Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Puce
29. Oct 2010, 18:04 #3861

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

motors ātrāk uzsilst, ja tam tiek dota slodze. Vienkārši kamēr auksts nevajag džasā dot. max 3K rpm. Protams, ja nepieciešams varam arī grīdā dot.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
bmwaddict
29. Oct 2010, 18:23 #3862

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Puce es jau 10 gadus braucu ar savu drotu un no sakuma arii domaaju ka uzsilst aatraak braucot. Nu vispaar uzsilt gan aatraak bet tikai nedaudz aatraak. Toties ja tu brauc aukstu motoru tad degvielas pateerinjsh ir way lielaaks nekaa ja pasildi no saakuma 5 min un tad brauc. Paarbaudiits praksee 100% atvechaju.

poh:
jaa vareetu buut ka pat 10km nobrauc kameer kaarba izdomaa 5 robaa sablokjeet muftu.
naakamreiz kad brauksi paseko liidzi robiem tu redzeesi ka taa sleedzaas visos piecos vieniigi muftu negrib blokjeet kameer nebuus uzsilusi. normaala kaarbas darbiiba. aarzemju forumos lasiiju piiplji savulaik braukushi pie diilera lai maina kaarbu tipa nesleedzaas viss forums neizpratnee kas notiek

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 29 Oct 2010, 18:29:12 ]

Offline
poh
29. Oct 2010, 18:33 #3863

Kopš: 22. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 283

Braucu ar: ar kautko


29 Oct 2010, 18:23:08 bmwaddict rakstīja:
Puce es jau 10 gadus braucu ar savu drotu un no sakuma arii domaaju ka uzsilst aatraak braucot. Nu vispaar uzsilt gan aatraak bet tikai nedaudz aatraak. Toties ja tu brauc aukstu motoru tad degvielas pateerinjsh ir way lielaaks nekaa ja pasildi no saakuma 5 min un tad brauc. Paarbaudiits praksee 100% atvechaju.

poh:
jaa vareetu buut ka pat 10km nobrauc kameer kaarba izdomaa 5 robaa sablokjeet muftu.
naakamreiz kad brauksi paseko liidzi robiem tu redzeesi ka taa sleedzaas visos piecos vieniigi muftu negrib blokjeet kameer nebuus uzsilusi. normaala kaarbas darbiiba. aarzemju forumos lasiiju piiplji savulaik braukushi pie diilera lai maina kaarbu tipa nesleedzaas viss forums neizpratnee kas notiek


skaidrs tad iipashi nevajag par to iespringt!
paldies par info
Offline
Puulz
29. Oct 2010, 18:39 #3864

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw

e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?

[ Šo ziņu laboja Puulz, 29 Oct 2010, 18:41:27 ]

Offline
Rendir
29. Oct 2010, 18:44 #3865

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:

E60 530d 2004g izsauts stures un pasasiera AIRBAG,jamaina stures airbags un pasaziera,tas kas paneli,vins mainas atseviski vai vis panelis jamaina,un kas vel butu jamaina sada situacija,kautkads modulis,kautkas no drosibas jostam?
Paldies
Offline
Ssmokey
29. Oct 2010, 19:09 #3866

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i

lieta tada, Interse vai pieliekot pavarotu sledzi ar OBC podzinju man spidometra paneli saks raadit visus pilna OBC labumus?Zinu ka provodka ira prieks pilna OBC bet man OBC vieta ir pulkstenis ar termometru tadelj interse vai pietiksies tikai ar to pagriezien pogu vai vajag meklet ari OBC.Mashina 525iA
Offline
Rendir
29. Oct 2010, 19:23 #3867

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:

domaju ka vajag visu OBC uzparikti!!
Offline
vadims
29. Oct 2010, 19:23 #3868

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt
Offline
Lauriko
29. Oct 2010, 22:14 #3869

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Oct 2010, 18:44:35 Rendir rakstīja:
E60 530d 2004g izsauts stures un pasasiera AIRBAG,jamaina stures airbags un pasaziera,tas kas paneli,vins mainas atseviski vai vis panelis jamaina,un kas vel butu jamaina sada situacija,kautkads modulis,kautkas no drosibas jostam?
Paldies

Japārvelk ar ādu viss!
Offline
halloween
29. Oct 2010, 22:14 #3870

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Kāds var lūdzu pateikt kadai temperaturai jabut dzeses sistema zupai pie uzsiluša motora?
Itkā nekas, dačiks pa vidu rāda, bet uz tausti kaukā par karstu liekas.. Gribās pamērīt..
Paldies jau iepriekš!
Offline
Srakans
29. Oct 2010, 22:15 #3871

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


29 Oct 2010, 18:44:35 Rendir rakstīja:
E60 530d 2004g izsauts stures un pasasiera AIRBAG,jamaina stures airbags un pasaziera,tas kas paneli,vins mainas atseviski vai vis panelis jamaina,un kas vel butu jamaina sada situacija,kautkads modulis,kautkas no drosibas jostam?
Paldies

Gan jau, ka drošības jostām spriegotāji.
Offline
Lauriko
29. Oct 2010, 22:17 #3872

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Oct 2010, 22:11:29 Juzers rakstīja:
kaapeec usa m3 e36 ir mazaak zirgi nekaa eiropai?

amerikaanjeim tachu nav taadi debiili ierobezhojumi kaa eiropaaa

Un kā vēl ir ierobežojumi, es par ECO ierobežojumiem, tie tur skarbaki ir!
Offline
Rendir
29. Oct 2010, 22:18 #3873

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


29 Oct 2010, 22:11:29 Juzers rakstīja:
kaapeec usa m3 e36 ir mazaak zirgi nekaa eiropai?

amerikaanjeim tachu nav taadi debiili ierobezhojumi kaa eiropaaa

Amisiem vnk pikis nebija!
When the E36 M3 made its European debut in 1992 there were no plans to produce a North American version. Sales of the previous M3, the E30 of 1988-91, had amounted to just under 5,000 units and BMW’s only other North American-spec M car at the time, the E34 M5, was not selling in large enough quantities to justify the addition of another M model in the American market. However, a letter-writing campaign initiated by the BMW Car Club of America sparked such an overwhelming response by the enthusiast BMW community that BMW of North America decided to reconsider. The main issue was price: BMW NA was determined to keep the MSRP down to around $35,000, about the same as the last of the E30 M3s. The only way to meet this price point was to develop a specific version of the S50 engine without the costly individual throttle bodies and continuously variable VANOS valve timing system of the European-spec motor. Just such a car entered production in February, 1994 (as a 1995 model) and went on to be produced in almost equal numbers to the European version despite a production run of only half as many years. (Note: This model was not available in Canada see question below)
Offline
Lauriko
29. Oct 2010, 22:18 #3874

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Oct 2010, 22:14:57 halloween rakstīja:
Kāds var lūdzu pateikt kadai temperaturai jabut dzeses sistema zupai pie uzsiluša motora?
Itkā nekas, dačiks pa vidu rāda, bet uz tausti kaukā par karstu liekas.. Gribās pamērīt..
Paldies jau iepriekš!

Ap 90 un ar roku 90 grādi ir ļļoti karts!
Offline
Lauriko
29. Oct 2010, 22:20 #3875

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Oct 2010, 19:23:49 vadims rakstīja:

29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt

Kur ir dīzelim houla devējs?
Offline
Rudzix
29. Oct 2010, 22:33 #3876

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


29 Oct 2010, 19:23:49 vadims rakstīja:

29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt
Noņem trubiņu pirms filtra un paskaties vai ar ieslēgtu aizdedzi arī tikpat slikti pumpē degvielu. Attaisi bāku izvelc sūkni un paskaties vai filtrs bākā pa kuru sūc iekšā degvielu nav aizaudzis.Tad vari pārbaudīt sūkni pieliekot pie 12v kā pumpē un ja iepriekš minētie nosacījumi nav pie vainas tad skaties degvielas šlangu no bākas sūkņa līdz filtram.
P.s.Varbūt pats filtrs aizsērējis.

[ Šo ziņu laboja Rudzix, 29 Oct 2010, 22:36:15 ]

Offline
halloween
29. Oct 2010, 22:55 #3877

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


29 Oct 2010, 22:18:32 Lauriko rakstīja:

29 Oct 2010, 22:14:57 halloween rakstīja:
Kāds var lūdzu pateikt kadai temperaturai jabut dzeses sistema zupai pie uzsiluša motora?
Itkā nekas, dačiks pa vidu rāda, bet uz tausti kaukā par karstu liekas.. Gribās pamērīt..
Paldies jau iepriekš!

Ap 90 un ar roku 90 grādi ir ļļoti karts!
Paldies, tad viss kartibā!
Vnk nesen tika sašķilts difuzors, kas vel nav iegādāts vietā, un acīmredzot ārā valdošais vēsīgais laiks radija "termisko ilūziju"
Paldies!
Offline
FALCKA2
29. Oct 2010, 22:56 #3878

Kopš: 11. Jun 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar: R17

kur atrast informāciju par e36 1.8is sadaleņu aizzīmēm mainot ķēdi?
Offline
Lauriko
29. Oct 2010, 23:06 #3879

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Oct 2010, 22:56:49 FALCKA2 rakstīja:
kur atrast informāciju par e36 1.8is sadaleņu aizzīmēm mainot ķēdi?

Offline
Puulz
29. Oct 2010, 23:08 #3880

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw


29 Oct 2010, 22:33:51 Rudzix rakstīja:

29 Oct 2010, 19:23:49 vadims rakstīja:

29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt
Noņem trubiņu pirms filtra un paskaties vai ar ieslēgtu aizdedzi arī tikpat slikti pumpē degvielu. Attaisi bāku izvelc sūkni un paskaties vai filtrs bākā pa kuru sūc iekšā degvielu nav aizaudzis.Tad vari pārbaudīt sūkni pieliekot pie 12v kā pumpē un ja iepriekš minētie nosacījumi nav pie vainas tad skaties degvielas šlangu no bākas sūkņa līdz filtram.
P.s.Varbūt pats filtrs aizsērējis.


Cik tad daudz degvielai ir jāplūs paņemot nost trubiņu aiz filtra pirms augstspiediena sūkņa? Tur jābūt normālam spiedienam, taka benzīnniekam 600ml/minūtē ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo