Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Elviss | 10. Apr 2019, 12:28 |
#3861
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22140
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
GS | 10. Apr 2019, 12:35 |
#3862
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.
Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas. [ Šo ziņu laboja GS, 10 Apr 2019, 12:36:48 ]
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
protams | 10. Apr 2019, 12:38 |
#3863
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
10 Apr 2019, 12:35:38 @GS rakstīja:
10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.
Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.
+17, tāds jau 2700km pabraukts, nostaļģīja pēc M54 klusuma
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
RSAWorkshop | 10. Apr 2019, 12:40 |
#3864
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7083
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Apr 2019, 12:35:38 @GS rakstīja:
10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.
Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.
Es tapēc arī skatos benzīnu, vismaz klusums un nav vibrācijas
Par cik braukšana pārsvarā pilsētā, tad vispār neredzu jēgu dīzelim
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 12:47 |
#3865
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
| Offline | | |
osis78 | 10. Apr 2019, 12:48 |
#3866
|
| Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
|
10 Apr 2019, 12:40:48 @RSAWorkshop rakstīja:
10 Apr 2019, 12:35:38 @GS rakstīja:
10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.
Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.
Es tapēc arī skatos benzīnu, vismaz klusums un nav vibrācijas
Par cik braukšana pārsvarā pilsētā, tad vispār neredzu jēgu dīzelim
Es gan nezinu par kādu tarkšķēšanu Jūs runājat, bet 3.0d smuki rūc, tarkšķ 2.0d, un smaku kaut kā neesmu manījis, ja vien kāds nav izgrieziv visu ko var izgriest no izplūdes sistēmas. Tur pat melnu dūmu nav, kur nu vēl smaka, nevajag vedāt degvielas kannas salonā![ Šo ziņu laboja osis78, 10 Apr 2019, 12:48:20 ] | Offline | | |
protams | 10. Apr 2019, 12:49 |
#3867
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Kapēc gan?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
RSAWorkshop | 10. Apr 2019, 12:51 |
#3868
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7083
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Nebūs gan tā Remontēšu visticamāk pats un garantiju arī tādā gadijumā nezaudēšu, kā arī dažreiz aizvedot tur uz apkopi arī goodwill būs spēkā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 12:59 |
#3869
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Kapēc gan?
Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;
Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;
[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 13:03:35 ] | Offline | | |
kriii | 10. Apr 2019, 13:01 |
#3870
|
| Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
09 Apr 2019, 13:50:25 @janisdaubergs rakstīja:
09 Apr 2019, 09:54:05 @RR04 rakstīja:
Kas ir obligātās lietas, kas vajadzīgas F10? Tuvākajā laikā plānots skatīties/iegādāties
Pats tagad apsveru savu iespējams tirgot nost un atkal ar kaut ko bmw no ~100-180 pavizināties.
Man F02 ar 120k jāremontē biežāk, kā F11 ar gandrīz 300k
Tūlīt laikam divus gadus piecītis būs, viens no uzticamākajiem auto kāds bijis.[ Šo ziņu laboja kriii, 10 Apr 2019, 13:02:38 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 10. Apr 2019, 13:02 |
#3871
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7083
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Kapēc gan?
Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;
Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas liek detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;
Nepiekritīšu arī par OEM daļām, Inchcape ir vienas no zemākajām cenām priekš OEM daļām
BMW OE instrumentus vispār pērku tikai tur, piegāde ātra un cena dažubrīd zemāka kā ķīnas analogiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 13:09 |
#3872
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 13:02:54 @RSAWorkshop rakstīja:
10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Kapēc gan?
Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;
Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas liek detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;
Nepiekritīšu arī par OEM daļām, Inchcape ir vienas no zemākajām cenām priekš OEM daļām
BMW OE instrumentus vispār pērku tikai tur, piegāde ātra un cena dažubrīd zemāka kā ķīnas analogiem
Tev noteikti ir laba ne ierindas cilvēka atlaižu "karte";
OE amītis F11 ~700Eur;
Eparts ~ 550Eur;
Beigu cipars bija tuvu inchcape ar 40% atlaidi.
Uz epastu par F11 amīša maiņu nosauca cenu 200;
2014.g mini, par cik neplānojas ilgi lietot, tik pāris tuvākos gadus ar biju domājis tur kopt, lai grāmatiņā smukāk izskatās, bet pēc ~70Eur/h darba likās diezgan neadekvāts piedāvājums.
Ir dažādas lietas, kur saku, ka darītu savādāk, ja būtu vairāk $, bet dīleru salonu izvēle noteikti nav viens no tiem sākot ar lielajām cenām un beidzot ar vīsdegunīgo attieksmi.
G30 2.0 ir klusāks, nekā F 2.0d, bet joprojām tarkšķi dzird, skaidrs, ka 2 pietiek un neiet slikti, bet 3.0 ir klusāks un pēc visa lasītā likas uzticamāks, man arī maršruts ir 80% šoseja un ap 70-100km dienā;[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 13:11:48 ] | Offline | | |
protams | 10. Apr 2019, 13:11 |
#3873
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Kapēc gan?
Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;
Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;
Biš nesaprotu, kapēc jāmaksā minētie 75 par garantijas gadījumu
Garantijas remonti ir dīlera izmaksas kas neattiecas uz pircēju...vai Tu nepareizi izsakies
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 13:13 |
#3874
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 13:11:26 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:
10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti
Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Kapēc gan?
Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;
Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;
Biš nesaprotu, kapēc jāmaksā minētie 75 par garantijas gadījumu
Garantijas remonti ir dīlera izmaksas kas neattiecas uz pircēju...vai Tu nepareizi izsakies
Kad Tu mainīsi eļļu, filtrus, diskus, kalodkas vai darīsi jebkādu citu rutīnas darbu ar nobraukumu 25k km/g Tu ļoti daudz pārmaksāsi par auto apkopēm, sorry, ja ne uzreiz sanāca izteikties saprotami. | Offline | | |
Elviss | 10. Apr 2019, 13:29 |
#3875
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22140
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
protams | 10. Apr 2019, 13:32 |
#3876
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
| Nu uz 25kkm diezvai vajag mainit bremžu klučus un diskus..par eļļas maiņu piekrītu.
Tev tak neviens nelika mainit bremzes pie dīlera pa 600+450 pie kam brauktam F11
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
protams | 10. Apr 2019, 13:34 |
#3877
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Jēga izpaužas 10keur startā
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Elviss | 10. Apr 2019, 13:38 |
#3878
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22140
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Jēga izpaužas 10keur startā
Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt
-----------------
RT Translations | Offline | | |
janisdaubergs | 10. Apr 2019, 13:40 |
#3879
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:
10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Jēga izpaužas 10keur startā
Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt
+57
Lai būtu kaut kas jēdzīgs, te ir kāds ~pre LCI īpašnieks, kas vizinās ar 150+ vai 200k km+ auto?
Gribu saprast vai ir daudz lielie mezgli, kas pie ~200 jāmaina vai labāk to naudu samaksāt, lai ņemtu atkal 100/120k LCI un vizinies tīri ar apkopēm?
Saprotu ka pie saviem 170 man būtu kārbai par eļļas maiņu jādomā, kā ar pārējo:
Stūres reika;
Turbo;
Sprauslas;
Sūdzību nav bet parasti mehāniskām lietām ir savs resurss..[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 13:47:15 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 10. Apr 2019, 13:46 |
#3880
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7083
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.
Nevajag Jums BMW.
Kur jēga pirkt 6 cilindrus, ja nekur ātrāk pa 120 nevar pabraukt un Poliju-Vāciju lietoju reti?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|