Online

Pašreiz BMWPower skatās 255 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
bmwaddict
11. Jul 2020, 01:15 #3861

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

imho visas taas mazgaajoshaas h*njas labaak nelietot sevishkji jau netiiram dzineejam jo tad kaa reizi risks ir taads ka strauji atmazgaajot tos uzdegumus taa biezputra var ieskaloties kanaalos kompensaatoros etc un uztaisiit oil starvation un tur pietiek ar pavisam neilgu briidi lai sachakareetu dzineeju. protams ka absoluuti lielaakaa dalja paliks filtraa bet arii peec filtra ir uzdegumi kas atmazgaasies un kunkulju veidaa var kautkur iespruust piemeeram nonaakt shaalees

labaak vienk saakt lietot un qualaity ellju un mainiit laiciigi uz 10k etc un tas pamazaam to dzineeju izmazgaas
Offline
Staris
11. Jul 2020, 01:24 #3862

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es jau mainu uz 10k. Domāju vai profilaktiski ko tādu vajag darīt.
Offline
GirtzB
11. Jul 2020, 09:26 #3863

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Par enerģijas blīvumu un efektivitāti šis ir ļoti labs video.
Spied "Play", lai skatītos video!


+
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 11 Jul 2020, 09:26:56 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
11. Jul 2020, 09:34 #3864

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


10 Jul 2020, 23:03:44 @Nixx rakstīja:
Internal combustion engines have thermodynamic limits on efficiency, expressed as fraction of energy used to propel the vehicle compared to energy produced by burning fuel. Gasoline engines effectively use only 15% of the fuel energy content to move the vehicle or to power accessories, and diesel engines can reach on-board efficiency of 20%, while electric vehicles have efficiencies of 69-72%, when counted against stored chemical energy, or around 59-62%, when counted against required energy to recharge.


https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car

šī info veca, ka mācību grāmata kuru jau 10-mit paaudzes vidusskolā lietojušas.
Mūsienas sadegšanas procesu efetkivitātes cipari ievērojami augstāki.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
11. Jul 2020, 09:45 #3865

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


10 Jul 2020, 21:44:11 @Nixx rakstīja:

10 Jul 2020, 21:27:47 @DM-101 rakstīja:

nee, blja, es nezinu, kaa litiju laadee.. pastaasti!
atklaashu veel nosleepumu.
jaunai Teslai uzlaades/izlaades range ir 20..80%.
tb., 40% patiesiibaa ir rezerve, kas tiek izmantota paleenaam, bachaam novecojot.
jaa, taa super aatraa uzlaade uzmauc liidz kaadiem 55..60%, tad aatrums eksponenciaali kriit.



Nezinu, ko tu zini, bet stum kaut kādu herņu.


Par to rezervi derētu kāda atsauce Manai mašīnai ir 4416 elementi, katram zināma kapacitāte. Reizrēķins - simple as fuck = kopējā ietilpība



Teslai ir īpatnēja elementu izvēle. Laikam neviens cits nerullē trubiņā. Visi pārējie liek lazanjā
Bet visi atzīst, ka Teslas kūleri (jā, hīteru nav) strādā labi un BMS gan hardwares gan softwares līmenī ir gadiem priekšā pārējiem. Ideja, ka lai baču uzsildītu, cauri motoriem laiž špani, pirmajā brīdī liekas , bet tas strādā ļoti ok


Pag pag, skaitās ka tu interesējies par procesiem, bet nezini elemetāru lietu ka pilna baterijas kapacitāte lietotājam parastajam elementāri softiski tiek samazināta, lai paildzinātu baterijas garantēto kalpošanas laiku un samazinātu šunu "degradācijas" ietekmi uz izmantojamo kapacitāti...

Tesla Roadster šo aizmirsa/uzlika par mazu uz tad bija problemas ar izlādi līdz 0 un bricked.

p.s.
Spied "Play", lai skatītos video!



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Instigater
11. Jul 2020, 11:28 #3866

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Teslā visām ir arī apsilde, bet tur inženeri pietiekami gudri, lai neliktu neko papildus - izmamto tos pašus vilkmes motorus pat stāvot.
18650 un 21700 - parasti pirkstiņakumulatori, tikai ielīmeti vietā un katrs piemetināts sauc mikrodrošinātāju. Dargāka konstrukcija nekā no lieliem LiPo ķieģeļiem, bet daudz stabilāka darbība.
Offline
BigDog24
12. Jul 2020, 19:09 #3867

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


12 Jul 2020, 18:09:51 @Nixx rakstīja:

Cik esmu paskatijis šis ir precīzs video


Sorry, veci "In freezing temperatures, a lot of petrol cars won't even start", mazlietiņ šķebina tādi teksti.


Tajā video min, ka EV silda baterijas nepārtraukti arī stāvot vnk. stāvvietā pie darba, ziemā. Nez cik daudz % izsūc pēc pieredzes?

Mani interesētu kāda info kā mūsu ziemās jūtas tie EV, cik % range kritums ir pie 0C, -5C, -10C, -15C un -20C.(kā saprotu, ļoti atkarīgis rezultāti no auto modeļa) Varbūt letiņu EV braucējiem ir kaut kāds savs info apmaiņas resurss?
Offline
Mikels
14. Jul 2020, 15:40 #3868

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Es, protams, neaizstāvu konkrēto izmeklētāju, jo ja darbs neapmierina tevi neviens ar varu netur, bet man ir bijusi tā iespēja studējot pastrādāt kriminālpolicijā prakses ietvaros un redzēt visu no otras puses un varu teikt, apstākļi tur tiešām ir briesmīgi, kadru trūkums anormāls, telpas nolaistas, katram procesa virzītājam vidēji ap 600 lietu, kurā katrā ir ntās lapas, lēmumi, ekspertīzes, protokoli utt. , kas jāpārzin un ko nepieciešams izmeklēt, algas smieklīgas, darbs psiholoģiski grūts, stresains un visu laiku termiņi deg, lielākā daļa "klientu" narkomāni un zagļi. Strādā man liekas tur lielākā daļa entuziasti, jo es neredzu nevienu objektīvu iemeslu kāpēc, lai cilvēks izvēlētos šādu nodarbošanos.
Tādos apstākļos kā tie cilvēki tur strādā nevar runāt par kvalitatīvu, ātru un operatīvu lietu izmeklēšanu....
Kas attiecas uz zādzībām, katru gadu tiek izdarītas ap 20k zādzību, tas būtu navi ticēt, ka Valsts policijai ir resurss tās visas kvalitatīvi izmeklēt, ņemot vērā vēl pārējos noziegumus (slepkavības, laupīšanas, izvarošanas utt.)

[ Šo ziņu laboja Mikels, 14 Jul 2020, 15:42:20 ]

Offline
amons
14. Jul 2020, 16:06 #3869

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


14 Jul 2020, 15:40:49 @Mikels rakstīja:
Es, protams, neaizstāvu konkrēto izmeklētāju, jo ja darbs neapmierina tevi neviens ar varu netur, bet man ir bijusi tā iespēja studējot pastrādāt kriminālpolicijā prakses ietvaros un redzēt visu no otras puses un varu teikt, apstākļi tur tiešām ir briesmīgi, kadru trūkums anormāls, telpas nolaistas, katram procesa virzītājam vidēji ap 600 lietu, kurā katrā ir ntās lapas, lēmumi, ekspertīzes, protokoli utt. , kas jāpārzin un ko nepieciešams izmeklēt, algas smieklīgas, darbs psiholoģiski grūts, stresains un visu laiku termiņi deg, lielākā daļa "klientu" narkomāni un zagļi. Strādā man liekas tur lielākā daļa entuziasti, jo es neredzu nevienu objektīvu iemeslu kāpēc, lai cilvēks izvēlētos šādu nodarbošanos.
Tādos apstākļos kā tie cilvēki tur strādā nevar runāt par kvalitatīvu, ātru un operatīvu lietu izmeklēšanu....
Kas attiecas uz zādzībām, katru gadu tiek izdarītas ap 20k zādzību, tas būtu navi ticēt, ka Valsts policijai ir resurss tās visas kvalitatīvi izmeklēt, ņemot vērā vēl pārējos noziegumus (slepkavības, laupīšanas, izvarošanas utt.)

Jā, bet savukārt, nejau tās 20k zādzības izdara 20k dažādi zagļi. Lielākoties tie ir vieni un tie paši cilvēki/nariki. Atklājot un ideālā gadījumā iesēdinot zaglēnu tu potenciāli nākotnē samazini zādzību skaitu. Un attiecīgi tu no savām 600 ''degošajām'' lietām samazini sev nākotnes lietu skaitu, jo būs mazāk zagļu kas viņas izdarīs. Protams vieta nepaliek tukša, nāks jauni vietā utt... bet nu zādzību skaita samazinājums būs eksponenicāli dilstošs atklāto lietu skaitam.
Offline
Mikels
14. Jul 2020, 16:22 #3870

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


14 Jul 2020, 16:06:41 @amons rakstīja:

14 Jul 2020, 15:40:49 @Mikels rakstīja:
Es, protams, neaizstāvu konkrēto izmeklētāju, jo ja darbs neapmierina tevi neviens ar varu netur, bet man ir bijusi tā iespēja studējot pastrādāt kriminālpolicijā prakses ietvaros un redzēt visu no otras puses un varu teikt, apstākļi tur tiešām ir briesmīgi, kadru trūkums anormāls, telpas nolaistas, katram procesa virzītājam vidēji ap 600 lietu, kurā katrā ir ntās lapas, lēmumi, ekspertīzes, protokoli utt. , kas jāpārzin un ko nepieciešams izmeklēt, algas smieklīgas, darbs psiholoģiski grūts, stresains un visu laiku termiņi deg, lielākā daļa "klientu" narkomāni un zagļi. Strādā man liekas tur lielākā daļa entuziasti, jo es neredzu nevienu objektīvu iemeslu kāpēc, lai cilvēks izvēlētos šādu nodarbošanos.
Tādos apstākļos kā tie cilvēki tur strādā nevar runāt par kvalitatīvu, ātru un operatīvu lietu izmeklēšanu....
Kas attiecas uz zādzībām, katru gadu tiek izdarītas ap 20k zādzību, tas būtu navi ticēt, ka Valsts policijai ir resurss tās visas kvalitatīvi izmeklēt, ņemot vērā vēl pārējos noziegumus (slepkavības, laupīšanas, izvarošanas utt.)

Jā, bet savukārt, nejau tās 20k zādzības izdara 20k dažādi zagļi. Lielākoties tie ir vieni un tie paši cilvēki/nariki. Atklājot un ideālā gadījumā iesēdinot zaglēnu tu potenciāli nākotnē samazini zādzību skaitu. Un attiecīgi tu no savām 600 ''degošajām'' lietām samazini sev nākotnes lietu skaitu, jo būs mazāk zagļu kas viņas izdarīs. Protams vieta nepaliek tukša, nāks jauni vietā utt... bet nu zādzību skaita samazinājums būs eksponenicāli dilstošs atklāto lietu skaitam.

Tam jau nav nozīmes, ja ir 20k zādzību, tev attiecīgi ir 20k atsevišķu kriminālprocesu, kur katrs ir jāizmeklē, lai tu tiktu vispār līdz vainīgajai personai un varētu runāt par kaut ko tālāk Un nefiga tu tādā veidā neko nesamazini, ne jau visiem (drīzāk pirmās reizēs reti) piemēro reālu brīvības atņemšanu un viņi vairs nekad neizdara jaunas zādzības, tuklāt kā jau minēju kadru trūkums tajā iestādē ir ļoti liels.
Offline
divkosigais
14. Jul 2020, 16:47 #3871

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:

Ir 2 reizes bijusi nopietnāka saskarsme ar menteni.
1. reizi pirms ~12 gadiem pārdūra darba auto riepu un kamēr mainīju to , nospēra no salona somiņu ar maku, kaudzi darba caurlaidēm, privāta auto atslēgas (abus komplektus ), mājas atslēgas ... bija vienkārši piiiiii sajūta. Pat nezināju ar ko sākt.. atjaunot dokus vai dzīt mašīnu uz servi
Nākamajā dienā zvans no Private number uz manu personīgo telefonu. Tipa Tāds un tāds? Zvanam no Gaujas ielas ,ierodaties pakaļ mantām...
Izrādijās, kamēr tas viss process notika, menti sēdēja un vēroja zagli, lai šo varētu savākt uz karstām pēdām. tipa esot bijis tā, žaglis nosper somu, es samainīju riteni un aizbraucu, zagli pēctam uzreiz sašņorēja ar manām mantām. Priecīgs savācu no mentiem darba atslēgas un caurlaides un mašīnas atslēgas...Protams, maks bija tukš . Menti vēl pieprāsīja lai atstāju viņiem to somu un mantas ,kuras nav primāri vajadzīgas tipa "pierādījumiem" . Apjukuma dēļ neprasīju nekādu izziņu...aizbraucu uz darbu. Dēļ kā pēctam nekādas mantas atlikušās nedabūju atpakaļ, jo tālāk pa ieejas durvīm gaujas ielā vairs nākamajā dienā netiku...prasīja kāds lietas numurs, kā izmeklētaja uzvārds..utt. Neviens arī nezvanīja vairs, attiecīgi pieļauju,ka zaglim nekāda tiesa arī nebija.
Te menti cūkcepures, mana skatījumā

2. gadījums bija ar Jelgavas mentiem - bija pagajušogad avārija ar moci. Mani aizveda ar ātrajiem , moci menti ar evakuatoru.
Te atkal jāsaka, cepuri nost mentiem. Mocim pat bija pilna bēka (nebija nekas noliets) un nekas par moto nogādāšanu līdz iecirknim nebija jāmaksā... Inspektors ,kurs izmeklēja krimināllietu, jo bija viens cietušais - es pats...arī ļoti adekvāts un atsaucīgs.

Tā kā viss atkarīgs no cilvēkiem. Gauja ielā jauns remonts, bet darbinieki lopi. Gan izmeklētajs, gan dežuranti

Jelgavā riktīgs bomžatņiks tas iecirknis bet visi atsaucīgi. Menti pat moci uz evakuatora palīdzēja pēctam uzstumt , kad vedu to prom uz Rīgu (jo man bija lauzta roka). Un kad devu 5 eur alum atteicās tā kā tā...

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 14 Jul 2020, 16:49:54 ]

Offline
smudo
14. Jul 2020, 17:08 #3872

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Jul 2020, 16:47:28 @divkosigais rakstīja:
Ir 2 reizes bijusi nopietnāka saskarsme ar menteni.
1. reizi pirms ~12 gadiem pārdūra darba auto riepu un kamēr mainīju to , nospēra no salona somiņu ar maku, kaudzi darba caurlaidēm, privāta auto atslēgas (abus komplektus ), mājas atslēgas ... bija vienkārši piiiiii sajūta. Pat nezināju ar ko sākt.. atjaunot dokus vai dzīt mašīnu uz servi
Nākamajā dienā zvans no Private number uz manu personīgo telefonu. Tipa Tāds un tāds? Zvanam no Gaujas ielas ,ierodaties pakaļ mantām...
Izrādijās, kamēr tas viss process notika, menti sēdēja un vēroja zagli, lai šo varētu savākt uz karstām pēdām. tipa esot bijis tā, žaglis nosper somu, es samainīju riteni un aizbraucu, zagli pēctam uzreiz sašņorēja ar manām mantām. Priecīgs savācu no mentiem darba atslēgas un caurlaides un mašīnas atslēgas...Protams, maks bija tukš . Menti vēl pieprāsīja lai atstāju viņiem to somu un mantas ,kuras nav primāri vajadzīgas tipa "pierādījumiem" . Apjukuma dēļ neprasīju nekādu izziņu...aizbraucu uz darbu. Dēļ kā pēctam nekādas mantas atlikušās nedabūju atpakaļ, jo tālāk pa ieejas durvīm gaujas ielā vairs nākamajā dienā netiku...prasīja kāds lietas numurs, kā izmeklētaja uzvārds..utt. Neviens arī nezvanīja vairs, attiecīgi pieļauju,ka zaglim nekāda tiesa arī nebija.
Te menti cūkcepures, mana skatījumā

2. gadījums bija ar Jelgavas mentiem - bija pagajušogad avārija ar moci. Mani aizveda ar ātrajiem , moci menti ar evakuatoru.
Te atkal jāsaka, cepuri nost mentiem. Mocim pat bija pilna bēka (nebija nekas noliets) un nekas par moto nogādāšanu līdz iecirknim nebija jāmaksā... Inspektors ,kurs izmeklēja krimināllietu, jo bija viens cietušais - es pats...arī ļoti adekvāts un atsaucīgs.

Tā kā viss atkarīgs no cilvēkiem. Gauja ielā jauns remonts, bet darbinieki lopi. Gan izmeklētajs, gan dežuranti

Jelgavā riktīgs bomžatņiks tas iecirknis bet visi atsaucīgi. Menti pat moci uz evakuatora palīdzēja pēctam uzstumt , kad vedu to prom uz Rīgu (jo man bija lauzta roka). Un kad devu 5 eur alum atteicās tā kā tā...


Ar lielu varbūtību, ka tie darbinieki, kas vieca novērošanu, visdrīzāk ir no izziņas nodaļas, kas ir atsevišķa noslepenota nodaļa, kurā neviens policists, kas kaut dienu bijis formas tērpā, nestrādā (izņemot vadību). Viņi tikai veic operatīvās novērošanas darbības, aizturēšanu veic citi un izmeklēšanu pec tam nodot kriminālpolicijas inspekotram. Viņi tajā lietā vairs neiestaistās. Ja bija tik lieli resusri iesaistīti, tad tur lieta aizgāja līdz galam bez Tavas iesaistes, jo visi pierādījumi bija nofiksēti.
Offline
Agritis
14. Jul 2020, 17:16 #3873

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Vajag izmeklēsanu outsourcēt privātiem darboņiem, kuriem cietušais maksā algu, un tad gatavu rezultātu iesniedz tiesā

Kāpēc nospertus riteņus nevarētu meklet privātdetektīvi? Nu tā kā ar dakteriem - vari gaidīt rindā līdz kapa malai, vai tikt par maksu nedēļas laikā
Offline
hint
14. Jul 2020, 23:08 #3874

Kopš: 07. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 220

Braucu ar:

Kapec tad nevar, var.
Offline
Kidd
16. Jul 2020, 09:18 #3875

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

Kapsich, bet, ja pa godīgo, Tev nav dziļi pohuj uz šitiem darboņiem un viņu klientiem? nu tak lai čipo. pēc tam pārlasīs motoru, nolocīs kāpostu normālu. tak nasraķ no trešā stāva uz viņiem. Tev nav?
Offline
Digital
16. Jul 2020, 09:39 #3876

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Padalīsies ar šo materiālu privāti? Interesē par šo vairāk paizglītoties.

P.S neko nečipoju
Offline
alxz
16. Jul 2020, 10:42 #3877

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


16 Jul 2020, 09:39:59 @Digital rakstīja:
Padalīsies ar šo materiālu privāti? Interesē par šo vairāk paizglītoties.

P.S neko nečipoju


Saproti vārdu confidential?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
josi
16. Jul 2020, 12:35 #3878

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


16 Jul 2020, 12:11:24 @DM-101 rakstīja:
starp citu, tajaa pashaa confidential docaa ir mineets, ka DDE:
a. simulee izpluudes gaazu pluusmas aatrumu;
b. simulee izpluudes gaazu pluusmas t;
c. simulee izpludes sisteemas ''iekshu'' t;
d. simulee izpluudes sisteemas trubu/korpusa t;
d. meera t pirms/peec DPF [kam nu kaa] apstiprinaajumam/adaptaacijaam.

tb., pasaakums ir MEGA sarezgjiitakas, kaa te lielai daljai skjiet

Krāso vēl, no Google tāpat neko nepaslēpsi Bet no tā aizkrāsotā gan noprotams tas, ka konkrētais OBD kļūdas kods un apraksts attiecas tikai uz NOx katalizatora efektivitātes monitorēšanu, un piesauktās long term adaptācijas attiecas tikai uz SCR dozēšanas sistēmu, līdz kurai mūsu čiptuneriem ir kā līdz mēnesim, nevis visu DDE kopumā, ne tā?
Offline
sys9291
16. Jul 2020, 12:53 #3879

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jul 2020, 12:00:36 @DM-101 rakstīja:
taaks, teema - flapes ''tikai nedaudz samazina griezi''.

luuk, M57. Lietas, kas sataisiitas:
stock softs;
jauns DPF;
jauns EGR;
jauni termostati.

NAV: flapes.

Papildus paarbaudiits: dzineeja t ideaala; t sensors izpluudee - paarbaudiits, spiediena sensors - paarbaudiits.

jauns DPF: pretspiediens ideaals/zems;
peec 1000km DPF pusaizdirsts, peec 2000km DPF aizdirsts.
Regen - nesekmiigi. Tb., provee regen saakt, peec 1..2 min kriit aaraa. It kaa t pat uz briitinju sasniedz, bet - neuztur.

luuk, logs braukshanas laikaa:
[IMG][URL=http://www.bildites.lv/a/5wnhkvbk#4pzfaaxq]
[/URL][/IMG]

ko es no taa saprotu:
a. pieprasiitie un reaalais gaiss atskjiras.
b. izmantojot EGR var ''izvilkt'' vajadziigo gaisa amount;
c. DDE testee EGR, bet gaisa daudzumi nesakriit ar energjeetisko modeli [EGR - straadaa, par to DDE paarliecinaas].

Tb., ja hipoteeze ir pareiza, flapu neesamiiba sachakaree DDE tik ljoti, ka tas neveic DPF regjeneraaciju [kas buutu tikai logjiski].

Staasta moraale - ja kaads ko liidziigu noveerojis, luugtum dot zinju!

p.s.
zilais: RPM;
sarkanais - reaalais gaiss;
oranzs - pieprasiitais gaiss
zalais - pretspiediens

vispār jau kaut kur ir lažiņa tajā visā, jo klapes ir aizvērtas tikai tukšgaitā un pie pozetīvas āra gaisa temperatūras. A grafikā pat pie paaugstinātiem rpm sol nav vienāds ar actual un klapes tur nav vainīgas, jo ir vaļā... visdrīzāk problēma kaut kur citur...
Iz dzīves - nu nav tieša klapju effekta uz DPF problēmām nu neesmu dzīvē to novērojis, vienīgais kas būtu adekvēti ir atslēgt klapju selenoīdu, lai ierakstītu kļūdu par klapēm, un tad SOL gaiss paliek savādāks... un EGR vairs nemocās...
Offline
Mikus188
16. Jul 2020, 13:40 #3880

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD



manam drapakam kāds jau bija izrāvis klapes, pēc tava komentāra ntās lapas atpakaļ es tā arī izdarīju, atslēdzu flapiem solenoīdu, nu jau pāris dienas vizinos un hz vai tikai izliekas bet auto pēc sajūtām palicis atsaucīgāks līdz 2k rpm. Pirmos 30km pilsētas režīmā turēja augstus rpm, pēc laiciņa nomierinājās.

[ Šo ziņu laboja Mikus188, 16 Jul 2020, 13:41:13 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4