Autors | Ziņojums |
DrumB | |
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
10 Apr 2017, 15:35:43 @TomeksU rakstīja:
...
Vēl dīvaini, ka bremzējot arī mazliet jūt tirināšanos
Tie visi punkti ir ķīnas disku klasika. |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
10 Apr 2017, 15:57:33 @TomeksU rakstīja:
10 Apr 2017, 15:50:49 @DrumB rakstīja:
10 Apr 2017, 15:35:43 @TomeksU rakstīja:
...
Vēl dīvaini, ka bremzējot arī mazliet jūt tirināšanos
Tie visi punkti ir ķīnas disku klasika.
Uz balansējamā to nevajadzēja redzēt , ka diski met? BAigi gribās domāt , ka riepas sūdi.
Vēl laikam jāpiemin, ka džeks , kas balansēja mēģināja iestāstīt , ka ogļu filtrs baigi netīrs esot un jāmaina
un dpf jāgriež laukā un jāčipo...
Bremžu diski arī var mest un tad bremzējot jutīs vibrāciju |
Offline | |
|
Bemebers | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
|
10 Apr 2017, 15:49:42 @DrumB rakstīja:
10 Apr 2017, 13:52:59 @Bemebers rakstīja:
Sveiki. Sakiet ka tikt skaidriba kas manam e46 330i 2005.g noticis ar parking sensoriem. Notiek ta kad ieliekot atpkaļ gaita dažreiz ir tads garš pīkstiens un tad apklust un vairs nereaģe, citreiz vispar klusums itka viņu nebutu, citreiz rastits tas pikstiens bet uz šķeršliem nav reakcijas kkad ļoti ļoti retu reizi nostrada bet ļoti reti. Man ir tas mpaket 2 bampers kur sensori taj moldinga. Varbut izskaidrojiet kur problema un ka varetu noskaidrot majas apstakļos jabtas iespejams.
Kāds sensors jau nobeidzies vai iet uz beigām. Pārbaudi sekojoši - palūdz, lai kāds piesēžas pie stūres un ieliek atpakaļgaitā. Tu tikmēr liec pirkstu klāt sensoriem. Ja nav jūtami impulsi/vibrācija, tad beigts. Var likt klāt arī ausi. Strādājošie tā klusi tikšķ, beigtie klusē.
Jāā super atradu beigto sensoru pec tie tikšķiem, paldies jums par palīdzību... |
Offline | |
|
Edis_mbw | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
|
10 Apr 2017, 18:36:15 @k_be rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, kad braucot mašīna pati nomet motora apgriezienus? Atlaižot un nospiežot vēlreiz līdz iepriekšējai pozīcijai gāzes pedāli, "pamostas" un brauc tālāk. MB Vaneo, 1.9 benzīns, automāts (pārlasīts), Statoil 98. Panelī nekas nedeg. Lambda zonde?
Par diagnostiku un servisu zinu. Kamēr līdz tam tieku, varbūt palieku te gudrāks.
iespējams drosele aizmieg un aizveras ciet līdz pa jaunu tiek padots impulss no gāzes pedāļa vai arī pats gāzes pedālis[ Šo ziņu laboja Edis_mbw, 10 Apr 2017, 19:49:04 ] |
Offline | |
|
Usins | |
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Vito 2007 4x4
viss strādāja
tika nomainīts aizmugurējais labais riteņa gultnis pret FAG ražojuma
tagad nestrādā ABS ESP un pārējie labumi
pieslēdzoties ar kādu datoru (iespējams china star) redzami riteņu griešanās ātrumi, trīs riteņiem 0 , ceturtajam ~4000km/h - kosmoss
arī ar atvienotu abs sensora vadu
sensoru mērot ar multimetru tā pretestība bija virs 2000KOhm (multimetram MOhm režīma nebija), kas lika domāts, ka kautkur pārrāvums.
Palasot internetus šķiet, ka viņš nav vienkārši indukcijas spole, bet tur kas vairāk iekšā un pļāpā pa CAN?
Tika atrasta aizdomīga vieta vadā, pārgriezts notīrīts, savienots. Vai bija vaina 100% neredzēju, jo negriezu.
Tagad griežot riteni tam ātrums no 4000km/h nokrītoties uz ~3500km/h tas ar ar roku griežot.
Ar osciloskopu paralēli pieslēdzoties sensoram tas nekādus impulsus (sinusoīdas) neražoja, bet pieslēdzoties paralēli pieslēgtam sensoram redzami impulsi (vertikālu svītriņu formā frekvenci un amplitūdu neatceros)
Sensors ārā netika ņemts.
Gultņa mainītājs diezgan pieredzējis, lieto presi nevis kuvaldu. (blakus gan nestāvēju)
Sensors signālu par riteņa griešanos saņem no gultņa, vai gultņa "vāciņa", esošam noņemtajam (kurš strādāja) nekādas īpašās magnētisma pazīmes gan nemanīju.
Pagaidām pievienojām atpakaļ, nobraucu ~5km, izmaiņu nav.
Itkā sensora kalibrēšanas šim neesot.
Pieredze kādam?
Gultnim nepareiza indikācijas josla?[ Šo ziņu laboja Usins, 10 Apr 2017, 20:34:02 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ABS lasa no gultņa? ja jā, tad visticamāk vari pirkt jaunu gultni, viņam atliek ar kko magnētisku pieskarties un viss ir beigts, pārbaudīt var ar speciālu karti
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
maaarcha1992 | |
Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
| var jau ari but pats bloks psc |
Offline | |
|
maaarcha1992 | |
Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
| Kura puse e39 3.0d atrodas bakas suknis, aizmugure zem taburetes, bet kura puse skatities ? |
Offline | |
|
|
kirz14 | |
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 294
Braucu ar: BMW e36 2.8
| Zem kadiem dzineja apgrizieniem sak iedegties ellas spiediena lampina? Dzinejs m52b28 |
Offline | |
|
maaarcha1992 | |
Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
|
10 Apr 2017, 21:06:27 @kirz14 rakstīja:
Zem kadiem dzineja apgrizieniem sak iedegties ellas spiediena lampina? Dzinejs m52b28
Kapeec tu doma ka vinai vajadzetu visp pie kaut kadiem apgriezieniem iedegteis ?
man jau liekas ka vinai kaut max rpm, tpt nav jadeg |
Offline | |
|
kirz14 | |
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 294
Braucu ar: BMW e36 2.8
|
10 Apr 2017, 21:40:21 @maaarcha1992 rakstīja:
10 Apr 2017, 21:06:27 @kirz14 rakstīja:
Zem kadiem dzineja apgrizieniem sak iedegties ellas spiediena lampina? Dzinejs m52b28
Kapeec tu doma ka vinai vajadzetu visp pie kaut kadiem apgriezieniem iedegteis ?
man jau liekas ka vinai kaut max rpm, tpt nav jadeg
Ellas suknis ir mehaniskais,un dod spidienu no dzineja apgriezieniem.
Attiecigi jo mazaki apgriezieni jo mazaks spiediens.Un kur ir tas luzuma punkts kad iedegas lampina ka trukst ellas spiediens.
400rpm - 500rpm ? |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 Apr 2017, 20:29:43 @Usins rakstīja:
tika nomainīts aizmugurējais labais riteņa gultnis pret FAG ražojuma
tagad nestrādā ABS ESP un pārējie labumi
pieslēdzoties ar kādu datoru (iespējams china star) redzami riteņu griešanās ātrumi, trīs riteņiem 0 , ceturtajam ~4000km/h - kosmoss
arī ar atvienotu abs sensora vadu
cik saprotu luuk tev ir atbilde pasha jautaajumaa
neesmu dzirdeejis ka ABS sensori chatotu pa CAN bus tas izklausaas jautri padomaa pats palaist CAN bus tur kur viegli sabojaat vadu un izrubiit visu bus nav tur nekaada objektiiva iemesla lai taa dariitu. |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 Apr 2017, 21:59:09 @kirz14 rakstīja:
10 Apr 2017, 21:40:21 @maaarcha1992 rakstīja:
10 Apr 2017, 21:06:27 @kirz14 rakstīja:
Zem kadiem dzineja apgrizieniem sak iedegties ellas spiediena lampina? Dzinejs m52b28
Kapeec tu doma ka vinai vajadzetu visp pie kaut kadiem apgriezieniem iedegteis ?
man jau liekas ka vinai kaut max rpm, tpt nav jadeg
Ellas suknis ir mehaniskais,un dod spidienu no dzineja apgriezieniem.
Attiecigi jo mazaki apgriezieni jo mazaks spiediens.Un kur ir tas luzuma punkts kad iedegas lampina ka trukst ellas spiediens.
400rpm - 500rpm ?
tak tur viss atkariigs no dzineeja nolietojuma, temperatuuras un izmantotaas eljljas.. kaa arii kaudze iemeslu kaapeec eljljas spiediens var nebuut pietiekams piem VANOS.... |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 20:29:43 @Usins rakstīja:
Vito 2007 4x4
viss strādāja
tika nomainīts aizmugurējais labais riteņa gultnis pret FAG ražojuma
tagad nestrādā ABS ESP un pārējie labumi
pieslēdzoties ar kādu datoru (iespējams china star) redzami riteņu griešanās ātrumi, trīs riteņiem 0 , ceturtajam ~4000km/h - kosmoss
arī ar atvienotu abs sensora vadu
sensoru mērot ar multimetru tā pretestība bija virs 2000KOhm (multimetram MOhm režīma nebija), kas lika domāts, ka kautkur pārrāvums.
Palasot internetus šķiet, ka viņš nav vienkārši indukcijas spole, bet tur kas vairāk iekšā un pļāpā pa CAN?
Tika atrasta aizdomīga vieta vadā, pārgriezts notīrīts, savienots. Vai bija vaina 100% neredzēju, jo negriezu.
Tagad griežot riteni tam ātrums no 4000km/h nokrītoties uz ~3500km/h tas ar ar roku griežot.
Ar osciloskopu paralēli pieslēdzoties sensoram tas nekādus impulsus (sinusoīdas) neražoja, bet pieslēdzoties paralēli pieslēgtam sensoram redzami impulsi (vertikālu svītriņu formā frekvenci un amplitūdu neatceros)
Sensors ārā netika ņemts.
Gultņa mainītājs diezgan pieredzējis, lieto presi nevis kuvaldu. (blakus gan nestāvēju)
Sensors signālu par riteņa griešanos saņem no gultņa, vai gultņa "vāciņa", esošam noņemtajam (kurš strādāja) nekādas īpašās magnētisma pazīmes gan nemanīju.
Pagaidām pievienojām atpakaļ, nobraucu ~5km, izmaiņu nav.
Itkā sensora kalibrēšanas šim neesot.
Pieredze kādam?
Gultnim nepareiza indikācijas josla?
indukcijas spolīte ar magnētisku serdi, pēc tās - viens lauktranzistoriņš. CAN tur nav ne tuvumā, parasts 50% piepildījuma signāls.
Štekerī, kas nak no ABS bloka, jābūt barošanai.
neliela nianse: štekera vadus pārkniebjot un tad atkārtoti savienojot, tipveida scenārijs: vadi savienoti otrādi/pretēji. risinājums: savienot pareizi. |
Offline | |
|
marihuans | |
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| N53series,prieks redzēt tik zinošus un palīdzet gribošus jaunos lietotājus
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
Usins | |
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| PALDIES par atbildēm, mērot pretestību polaritāti otrādi nemēģināju.
Barošana tur kautkāda pienāk, izskatījās ka impulsu formā.
Redzēs varbūt meistars būs salasījies gudrību, mēģināšu salīdzināt ar otru devēju, pretestību nomērīt abos virzienos.
kamēr eksperimentēju ar krokodiliem polaritāte tika ievērota, kā savienoja beigās uz pirkstiem neskatījos.
tā lauktranzistors.... kā nočekot vai devējs nav miris/ iznīcināts lai būtu skaidra motivācija vilkt laukā jauno gultni? ...
iebarot viņam pāris voltus un pētīt mA?
|
Offline | |
|
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 23:39:10 @Usins rakstīja:
PALDIES par atbildēm, mērot pretestību polaritāti otrādi nemēģināju.
Barošana tur kautkāda pienāk, izskatījās ka impulsu formā.
Redzēs varbūt meistars būs salasījies gudrību, mēģināšu salīdzināt ar otru devēju, pretestību nomērīt abos virzienos.
kamēr eksperimentēju ar krokodiliem polaritāte tika ievērota, kā savienoja beigās uz pirkstiem neskatījos.
tā lauktranzistors.... kā nočekot vai devējs nav miris/ iznīcināts lai būtu skaidra motivācija vilkt laukā jauno gultni? ...
iebarot viņam pāris voltus un pētīt mA?
novieno datchiku. uz stekera no ABS jābūt 5V, nekādiem ne impulsiem.
pieslēdz veselu sensoru, ja netiec galā ar šo. aizņemies, šrotā paņem testam, utml. nedrīkst būt nekādi 4000km/h.
ja ir oscilis, pieslēdz, skaties. tuvinot/attālinot skrūvgriezni, jābūt U izmaiņām ar pāris V amplitūdu. Tad slēdz klāt to nestrādājošo. Pārbaudi abas plaritātes.
Ja uzlikts ir pareizais gultnis un zobrats ir, nekas tur nevar nestrādāt. Tas pasākums ir tups kā zirga deķis.
nu, ja alja māki detaļas, tad testam + padod caur 1..5K. Protams, pareizajā polaritātē.. |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
10 Apr 2017, 21:05:09 @maaarcha1992 rakstīja:
Kura puse e39 3.0d atrodas bakas suknis, aizmugure zem taburetes, bet kura puse skatities ?
pasaźiera pusē |
Offline | |
|
maaarcha1992 | |
Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
|
11 Apr 2017, 07:33:02 @RenegadeX rakstīja:
10 Apr 2017, 21:05:09 @maaarcha1992 rakstīja:
Kura puse e39 3.0d atrodas bakas suknis, aizmugure zem taburetes, bet kura puse skatities ?
pasaźiera pusē
Paldies |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Kur meklēt šādus disku ielikņus/centrus bet ar lielāku izvirzījumu uz āru?!
|
Offline | |
|