Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
zap
25. Oct 2009, 17:34 #3861

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:

iekš e36 Business CD maģis bez OEM pastiprinātāja un ar stock NOKIA tumbiņām skanēs labi? Varētu skanēt līdzīgi kā parastie MP3 maģi (piemēram Pioneer DEH-4000UB) ar tādu pašu "aprīkojumu" iekš auto
Galvenais ir kvalitāte - vai būs tā pati...
Offline
otomars
25. Oct 2009, 17:57 #3862

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


25 Oct 2009, 17:23:16 schillers rakstīja:
1. eļļas korķa gumijas blīvgredzens nāk komplektā ar eļļas filtra elementu.
2. Silikonu pofig kādu. Cik stipri pievilki??? Pamēģini skrūves pārvilkt, varbūt beidz tecēt!

silikonu ir poh kaadu,bet varbuut ieziekjeeja akrilu,tas ari naak taadaas pashaas tuubaas

[ Šo ziņu laboja otomars, 25 Oct 2009, 17:57:52 ]

Offline
labaiss
25. Oct 2009, 18:02 #3863

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


24 Oct 2009, 15:08:22 Rendir rakstīja:

22 Oct 2009, 20:25:35 DeCe rakstīja:
Klau cik % no redazamibas dod e36 lampas prieksejais lampas stikls ?

sanaca braukt ar vienu auto kam vini bija dzidri jo dzidri - laikam ka jauni uzlikti - a redzamiiba nu tada - nekadaa

taj pat laika ir braukts ar auto kam tie stikli tad nu ''mateti'' ka jau visiesm bet gaismas loti labas salidzinot ar parejiem e36 ar ko braukts

tapec radaas jautaajums kas taj lampaa ir pats svariigakais - reflektors videjais stikls vai arejais stikls - kas no taa visa vissvairak ietekme redzamiibu ?

hvz gas tur ir galvenais,bet piemeram OEM miglenieki deg loti labi,a kautkadi depo utt ir vnk skatam lai vini tur butu jo tolka no viniem nav nekada....moska ar lampam ir ta pat

Viss kopā,reflektori, spuldzes, stikliņi, pareizi noregulēti utt. Man kādu laiku vienam lukturim nebija iekšējais apaļais stikliņš-redzamība bija huj*va,jo stars nepareizi izkliedējas.
Lidzigi ir ielikt xenonus iekš lukturiem,kuriem tie nav paredzēti-pretīmbraucošajiem spiež acīs utt
Offline
labaiss
25. Oct 2009, 18:04 #3864

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


25 Oct 2009, 17:13:57 raivis88 rakstīja:

15 Oct 2009, 22:27:50 schillers rakstīja:
Nu ja termostats visu laiku ir atvērts, tad cirkulē visu laiku pa lielo loku un motors var neuzilt līdz darba temperatūrai = bultiņa stāv pa vidu!
Tur vajag noliet dzesēšanas škidrumu. Noņemt ventilatoru, "patrabokus", un 3 skrūves ja nemaldos atskrūvēt!


nomainīju termostatu
temperatūra smuki uzkāpj, nostājas pa vidu un forši pūš silto gaisu, bet...
tai detaļai, kur ievietojas termostats, spiež garām tosolu it kā visu kārtīgi nosmērēju ar silikonu... varbūt vienīgi nav īstais, tādēļ jautājums, kādu tur var lietot? es izmantoju kaut kādu parasto celtniecības, kas mājās mētājās
būs vēlreiz jāveic tā pati jaukšanas/salikšanas procedūra

Ir jāsmērē speciāls hermētiķis un nebūs problēmu!!
Offline
RaL
25. Oct 2009, 18:18 #3865

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: kruīzu


25 Oct 2009, 17:23:16 schillers rakstīja:
1. eļļas korķa gumijas blīvgredzens nāk komplektā ar eļļas filtra elementu.
2. Silikonu pofig kādu. Cik stipri pievilki??? Pamēģini skrūves pārvilkt, varbūt beidz tecēt!


eļļas korķis domāts tas, pa kuru eļļu lej iekšā motorā
pie eļļas filtra nekas tāds nenāca līdz, jo visas blīvītes un gredzenus nomainīju.

pievilku puslīdz stipri nu tā, kā sāku just, ka ar spēku jāvelk, tad vairs negriezu, jo tomēr plastmasa... tas skaitās tipri vai nē?
sasmērēju ar Bisson silicon (paredzēts vannām utt.) uz iepakojuma vienīgais par temperatūrām bija rakstīts, ka jāuzklāj no +5C līdz +40C
Offline
RENIO
25. Oct 2009, 18:33 #3866

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Zinu, ka diez gan stūlbs jautājums, bet tā kā nezinu, tādēļ arī jautāju.
Kas ir riktīgi VIN Nr., tas ir tas pats šasijas Nr.?
Offline
gapp
25. Oct 2009, 18:35 #3867

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


25 Oct 2009, 18:33:28 RENIO rakstīja:
Zinu, ka diez gan stūlbs jautājums, bet tā kā nezinu, tādēļ arī jautāju.
Kas ir riktīgi VIN Nr., tas ir tas pats šasijas Nr.?


jap.
Offline
Smaidenis
25. Oct 2009, 18:35 #3868

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


25 Oct 2009, 18:04:14 labaiss rakstīja:

25 Oct 2009, 17:13:57 raivis88 rakstīja:

15 Oct 2009, 22:27:50 schillers rakstīja:
Nu ja termostats visu laiku ir atvērts, tad cirkulē visu laiku pa lielo loku un motors var neuzilt līdz darba temperatūrai = bultiņa stāv pa vidu!
Tur vajag noliet dzesēšanas škidrumu. Noņemt ventilatoru, "patrabokus", un 3 skrūves ja nemaldos atskrūvēt!


nomainīju termostatu
temperatūra smuki uzkāpj, nostājas pa vidu un forši pūš silto gaisu, bet...
tai detaļai, kur ievietojas termostats, spiež garām tosolu it kā visu kārtīgi nosmērēju ar silikonu... varbūt vienīgi nav īstais, tādēļ jautājums, kādu tur var lietot? es izmantoju kaut kādu parasto celtniecības, kas mājās mētājās
būs vēlreiz jāveic tā pati jaukšanas/salikšanas procedūra

Ir jāsmērē speciāls hermētiķis un nebūs problēmu!!
man vienreiz bija tāpat,un trīs reizes liku pa jaunu to termostata vāku,bet beigās izrādijās,ka tam vākam plaisiņa maza,kuru nemaz tā nevarēja pamanīt,un kā viņa tur uzradās es nezinu,uzliku citu un vis OK.
Offline
RENIO
25. Oct 2009, 18:39 #3869

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


25 Oct 2009, 18:35:00 gapp rakstīja:

25 Oct 2009, 18:33:28 RENIO rakstīja:
Zinu, ka diez gan stūlbs jautājums, bet tā kā nezinu, tādēļ arī jautāju.
Kas ir riktīgi VIN Nr., tas ir tas pats šasijas Nr.?


jap.


Skaidrs. Paldies.
Offline
RENIO
25. Oct 2009, 18:50 #3870

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Varbūt daudz apspriestais, jautājums, bet kādu būtu labāk liet iekšā motoram eļļu (318i M43)?
Offline
schillers
25. Oct 2009, 21:10 #3871

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


25 Oct 2009, 18:18:41 raivis88 rakstīja:
eļļas korķis domāts tas, pa kuru eļļu lej iekšā motorā
pie eļļas filtra nekas tāds nenāca līdz, jo visas blīvītes un gredzenus nomainīju.

Sanāk ka tā gumija ir ar visu korķi!
detaļa 4
cenu te var uzzināt

[ Šo ziņu laboja schillers, 25 Oct 2009, 21:12:09 ]

Offline
vanags89
26. Oct 2009, 12:05 #3872

Kopš: 04. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 457

Braucu ar: W211/ E36

kas wareetu buut pa probleemu, ka no riita straadaja sleedzene, bet pec atslegshanas nevar wairs aizslegt??? meginaju wairakas reizes pagriezt nekas nesanaca???
Offline
neocron
26. Oct 2009, 14:23 #3873

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 415

Braucu ar: DieselPOWER


26 Oct 2009, 12:05:24 vanags89 rakstīja:
kas wareetu buut pa probleemu, ka no riita straadaja sleedzene, bet pec atslegshanas nevar wairs aizslegt??? meginaju wairakas reizes pagriezt nekas nesanaca???


ja tas ir durvis, panem iegaz wd-40 atslegas cauruma un griezisies, pasam ta bija
Offline
rolis1987
26. Oct 2009, 19:07 #3874

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Jautājums sekojošs: Vai e36 pečkas motoriņa vietā (Bosch 0 130 111 158 ) varētu derēt BEHR pečkas motoriņš? Abiem ir 2 airi, varbūt ir kādas nianses vai tur viss 1:1?

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 26 Oct 2009, 19:07:20 ]

Offline
other
26. Oct 2009, 19:32 #3875

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


25 Oct 2009, 17:13:57 raivis88 rakstīja:

15 Oct 2009, 22:27:50 schillers rakstīja:
Nu ja termostats visu laiku ir atvērts, tad cirkulē visu laiku pa lielo loku un motors var neuzilt līdz darba temperatūrai = bultiņa stāv pa vidu!
Tur vajag noliet dzesēšanas škidrumu. Noņemt ventilatoru, "patrabokus", un 3 skrūves ja nemaldos atskrūvēt!


nomainīju termostatu
temperatūra smuki uzkāpj, nostājas pa vidu un forši pūš silto gaisu, bet...
tai detaļai, kur ievietojas termostats, spiež garām tosolu it kā visu kārtīgi nosmērēju ar silikonu... varbūt vienīgi nav īstais, tādēļ jautājums, kādu tur var lietot? es izmantoju kaut kādu parasto celtniecības, kas mājās mētājās
būs vēlreiz jāveic tā pati jaukšanas/salikšanas procedūra


Blīvi tam termostata vākam uzliki jaunu ?
Offline
gapp
27. Oct 2009, 10:57 #3876

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Vai kāds man varētu pateikt, kuras bukses ir tās, kuras man vajadzīgas no tās tabulas? Auto 318i M40 sedans 93. gads.

Priekšējam tiltam: Plaukta bukses (aizmugurējās) 2 gab.

Aizmugurējam tiltam: Plaukta bukses (priekšējās) - 2 gab.

[ Šo ziņu laboja gapp, 27 Oct 2009, 10:58:57 ]

Offline
Instigater
27. Oct 2009, 11:07 #3877

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

powerflex.co.uk ir vismaz arī izlustrācijas, tā kā iebrien tur un apskaties.

Priekšai iesaku ņem ekscentriskās - stabilāka gaita uz šosejas, stūre būs stingrāka.
Offline
dreimanis_lv
27. Oct 2009, 11:10 #3878

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

e36 94 gada parastai kondiskai ir kads vadibas bloks caur kuru iet visa padarisana?
Offline
gapp
27. Oct 2009, 11:16 #3879

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


27 Oct 2009, 11:07:22 Instigater rakstīja:
powerflex.co.uk ir vismaz arī izlustrācijas, tā kā iebrien tur un apskaties.

Priekšai iesaku ņem ekscentriskās - stabilāka gaita uz šosejas, stūre būs stingrāka.


bet kura ir kura? Man ir diagnostikas lapa, kurā ir uzrakstīti tie nosaukumi, kā lai es tagad atrodu, kura ir tā, ko man vajag?

Es pat zinu, kur viņa uz auto atrodas... tā ilustrācija tāda nesaprotama...

[ Šo ziņu laboja gapp, 27 Oct 2009, 11:16:47 ]

Offline
kildiss
27. Oct 2009, 11:24 #3880

Kopš: 14. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 82

Braucu ar: BMW E36

Kads var pateikt kpc man suknis gaudo ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo