Online

Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Kidd
20. Sep 2016, 08:58 #38301

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8242

Braucu ar: 400Zs


19 Sep 2016, 21:32:10 @stanley rakstīja:

19 Sep 2016, 21:24:40 @ritvarsox rakstīja:

19 Sep 2016, 21:01:28 @streetlife rakstīja:

19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
ja pērc dīzeli, tad tikai un vienīgi d5. jo 2.0 būs baigā galvas sāpe. spararats, sprauslas, augstspiediena sūknis, sadalenes, eļļošana. 1.6 būs nedaudz izturīgāks kā 2.0 bet nu prieka nekāda no tā motora un ekonomijas tai skaitā.

Paldies. Ir vēl kāds info?


Es teiktu 1.6d ne kad ne perc, optimali 2,0d


nekādas problēmas neredzu. nopirku sievai tādu brīnumu ar 1.6d un brauc bēdu nezinādama. Detaļas ar nav nekādas dārgās. Par ekonomiju gan neteikšu, neesmu skatijies, bet nu šaubos, ka tur var būt vairāk par 6L/100km
Offline
Tune-L
20. Sep 2016, 09:06 #38302

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


19 Sep 2016, 21:01:28 @streetlife rakstīja:

19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6
ja pērc dīzeli, tad tikai un vienīgi d5. jo 2.0 būs baigā galvas sāpe. spararats, sprauslas, augstspiediena sūknis, sadalenes, eļļošana. 1.6 būs nedaudz izturīgāks kā 2.0 bet nu prieka nekāda no tā motora un ekonomijas tai skaitā.


Tieši 1.6 motoriem ir vairāk problēmu.
Tur ir kaut kāds eļļas filtriņš, kas aizdiršoties nokillo dzinēju.
D5 protams ir vislabākais dzinējs, bet 2.0D arī nav ne vainas.
Pēc čipošanas reālais patēriņš pilsētā ir 5.8 litri un uz šosejas ap 4.2 turās!!!
Vienīgā lieta, no kā jāuzmanās, un pirms pirkšanas labi jāpārbauda ir DSG tipa kārba, kas bieži komplektējas ar 2.0D dzinējiem.
Tā ir visdārgāk remontējamā kārba no pieejamajām, lai gan slēdzas labi un ir ok.
Bet kopumā V50 ir nekomfortabls sūds!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Taspac
20. Sep 2016, 09:17 #38303

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Man viens taksists teica ka remonts kārbai esot 4k....man jau liekās kosmoss, bet es ne par ko nebrīnos. Citreiz ne BMW spēkratiem ir tādas cenas remontos ka maz neliekās. Un ne jau MB vai AUDI, bet kaut kādam fordam vai VW..

[ Šo ziņu laboja Taspac, 20 Sep 2016, 09:26:40 ]

Offline
calibreens
20. Sep 2016, 09:21 #38304

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6


Parasti visiem tās metāla viduskonsoles nočakarētas, laikam mīksts metāls, bildēs to nevar redzēt. 1.6d skaļš un knaps, 2.0d motors iet labi, tik sanāk investēt spararatos, sprauslās utt.
D5 ir labs vai 2.4 benzīns ar gāzi.
Offline
gaazesmird
20. Sep 2016, 09:29 #38305

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu

Calibreen, kura apbizhotaa onaanista alter ego tu esi?
Offline
Taspac
20. Sep 2016, 09:43 #38306

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Viņš ir bračka VW fanam
Offline
BeumeeN
20. Sep 2016, 09:46 #38307

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

D5 ar 132kw kas nāk v50 ir ar nemazāk problēmām
Offline
sergis15
20. Sep 2016, 09:50 #38308

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu

da principā visi nofisti auto ir ar problēmām.
vienam daudz maksā nomainīt ķēdes kādam 3.0d matoram.
otram daudz ir nomainīt sprauslas un tt.
te jau jāsaprot, kurā kategorijā pats esi.
un kāds veiksminieks protams.
vai nopirksi pa lēto un savedīsi kārtībā, vai pa dārgo un iepisīsies remontos.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
bremziite
20. Sep 2016, 10:08 #38309

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


20 Sep 2016, 09:21:26 @calibreens rakstīja:

19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6


Parasti visiem tās metāla viduskonsoles nočakarētas, laikam mīksts metāls, bildēs to nevar redzēt. 1.6d skaļš un knaps, 2.0d motors iet labi, tik sanāk investēt spararatos, sprauslās utt.
D5 ir labs vai 2.4 benzīns ar gāzi.
2.4 benzīns ar gāzi, ļoti labs ieteikums
Offline
ritvarsox
20. Sep 2016, 10:15 #38310

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Sapratu, ka labākais motors ir D5 2,4D. Ar šo motoru autiņi ir ārpus budžeta.
Otrais motors ko var ņemt ir 2.0D. Šis motors arī tiek izskatīts. It kā Ford motors, it kā Renault motors. Aizbraukšu ar pircēju paskatīties šos iemestos variantus.
Offline
janistm
20. Sep 2016, 10:36 #38311

Kopš: 14. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Škodiaku / 29er

Iepriekšējais bija 2006 s40 2.0d, pirmais ar ko jārēķinās, ka viņiem standarta kaite ir vadu pūšana durvīs - vadītāja pusē 50/50 varēja atvērt logu, durvis bieži tikai ar atslēgu varēja aizslēgt, temperatūras sensors, īpaši pēc lietus rādīja -40, dēļ kā kondiška juka prātā. Nē, slīkonis nebija, citam paziņam tā pati problēma ar pasažiera pusi - palīdz, ja spēcīgāk aizcērt durvis )
Visādi citādi jau auto patika, neskatoties uz to, ka nācās nomainīt visas 4 sprauslas pie Mūsa Motors, arī airbag modulis, pats no sevis nosprāga un pēc laika uz Igaunijas šosejas nekurienē, nolūza vārsts vienā cilindrā un motors izģērbās. Servisā teica, ka reti, bet tā notiekot
Ar šo auto biju jau iepazinis visus lokālos Volvo šrotus un servisus, kur citi vairs negribēja ņemt pretī s40/v50 teica, ka tas vairāk uz treilera brauc nekā pa ceļu un negribot čakarēties ar kaprīzo 2.0d motoru.
Iespējams vienkārši nenoveicās, bet tāda pieredze. Jebkurā gadījumā, ja volvo tad TIKAI D5 dzinēju.

Offline
Taspac
20. Sep 2016, 10:46 #38312

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Ok. Un cik bija kopējās remonta izmaksas par visu ekspluatācijas laiku +- ?
Offline
daticho
20. Sep 2016, 11:05 #38313

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

sāksim ar to, ka modelim V50 ar Volvo ir ļoti maza saistība. Tas ir sūda fords ar Volvo emblēmu.
Ja skatās to Fordu tad tikai ar D5 ručku (būs laba raķete), ja tomēr tomātu tad labāk bez kārtīgas diagnostikas viņu labāk nepirkt. Un par tiem 1.6 un 2.0d mēsliem vispār nav ko domāt. Vēl ir opcija D2 un D3, protams ja naudiņas ir vairāk.

Online
janistm
20. Sep 2016, 11:19 #38314

Kopš: 14. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Škodiaku / 29er

Ja nemaldos, toreiz rēķināju, ka 4 gadu laikā, izmaksāja ap 60-80 euro mēnesī tīri pa servisiem/šrotiem (iekļaujot detaļas - motora donoru (ar kuru arī epopeja bija), sprauslas, ģeneratoru, spararatu, airbag moduli un ntās lietas, kuras vairs neateros)


20 Sep 2016, 10:46:11 @Taspac rakstīja:
Ok. Un cik bija kopējās remonta izmaksas par visu ekspluatācijas laiku +- ?
Offline
calibreens
20. Sep 2016, 11:32 #38315

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


20 Sep 2016, 09:29:33 @gaazesmird rakstīja:
Calibreen, kura apbizhotaa onaanista alter ego tu esi?


gazeen, kura gāzinieka apbižotais klients esi?
p.s. gāze nesmird, bet piemaisījumi gan
Offline
calibreens
20. Sep 2016, 11:35 #38316

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


20 Sep 2016, 10:08:56 @bremziite rakstīja:

20 Sep 2016, 09:21:26 @calibreens rakstīja:

19 Sep 2016, 20:33:34 @ritvarsox rakstīja:
Kas jāskatās un kādu motoru labāk izvēlēties u.t.t.?
Volvo V50
1
2
3
4
5
6


Parasti visiem tās metāla viduskonsoles nočakarētas, laikam mīksts metāls, bildēs to nevar redzēt. 1.6d skaļš un knaps, 2.0d motors iet labi, tik sanāk investēt spararatos, sprauslās utt.
D5 ir labs vai 2.4 benzīns ar gāzi.
2.4 benzīns ar gāzi, ļoti labs ieteikums


2.4 benzīns manuālis ar 170hp benzīns gāze
Offline
Taspac
20. Sep 2016, 12:08 #38317

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


20 Sep 2016, 11:19:34 @janistm rakstīja:
Ja nemaldos, toreiz rēķināju, ka 4 gadu laikā, izmaksāja ap 60-80 euro mēnesī tīri pa servisiem/šrotiem (iekļaujot detaļas - motora donoru (ar kuru arī epopeja bija), sprauslas, ģeneratoru, spararatu, airbag moduli un ntās lietas, kuras vairs neateros)


20 Sep 2016, 10:46:11 @Taspac rakstīja:
Ok. Un cik bija kopējās remonta izmaksas par visu ekspluatācijas laiku +- ?




Tas vidēji ir 7500 EUR par periodu. Mašina, kā mašīna, bet ja tur ir ielikts tāds cipars tad tas auto ir reāls mēsls un nav tādu izmaksu vērts.

Offline
Taspac
20. Sep 2016, 14:00 #38318

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

atboi


Nokļūdījos.


Nav maz nav daudz.
Offline
Kidd
20. Sep 2016, 14:08 #38319

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8242

Braucu ar: 400Zs


20 Sep 2016, 14:00:08 @Taspac rakstīja:
atboi


Nokļūdījos.


Nav maz nav daudz.


Tev mašīnai remontos, gadā +-1k liekas daudz? Man tas liekas pat ļoti optimāli. Tikko Saabam pārlasīju piekari = 600 eu. 1/2 budžets uz gadu jau izsmelts, jāgriež vēnas eļļas maiņa vēl priekšā pirms ziemas= 100 eu. Par riepām nerunāšu, tie ir vēl +-400 eu. Gan jau kvēlsveces būs jānomaina, vēl 100 Eu. Viss, budžets iztērēts. Tas ir daudz? Tas ir mainot elementāri dilstošās detaļas. es nezinu - jūs īdat par kapeikām , laikam gribiet auto, kuram mezgli nenolietojas un nekad nav jāremontē, bet tā tak ir utopija. Protams, ja rocība neļauj gadā nolocīt to 1k elementārās apkopēs, tad moš nevajag vispār auto? ausainīša troļļukos biļetes cenā ir iekļauta arī amortizācija
Offline
ZulandersKebabish
20. Sep 2016, 14:18 #38320

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

protams ka tas ir kosmsos, man rezeves drotam Skodai, 3 gados ir ielikti ap 1400 t.sk nomainits motors (loti labs) un jauna (ne restaureta) reika + parejais sikumos - piekare - visa, siksasa, ellas, mizas, brezmes, diski, u.t.t. - nonraukts kas ap 70 t.k.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo