Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
gaazesmird | | Kopš: 27. Feb 2016
Ziņojumi: 2843
Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu
| Jaajaa choma muterei.
Mees tak zinam no kurienes tie tavi shedevri naak. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Japiekrit fanam,atkrit dizelproblemas,tere par kadu litru varbut vairak ka dizelis,tayata pati par sevi ir uzticama | Offline | | |
pviljams | | Kopš: 22. Sep 2011
Ziņojumi: 100
Braucu ar: auto
|
21 Sep 2016, 18:46:32 @spriditis rakstīja:
Japiekrit fanam,atkrit dizelproblemas,tere par kadu litru varbut vairak ka dizelis,tayata pati par sevi ir uzticama
Arī jāpiekrīt, muterītei jau 12.gadu brauc Avensis (verso gan), no salona ņemts. Tikai apkopes un 2.0vvt-i ēd pilsētā 10-11l, uz šosejas arī 6-7 litros var iekļauties. | Offline | | |
werto | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2900
Braucu ar: Golfu
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/fnppf.html | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja? | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu. | Offline | | |
Leto | | Kopš: 29. Jun 2014
Ziņojumi: 112
Braucu ar: tabureti pa istabu
| B6 ir problēmas ar ruslanu un labu atrast ir ļoti grūti pat DE, ja gribi pliku un bez ekstrām, tad cita runa. | Offline | | |
gaazesmird | | Kopš: 27. Feb 2016
Ziņojumi: 2843
Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu
|
21 Sep 2016, 21:18:28 @Laoshi rakstīja:
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu.
taa B5 piekare ir viens liels suuds. veel beediigaaka piekare laikam ir tikai 156 alfai
nobraucu ar tadu suudu triis gadus, kopumaa ap 90 tk. visu laiku kaut ko jaaremontee piekaree, visu laiku kada svira grab. pietam liku darga gala detalas, ne kjiinu un ne atjaunotas.
nemuzham vairs nepirksu taadu auto! jebkursh opelis rada mazaak galvassaapes | Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
21 Sep 2016, 21:39:35 @VWfans rakstīja:
Labāk pirkt Pasātu ar sprigano 1,8 litru benzīna motoru un caurspīdīgu vēsturi:
gan jau k dauziits no visam puseem | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
21 Sep 2016, 22:04:15 @gaazesmird rakstīja:
21 Sep 2016, 21:18:28 @Laoshi rakstīja:
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu.
taa B5 piekare ir viens liels suuds. veel beediigaaka piekare laikam ir tikai 156 alfai
nobraucu ar tadu suudu triis gadus, kopumaa ap 90 tk. visu laiku kaut ko jaaremontee piekaree, visu laiku kada svira grab. pietam liku darga gala detalas, ne kjiinu un ne atjaunotas.
nemuzham vairs nepirksu taadu auto! jebkursh opelis rada mazaak galvassaapes
nu ja tādam žopelim būtu rwd, piem insignia, pa to cenu, un to kas tur ir, būtu sen paņēmis/
salons priekš opeļa un tās cenas ir smuki nostrādāts, nevis kā tiem pašiem pasūdiem.
insignijā, un tai pašā mokā ir kkāda druska no normāla auto salona, nevis viss no plastmasām un lētākā auduma, ar ko var apšūt tramvaja taburetes.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
edwin | | Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 511
Braucu ar: e61 535d
|
21 Sep 2016, 22:04:15 @gaazesmird rakstīja:
21 Sep 2016, 21:18:28 @Laoshi rakstīja:
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu.
taa B5 piekare ir viens liels suuds. veel beediigaaka piekare laikam ir tikai 156 alfai
nobraucu ar tadu suudu triis gadus, kopumaa ap 90 tk. visu laiku kaut ko jaaremontee piekaree, visu laiku kada svira grab. pietam liku darga gala detalas, ne kjiinu un ne atjaunotas.
nemuzham vairs nepirksu taadu auto! jebkursh opelis rada mazaak galvassaapes
1.Droši vien brauci ar nedzīviem amortizatoriem, vibrējošām bremzēm un bez normāli sataisītas savirzes.
2. Servisā Tevi visu laiku appisa.
3. Spiežot bremzes brauci katrā bedrē ko ieraudzīji.
Ir laba pieredze ar B5 un Audi A6, A4. Viss tur ir kārtībā. | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Varu samainīt pret kādu F sēriju ar manu piemaksu.. Ja kas piedāvājams, tad PM..
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/...233.html?lang=en | Offline | | |
x12345 | | Kopš: 04. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar:
| https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/honda/civic/doedi.html
Kads skatijas? | Offline | | |
Strom | | Kopš: 29. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 350
Braucu ar:
|
21 Sep 2016, 22:12:32 @sergis15 rakstīja:
nu ja tādam žopelim būtu rwd, piem insignia, pa to cenu, un to kas tur ir, būtu sen paņēmis/
salons priekš opeļa un tās cenas ir smuki nostrādāts, nevis kā tiem pašiem pasūdiem.
insignijā, un tai pašā mokā ir kkāda druska no normāla auto salona, nevis viss no plastmasām un lētākā auduma, ar ko var apšūt tramvaja taburetes.
Ko Tu cilvēkiem muļķības stāsti, pirmās paaudzes Insignia ir lēts sūds, kurš tikai izskatās labi, salonā torpēdu pakustini, čīkst kā vecs skapis + tur ir kapi ar dīzeļa motoriem, laikam tieši tiem ar 118Kw (a tas ar 96kw ir mironis tajā masā). Pēdējā pus gada laikā zinu 3 cilvēkus, kuriem 118Kw motors pašķīdis un remonts kosmoss. Protams, ir modeļi, kur viss ir vēl sliktāk, bet nu, lai cik klasiski neizklausītos, pārkāpt no Insignia uz 7 gadus vecu 530D Mpakā bija kaifs. | Offline | | |
gaazesmird | | Kopš: 27. Feb 2016
Ziņojumi: 2843
Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu
|
21 Sep 2016, 22:20:16 @edwin rakstīja:
21 Sep 2016, 22:04:15 @gaazesmird rakstīja:
21 Sep 2016, 21:18:28 @Laoshi rakstīja:
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu.
taa B5 piekare ir viens liels suuds. veel beediigaaka piekare laikam ir tikai 156 alfai
nobraucu ar tadu suudu triis gadus, kopumaa ap 90 tk. visu laiku kaut ko jaaremontee piekaree, visu laiku kada svira grab. pietam liku darga gala detalas, ne kjiinu un ne atjaunotas.
nemuzham vairs nepirksu taadu auto! jebkursh opelis rada mazaak galvassaapes
1.Droši vien brauci ar nedzīviem amortizatoriem, vibrējošām bremzēm un bez normāli sataisītas savirzes.
2. Servisā Tevi visu laiku appisa.
3. Spiežot bremzes brauci katrā bedrē ko ieraudzīji.
Ir laba pieredze ar B5 un Audi A6, A4. Viss tur ir kārtībā.
nee.
amortizatorus visus nomainiju jau pirmajaa gadaa. priekshu uz bilsstein b5 un aizmuguri uz excel g. tapat ari bremzes visas tika uzliktas jaunas pilna komplektaa. jo principaa tas viss maksaa neko.
probleema ir tajaa, ka taas sviras, it sevishkji augsheejaas, neko netur.
savirze tadai piekarei jaataisa tikai tad ja tiek aiztikti stures pirksti vai reika, mainot sviras savirze tiri fiziski nevar izreguleeties.
un nee servisa maani neappisa. taa piekare vienkarshi ir suuds. | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
|
21 Sep 2016, 23:02:11 @gaazesmird rakstīja:
21 Sep 2016, 22:20:16 @edwin rakstīja:
21 Sep 2016, 22:04:15 @gaazesmird rakstīja:
21 Sep 2016, 21:18:28 @Laoshi rakstīja:
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu.
taa B5 piekare ir viens liels suuds. veel beediigaaka piekare laikam ir tikai 156 alfai
nobraucu ar tadu suudu triis gadus, kopumaa ap 90 tk. visu laiku kaut ko jaaremontee piekaree, visu laiku kada svira grab. pietam liku darga gala detalas, ne kjiinu un ne atjaunotas.
nemuzham vairs nepirksu taadu auto! jebkursh opelis rada mazaak galvassaapes
1.Droši vien brauci ar nedzīviem amortizatoriem, vibrējošām bremzēm un bez normāli sataisītas savirzes.
2. Servisā Tevi visu laiku appisa.
3. Spiežot bremzes brauci katrā bedrē ko ieraudzīji.
Ir laba pieredze ar B5 un Audi A6, A4. Viss tur ir kārtībā.
nee.
amortizatorus visus nomainiju jau pirmajaa gadaa. priekshu uz bilsstein b5 un aizmuguri uz excel g. tapat ari bremzes visas tika uzliktas jaunas pilna komplektaa. jo principaa tas viss maksaa neko.
probleema ir tajaa, ka taas sviras, it sevishkji augsheejaas, neko netur.
savirze tadai piekarei jaataisa tikai tad ja tiek aiztikti stures pirksti vai reika, mainot sviras savirze tiri fiziski nevar izreguleeties.
un nee servisa maani neappisa. taa piekare vienkarshi ir suuds.
Hvz, ar B5 pie neliela nobraukuma ~15k gadā, piekarē tika ieguldīts 50 EUR tā paša gada laikā, neteiktu ka baigi daudz. Vienīgais, ka eksemplārs startā tika paņemts nenodzīts un pa grantenēm netika braukts | Offline | | |
|
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/aghgd.html
par šo kāds kko zina?
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
gaazesmird | | Kopš: 27. Feb 2016
Ziņojumi: 2843
Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu
| nu ja aushejas sviras izvelk 20tukstoshus, tad jau var teikt, ka esi baigais virtuozs un malacis. | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
21 Sep 2016, 22:59:49 @Strom rakstīja:
21 Sep 2016, 22:12:32 @sergis15 rakstīja:
nu ja tādam žopelim būtu rwd, piem insignia, pa to cenu, un to kas tur ir, būtu sen paņēmis/
salons priekš opeļa un tās cenas ir smuki nostrādāts, nevis kā tiem pašiem pasūdiem.
insignijā, un tai pašā mokā ir kkāda druska no normāla auto salona, nevis viss no plastmasām un lētākā auduma, ar ko var apšūt tramvaja taburetes.
Ko Tu cilvēkiem muļķības stāsti, pirmās paaudzes Insignia ir lēts sūds, kurš tikai izskatās labi, salonā torpēdu pakustini, čīkst kā vecs skapis + tur ir kapi ar dīzeļa motoriem, laikam tieši tiem ar 118Kw (a tas ar 96kw ir mironis tajā masā). Pēdējā pus gada laikā zinu 3 cilvēkus, kuriem 118Kw motors pašķīdis un remonts kosmoss. Protams, ir modeļi, kur viss ir vēl sliktāk, bet nu, lai cik klasiski neizklausītos, pārkāpt no Insignia uz 7 gadus vecu 530D Mpakā bija kaifs.
tak es nesalīdzīnu ar bmw,
bet gan ar kkādu pasūdu vai to pašu japāni.
ar ko ir sanācis braukt bija 2011gada insignia un 2016 moka.
nu salons, viņam daudz labāks par tiem japoškām un pasūdu. taburetes vismaz arī ērtas.
kas ar motoru remontiem, nezinu, bet gan jau tam pašam pasūdam ap to gadu dīzeļa remonts būs kosmoss.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
21 Sep 2016, 21:18:28 @Laoshi rakstīja:
21 Sep 2016, 21:11:09 @karlsonss rakstīja:
B6 nebija uz viena konveijera ar zhurku likts, vienaadi korodeeja?
Viņš korodē, elektronikas problēmas + ik pa laikam jāmeklē led pakaļlukturi, kuri pārstāj darboties un nav labojami + nojāti pumpjasprauslas motori pārsvarā, varbūt common rail tur pēdējiem ir. No passatiem tikai B5.5 ar 2.8lpg 4motion vai B7 jebkādu svaigu.
Nu jau nu jau!
Nav jau tik slikti,
Elektronikas problēmās?? Ok pa pieskari aizgāja parkingu bloks 100 eiro, no negaidītā.. Kamera tāpat strādāja,
Cik e60 lido elektronika???
Pa lielam tas arī viss, 260 t.km nobraukti, DSG nekas nav labots, tikai mainīta eļļa laikā.
Motoram EGR vārsts, DPF izgriezts, nočipots. VISS, braukts gan pa granteni, gan asfaltu, 70 % pa granteni.
Gultņi 2x visi, hadene tur melači..
Rocene, galvenais visu laiku lieto roceni,
Pa lielam tas arī viss,
Rūsa? Nav rūsas, varbūt ja buktes utt, piekrāso un brauc atkal..
Ja un auto 2009 gada, un pareizi jā, labāk ir ņemt pēc 2008 gada, ar CR dzinēju, motori kodi CBAB (140zs), CBBB (170zs)
B7, kas tad ar B7?? Mainās tikai vizuālais, motori pirmie modeļi nāca no B6..
Tad jau labāk uzreiz B8. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|