|
|
Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| e36 94 gada parastai kondiskai ir kads vadibas bloks caur kuru iet visa padarisana? |
Offline | |
|
gapp | 27. Oct 2009, 11:16 |
#3879
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
27 Oct 2009, 11:07:22 Instigater rakstīja:
powerflex.co.uk ir vismaz arī izlustrācijas, tā kā iebrien tur un apskaties.
Priekšai iesaku ņem ekscentriskās - stabilāka gaita uz šosejas, stūre būs stingrāka.
bet kura ir kura? Man ir diagnostikas lapa, kurā ir uzrakstīti tie nosaukumi, kā lai es tagad atrodu, kura ir tā, ko man vajag?
Es pat zinu, kur viņa uz auto atrodas... tā ilustrācija tāda nesaprotama...[ Šo ziņu laboja gapp, 27 Oct 2009, 11:16:47 ] |
Offline | |
|
kildiss | 27. Oct 2009, 11:24 |
#3880
|
|
Kopš: 14. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 82
Braucu ar: BMW E36
| Kads var pateikt kpc man suknis gaudo ? |
Offline | |
|