Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
24. Apr 2017, 10:20 #38561

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RSAWorkshop
24. Apr 2017, 10:40 #38562

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Apr 2017, 02:55:06 @korpo rakstīja:


Kur šadu varētu iegādāties? Šajā lapā(rimmerbros) izmet 404 kad mēģina ievadīt kartes info lai pasūtītu, varbūt ir kāda alternatīva kur/ko pasūtīt? ebay'ā ir tikai kiti, negribas pāri pa 20 eur samaksāt par vienu sīku metāla dranķi. paredzēts e46 roķenes salabošanai.
Nepis kapeiku un samaini visus tos putekļu sargus, nemaksā viņi kosmosu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
24. Apr 2017, 10:46 #38563

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.

nepareizi.
gjenerators ir sprieguma avots. njemot veeraa akja ieksheejo pretestiibu, nebuus ne 50, ne 80, ne 140 pat pie max apgriezieniem.
letaa gala cangas meera MAINJstraaveu, nemeera liidzstraavu.
shim visam nav noziimes - ja BRAUCOT saak rubiities aaraa viss peec kaartas - nelaadee gjenerators.
paarbaudiit vienkaarshi: multimetrs 20V diapazonaa, pie akja klemmeem.
iesleegt visus pateereetajus [tuvaas, salona ventilatoru, loga apsildi].
uzdot 1200..1500RPM. uz akja spaileem jaabuut 14.0+
ja nav - skatiit probleemu ar laadeeshanu.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 10:49 #38564

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 551

Braucu ar: ALPINA


24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.


ar parasto testeri voltmetru nomerot voltazhu ar ko lade - tasneko nedod ??? man ir labs ladetajs normala izmera chemodans un firmas vienmer visu ir ladejis ljoti smuki u nar pielaishanu man nav problemu pec pielades man nav problemu. ari apstadinot autinju un pieliekot vadus pani piestarteja uzreiz tikai es nekur talu nepabruacu labi ka ari nebij jabruac paskreju 3 km un ieripoju setaa pat eglite bija paneli nodzisusi un motors nelabi raustijas ka pirmsnaves konvulsijas akjis bija tukshu tukshais cik noprotu. tagad no vakar vakara ladeju shorit jau rada ka pilns man taslikas taka pamaz jo parasti ka jau tu teici es ladeju 2 sutkas aptuveni. tatad ar voltmetru nav velts neko merit ???

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 10:49 #38565

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 551

Braucu ar: ALPINA


24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.


ar parasto testeri voltmetru nomerot voltazhu ar ko lade - tasneko nedod ??? man ir labs ladetajs normala izmera chemodans un firmas vienmer visu ir ladejis ljoti smuki u nar pielaishanu man nav problemu pec pielades man nav problemu. ari apstadinot autinju un pieliekot vadus pani piestarteja uzreiz tikai es nekur talu nepabruacu labi ka ari nebij jabruac paskreju 3 km un ieripoju setaa pat eglite bija paneli nodzisusi un motors nelabi raustijas ka pirmsnaves konvulsijas akjis bija tukshu tukshais cik noprotu. tagad no vakar vakara ladeju shorit jau rada ka pilns man taslikas taka pamaz jo parasti ka jau tu teici es ladeju 2 sutkas aptuveni. tatad ar voltmetru nav velts neko merit ???

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Driver
24. Apr 2017, 10:52 #38566

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Atradi kur piepisties.
Generators spej izdot savu nominalo stravu, tas ir pieradams un normala parbaudes stenda, kas iedod grafikus volti attieciba pret generatora rpm un amperi pret generatota rpm.

Un noteikti juties lepns un gudrs, kad uzravi, ka es parrakstijos par stravas cangam, jo domaju par vienu, bet uzrakstiju citu. Letas cangas mera mainjstarvu, bet dargas ari lidzstravu.

Starpcitu man loti daudzi prasa kura servisa strada tas kaspich, a es pat nezinu ko atbildet...

Edit: gengeris var iedot tos lielos A, kur pusi patere pats auto, bet tieshi pec dzineja starta ari akjis pirmo bridi rij tuvu pie 100A, tad stravas liikne geometriska progresija kriit, lidz beigas taa stabilizejas ap 10-15A

[ Šo ziņu laboja Driver, 24 Apr 2017, 10:55:18 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 10:54 #38567

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 551

Braucu ar: ALPINA


24 Apr 2017, 10:46:11 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.

nepareizi.
gjenerators ir sprieguma avots. njemot veeraa akja ieksheejo pretestiibu, nebuus ne 50, ne 80, ne 140 pat pie max apgriezieniem.
letaa gala cangas meera MAINJstraaveu, nemeera liidzstraavu.
shim visam nav noziimes - ja BRAUCOT saak rubiities aaraa viss peec kaartas - nelaadee gjenerators.
paarbaudiit vienkaarshi: multimetrs 20V diapazonaa, pie akja klemmeem.
iesleegt visus pateereetajus [tuvaas, salona ventilatoru, loga apsildi].
uzdot 1200..1500RPM. uz akja spaileem jaabuut 14.0+
ja nav - skatiit probleemu ar laadeeshanu.

ok sho ari gribeju saprast tatad jebkura gadijuma jabut butu 14 + ???? nopietni tik daudz pie visa ieslegta un tas ka akjis ir bagazhnieka tik talu no gengera neko nenozime tapat 14 ??? cik butu jabut saladetam akjim gatavam darbam robezhas no lidz un pie cik vinsh skaitas beigts tobish nenjem viars iekshaa ???

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
N53series
24. Apr 2017, 10:58 #38568

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 10:54:21 @ALPINA rakstīja:

24 Apr 2017, 10:46:11 @N53series rakstīja:

24 Apr 2017, 10:20:49 @Driver rakstīja:
Nu generators lades ar stravu robezas no 80 lidz pat 140A. Bet kur Tu dabusi instrumentu ar ko to nomerit, nezinu. Jo parastiem testeriem merapjoms ir lidz 10A, bet leetas stravas cangas mera tikai lidzstarvu.

Bet 95Ah akjitis ar leta gala ladetaju, kas dod ieksha labi ja 2A, ladesies divas diennkatis lidz pilnai uzladei. Ja uzladejas atrak, tad akjis ir suuc. Bet lai varetu pielaist auto, nesabojatam akjim pietiktu pat ar pusstundas uzladi no praktiski jebkura ladetaja.

nepareizi.
gjenerators ir sprieguma avots. njemot veeraa akja ieksheejo pretestiibu, nebuus ne 50, ne 80, ne 140 pat pie max apgriezieniem.
letaa gala cangas meera MAINJstraaveu, nemeera liidzstraavu.
shim visam nav noziimes - ja BRAUCOT saak rubiities aaraa viss peec kaartas - nelaadee gjenerators.
paarbaudiit vienkaarshi: multimetrs 20V diapazonaa, pie akja klemmeem.
iesleegt visus pateereetajus [tuvaas, salona ventilatoru, loga apsildi].
uzdot 1200..1500RPM. uz akja spaileem jaabuut 14.0+
ja nav - skatiit probleemu ar laadeeshanu.

ok sho ari gribeju saprast tatad jebkura gadijuma jabut butu 14 + ???? nopietni tik daudz pie visa ieslegta un tas ka akjis ir bagazhnieka tik talu no gengera neko nenozime tapat 14 ??? cik butu jabut saladetam akjim gatavam darbam robezhas no lidz un pie cik vinsh skaitas beigts tobish nenjem viars iekshaa ???


uzlaadeets:
12.8..13.0V, meerot 2h peec ladetaaja nonjemshanas, bliivums: 1,28+kg/l katraa shuunaa, Rinternal 3..7mOhm visam akjim.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 11:07 #38569

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 551

Braucu ar: ALPINA

ok samerishu visus datus un tad sarakstishu.

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Driver
24. Apr 2017, 11:18 #38570

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Atcerejos stastu no dzives:

Ir serviss uz trim burtiem.
Ir klients, kas metaa gudro.
Ir meistars, kas zin ko dara.

Pacients ir e39, kas razots pec 08/98, ar laimigo abs bloku ar magiskajiem "001" beigas. Auto ir nopirkts no provinces ar degoshu abs lampu un velns vien zin vai lampa iedegas piecas dienas pirms auto nomainija saimnieku vai dega jau 5gadus.

Pargudrais klients ierodas servisa uz trim burtiem, servisnieks piezvana pazinjam, kas sajedz vairak kaa shis pats, lai atbrauc paliga.

Apskatot auto tiek konstatets, ka ir divas kljudas, ko nav iespejams nodzest. Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur. Bet soreiz tika pienjemts lemums panjemt pie vairumtirgotaja detalju,jo pastav iepeja atgriezt atpakal, ja ne nolikt plaukta, lai stav nakamajam, bet vismaz butu skaisriba vai kljuda par parravumu elektriskaja kjede ir pasha deveja vai tomer pie vainas nolapitais 001ais bloks.

Piesprauzot jauno deveju kreisa puse kljudu par parravumu var nodzest, piesprauzot klat atpakal veco atkal nevar nodzest.
Identiski ir ar labo pusi. Tiek nolemts ka jasak ar abu deveju nomainju un tas tiek izskaidrots pargudrajam klientam. Deveji tiek samainiti auto tiek atdots. Bet pec kada laika atkal deg abs, laikam jau ari pats bloks tomer nav isti stradajosh un problema nebija tikai devejos.
...un tad pargudrajam klientam ar elektronikja izglibu rodas pretenzijas pret servisu uz trim burtiem un visiem, kas tur ik pa laikam paradas.

P.s. man sen viens vecis teica: nenodirs tos, par kuriem labak nemaki izdarit pats. Es vairak vai mazak cenhos pie taa pietureties, varbut reizem tas ne visai sanak.

P.p.s. interesanti kapec pargudrais klients ar elektronikja izglitibu neremonteja savu auto pats, jo tak visur ir lohi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
korpo
24. Apr 2017, 11:21 #38571

Kopš: 28. Jun 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW E46 325i Touring, Ford Galaxy MKII


LV veikalos tie kiti maksā līdz 10€

Priekš GT6 triumpha neatrodu, e46 kitos tādi nenāk.


Nepis kapeiku un samaini visus tos putekļu sargus, nemaksā viņi kosmosu

Lai viņu nomainītu par daudz jāņem nost, nav vēlme arī gultni pie reizes mainīt, jo tas ir ok. Un pluss vēl risks, ka pusass ir ieēdusies(slikta pieredze ar otru pusi), tāpēc labāk iepist kapeiku šādā gadījumā un iztikt bez galvassāpēm.
Offline
N53series
24. Apr 2017, 11:27 #38572

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Atcerejos stastu no dzives:

Ir serviss uz trim burtiem.
Ir klients, kas metaa gudro.
Ir meistars, kas zin ko dara.

Pacients ir e39, kas razots pec 08/98, ar laimigo abs bloku ar magiskajiem "001" beigas. Auto ir nopirkts no provinces ar degoshu abs lampu un velns vien zin vai lampa iedegas piecas dienas pirms auto nomainija saimnieku vai dega jau 5gadus.

Pargudrais klients ierodas servisa uz trim burtiem, servisnieks piezvana pazinjam, kas sajedz vairak kaa shis pats, lai atbrauc paliga.

Apskatot auto tiek konstatets, ka ir divas kljudas, ko nav iespejams nodzest. Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur. Bet soreiz tika pienjemts lemums panjemt pie vairumtirgotaja detalju,jo pastav iepeja atgriezt atpakal, ja ne nolikt plaukta, lai stav nakamajam, bet vismaz butu skaisriba vai kljuda par parravumu elektriskaja kjede ir pasha deveja vai tomer pie vainas nolapitais 001ais bloks.

Piesprauzot jauno deveju kreisa puse kljudu par parravumu var nodzest, piesprauzot klat atpakal veco atkal nevar nodzest.
Identiski ir ar labo pusi. Tiek nolemts ka jasak ar abu deveju nomainju un tas tiek izskaidrots pargudrajam klientam. Deveji tiek samainiti auto tiek atdots. Bet pec kada laika atkal deg abs, laikam jau ari pats bloks tomer nav isti stradajosh un problema nebija tikai devejos.
...un tad pargudrajam klientam ar elektronikja izglibu rodas pretenzijas pret servisu uz trim burtiem un visiem, kas tur ik pa laikam paradas.

P.s. man sen viens vecis teica: nenodirs tos, par kuriem labak nemaki izdarit pats. Es vairak vai mazak cenhos pie taa pietureties, varbut reizem tas ne visai sanak.

P.p.s. interesanti kapec pargudrais klients ar elektronikja izglitibu neremonteja savu auto pats, jo tak visur ir lohi


taa kaa Peeteris no manis beeguljo, 20 naudas tam, kursh vinju pieturees, liidz es atbraucu ciemos.
50 naudas tam, kursh vinju paspaardiis.
100 naudas tam, kursh paspaardiis stipri un ieliks bildes poweraa.

p.s. shis nebija domaats nopietni, ar KL luudzu nedraudeet.
Offline
Mixxx2005
24. Apr 2017, 12:49 #38573

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Meklēju kādu no kā iznomāt VAG ģeneratora skriemeļa tooli uz vienu vīkendu. PM ar piedāvājumiem.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 24 Apr 2017, 12:55:26 ]

Offline
N53series
24. Apr 2017, 13:04 #38574

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 11:18:56 @Driver rakstīja:
Protams rodas jautajums - deveji vai pats bloks. Vairuma gadijumu klientam tiktu pazinots, ka jamaina deveji un jaskatas talak vai ari dodies citur.


Lūk, šis spilgti raksturo diagnostikas ''speca'' līmeni. Tb, nemāk pieslēgties devējam (nav arī ar ko, jo vienīgais pārdesmit EUR vērtais osciloskops ir bojāts), bet - nomainam (par klienta naudu, protams) un tad skatamies tālāk.
Pat, ja ''meistars'' tā rīkojas, to publiski atzīt (pat lepoties) - tas nav gudri.
Nekas personisks pret konkrēto tipāžu - tā rīkojas praktiski visi tuvākās apkaimes diagnosti.
Offline
edzhaans
24. Apr 2017, 13:38 #38575

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu nez. Man ziemā gļukoja ABS Vagam. Paņēmu vagcomu, devējs beigts, visticamāk puvuši vadi, jo tagad kad ir silts, viss strādā. Gribi teikt, ka korektāk būtu kkur slēgties piselēties ar osciloskopu baudīt devējs dzīvs vai nē, tad konstatēt ka vadi beigti? Es nemēģinu būt pārgudrs, bet tas sūds 10+ gadus vecs. Ja izmet kļūdu maina nost. Diagnosta līmenis ir dirsā kad šis pasaka samainam vietām devējus un tad skatamies, tā kā samainīt vecu plastmasas sūdiņu nav nemaz tik traki ņemot vērā to, ka problēma nebūs tur. Labi e39 tas devējs ir dārgs. Ok. Tagad otrs jautājums, kā tavuprāt dīleris salabotu auto?
Offline
N53series
24. Apr 2017, 13:52 #38576

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2017, 13:38:25 @edzhaans rakstīja:
Nu nez. Man ziemā gļukoja ABS Vagam. Paņēmu vagcomu, devējs beigts, visticamāk puvuši vadi, jo tagad kad ir silts, viss strādā. Gribi teikt, ka korektāk būtu kkur slēgties piselēties ar osciloskopu baudīt devējs dzīvs vai nē, tad konstatēt ka vadi beigti? Es nemēģinu būt pārgudrs, bet tas sūds 10+ gadus vecs. Ja izmet kļūdu maina nost. Diagnosta līmenis ir dirsā kad šis pasaka samainam vietām devējus un tad skatamies, tā kā samainīt vecu plastmasas sūdiņu nav nemaz tik traki ņemot vērā to, ka problēma nebūs tur. Labi e39 tas devējs ir dārgs. Ok. Tagad otrs jautājums, kā tavuprāt dīleris salabotu auto?


diilera aprikojuma komplektaa ietilpst osciloskops, kursh ir integreets ISTA komplektaa. Principaa - buutu jaasleedzaas. arii ISTA instrukcijas saka [shaadaa gadiijumaa] - paarbaudiit vadus, savienojumus [angliski to saka, datora ekraanaa].
tas, kaa riikojas konkreetais diilera darbinieks - konkretaa pilsonja atbildiiba.
par padsmit gadu teemu - pateicoties muusu saals reagjentiem, E39 un co ABS sensorus maina reizi sezonaa vai divaas, jo korodee stiprinaajumu vietas. spriedums ''sensoram 19 gadi'' neiztur kritiku.
ja meistari zinaatu, kaadam jaabuut signaalam + maaceetu osciloskopu, 5min laikaa noteiktu, vai sensors straadaa.
1 min parasa, lai permanentas kljuudas gadiijumaa [ar multimetru] noteiktu, vai vispaar jeega skatiit sensora vainu [arii to nedara].
un cik ir taadu gadiiumu, kad puspuvusha stekera vainas deelj maina sensoru? kaadu briitinju iet, un tad atkal maina. atkal iesprauzh puspuvushaa stekerii.. nee, ja shis viss skaitaas ok, atvainojos par teemu. tad - taa tik turpinaat!
Offline
Mixxx2005
24. Apr 2017, 14:02 #38577

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Tas viss normāli, ir celtnieki, kas tikuši pie "lielas naudas" un viņiem pajāt, ja "meistars" saka jāmaina, tad jāmaina. Ja pēc mēneša atkal jāmaina, tad jāmaina.
Un automātiski iegājies, ka tie kas paprasa kāpēc jāmaina, ir vai nu lohi vai kapeikfisēji.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 24 Apr 2017, 14:02:47 ]

Offline
edzhaans
24. Apr 2017, 14:09 #38578

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


24 Apr 2017, 13:52:42 @N53series rakstīja:

diilera aprikojuma komplektaa ietilpst osciloskops, kursh ir integreets ISTA komplektaa. Principaa - buutu jaasleedzaas. arii ISTA instrukcijas saka [shaadaa gadiijumaa] - paarbaudiit vadus, savienojumus [angliski to saka, datora ekraanaa].
tas, kaa riikojas konkreetais diilera darbinieks - konkretaa pilsonja atbildiiba.
par padsmit gadu teemu - pateicoties muusu saals reagjentiem, E39 un co ABS sensorus maina reizi sezonaa vai divaas, jo korodee stiprinaajumu vietas. spriedums ''sensoram 19 gadi'' neiztur kritiku.
ja meistari zinaatu, kaadam jaabuut signaalam + maaceetu osciloskopu, 5min laikaa noteiktu, vai sensors straadaa.
1 min parasa, lai permanentas kljuudas gadiijumaa [ar multimetru] noteiktu, vai vispaar jeega skatiit sensora vainu [arii to nedara].
un cik ir taadu gadiiumu, kad puspuvusha stekera vainas deelj maina sensoru? kaadu briitinju iet, un tad atkal maina. atkal iesprauzh puspuvushaa stekerii.. nee, ja shis viss skaitaas ok, atvainojos par teemu. tad - taa tik turpinaat!

Viss ir pareizi. Tagad parādi man kaut vienu cilvēku, nu, tas būs kaut kāds procents, kas piekritīs:"Daram kā tu saki, un kā ir labāk"
Pārējie būs tādi, kas liks ļevos sensorus, sāks nedod Dievs mainīt paši, bakstīs tev, ka tu lohs ar kompi, tu jau tikaipāris pogas spied, par ko tev vispār jāmaksā ? Tavs teksts ir tā kā tam būtu jābūt, bet nu tiešām, cik procenti prevencijas nolūkos mainīs ABS sensorus, vai vispār jebko. Tādu cilvēku tiešām ir maz. Visu cieņu tev par to blogu uz N53, bet te tev klientu nebūs, varbūt būs kā Recro, ka no ārzemēm brauks skrūvēt tačkas, bet tikai ne šeit, kur topā ir dīzelis un lietoti sūkņi... un lietoti sadalenes/kloķvārpstas devēji
Offline
N53series
24. Apr 2017, 14:21 #38579

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

ne gluži. tieši tad, kad ar naudām švakāk, ir precīzi jāsaprot, kas pie vainas, nevis jāmaina puse mašīnas. arī par pc pogu spaidīšanu nav taisnība. tad nepārtraukti cilvēki nemeklētu tieši profesionālu diagnostiku, ibo pacēlājs un/vai bedre ir kartā otrajā garāžā - ņem tikai un skrūvē.
Offline
ALPINA
24. Apr 2017, 14:45 #38580

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 551

Braucu ar: ALPINA

servisu kultura pie mums ir ljoti zema, tas ta ir tapat ka meistari un klienti ir parak labas domas par sevi )

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo