Online
Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8242
Braucu ar: 400Zs
|
19 Sep 2016, 21:32:10 @stanley rakstīja:
19 Sep 2016, 21:24:40 @ritvarsox rakstīja:
19 Sep 2016, 21:01:28 @streetlife rakstīja:
19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
ja pērc dīzeli, tad tikai un vienīgi d5. jo 2.0 būs baigā galvas sāpe. spararats, sprauslas, augstspiediena sūknis, sadalenes, eļļošana. 1.6 būs nedaudz izturīgāks kā 2.0 bet nu prieka nekāda no tā motora un ekonomijas tai skaitā.
Paldies. Ir vēl kāds info?
Es teiktu 1.6d ne kad ne perc, optimali 2,0d
nekādas problēmas neredzu. nopirku sievai tādu brīnumu ar 1.6d un brauc bēdu nezinādama. Detaļas ar nav nekādas dārgās. Par ekonomiju gan neteikšu, neesmu skatijies, bet nu šaubos, ka tur var būt vairāk par 6L/100km | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
19 Sep 2016, 21:01:28 @streetlife rakstīja:
19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
ja pērc dīzeli, tad tikai un vienīgi d5. jo 2.0 būs baigā galvas sāpe. spararats, sprauslas, augstspiediena sūknis, sadalenes, eļļošana. 1.6 būs nedaudz izturīgāks kā 2.0 bet nu prieka nekāda no tā motora un ekonomijas tai skaitā.
Tieši 1.6 motoriem ir vairāk problēmu.
Tur ir kaut kāds eļļas filtriņš, kas aizdiršoties nokillo dzinēju.
D5 protams ir vislabākais dzinējs, bet 2.0D arī nav ne vainas.
Pēc čipošanas reālais patēriņš pilsētā ir 5.8 litri un uz šosejas ap 4.2 turās!!!
Vienīgā lieta, no kā jāuzmanās, un pirms pirkšanas labi jāpārbauda ir DSG tipa kārba, kas bieži komplektējas ar 2.0D dzinējiem.
Tā ir visdārgāk remontējamā kārba no pieejamajām, lai gan slēdzas labi un ir ok.
Bet kopumā V50 ir nekomfortabls sūds!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Man viens taksists teica ka remonts kārbai esot 4k....man jau liekās kosmoss, bet es ne par ko nebrīnos. Citreiz ne BMW spēkratiem ir tādas cenas remontos ka maz neliekās. Un ne jau MB vai AUDI, bet kaut kādam fordam vai VW.. [ Šo ziņu laboja Taspac, 20 Sep 2016, 09:26:40 ] | Offline | | |
calibreens | | Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
Parasti visiem tās metāla viduskonsoles nočakarētas, laikam mīksts metāls, bildēs to nevar redzēt. 1.6d skaļš un knaps, 2.0d motors iet labi, tik sanāk investēt spararatos, sprauslās utt.
D5 ir labs vai 2.4 benzīns ar gāzi. | Offline | | |
gaazesmird | | Kopš: 27. Feb 2016
Ziņojumi: 2843
Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu
| Calibreen, kura apbizhotaa onaanista alter ego tu esi? | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Viņš ir bračka VW fanam | Offline | | |
BeumeeN | | Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
| D5 ar 132kw kas nāk v50 ir ar nemazāk problēmām
| Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
| da principā visi nofisti auto ir ar problēmām.
vienam daudz maksā nomainīt ķēdes kādam 3.0d matoram.
otram daudz ir nomainīt sprauslas un tt.
te jau jāsaprot, kurā kategorijā pats esi.
un kāds veiksminieks protams.
vai nopirksi pa lēto un savedīsi kārtībā, vai pa dārgo un iepisīsies remontos.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
|
bremziite | | Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
20 Sep 2016, 09:21:26 @calibreens rakstīja:
19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
Parasti visiem tās metāla viduskonsoles nočakarētas, laikam mīksts metāls, bildēs to nevar redzēt. 1.6d skaļš un knaps, 2.0d motors iet labi, tik sanāk investēt spararatos, sprauslās utt.
D5 ir labs vai 2.4 benzīns ar gāzi.
2.4 benzīns ar gāzi, ļoti labs ieteikums | Offline | | |
ritvarsox | | Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| Sapratu, ka labākais motors ir D5 2,4D. Ar šo motoru autiņi ir ārpus budžeta.
Otrais motors ko var ņemt ir 2.0D. Šis motors arī tiek izskatīts. It kā Ford motors, it kā Renault motors. Aizbraukšu ar pircēju paskatīties šos iemestos variantus. | Offline | | |
janistm | | Kopš: 14. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Škodiaku / 29er
| Iepriekšējais bija 2006 s40 2.0d, pirmais ar ko jārēķinās, ka viņiem standarta kaite ir vadu pūšana durvīs - vadītāja pusē 50/50 varēja atvērt logu, durvis bieži tikai ar atslēgu varēja aizslēgt, temperatūras sensors, īpaši pēc lietus rādīja -40, dēļ kā kondiška juka prātā. Nē, slīkonis nebija, citam paziņam tā pati problēma ar pasažiera pusi - palīdz, ja spēcīgāk aizcērt durvis )
Visādi citādi jau auto patika, neskatoties uz to, ka nācās nomainīt visas 4 sprauslas pie Mūsa Motors, arī airbag modulis, pats no sevis nosprāga un pēc laika uz Igaunijas šosejas nekurienē, nolūza vārsts vienā cilindrā un motors izģērbās. Servisā teica, ka reti, bet tā notiekot
Ar šo auto biju jau iepazinis visus lokālos Volvo šrotus un servisus, kur citi vairs negribēja ņemt pretī s40/v50 teica, ka tas vairāk uz treilera brauc nekā pa ceļu un negribot čakarēties ar kaprīzo 2.0d motoru.
Iespējams vienkārši nenoveicās, bet tāda pieredze. Jebkurā gadījumā, ja volvo tad TIKAI D5 dzinēju.
| Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Ok. Un cik bija kopējās remonta izmaksas par visu ekspluatācijas laiku +- ? | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| sāksim ar to, ka modelim V50 ar Volvo ir ļoti maza saistība. Tas ir sūda fords ar Volvo emblēmu.
Ja skatās to Fordu tad tikai ar D5 ručku (būs laba raķete), ja tomēr tomātu tad labāk bez kārtīgas diagnostikas viņu labāk nepirkt. Un par tiem 1.6 un 2.0d mēsliem vispār nav ko domāt. Vēl ir opcija D2 un D3, protams ja naudiņas ir vairāk.
| Online | | |
janistm | | Kopš: 14. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Škodiaku / 29er
| Ja nemaldos, toreiz rēķināju, ka 4 gadu laikā, izmaksāja ap 60-80 euro mēnesī tīri pa servisiem/šrotiem (iekļaujot detaļas - motora donoru (ar kuru arī epopeja bija), sprauslas, ģeneratoru, spararatu, airbag moduli un ntās lietas, kuras vairs neateros)
20 Sep 2016, 10:46:11 @Taspac rakstīja:
Ok. Un cik bija kopējās remonta izmaksas par visu ekspluatācijas laiku +- ?
| Offline | | |
calibreens | | Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
20 Sep 2016, 09:29:33 @gaazesmird rakstīja:
Calibreen, kura apbizhotaa onaanista alter ego tu esi?
gazeen, kura gāzinieka apbižotais klients esi?
p.s. gāze nesmird, bet piemaisījumi gan | Offline | | |
calibreens | | Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
20 Sep 2016, 10:08:56 @bremziite rakstīja:
20 Sep 2016, 09:21:26 @calibreens rakstīja:
19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
Parasti visiem tās metāla viduskonsoles nočakarētas, laikam mīksts metāls, bildēs to nevar redzēt. 1.6d skaļš un knaps, 2.0d motors iet labi, tik sanāk investēt spararatos, sprauslās utt.
D5 ir labs vai 2.4 benzīns ar gāzi.
2.4 benzīns ar gāzi, ļoti labs ieteikums
2.4 benzīns manuālis ar 170hp benzīns gāze | Offline | | |
|
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
20 Sep 2016, 11:19:34 @janistm rakstīja:
Ja nemaldos, toreiz rēķināju, ka 4 gadu laikā, izmaksāja ap 60-80 euro mēnesī tīri pa servisiem/šrotiem (iekļaujot detaļas - motora donoru (ar kuru arī epopeja bija), sprauslas, ģeneratoru, spararatu, airbag moduli un ntās lietas, kuras vairs neateros)
20 Sep 2016, 10:46:11 @Taspac rakstīja:
Ok. Un cik bija kopējās remonta izmaksas par visu ekspluatācijas laiku +- ?
Tas vidēji ir 7500 EUR par periodu. Mašina, kā mašīna, bet ja tur ir ielikts tāds cipars tad tas auto ir reāls mēsls un nav tādu izmaksu vērts.
| Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| atboi
Nokļūdījos.
Nav maz nav daudz. | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8242
Braucu ar: 400Zs
|
20 Sep 2016, 14:00:08 @Taspac rakstīja:
atboi
Nokļūdījos.
Nav maz nav daudz.
Tev mašīnai remontos, gadā +-1k liekas daudz? Man tas liekas pat ļoti optimāli. Tikko Saabam pārlasīju piekari = 600 eu. 1/2 budžets uz gadu jau izsmelts, jāgriež vēnas eļļas maiņa vēl priekšā pirms ziemas= 100 eu. Par riepām nerunāšu, tie ir vēl +-400 eu. Gan jau kvēlsveces būs jānomaina, vēl 100 Eu. Viss, budžets iztērēts. Tas ir daudz? Tas ir mainot elementāri dilstošās detaļas. es nezinu - jūs īdat par kapeikām , laikam gribiet auto, kuram mezgli nenolietojas un nekad nav jāremontē, bet tā tak ir utopija. Protams, ja rocība neļauj gadā nolocīt to 1k elementārās apkopēs, tad moš nevajag vispār auto? ausainīša troļļukos biļetes cenā ir iekļauta arī amortizācija | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| protams ka tas ir kosmsos, man rezeves drotam Skodai, 3 gados ir ielikti ap 1400 t.sk nomainits motors (loti labs) un jauna (ne restaureta) reika + parejais sikumos - piekare - visa, siksasa, ellas, mizas, brezmes, diski, u.t.t. - nonraukts kas ap 70 t.k. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|