Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0
Autors | Ziņojums |
Dzvile
| 14. Aug 2009, 03:55 |
#3861
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
14 Aug 2009, 03:49:10 bone_itch rakstīja:
14 Aug 2009, 03:43:49 riddler rakstīja:
14 Aug 2009, 03:34:09 Dzvile rakstīja:
14 Aug 2009, 02:22:53 riddler rakstīja:
14 Aug 2009, 02:18:38 Dzvile rakstīja:
14 Aug 2009, 02:13:01 riddler rakstīja:
14 Aug 2009, 02:12:06 Dzvile rakstīja:
14 Aug 2009, 01:59:31 riddler rakstīja:
14 Aug 2009, 01:54:21 Dzvile rakstīja:
Ko labu vai nelabu kads var pateikt par sho dzineju m60b30 ?
normaals motors, iet labi ja spiezh tad teeree arii, kaa jau bmw
Ta ka esmu mazliet atsists,tad taisos vinu iebazt zurkaa,tapec ta uzjautaju
tad jeegas nav, meklee uzreiz 4.0
Negribas meklet,tur ta problema ir zurkas bundza bez motora un shis motors,naksies likt kopa,uz gonkam jau nevajag,tik vien ka lidz veikalam un darbam
ar ta buus probleemas, vinji nesapratiis
Es dzivoju vasti kur TA shitas iet cauri,jau noskaidroju
tad jau veel vairaak 4.0
ar V8 paljubomu nesapratis, kada kui raznjica 3litru V8 vai 4litru V8
un ja swapo v-veidnieku, tad labak lielaku, jo tas 3,0 tev ari eedis tikpat zverigi ka 4,0
Pirmkart sapratis gan,tikai insurance grupa no 14 uz 20 mainas. Un kapec lai 3.0 estu tik pat daudz ka 4.0?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
bone_itch | 14. Aug 2009, 07:43 |
#3862
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| nu labi, 4l tev edis chut vairak, ka 3 litru dzinejs, bet taa nebus 1/4 dalja vairak, bet kads 1-2 litri, toties ieguvums bus par 3sho dalju lielaks un 3 litru motors visdrizak bus nokautaks salidzinajuma ar 4l, jo vinsh neiet tik labi un tiek spidzinats un apdroshinatajiem tu tapat tu vari uzdot, ka esi iestumis 3litru motoru, jo no arpuses vinji atskjiras tikai ar kodu, kuru neviens no tiem chaljiem no galvas nezin nu vismaz ar "mazajiem" 6 cilindru motorishiem ta ir
pastasti labak recepti, ka ar 3,0 tevi sapratiis ieksh TA, ja kautrejies publiski tad vari uz pm - ari tada kjimija interese [ Šo ziņu laboja bone_itch, 14 Aug 2009, 07:46:15 ] | Offline | | |
Instigater | 14. Aug 2009, 09:35 |
#3863
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
13 Aug 2009, 19:52:37 Kashelz rakstīja:
Taa, nomeeriju savam E34 atsperes, nu precizaak attaalumu no zemes lidz arkas sakumam augstakajaa punktaa, priekshaa ir 67/68, a aizmuguree 65/65, nez kapec priekshaa viena puse ir savadak ka otra par 1 cm. Kaads var savam arii nomeriit? Ja vel sedinaats
Ja tev būtu samērīts no arkas līdz ļitaka apakšējajai malai, tad tev savējos varētu pateikt. Bet tāpat pie tukša auto tas netiek mērīts, vajag sasēdināt katrā beņķī pa 70kg un tad vēl arī grabažniekā kaut ko samest, vismaz tā saka servisa manuālis.
Lopvagonam pēc šīs metodes uz R16, bet bez papildsvariem, priekšā ir 595mm, aizmugurē 550mm | Offline | | |
GirtzB | 14. Aug 2009, 09:37 |
#3864
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| jāmēra ir no arkas augstākā puntka līdz diska centram....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Instigater | 14. Aug 2009, 09:39 |
#3865
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Un kurā service manuāli tas rakstīts? | Offline | | |
sasha_belijs | 14. Aug 2009, 09:58 |
#3866
|
| Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
| kādas ir lielākās problēmas ar e30 iX? kas biežāk plīst utt? forumā neko prātīgu neatradu | Offline | | |
GirtzB | 14. Aug 2009, 10:01 |
#3867
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
14 Aug 2009, 09:39:36 Instigater rakstīja:
Un kurā service manuāli tas rakstīts?
imho pašsaprotami, jo tas reāli ir vienīgais attālums kurš nav atkarīgs no diska diametra, diska platuma, riepu profila, riepu diametra un diluma...
p.s. jebkurā sēdināto atsperu uzstādīšanas manuāli ir ieraktītā tā rekomendācija
e30ix priekšējais reduktors ir galvenā sāpe.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
sasha_belijs | 14. Aug 2009, 10:05 |
#3868
|
| Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
14 Aug 2009, 10:01:35 GirtzB rakstīja:
e30ix priekšējais reduktors ir galvenā sāpe.
cik tāds aptuveni maksā?
un ja, stūres pastiprinātja sūknis sulo?
imo, tak e30 detaļas ne sūda nemaksā, tikai, laikam iX'am grūtāk atrast? | Offline | | |
|
GirtzB | 14. Aug 2009, 10:07 |
#3869
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
imo, tak e30 detaļas ne sūda nemaksā, tikai, laikam iX'am grūtāk atrast?
tas attiecas uz e30 universālajām detaļām, nevis tām kas specifiskas ix-am, t.i razdatka, priekšējais resuktors, amotrizatoru atbalsti, amortizatori, stupicas,...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
zuums | 14. Aug 2009, 11:12 |
#3870
|
| Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1186
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| man E36 325 ar 11 pogu obc!!!-gribu ielikt pilno 18 pogu!cik grūti viegli tas ir izdarāms??man aiz tā mazā obc ir viens lieks štekeris,izskatās,ka tas ir domāts lielajam....varbūt viņu tur vienk, var ielikt saspraust štekerus un viņš strādās? | Offline | | |
Instigater | 14. Aug 2009, 11:24 |
#3871
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
14 Aug 2009, 10:01:35 GirtzB rakstīja:
14 Aug 2009, 09:39:36 Instigater rakstīja:
Un kurā service manuāli tas rakstīts?
imho pašsaprotami, jo tas reāli ir vienīgais attālums kurš nav atkarīgs no diska diametra, diska platuma, riepu profila, riepu diametra un diluma...
p.s. jebkurā sēdināto atsperu uzstādīšanas manuāli ir ieraktītā tā rekomendācija
e30ix priekšējais reduktors ir galvenā sāpe.
Jā, bet service manuālī ir rakstīts tieši kā es saku, pie tam, tur doti ir izmēri, gan R15m, gan R16, gan R17 diskiem. Parastam diskam jau nav centrā nekādu mehāniski ievērības cienīgu objektu pret kuriem mērīt. | Offline | | |
GirtzB | 14. Aug 2009, 11:27 |
#3872
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| stupicas centrs neskaitās
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Dzvile
| 14. Aug 2009, 11:40 |
#3873
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
14 Aug 2009, 07:43:24 bone_itch rakstīja:
nu labi, 4l tev edis chut vairak, ka 3 litru dzinejs, bet taa nebus 1/4 dalja vairak, bet kads 1-2 litri, toties ieguvums bus par 3sho dalju lielaks un 3 litru motors visdrizak bus nokautaks salidzinajuma ar 4l, jo vinsh neiet tik labi un tiek spidzinats un apdroshinatajiem tu tapat tu vari uzdot, ka esi iestumis 3litru motoru, jo no arpuses vinji atskjiras tikai ar kodu, kuru neviens no tiem chaljiem no galvas nezin nu vismaz ar "mazajiem" 6 cilindru motorishiem ta ir
pastasti labak recepti, ka ar 3,0 tevi sapratiis ieksh TA, ja kautrejies publiski tad vari uz pm - ari tada kjimija interese
Es jau neapstridu,ka 4.0 ir labaks ka 3.0 ,tikai tas 3.0 man ir,a 4.0 man nav,un vins bija uz tomata ar vienu vecu ipashnieku,nedomaju,ka ir nojats,(93000 mile,parbaudits nobraukums)TA varu iziet tapec,ka dzivoju UK,nomainishu motoru,naksies tikai pazinot uz DVLA,ka motors nomainits . Protams,ja vari man dabut pa 180 latiem dabut 4.0(nenojatu) labprat savaktu,un pat uzdavinatu sho 3.0 DVLA
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
milzis321 | 14. Aug 2009, 12:36 |
#3874
|
| Kopš: 07. Feb 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 142
Braucu ar: GE-3500
| ik pa brīdim neliek mieru doma savā esošajā e34 3.0 v8 ielikt 4.0 v8.
cik noprotu vajg tikai dzinēju un kautkādu vadības bloku, ja liek dzinēju no e34?
un kā ar e38/e39 dzinējiem, kas viņiem savādāks, vai arī tādu var iedabūt iekšā bez pārlieku lielas pārbūves? | Offline | | |
Castor | 14. Aug 2009, 12:42 |
#3875
|
| Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Šodien sanāca strauji bremzēt. Spēcīgi nospiedu bremžu pedāli, šis kļuva mīksts. Tagad bremzes švaki strādā. Spiežot bremzi pirmajā brīdī bremzē, tad pedālis paliek mīksts un vairs nebremzē. Lai apstātos šo vajag nepārtraukti spaidīt. Pagājušo nedēļ tikai mainīti bremžu kluči un diski. Mož nav atgaisots? Vai tur var gadīties nopietnāka problēma? Šķidruma līmenis normāls. Auto: e46 320i '98. | Offline | | |
martinsz | 14. Aug 2009, 13:11 |
#3876
|
| Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Kādās cenās grozās M57 6ātrumu mehāniskās kārbas (E46, E60)?
----------------- ... | Offline | | |
|
dzosua | 14. Aug 2009, 13:18 |
#3877
|
| Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
|
14 Aug 2009, 11:12:01 zuums rakstīja:
man E36 325 ar 11 pogu obc!!!-gribu ielikt pilno 18 pogu!cik grūti viegli tas ir izdarāms??man aiz tā mazā obc ir viens lieks štekeris,izskatās,ka tas ir domāts lielajam....varbūt viņu tur vienk, var ielikt saspraust štekerus un viņš strādās?
Nē, nestrādās.
Use search, ir jau runāts bez gala.
Vai arī bmwmpower.lv sadaļa Dari pats ir viss skaisti aprakstīts. | Offline | | |
Puika | 14. Aug 2009, 13:56 |
#3878
|
| Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| Kur to var izdarīt un cik apmēram maksā atjaunot visu/daļu e34 salona koka apdari?
p.s. tas ir koks vispaar vai plastmasa?[ Šo ziņu laboja Puika, 14 Aug 2009, 13:59:08 ] | Offline | | |
Modrs | 14. Aug 2009, 14:03 |
#3879
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
14 Aug 2009, 12:42:36 Castor rakstīja:
Šodien sanāca strauji bremzēt. Spēcīgi nospiedu bremžu pedāli, šis kļuva mīksts. Tagad bremzes švaki strādā. Spiežot bremzi pirmajā brīdī bremzē, tad pedālis paliek mīksts un vairs nebremzē. Lai apstātos šo vajag nepārtraukti spaidīt. Pagājušo nedēļ tikai mainīti bremžu kluči un diski. Mož nav atgaisots? Vai tur var gadīties nopietnāka problēma? Šķidruma līmenis normāls. Auto: e46 320i '98.
man šītā bija, kad bremžu klucis sāka sadalīties pa reizinātājiem. bet visdrīzāk, ka kāda slima bremžu šļauciņa, kas tagad sulo... | Offline | | |
Castor | 14. Aug 2009, 14:16 |
#3880
|
| Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
|
14 Aug 2009, 14:03:06 Modricimus rakstīja:
14 Aug 2009, 12:42:36 Castor rakstīja:
Šodien sanāca strauji bremzēt. Spēcīgi nospiedu bremžu pedāli, šis kļuva mīksts. Tagad bremzes švaki strādā. Spiežot bremzi pirmajā brīdī bremzē, tad pedālis paliek mīksts un vairs nebremzē. Lai apstātos šo vajag nepārtraukti spaidīt. Pagājušo nedēļ tikai mainīti bremžu kluči un diski. Mož nav atgaisots? Vai tur var gadīties nopietnāka problēma? Šķidruma līmenis normāls. Auto: e46 320i '98.
man šītā bija, kad bremžu klucis sāka sadalīties pa reizinātājiem. bet visdrīzāk, ka kāda slima bremžu šļauciņa, kas tagad sulo...
Pirms mēneša biju mašīnu pacēlis paskatīties no apakšas, nekas acīs neleca. Šļauciņas diez vai būs pie vainas. Būs jāpaskatās tie kluči, varbūt kāds brāķis trāpijies. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|