Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Sandis_UR
15. Oct 2019, 09:08 #3861

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Padalīšos ar savu pieredzi lietojot nu jau gadu baudāmo Sorento.

Pēdējais feislifta modelis GT line pilnākajā komplektācijā ar 2.2 dīzeli un 8pakāpju automātu. No extrām ko vērts pieminēt- milzīga panorāmas lūka, visi iespējami asistenti, joslu asistents pats groza stūri, automatiskā distances kontrole, hud, info sistēma ar android auto.

Šobrīd jau nobraukti 30 000km pa vidu uztaisīju mazo eļļas maiņu un tikko bija pilnā apkope.

Pagaiām problēmu nav bijis, vidējais patērinš 8.2 litri.

Lietas kas nepatīk: kruīza kontroles algoritms, mitrā laikā auto režīmā logi svīst, lietus sensora darbība, ik pa laikam paprasa lai pielej mīzalu ūdeni.

Lietas kas patīk,: plašums, labi turās uz ceļa, cenas/kvalitātes/extru attiecība.

Neskatoties uz 200 zirgiem auto samerā lēnīgs, paatrinās labi tomēr ļoti vienmērīgi, bez rāvieniem. Pēc 180 kmh paatrinājuma praktiski vairāk nav. Griētos tomēr nedaudz vairāk asuma it sevišķi sport režīmā.

Piekare gan "sportiska" braucot pa granteni prasītos mazliet mīkstāka, bet varbūt pie vainas 19 diski, ar 18 iespejams butu mikstāk.

Salons ērts, visas iespējamās regulācijas, sēdpozīcija suviski augsta, reizēm gribas nolaist benķi zemāk. Trešajā sēdekļu rinda pat tāds milzis kā es ar saviem 193 var ielīst un nemaz mav tik slikti. Otrā sēdekļu rinda gan bīdās gan regulējās sēdekļu slīpums.

Nevarētu teikt ka auto ar ko īpaši izceļas, manuprāt diezgan konservatīvs dizains, šajā auto praktiskums dominē pār skaistumu.

Ar Hyndai Santa Fe viņus vieno platforma, motori, ātrumkārba, iespējams arī piekare, kā arī dažādi interjera elementi kā pogas, Santa Fe ir tas pats Sorento tik citā kulītē un nezin kapē par lielāku cenu.

Sorento Gt line cena laikam ir ap 45 eiro, bet ja parunā ar dileriem gan jau labu atlaidi var iešķiebt.

Manuprāt labs auto praktiķim kuram patīk komforts
Offline
subaru
15. Oct 2019, 09:32 #3862

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

kāds ir ņēmis otrās paaudzes duksteri jaunu?
cik saprotu, tad no 18gada laikam tagad ir esošais modelis?

kādi plusi, mīnusi. Domāju pa tehnisko līniju.
Kādam ir pieredze?
Offline
desadesa
15. Oct 2019, 09:52 #3863

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

iemācies internetu un 5 minūtēs uzzināsi, ka 2nd gen duster tehniski ir 1:1 ar 1st gen
Offline
filips77
15. Oct 2019, 10:48 #3864

Kopš: 20. Jun 2019

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

VAG User manual

In cool or humid weather, the insides of the headlights, the rear lights, and turn signals can temporarily fog up. This is normal and does not affect the service life of the vehicle's lighting system.
Offline
berzins92
15. Oct 2019, 12:39 #3865

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ainaži

Ziņojumi: 125

Braucu ar: E90


15 Oct 2019, 10:48:41 @filips77 rakstīja:
VAG User manual

In cool or humid weather, the insides of the headlights, the rear lights, and turn signals can temporarily fog up. This is normal and does not affect the service life of the vehicle's lighting system.

Paldies par atbildi. ja aizsvīdums nemazināsies, tad došos pie dīlera.
Offline
ATB
15. Oct 2019, 12:48 #3866

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


14 Oct 2019, 18:59:23 @depo rakstīja:

14 Oct 2019, 18:39:47 @Artis_D rakstīja:
Tas nekas, X7 iekšā uz lukturu stikliem ir redzami pirkstu nospiedumi


Ne tieši par X7, bet dzirdēts jau vairākas reizes - uz lēcas no iekšpuses speķaini pirkstu nospiedumi


Jaunajma Sprinterim tas pats LED lukturiem - kāds it kā ar taukainu lupatu kaut ko tīrījis
Offline
Agritis
15. Oct 2019, 13:18 #3867

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST


15 Oct 2019, 10:48:41 @filips77 rakstīja:
VAG User manual

In cool or humid weather, the insides of the headlights, the rear lights, and turn signals can temporarily fog up. This is normal and does not affect the service life of the vehicle's lighting system.


Tā ir - vieglāk ir manuāli uzrakstīt, ka sūds tomēr ir konfekte, nekā atzīt, ka vairs nemāk taisīt normālus lukturus :/

[ Šo ziņu laboja Agritis, 15 Oct 2019, 13:19:13 ]

Offline
968-jk
15. Oct 2019, 13:43 #3868

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem

Insignia pazuda HUD. Netika piefiksēts- vai kāds ko saspaodīja no pogām, bet spaidot spožuma, opciju un augstuma pogas nekas nemainās. Kaut kas izbeidzies vai "normāla" problēma pie nepilniem 10k km?
Online
qa
15. Oct 2019, 14:52 #3869

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


15 Oct 2019, 09:08:26 @Sandis_UR rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi lietojot nu jau gadu baudāmo Sorento.

Pēdējais feislifta modelis GT line pilnākajā komplektācijā ar 2.2 dīzeli un 8pakāpju automātu. No extrām ko vērts pieminēt- milzīga panorāmas lūka, visi iespējami asistenti, joslu asistents pats groza stūri, automatiskā distances kontrole, hud, info sistēma ar android auto.

Šobrīd jau nobraukti 30 000km pa vidu uztaisīju mazo eļļas maiņu un tikko bija pilnā apkope.

Pagaiām problēmu nav bijis, vidējais patērinš 8.2 litri.

Lietas kas nepatīk: kruīza kontroles algoritms, mitrā laikā auto režīmā logi svīst, lietus sensora darbība, ik pa laikam paprasa lai pielej mīzalu ūdeni.

Lietas kas patīk,: plašums, labi turās uz ceļa, cenas/kvalitātes/extru attiecība.

Neskatoties uz 200 zirgiem auto samerā lēnīgs, paatrinās labi tomēr ļoti vienmērīgi, bez rāvieniem. Pēc 180 kmh paatrinājuma praktiski vairāk nav. Griētos tomēr nedaudz vairāk asuma it sevišķi sport režīmā.

Piekare gan "sportiska" braucot pa granteni prasītos mazliet mīkstāka, bet varbūt pie vainas 19 diski, ar 18 iespejams butu mikstāk.

Salons ērts, visas iespējamās regulācijas, sēdpozīcija suviski augsta, reizēm gribas nolaist benķi zemāk. Trešajā sēdekļu rinda pat tāds milzis kā es ar saviem 193 var ielīst un nemaz mav tik slikti. Otrā sēdekļu rinda gan bīdās gan regulējās sēdekļu slīpums.

Nevarētu teikt ka auto ar ko īpaši izceļas, manuprāt diezgan konservatīvs dizains, šajā auto praktiskums dominē pār skaistumu.

Ar Hyndai Santa Fe viņus vieno platforma, motori, ātrumkārba, iespējams arī piekare, kā arī dažādi interjera elementi kā pogas, Santa Fe ir tas pats Sorento tik citā kulītē un nezin kapē par lielāku cenu.

Sorento Gt line cena laikam ir ap 45 eiro, bet ja parunā ar dileriem gan jau labu atlaidi var iešķiebt.

Manuprāt labs auto praktiķim kuram patīk komforts

Arī bija doma šitādu ieķert, patesteju(20km uz spido bija. Tapec atruna,ka izjāts nederes).
Un no tās domas atteicos. Ļoti skaļš salons,par pārējo biju patīkami pārsteigts. Tas līniju asistents (autopilots) ,lielu jēgu neredzu. Pamēģināju,un nebija diez ko patīkami pa likumainu ceļu,kad pretim autobus brauca. Noderīga fīča,ja dažreiz telefonā vajag kaut ko ātri paskatīties (ar likumu aizliegts).
P.s. testeju diesel 1.6

[ Šo ziņu laboja qa, 15 Oct 2019, 14:54:52 ]

Offline
Bender
15. Oct 2019, 15:11 #3870

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1841

Braucu ar: E91

Nopietni? 2,5 tonnas pilnā masa un testam izvēlējies 1.6 sulas paku?

Sorento ir rāmja džips (vismaz bija, par tekošo paaudzi neesmu sekojis, tuvākais no Hyundai šim ir Terracan), Santa Fe ir parketnieks. Izmēros līdzīgi, bet pilnīgi nesaistīti auto.
Offline
rihardsv
15. Oct 2019, 15:11 #3871

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 Oct 2019, 14:52:31 @qa rakstīja:

15 Oct 2019, 09:08:26 @Sandis_UR rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi lietojot nu jau gadu baudāmo Sorento.


Arī bija doma šitādu ieķert, patesteju(20km uz spido bija. Tapec atruna,ka izjāts nederes).
Un no tās domas atteicos. Ļoti skaļš salons,par pārējo biju patīkami pārsteigts. Tas līniju asistents (autopilots) ,lielu jēgu neredzu. Pamēģināju,un nebija diez ko patīkami pa likumainu ceļu,kad pretim autobus brauca. Noderīga fīča,ja dažreiz telefonā vajag kaut ko ātri paskatīties (ar likumu aizliegts).
P.s. testeju diesel 1.6


Sorento… 1.6 …. Nav tāda...
Varbūt Tucson domāji?

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 15 Oct 2019, 15:12:38 ]

Offline
Bender
15. Oct 2019, 15:15 #3872

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1841

Braucu ar: E91

Gribēju par to pašu iedirst
2.2D ir vienīgais.
Offline
aep_det
15. Oct 2019, 16:48 #3873

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: Grand Scenic, X5

Gan jau brauca ar Sportage, tāpēc arī šķita skaļš.
Offline
qa
15. Oct 2019, 19:36 #3874

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


15 Oct 2019, 16:48:03 @aep_det rakstīja:
Gan jau brauca ar Sportage, tāpēc arī šķita skaļš.

Sorry visiem, jā bija sportage.
Biju patīkami pārsteigts par ērtumu,Maniem 194 bija ļoti ērti un arī aizmugurē vietas bija dafiga. Dizains arī pievilcīgs,bet ka jau minēju-tas skaļums gan besīja. 1.6 ar 7 ātrumu automātu man pilnībā pietika.
Offline
Vertetajs
15. Oct 2019, 19:57 #3875

Kopš: 01. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 312

Braucu ar: RG5

Varbut kads var ieteikt kur var atbloket audi a6 16 g lai rada video braucot, paldies
Offline
Sandis_UR
15. Oct 2019, 20:40 #3876

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


15 Oct 2019, 19:36:32 @qa rakstīja:

15 Oct 2019, 16:48:03 @aep_det rakstīja:
Gan jau brauca ar Sportage, tāpēc arī šķita skaļš.

Sorry visiem, jā bija sportage.
Biju patīkami pārsteigts par ērtumu,Maniem 194 bija ļoti ērti un arī aizmugurē vietas bija dafiga. Dizains arī pievilcīgs,bet ka jau minēju-tas skaļums gan besīja. 1.6 ar 7 ātrumu automātu man pilnībā pietika.


1.6 visdrizak ir ar kādu pliko komplektāciju, ir pabraukts gan ar 1.6 papliku benzīnu, gan ar Gt line 2.0 dīzeli. Abi auto kā diena pret nakti. Gan no trokšņa gan no vadāmības viedokļa.
Offline
Frostijs
15. Oct 2019, 21:01 #3877

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 620

Braucu ar: Z1000sx


15 Oct 2019, 19:57:52 @Vertetajs rakstīja:
Varbut kads var ieteikt kur var atbloket audi a6 16 g lai rada video braucot, paldies


https://www.youtube.com/watch?v=q51UNkfjlPQ
Offline
qa
16. Oct 2019, 08:30 #3878

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


15 Oct 2019, 20:40:18 @Sandis_UR rakstīja:

15 Oct 2019, 19:36:32 @qa rakstīja:

15 Oct 2019, 16:48:03 @aep_det rakstīja:
Gan jau brauca ar Sportage, tāpēc arī šķita skaļš.

Sorry visiem, jā bija sportage.
Biju patīkami pārsteigts par ērtumu,Maniem 194 bija ļoti ērti un arī aizmugurē vietas bija dafiga. Dizains arī pievilcīgs,bet ka jau minēju-tas skaļums gan besīja. 1.6 ar 7 ātrumu automātu man pilnībā pietika.


1.6 visdrizak ir ar kādu pliko komplektāciju, ir pabraukts gan ar 1.6 papliku benzīnu, gan ar Gt line 2.0 dīzeli. Abi auto kā diena pret nakti. Gan no trokšņa gan no vadāmības viedokļa.
Pārdevēji atbildēja,ka skaņas izolācija neatšķiras komplektācijām. Ne jau no motora bija troksnis,bet no ceļa seguma,vēja. P.s. kas pa komplektaciju bija testa auto nezinasu teikt, vismaz lūka,navi,automāts,asistents bija.
Offline
Napalm
16. Oct 2019, 08:39 #3879

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234

Ir kādam viedoklis kapēc lai izvairītos no šiem auto -

Clio
Ceed
Focus

Gada skaitļus un nobraukumu pats redzu
Offline
Frostijs
16. Oct 2019, 08:50 #3880

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 620

Braucu ar: Z1000sx


16 Oct 2019, 08:39:38 @Napalm rakstīja:
Ir kādam viedoklis kapēc lai izvairītos no šiem auto -

Clio
Ceed
Focus

Gada skaitļus un nobraukumu pats redzu


Ja ņemtu kā otro auto, lai sīko līdz dārziņam vadātu, tad ņemtu KIA. Kolēģim iepriekšējā paaudze. Diezgan sakarīgs drapaks.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo