Autors | Ziņojums |
Puce | 29. Oct 2010, 18:04 |
#3861
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| motors ātrāk uzsilst, ja tam tiek dota slodze. Vienkārši kamēr auksts nevajag džasā dot. max 3K rpm. Protams, ja nepieciešams varam arī grīdā dot.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
bmwaddict | 29. Oct 2010, 18:23 |
#3862
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Puce es jau 10 gadus braucu ar savu drotu un no sakuma arii domaaju ka uzsilst aatraak braucot. Nu vispaar uzsilt gan aatraak bet tikai nedaudz aatraak. Toties ja tu brauc aukstu motoru tad degvielas pateerinjsh ir way lielaaks nekaa ja pasildi no saakuma 5 min un tad brauc. Paarbaudiits praksee 100% atvechaju.
poh:
jaa vareetu buut ka pat 10km nobrauc kameer kaarba izdomaa 5 robaa sablokjeet muftu.
naakamreiz kad brauksi paseko liidzi robiem tu redzeesi ka taa sleedzaas visos piecos vieniigi muftu negrib blokjeet kameer nebuus uzsilusi. normaala kaarbas darbiiba. aarzemju forumos lasiiju piiplji savulaik braukushi pie diilera lai maina kaarbu tipa nesleedzaas viss forums neizpratnee kas notiek [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 29 Oct 2010, 18:29:12 ] |
Offline | |
|
poh | 29. Oct 2010, 18:33 |
#3863
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 283
Braucu ar: ar kautko
|
29 Oct 2010, 18:23:08 bmwaddict rakstīja:
Puce es jau 10 gadus braucu ar savu drotu un no sakuma arii domaaju ka uzsilst aatraak braucot. Nu vispaar uzsilt gan aatraak bet tikai nedaudz aatraak. Toties ja tu brauc aukstu motoru tad degvielas pateerinjsh ir way lielaaks nekaa ja pasildi no saakuma 5 min un tad brauc. Paarbaudiits praksee 100% atvechaju.
poh:
jaa vareetu buut ka pat 10km nobrauc kameer kaarba izdomaa 5 robaa sablokjeet muftu.
naakamreiz kad brauksi paseko liidzi robiem tu redzeesi ka taa sleedzaas visos piecos vieniigi muftu negrib blokjeet kameer nebuus uzsilusi. normaala kaarbas darbiiba. aarzemju forumos lasiiju piiplji savulaik braukushi pie diilera lai maina kaarbu tipa nesleedzaas viss forums neizpratnee kas notiek
skaidrs tad iipashi nevajag par to iespringt!
paldies par info |
Offline | |
|
Puulz | 29. Oct 2010, 18:39 |
#3864
|
|
Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
| e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?[ Šo ziņu laboja Puulz, 29 Oct 2010, 18:41:27 ] |
Offline | |
|
Rendir | 29. Oct 2010, 18:44 |
#3865
|
|
Kopš: 17. Jun 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 1609
Braucu ar:
| E60 530d 2004g izsauts stures un pasasiera AIRBAG,jamaina stures airbags un pasaziera,tas kas paneli,vins mainas atseviski vai vis panelis jamaina,un kas vel butu jamaina sada situacija,kautkads modulis,kautkas no drosibas jostam?
Paldies |
Offline | |
|
Ssmokey | 29. Oct 2010, 19:09 |
#3866
|
|
Kopš: 14. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 392
Braucu ar: e38 740iL e28 528i
| lieta tada, Interse vai pieliekot pavarotu sledzi ar OBC podzinju man spidometra paneli saks raadit visus pilna OBC labumus?Zinu ka provodka ira prieks pilna OBC bet man OBC vieta ir pulkstenis ar termometru tadelj interse vai pietiksies tikai ar to pagriezien pogu vai vajag meklet ari OBC.Mashina 525iA |
Offline | |
|
Rendir | 29. Oct 2010, 19:23 |
#3867
|
|
Kopš: 17. Jun 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 1609
Braucu ar:
| domaju ka vajag visu OBC uzparikti!! |
Offline | |
|
vadims | 29. Oct 2010, 19:23 |
#3868
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt |
Offline | |
|
|
Lauriko | 29. Oct 2010, 22:14 |
#3869
|
|
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
29 Oct 2010, 18:44:35 Rendir rakstīja:
E60 530d 2004g izsauts stures un pasasiera AIRBAG,jamaina stures airbags un pasaziera,tas kas paneli,vins mainas atseviski vai vis panelis jamaina,un kas vel butu jamaina sada situacija,kautkads modulis,kautkas no drosibas jostam?
Paldies
Japārvelk ar ādu viss! |
Offline | |
|
halloween | 29. Oct 2010, 22:14 |
#3870
|
|
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Kāds var lūdzu pateikt kadai temperaturai jabut dzeses sistema zupai pie uzsiluša motora?
Itkā nekas, dačiks pa vidu rāda, bet uz tausti kaukā par karstu liekas.. Gribās pamērīt..
Paldies jau iepriekš! |
Offline | |
|
Srakans | 29. Oct 2010, 22:15 |
#3871
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
29 Oct 2010, 18:44:35 Rendir rakstīja:
E60 530d 2004g izsauts stures un pasasiera AIRBAG,jamaina stures airbags un pasaziera,tas kas paneli,vins mainas atseviski vai vis panelis jamaina,un kas vel butu jamaina sada situacija,kautkads modulis,kautkas no drosibas jostam?
Paldies
Gan jau, ka drošības jostām spriegotāji. |
Offline | |
|
Lauriko | 29. Oct 2010, 22:17 |
#3872
|
|
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
29 Oct 2010, 22:11:29 Juzers rakstīja:
kaapeec usa m3 e36 ir mazaak zirgi nekaa eiropai?
amerikaanjeim tachu nav taadi debiili ierobezhojumi kaa eiropaaa
Un kā vēl ir ierobežojumi, es par ECO ierobežojumiem, tie tur skarbaki ir! |
Offline | |
|
Rendir | 29. Oct 2010, 22:18 |
#3873
|
|
Kopš: 17. Jun 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 1609
Braucu ar:
|
29 Oct 2010, 22:11:29 Juzers rakstīja:
kaapeec usa m3 e36 ir mazaak zirgi nekaa eiropai?
amerikaanjeim tachu nav taadi debiili ierobezhojumi kaa eiropaaa
Amisiem vnk pikis nebija!
When the E36 M3 made its European debut in 1992 there were no plans to produce a North American version. Sales of the previous M3, the E30 of 1988-91, had amounted to just under 5,000 units and BMW’s only other North American-spec M car at the time, the E34 M5, was not selling in large enough quantities to justify the addition of another M model in the American market. However, a letter-writing campaign initiated by the BMW Car Club of America sparked such an overwhelming response by the enthusiast BMW community that BMW of North America decided to reconsider. The main issue was price: BMW NA was determined to keep the MSRP down to around $35,000, about the same as the last of the E30 M3s. The only way to meet this price point was to develop a specific version of the S50 engine without the costly individual throttle bodies and continuously variable VANOS valve timing system of the European-spec motor. Just such a car entered production in February, 1994 (as a 1995 model) and went on to be produced in almost equal numbers to the European version despite a production run of only half as many years. (Note: This model was not available in Canada see question below) |
Offline | |
|
Lauriko | 29. Oct 2010, 22:18 |
#3874
|
|
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
29 Oct 2010, 22:14:57 halloween rakstīja:
Kāds var lūdzu pateikt kadai temperaturai jabut dzeses sistema zupai pie uzsiluša motora?
Itkā nekas, dačiks pa vidu rāda, bet uz tausti kaukā par karstu liekas.. Gribās pamērīt..
Paldies jau iepriekš!
Ap 90 un ar roku 90 grādi ir ļļoti karts! |
Offline | |
|
Lauriko | 29. Oct 2010, 22:20 |
#3875
|
|
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
29 Oct 2010, 19:23:49 vadims rakstīja:
29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt
Kur ir dīzelim houla devējs? |
Offline | |
|
Rudzix | 29. Oct 2010, 22:33 |
#3876
|
|
Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
29 Oct 2010, 19:23:49 vadims rakstīja:
29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt
Noņem trubiņu pirms filtra un paskaties vai ar ieslēgtu aizdedzi arī tikpat slikti pumpē degvielu. Attaisi bāku izvelc sūkni un paskaties vai filtrs bākā pa kuru sūc iekšā degvielu nav aizaudzis.Tad vari pārbaudīt sūkni pieliekot pie 12v kā pumpē un ja iepriekš minētie nosacījumi nav pie vainas tad skaties degvielas šlangu no bākas sūkņa līdz filtram.
P.s.Varbūt pats filtrs aizsērējis.[ Šo ziņu laboja Rudzix, 29 Oct 2010, 22:36:15 ] |
Offline | |
|
|
halloween | 29. Oct 2010, 22:55 |
#3877
|
|
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
29 Oct 2010, 22:18:32 Lauriko rakstīja:
29 Oct 2010, 22:14:57 halloween rakstīja:
Kāds var lūdzu pateikt kadai temperaturai jabut dzeses sistema zupai pie uzsiluša motora?
Itkā nekas, dačiks pa vidu rāda, bet uz tausti kaukā par karstu liekas.. Gribās pamērīt..
Paldies jau iepriekš!
Ap 90 un ar roku 90 grādi ir ļļoti karts!
Paldies, tad viss kartibā!
Vnk nesen tika sašķilts difuzors, kas vel nav iegādāts vietā, un acīmredzot ārā valdošais vēsīgais laiks radija "termisko ilūziju"
Paldies! |
Offline | |
|
FALCKA2 | 29. Oct 2010, 22:56 |
#3878
|
|
Kopš: 11. Jun 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar: R17
| kur atrast informāciju par e36 1.8is sadaleņu aizzīmēm mainot ķēdi? |
Offline | |
|
Lauriko | 29. Oct 2010, 23:06 |
#3879
|
|
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
29 Oct 2010, 22:56:49 FALCKA2 rakstīja:
kur atrast informāciju par e36 1.8is sadaleņu aizzīmēm mainot ķēdi?
|
Offline | |
|
Puulz | 29. Oct 2010, 23:08 |
#3880
|
|
Kopš: 14. Jan 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 152
Braucu ar: melniem bmw
|
29 Oct 2010, 22:33:51 Rudzix rakstīja:
29 Oct 2010, 19:23:49 vadims rakstīja:
29 Oct 2010, 18:39:42 Puulz rakstīja:
e34 m21d24 td vienkārši stāvgāzē rūcot noslāpa un tagad nevaru vairs pielais, mēģināju pat vilkt.
Paņēmu aiz filtra trubiņu nost un pie ieslēgtas aizdedzes degviela lēnam tek ārā, spiediens nav diezko liels kā piemēram benzīna auto, bet lēnām tek ar stūklu.
Sūknī tas degvielas vārstiņš noknikšķ kad ieslēdz aizdedzi - značit strādā.
nezinu nemaz ko skatīties, šis mans pirmais dīzelis.
Kādas prognozes, vai ietekumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Houla devējs varētu tādus brīnumus darīt
Noņem trubiņu pirms filtra un paskaties vai ar ieslēgtu aizdedzi arī tikpat slikti pumpē degvielu. Attaisi bāku izvelc sūkni un paskaties vai filtrs bākā pa kuru sūc iekšā degvielu nav aizaudzis.Tad vari pārbaudīt sūkni pieliekot pie 12v kā pumpē un ja iepriekš minētie nosacījumi nav pie vainas tad skaties degvielas šlangu no bākas sūkņa līdz filtram.
P.s.Varbūt pats filtrs aizsērējis.
Cik tad daudz degvielai ir jāplūs paņemot nost trubiņu aiz filtra pirms augstspiediena sūkņa? Tur jābūt normālam spiedienam, taka benzīnniekam 600ml/minūtē ? |
Offline | |
|