Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Elviss
10. Apr 2019, 12:28 #3861

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22140

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.



-----------------

RT Translations
Offline
GS
10. Apr 2019, 12:35 #3862

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.


Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.

[ Šo ziņu laboja GS, 10 Apr 2019, 12:36:48 ]



-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
protams
10. Apr 2019, 12:38 #3863

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben


10 Apr 2019, 12:35:38 @GS rakstīja:

10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.


Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.

+17, tāds jau 2700km pabraukts, nostaļģīja pēc M54 klusuma

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2019, 12:40 #3864

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7083

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Apr 2019, 12:35:38 @GS rakstīja:

10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.


Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.
Es tapēc arī skatos benzīnu, vismaz klusums un nav vibrācijas
Par cik braukšana pārsvarā pilsētā, tad vispār neredzu jēgu dīzelim

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 12:47 #3865

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.
Offline
osis78
10. Apr 2019, 12:48 #3866

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 506

Braucu ar:


10 Apr 2019, 12:40:48 @RSAWorkshop rakstīja:

10 Apr 2019, 12:35:38 @GS rakstīja:

10 Apr 2019, 12:28:50 @Elviss rakstīja:
Nu tad pareizāk būtu salīdzināt to 13k F10 ar 2.0 un G pa 35.
Svaigs F ar 3.0 maksās ap 25k un G arī savus 45k ar 3.0.


Man tieši liekas ka G30 vajadzētu ņemt ar 2.0 turbo benzīnu. 248hp, patēriņš +- tāds pats kāds dīzelim, nav dīzeļa skaņas un smakas.
Es tapēc arī skatos benzīnu, vismaz klusums un nav vibrācijas
Par cik braukšana pārsvarā pilsētā, tad vispār neredzu jēgu dīzelim

Es gan nezinu par kādu tarkšķēšanu Jūs runājat, bet 3.0d smuki rūc, tarkšķ 2.0d, un smaku kaut kā neesmu manījis, ja vien kāds nav izgrieziv visu ko var izgriest no izplūdes sistēmas. Tur pat melnu dūmu nav, kur nu vēl smaka, nevajag vedāt degvielas kannas salonā!

[ Šo ziņu laboja osis78, 10 Apr 2019, 12:48:20 ]

Offline
protams
10. Apr 2019, 12:49 #3867

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben


10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.


Kapēc gan?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2019, 12:51 #3868

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7083

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.

Nebūs gan tā Remontēšu visticamāk pats un garantiju arī tādā gadijumā nezaudēšu, kā arī dažreiz aizvedot tur uz apkopi arī goodwill būs spēkā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 12:59 #3869

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.


Kapēc gan?


Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;

Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 13:03:35 ]

Offline
kriii
10. Apr 2019, 13:01 #3870

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


09 Apr 2019, 13:50:25 @janisdaubergs rakstīja:

09 Apr 2019, 09:54:05 @RR04 rakstīja:
Kas ir obligātās lietas, kas vajadzīgas F10? Tuvākajā laikā plānots skatīties/iegādāties



Pats tagad apsveru savu iespējams tirgot nost un atkal ar kaut ko bmw no ~100-180 pavizināties.



Man F02 ar 120k jāremontē biežāk, kā F11 ar gandrīz 300k

Tūlīt laikam divus gadus piecītis būs, viens no uzticamākajiem auto kāds bijis.

[ Šo ziņu laboja kriii, 10 Apr 2019, 13:02:38 ]

Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2019, 13:02 #3871

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7083

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.


Kapēc gan?


Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;

Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas liek detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;


Nepiekritīšu arī par OEM daļām, Inchcape ir vienas no zemākajām cenām priekš OEM daļām
BMW OE instrumentus vispār pērku tikai tur, piegāde ātra un cena dažubrīd zemāka kā ķīnas analogiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 13:09 #3872

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 13:02:54 @RSAWorkshop rakstīja:

10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.


Kapēc gan?


Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;

Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas liek detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;


Nepiekritīšu arī par OEM daļām, Inchcape ir vienas no zemākajām cenām priekš OEM daļām
BMW OE instrumentus vispār pērku tikai tur, piegāde ātra un cena dažubrīd zemāka kā ķīnas analogiem

Tev noteikti ir laba ne ierindas cilvēka atlaižu "karte";
OE amītis F11 ~700Eur;
Eparts ~ 550Eur;
Beigu cipars bija tuvu inchcape ar 40% atlaidi.


Uz epastu par F11 amīša maiņu nosauca cenu 200;
2014.g mini, par cik neplānojas ilgi lietot, tik pāris tuvākos gadus ar biju domājis tur kopt, lai grāmatiņā smukāk izskatās, bet pēc ~70Eur/h darba likās diezgan neadekvāts piedāvājums.

Ir dažādas lietas, kur saku, ka darītu savādāk, ja būtu vairāk $, bet dīleru salonu izvēle noteikti nav viens no tiem sākot ar lielajām cenām un beidzot ar vīsdegunīgo attieksmi.

G30 2.0 ir klusāks, nekā F 2.0d, bet joprojām tarkšķi dzird, skaidrs, ka 2 pietiek un neiet slikti, bet 3.0 ir klusāks un pēc visa lasītā likas uzticamāks, man arī maršruts ir 80% šoseja un ap 70-100km dienā;

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 13:11:48 ]

Offline
protams
10. Apr 2019, 13:11 #3873

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben


10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.


Kapēc gan?


Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;

Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;



Biš nesaprotu, kapēc jāmaksā minētie 75 par garantijas gadījumu
Garantijas remonti ir dīlera izmaksas kas neattiecas uz pircēju...vai Tu nepareizi izsakies

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 13:13 #3874

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 13:11:26 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 12:59:57 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:49:34 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 12:47:35 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 12:25:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu tak lai ir tie 2.0 Skriet te tāpat nav kur, iet viņi labi un tādu nopērkot krietni interesantāk ir tas, ka tas ir stipri svaigāks auto ar spēkā esošu garantiju. Vakar Inchcape pāris skatijos, dažam labam knapi 5000km noskrieti

Par garantijas gadījumu, ja tas iestāsies, Tu samaksāsi maksājot 75eur par darba stundu un ~ 50% oem daļu uzcenojumu.


Kapēc gan?


Parēķini cik 0-100k vai 50-100k Tu pārmaksāsi pie oficiāļiem pret cenām, kuras vari dabūt pie labiem meistariem + pašas daļas, kuras Tev meistars OEM var sagādāt daudz lētāk, nekā salons;
Starpība nosegs to garantias gadījumu, ja tāds iestāsies, protams, ja tas nebūs kaut kāds mega fail.
Oficiāļu izcenojums ir ~70Eur/h par darbu;
Oficiāļu uzcenujums rezerves daļām arī ir kosmisks;

Tāpēc priekš manām iespējām sweetspot ir ~100k km vecs auto no fāterlandes, kas nav braucis pa čakeni + apkopes pie sava meistara, kas detaļām liek tīri administratīvo uzcenojumu un darbastundas cena ir /2;



Biš nesaprotu, kapēc jāmaksā minētie 75 par garantijas gadījumu
Garantijas remonti ir dīlera izmaksas kas neattiecas uz pircēju...vai Tu nepareizi izsakies


Kad Tu mainīsi eļļu, filtrus, diskus, kalodkas vai darīsi jebkādu citu rutīnas darbu ar nobraukumu 25k km/g Tu ļoti daudz pārmaksāsi par auto apkopēm, sorry, ja ne uzreiz sanāca izteikties saprotami.
Offline
Elviss
10. Apr 2019, 13:29 #3875

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22140

Braucu ar: VAZ 2101 80'

vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

-----------------

RT Translations
Offline
protams
10. Apr 2019, 13:32 #3876

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben

Nu uz 25kkm diezvai vajag mainit bremžu klučus un diskus..par eļļas maiņu piekrītu.
Tev tak neviens nelika mainit bremzes pie dīlera pa 600+450 pie kam brauktam F11

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
10. Apr 2019, 13:34 #3877

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben


10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

Jēga izpaužas 10keur startā

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Elviss
10. Apr 2019, 13:38 #3878

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22140

Braucu ar: VAZ 2101 80'


10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

Jēga izpaužas 10keur startā

Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt

-----------------

RT Translations
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 13:40 #3879

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:

10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

Jēga izpaužas 10keur startā

Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt

+57

Lai būtu kaut kas jēdzīgs, te ir kāds ~pre LCI īpašnieks, kas vizinās ar 150+ vai 200k km+ auto?
Gribu saprast vai ir daudz lielie mezgli, kas pie ~200 jāmaina vai labāk to naudu samaksāt, lai ņemtu atkal 100/120k LCI un vizinies tīri ar apkopēm?

Saprotu ka pie saviem 170 man būtu kārbai par eļļas maiņu jādomā, kā ar pārējo:
Stūres reika;
Turbo;
Sprauslas;
Sūdzību nav bet parasti mehāniskām lietām ir savs resurss..

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 13:47:15 ]

Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2019, 13:46 #3880

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7083

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.
Kur jēga pirkt 6 cilindrus, ja nekur ātrāk pa 120 nevar pabraukt un Poliju-Vāciju lietoju reti?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo