Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Mikels
09. Jul 2020, 15:46 #3841

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Kādā ziņā ? Nu saistībā ar izmaksu es par swedbank nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt, pats izvēlējos krāsot pie speed3, tāmi apstiprināja ātri, pat vēlāk vēl pašrisku atmaksāja man atpakaļ , tik cik nesmukums ar polises cenu nākamajā gadā, bet neviens jau nav aizliedzis izvēlēties citu apdrošinātāju pēc tam

[ Šo ziņu laboja Mikels, 09 Jul 2020, 15:48:06 ]

Online
uldens1
09. Jul 2020, 16:49 #3842

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

ko tu drošini ja pārmaksā 4-5k??
Offline
Ruudis
09. Jul 2020, 20:02 #3843

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Man šobrīd kasko baltā, taču gribu laisties lapās.
Maksāju pa ceturksnim kā jau bomārs vidējais.
Vai varu iet pie cita brokera, kamēr baltā līgums spēkā, jeb vēl jāpaciešas?
Offline
Martinsze
09. Jul 2020, 20:38 #3844

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 122

Braucu ar: brum brumm

Par IF tikai labākās atsauksmes. Gan dzīvoklim, gan auto tāmes apstiprināja dažu stundu laikā. No pieteikuma līdz tāmes apstiprināšanai reāli pagāja 2 dienas.
Offline
Martinsze
09. Jul 2020, 21:22 #3845

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 122

Braucu ar: brum brumm


09 Jul 2020, 20:57:43 @DM-101 rakstīja:

09 Jul 2020, 20:38:59 @Martinsze rakstīja:
Par IF tikai labākās atsauksmes. Gan dzīvoklim, gan auto tāmes apstiprināja dažu stundu laikā. No pieteikuma līdz tāmes apstiprināšanai reāli pagāja 2 dienas.


nu, teema jau nav tikai tempaa, bet airi taames saturaa
te jau kadriem piemeeri ir. Leetajaa servisaa visu apstiprina, tie 3 meeneshus bamperu nevar atrast. Beigaas nopeerk suudu, un..

Nebija kaktu serviss. Bija janokraso bampers. Taisīju Nordee. Viss smuki trijās dienās nokrāsoja. Apdrošinātāji paši piedāvāja mainas auto, kas izrādās bija ietverts polisee
Offline
Ruudis
09. Jul 2020, 21:39 #3846

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Kam te bija kasjaks ar haubi un senson?

P.S. Sensons sen jau ir gateris. Nav vairs tā attieksme/kvalitāte kā senāk.
Tgd katrs otrais māk maļarku, ka figviņu zin kur braukt remontēties

[ Šo ziņu laboja Ruudis, 09 Jul 2020, 21:43:12 ]

Offline
Deivid
10. Jul 2020, 11:39 #3847

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vakar atklāju ka ir tāda VAG DPF aplikacija un ieraudziju datus sharanam. Tuvojas 200k, 2011 gads

Kaspar, palīdzi atšifrēt, ko ar šo iesākt

Offline
Staris
10. Jul 2020, 13:37 #3848

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Vai tad nav jāmaina pēc 200-300k nobraukuma neatkarīgi no cipariem?
Offline
kkas
10. Jul 2020, 14:05 #3849

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu

Kaspich, kas tehniskajā literatūrā minēts par daļinu aizturēšanas efektivitāti pēc km? piemēram km 100 000 vs 200 000 vs 300 000 vs 400 000
Offline
CP17
10. Jul 2020, 15:43 #3850

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


10 Jul 2020, 15:29:00 @DM-101 rakstīja:

10 Jul 2020, 15:26:38 @zutis_slidens rakstīja:
tagad diezgan, jā

ba dum... tssss


nee, nu pastaasti, kas tev tur bija skaidrs

TA nakljene jaapaarliimee tuvaak stoikai

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
10. Jul 2020, 16:21 #3851

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 Jul 2020, 15:10:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jul 2020, 14:05:32 @kkas rakstīja:
Kaspich, kas tehniskajā literatūrā minēts par daļinu aizturēšanas efektivitāti pēc km? piemēram km 100 000 vs 200 000 vs 300 000 vs 400 000


atljaushos bisku plashaak, bet max konspektiivi.

1. DPF buutu jaaveertee nevis km, bet motorstundaas. piem., pa DE braucot, videjais aatrums ir 50..60+km/h, pie mums: 15..20. Attieciigi, pie mums [un IT, S, NL, citur, kur mazi aatrumi] DPF novecosies 3X aaatraak [km izpratnee];
2. pieplusojam iisu paarbraucienu ietekmi. Izplude nav uzsilusi, slodze nevienmeeriiga, palielinaata [tieshi taapat kaa - degvielas pateerinjsh lielaaks]. Tb., aatrums 3X mazaaks, bet degviela relatiivi tiek sadzedzinaata vairaak, t biezhi zema, regen nav iespeejami laikaa. Pat, ja tikai dubultojam novecoshanaas aatrumu delj shiem visiem apstaakljiem, sanaak, ka muusu profilaa DPF noveco reizes 6+ aatraak;
3. luuk, ja razhotaajs nosaka, ka obligaati jaamaina peec 200/250kkm, varam izreekjinaat, ka powerista videejaa DPF ir ar 1mil+ ekvivalento resursu!

Un visbeidzot, par aizturehsanu. Nee, neesmu maniijis. Domaaju, ka buus liela atskjiriba: deelj iepriekshmineetajiem apstaakjiem.
Tas, kas ir redzeets - piesaarnjojoties arkveepiem, DPF strauji un mega buutiski zaudee efektivitaati. Kas ir diiveni, ne? Jo kveepi tachu aizdirsh labirintu, bet nekaadi neietekmee mikroporu struktuuru [tieshi mikroporas aizkavee MP].
Efektivitaate kriitaas 3..10 reizes!
Man tas noziimee vienu - katraa/normaalaa DPF ir gan filtra ''bliiveejuma'', gan poru izmeera probleemas. Tb., ja pieaug spiedienu delta [kveps aizdirsis DPF labirintu], atgaazes tiek izmochiitas caur lielaakajaam poraam, plaisaam. Taas lielaakaas poras tiek sadedzinaatas, probleema pieaug aizvien vairaak.
Viss shis monologs - ne bez iemesla F10/11 LCI ieviesa MP sensoru. Tikai sensors viesh skiadriibu par reaalo situaaciju.
Bet, ja kaadam skjiet, ka ekvivalento 1mil+ nogaajis + ntaas reizes bezceriigi aizdirsts DPF veel pilda savu funkciju.. Man jums ir sliktas zinjas.


DPF filtra poras ir izvietotas labirinta sienās - īstenībā tur nav nekāds labirints, bet gan taisnas šahtas ar slēgtu izeju un katra slēgtā šahta robežojas ar šahtām, kurām otra puse ir atvērta, lai atgāzes izplūst pēc tam, kad izkļust caur šahtas sienām (kurās ir poras). Kvēpi piepilda šahtas un tajā brīdī samazinās šahtu laikums, kurās atgāzes var iekļut un filtrēties, tāejādi pieaugot pretspiedienam un tiek palaista piespiedu reģenerācija, kas ir normāls DPF darbības process. Tomēr, degot kvēpiem, rodas nedaudz pelni, kuri ir nedegošas daļinas un tā viņi tur pamazām krājas, Kad peļnu daudzums ir tiek liels, kas notiek regulārs reģenerācijas, tad laiks mainīt DPF (Vācijā ir arī sertificēti uzņēmumi, kas iztīra pelnus, bet viņi publiski neatklāj, kā viņi tiek vaļā no pelniem. Tālāk jau jautājums par paša filtra mehānisko un termālo izturību - kamēr fultra struktūra netiek izjaukta, fultrs filtrēs tāpat kā jauns, jo poras šhatu sienās nevienā brīdī nepaliek lielākas - drīzāk mazākas, jo pēc tīrīšanas parasti sola iztīrīt līdz 95-98% pelnu, kas nedaudz palielina reģenerāciju biežumu, bet tan nebūtu jāietekmē filtra mikrodaļu aiturēšanas spējas, ja vien nerodas mehāniski bojājumi dēļ termālajām un mehāniskajām slodzēm filtra kalpošanas laikā. Ja ir mehānisks bojājums un plaisa fultrā, tad tur būs mazākais pretspiediens un gāzes centīsies izplūst pa to vietu un to atri vien varēs redzēt jau vizuāli aplūkojot izplūdes trubu, kuras kārtībā esošasm DPF ir bez kvēpiem pat tādiem auto, kas tiek braukti pamatā tikai pa pilsētu.
Offline
uldens1
10. Jul 2020, 19:59 #3852

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


10 Jul 2020, 19:39:37 @koderis rakstīja:
Tas pilsētas fīlings ir EV selling point. 0 aizture, kā godīgam, atmosfēriskam benzīnam
jebkuram iekšdedzes dzinējam ir aizture,esmu pabraucis ar I3,nu tur interesanta ''gazes''pedāļa sajūta,jo cik spied tik iet.
Offline
uldens1
10. Jul 2020, 20:12 #3853

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


10 Jul 2020, 20:08:13 @DM-101 rakstīja:

10 Jul 2020, 19:59:01 @uldens1 rakstīja:

10 Jul 2020, 19:39:37 @koderis rakstīja:
Tas pilsētas fīlings ir EV selling point. 0 aizture, kā godīgam, atmosfēriskam benzīnam
jebkuram iekšdedzes dzinējam ir aizture,esmu pabraucis ar I3,nu tur interesanta ''gazes''pedāļa sajūta,jo cik spied tik iet.


a tu paprovee N53 + rucka.
tici man, tavas kaajas aizture buus ilgaaka
varbūt,diemžēl nav nācies to n53 paprovēt parametri iespaidīgi
Offline
uldens1
10. Jul 2020, 20:36 #3854

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


10 Jul 2020, 20:21:42 @koderis rakstīja:
N53 fizikas likumus apmāna? var nodarboties ar mentālo ģimnastiku, aizstāvot savu, bet ne jau tādā līmenī
nu bet tur tak paskatoties uz vektspēju ir skaidrs ka tas ir kas savādāks nekā visi citi motori,un kamēr nav pamēģināts jātic kaspičam.Protams ka top tesla izcirtīs līdz 200km/h,bet tas nu tā
Offline
Bimmer
10. Jul 2020, 20:58 #3855

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


10 Jul 2020, 20:49:54 @Nixx rakstīja:
(..) Ātrāk par 180 neesmu braucis, tiesības bail papist. Cik manīju, tādā režīmā "rij" ap 25 kWh/100. (..)

Tik ēd Audi e-tron braucot režīmā "+20 virs atļautā" Nu, man sanāca 27/100 pa nedēļu.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 10 Jul 2020, 20:59:28 ]

Offline
Bimmer
10. Jul 2020, 21:12 #3856

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tagad jau paši ražotāji norādā, cik ir 'usable' apjoms. Tam pašam e-tron uz šiltītes 95 kWh, bet 'usable' pilnvērtīgam braukšanas ciklam ir 83,6 kWh.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 10 Jul 2020, 21:12:30 ]

Offline
CP17
10. Jul 2020, 21:24 #3857

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


10 Jul 2020, 21:10:51 @Nixx rakstīja:

10 Jul 2020, 21:01:43 @DM-101 rakstīja:

jaa, ja vajag JAUNU auto, tad ir probleemas.

par to vinekaarshiibu.. nee, tas nav kompliments.
par to pashu klimu runaajot - BMW ir vienigais auto, kuraa man apmierina klimas darbiiba. Citos - tu tur grozi, spaidi. Taapat - te par karstu, te veess, te pluusma ne taada.

Es ticu/zinu, ka tev taa ir tumsha bilde, bet BMW peedeejaas 20tgades klimas njem veeraa braukshanas aatrumu, ir saules sensori, ir CO meeriitaaji, ntaas flapes. taa ir vesela zinaatne. un taa ar katru mezglu. Tesla - taads proletariaata auto. Kia Ceed, bet elektro. ok, pogu vietaa ekraans.


Man patīk Teslas regulācija. Automātiskā režīmā tur forši labi nostājas
https://www.youtube.com/watch?v=jYirdpxJS6I
Tas, ka nav restes, bet plūsmu regulē caur centra ekrānu ir


Cocmocc
Tas tik pieraada manu nekad neizpausto teoriju, ka shitas dzeks ir atceljojis no naakotnes, vai vnk no citas galaktikas

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Jul 2020, 21:26:51 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Ruudis
10. Jul 2020, 23:19 #3858

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Kā tur ar baterijas cikliem? Nepilnīgu uzlādi, biežu vada raustīšanu? Vai arī ilgstoši tur pie vada, kaut baterija pilna? Tas viss nemaitā bateriju pastiprināti?
Nemāku teslu, bet vai tā no rumbām nelādē?
Offline
Staris
11. Jul 2020, 00:42 #3859

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kaspich, kaut kādas eļļas piedevas ko pielej eļļai pirms tās maiņas, lai "tīrītu" dzinēju, ir fufels vai kaut ko no tā visa piedāvājuma var izskatīt un izmantot?
Offline
Bimmer
11. Jul 2020, 00:50 #3860

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


11 Jul 2020, 00:42:04 @Staris rakstīja:
Kaspich, kaut kādas eļļas piedevas ko pielej eļļai pirms tās maiņas, lai "tīrītu" dzinēju, ir fufels vai kaut ko no tā visa piedāvājuma var izskatīt un izmantot?

Liqui Moly PRO-LINE Motor Spülung

Pirms un pēc:
https://www.oil-club.ru/forum/topic/5384-liqui-...ts#comment-37811

LV pirkt:
http://www.ltam.lv/lv/produkcija/pro-line-linij...ine-motorsp-lung
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4