Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Bosnija
29. Aug 2019, 13:11 #3821

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Godīgi sakot pat e91 ir klasi labāks par jauno superb, octāviju, kur nu vel f31
Offline
Velsatis
29. Aug 2019, 13:11 #3822

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte

F31 un focus praktiski vienādi izmēri (sedans un universāls).... Visus nevar likt viena maisā....
1serija ir mini auto.... Nu tas pats kā pateikt x7 ir lielāks par Lincoln Navigators l.
Offline
RaL
29. Aug 2019, 14:44 #3823

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3572

Braucu ar: kruīzu

Te aizgāja diskusijas par izmēriem un tehniski pareizo klasifikāciju, kas patiesībā nav būtiska.

Pēc izjūtām Golfs ( hečbeks) ir mazāks par Octavia sedanu, kas savukārt ir praktiski vienāds ar e90.

Bet e90 jaunu vai gandrīz jaunu jau sen nevar dabūt vai, pat, ja var, tam nav nekāda pamatojuma, lai to darītu.

Savu e90 nomainīju pret jaunu RS Octavia. Tagad, pēc gandrīz 2 gadiem, ik pa brīdim ir interese par jaunu vai gandrīz jaunu BMW 3. Sēriju (f30 vai g20). Jaunam BMW cenas, protams, citas salīdzinot ar Škodu, bet tieši tādēļ interesē viedokļi no cilvēkiem, kas bija ņēmuši jaunu Octavia un tagad ir paņēmuši jaunu BMW.

Maksi, gaidu plašāku komentāru
Offline
Maxis
29. Aug 2019, 17:37 #3824

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


28 Aug 2019, 20:02:10 @RaL rakstīja:

ir runa par F30 vai G20?

Cik sapratu Škoda bija 1.5tsi DSG. BMW kāds motors?

tīri intereses pēc, jo pats šobrīd braucu ar Škodu jau gandrīz 2 gadus, bet ik pa brīdim parādās vēlme par BMW


Škoda Octavia 1.4tsi manual universāls, viens no pēdējiem pre-fl (ar smuko priekšu, bagātīgi aprīkots un pa ļoooti labu noliktavas izpārdošanas cenu ). Viss bija baigi forši, lēti un praktiski, bet ik pa laikam nāca prātā domas, ka vajadzētu kaut ko interesantāku.
Tā nu lielā vasaras izpārdošana bmw bodē neatstāja mani vienaldzīgu, pakunsultējos ar dažiem nozares speciālistiem par piedāvājuma izdevīgumu, uztaisīju nelielu rokādi ģimenes autoparka koncepcijā un paņēmu f30 320i. Tā kā bmw ir nodots lietošanā kundzei, tad sportiskās ambīcijas tika nobīdītas otrajā plānā, galveno uzsvaru liekot uz to, lai auto būtu skaists un ērts (un ar savu relatīvi (BMW vērtēšanas skalā) nelielo motora jaudu, Melbourne red krāsu, shadowline, m-paku, bet bez sporta piekares, galvenajos parametros lieliski iekļāvās konceptā).
Ja salīdzina Skodu ar konkrēto f30 (vērtējums, protams, ļoti subjektīvs), tad ir jūtams, ka BMW "viss ir savās vietās", apdares materiāli ir vismaz vienu pakāpi labāki, skaņas izolācija labāka, vadās foršāk un ir visādi citādi labāks par Škodu, bet tādas baigās sajūsmas un woow sajūtas laikam tomēr nav.
BMW sedana bagāžnieks ir baigi mazais, drīzāk varētu konkurēt ar Octavia bardačoku ietilpības ziņā , ļoti pietrūkst CarPlay Waze f-ja, pie kuras bija tik ļoti pierasts Škodā.
Lai arī BMW vajadzētu būt ātrākam (pēc "grāmatiņas" datiem), pēc sajūtām ir aptuveni tāds pats kā Octavia (varbūt pēc "iebraukšanas" kaut kas mainīsies, bet nu pagaidām tas auto ir samērā gurdens), taču degvielu (vismaz pagadidām) tērē par kādiem 2-3l vairāk.
Kad pierasts pie VAG DSG kārbām (konkrētajai Octavia gan bija manual, bet itin bieži sanāk braukt ar 2.0tsi superbu ar DSG7), tad tas BMW "klasiskais" automāts liekas tāds drusku garlaicīgs, jo nepārslēdzas tik ātri un "sportiski".
Un ja BMW ir 2x dārgāks gan iegādē, gan uzturēšanā, tad palieku pie uzskata, ka Škodai price/performance ir labāks. Ar to es negribu tiekt, ka Škoda ir labāka par BMW, bet no BMW laikam tomēr biju gaidījis kaut ko vairāk.
Droši vien pavisam cits sakāmais man būtu, ja tas BMW būtu 330i vai 340i, bet nu tad tā cena arī būtu pavisam cita Iespējams, ka 320d būtu nedaudz interesantāks par 320i, bet, pirmkārt, es esmu benzīnauto atbalstītājs, otrkārt, konkrētajā piedāvājumā 320d bija krietni dārgāks un par dīzeļauto tālākpārdošanas iespējām pēc 5gadiem viedokļi dalās.
Piekrītu arī tam, ka g20 ir pavisam cita pasaule, jo f30 pēc būtības jau ir (laikam) 7 gadus vecs modelis ar [aiz]vakardienas tehnoloģijām, bet analogs g20 šodien maksātu par kādiem 10-15k vairāk un tik daudz naudas maksāt par troiku es neesmu gatavs

P.s. Te diskusijas dalībnieki min, ka 3er būtu liekams vienā groziņā ar Superbu nevis Octaviu. Varu arī kādreiz tādu apcerējumu uzrakstīt

P.p.s. Bet lai vai kā, izkāpjot no stāvvietā noparkota BMW, vienmēr, projām ejot, uz to atskatos ar smaidu Ar Octaviu tā nav

[ Šo ziņu laboja Maxis, 29 Aug 2019, 17:41:19 ]

Offline
Artis_D
29. Aug 2019, 20:17 #3825

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW


29 Aug 2019, 17:37:53 @Maxis rakstīja:


P.p.s. Bet lai vai kā, izkāpjot no stāvvietā noparkota BMW, vienmēr, projām ejot, uz to atskatos ar smaidu Ar Octaviu tā nav



Šis arguments, bmw sēdpozicija ar pareizo stūri un apdari + 3.0 diesel, kā arī es ciest nevaru priekspiedzinu neko jaunu pirkt nevēlos citu. Kaut jebkurš bmw sākot no e60 ikdienā ir dārgāk nekā jauna škoda.
Offline
Murphy
29. Aug 2019, 21:04 #3826

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


28 Aug 2019, 22:30:58 @macshad rakstīja:

Tie kas uzskata, ka braukt ar Škodu izmaksā tikpat cik braukt ar BMW ir muļķi (jā,ir izņēmumi, bet šie izņemumi ir retums).


ēmm, ne gluži kamēr abi uz garantijas - izmaksas atšķiras par max 20%

bet varu piekrist te jau izskanējušam viedoklim ka F30 ir pamatīgi novecojis gan interjera, gan tehnoloģiju ziņā, ar G30 un G11 ir līdzīgi.

reāls progress ir tikai ar G20, G05 utt

Ja pārsēžoties no e90 uz B8 pasātu bija 'wow' par visām tehnoloģijām un kvalitāti, tad no B8 uz F30 bija tāda vilšanās sajūta, vienīgais 'wow' bija 3.0d vs 1.5 tsi pārējais - salona kvalitāte, tehnoloģijas pasātā ir pat nostrādātākas, nemaz nerunājot par vietu salonā un bagāžnieka izmēru
Offline
smudo
29. Aug 2019, 21:05 #3827

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Te jau nav jaunu auto dīleru forums, lai kādam būtu vajadzība Tevi pārliecināt pārsesties no vecāka auto uz jaunāku - katrs brauc ar ko var/grib atļauties un katram būs savs pamatojums/taisnība

Lai nav off-topic. 2017. gada A6 - nedaudz pāri 30k km - uz pirmo apskati lūdzu, lai paskatās vai nevar S-Tronic padarīt plūdenāku 2. ātruma slēgšanos situācijās, kad lēni ripini bez slodzes un straujāk uzdod gāzi (tā bija jau jaunam auto un nekādas izmaiņas 2 gados netika novērotas). Moller teica, ka atraduši rūpnīcas manuāli, ka šādos gadījumos var nokalibrēt kārbu - nedaudz labāk palika, bet tāpat citreiz jūt ātruma 2. ātruma "ieslēgšanos" šādos apstākļos - citās situācijās kārba slēdzas tik plūdeni, ka vispār nav iespējams sajust ātrumu maiņu. Citādi viss OK. Sākumā likās baigā govs izmēru ziņā, bet esmu pa divi gadi apradis un tagad, kad ir trīs bērni, škiet, ka vajadzēja ņemt A6 Avantu
Offline
Maxis
31. Aug 2019, 12:48 #3828

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


28 Aug 2019, 11:07:25 @Agritis rakstīja:
[..] Nevienam salonā vēl nav lci modeļi, nav ko aptaustīt. Sola uz septembra vidu.


Greenmotorā lci superbs stāv pašā veikala vidū
Offline
smudo
31. Aug 2019, 13:02 #3829

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Nesen bija diskusija par auto ar drēbes salonu. Reku 180k EUR Cayenne Coupe Turbo ar drēbes salonu - šie krēsli nenāk standartā, bet gan ar 11k EUR vērtu lightweight package, kas 2125kg smagam auto ietaupa 22kg (t.sk. CF jumts un nedaudz mazāk skaņas izolācijas) Bet kopumā patīk un sēdēt tajos ir ērti.



[ Šo ziņu laboja smudo, 31 Aug 2019, 14:24:00 ]

Offline
Arsmens
31. Aug 2019, 13:16 #3830

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Ļoti gaumīgi. Vuitton somiņa uz tāda eleganti izskatīsies. Man jau čujs, ka lupatu salonus aizvien biežāk vegānā pasaule sāks izvēlēties neskatoties uz auto cenu Nišas prece.
Offline
smudo
31. Aug 2019, 13:18 #3831

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Principa standarta ada, kas nak liela dala jauno auto jau kadu laiku nemaz nav ada, bet gan maksliga “ada”. Galvenais tas plus ir erta tirisana, ipasi ja ir mazi berni.
Offline
wheelie
31. Aug 2019, 13:20 #3832

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

:houndstooth :e30:

-----------------
8)
Offline
final
31. Aug 2019, 14:05 #3833

Kopš: 18. Nov 2002

No: Limbaži

Ziņojumi: 960

Braucu ar: Raptor

Kādam ir pieredze viedoklis par jauno ford ranger?
Tas jaunais 2.0TDCI maz spēj to kasti kustināt. Pietam ja jāvelk piekabe vai autovedēja piekabi.


-----------------
Jaunas un lietotas BMW rezerves daļas - CLICK uz bildes!
[URL=https://bsparts.eu/en/]
[/URL]
Offline
QB81
31. Aug 2019, 16:46 #3834

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Par S-tronic varu tikai piekrist. Lietosanaa ir ari klasiskais 8pkp automats ieks q7, bet “robots” patik labak, jo fixak parsledzaas un mazak jutama parslegsanas.
Nupat bus pirmie 15kkm nobraukti un 8pkp karba viennozimigi ir adaptejusies un vairs nav tik “nervoza” kaa sakumaa, kad starp 2-3-4 bija jutama nosacita raustisanas. Hvz varbut tas ari del ta jaunaa 286hp bremzetaa dzineja softa un bedres sakuma bija izteiktaak.
Kompis nu jau konstanti videjo raada 8.5/100 un pa lielam ari atbilst realitatei.
p.s.q7 rudeni mekles jaunu saimnieku, jo noskatits cits modelis. Ja kadam velme pec svaiga gimenes auto pm.


29 Aug 2019, 21:05:32 @smudo rakstīja:
Te jau nav jaunu auto dīleru forums, lai kādam būtu vajadzība Tevi pārliecināt pārsesties no vecāka auto uz jaunāku - katrs brauc ar ko var/grib atļauties un katram būs savs pamatojums/taisnība

Lai nav off-topic. 2017. gada A6 - nedaudz pāri 30k km - uz pirmo apskati lūdzu, lai paskatās vai nevar S-Tronic padarīt plūdenāku 2. ātruma slēgšanos situācijās, kad lēni ripini bez slodzes un straujāk uzdod gāzi (tā bija jau jaunam auto un nekādas izmaiņas 2 gados netika novērotas). Moller teica, ka atraduši rūpnīcas manuāli, ka šādos gadījumos var nokalibrēt kārbu - nedaudz labāk palika, bet tāpat citreiz jūt ātruma 2. ātruma "ieslēgšanos" šādos apstākļos - citās situācijās kārba slēdzas tik plūdeni, ka vispār nav iespējams sajust ātrumu maiņu. Citādi viss OK. Sākumā likās baigā govs izmēru ziņā, bet esmu pa divi gadi apradis un tagad, kad ir trīs bērni, škiet, ka vajadzēja ņemt A6 Avantu
Offline
fujaks
31. Aug 2019, 22:06 #3835

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


31 Aug 2019, 14:05:54 @final rakstīja:
Kādam ir pieredze viedoklis par jauno ford ranger?
Tas jaunais 2.0TDCI maz spēj to kasti kustināt. Pietam ja jāvelk piekabe vai autovedēja piekabi.



Nav pieredze ar Ranger, bet Amarokam starp 2.0 un 3.0 starpība kā diena pret nakti. 2 litru motors tā mauroja, ka nepameta sajūta, ka Tu kādu izvaro vai kā savādāk dari pāri.
Ar 3.0 no tās visas vilkšanas padarīšanas var arī kādu prieku noķert. Plus patēriņš. Ar Žiguli uz traļa prātīgi braucot no Jēkabpils līdz Rīgai 8,7 litri. Extrēmi ekoloģiski var arī 7.5 uzripināt. Ar 2.0 labāk ir neapstāties, katras uzsākšanas vai ātruma palielināšanas pavada metāliska šķindoņa bākā.
Offline
BigDog24
01. Sep 2019, 00:47 #3836

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


31 Aug 2019, 16:46:36 @QB81 rakstīja:
p.s.q7 rudeni mekles jaunu saimnieku, jo noskatits cits modelis. Ja kadam velme pec svaiga gimenes auto pm.


Vai ir dubultie stikli, ventilējami sēdekļi, parking-sensori priekšā/aizmugurē, atpakaļskata kamera un carplay? Tad varētu apsvērt.
Offline
shibernieks
01. Sep 2019, 01:49 #3837

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Ne viņam tur viss tā ir ne tev tai makā tā nauda. Izrādās ne visiem nauda nāk līdz ar prātu.
Offline
final
01. Sep 2019, 09:54 #3838

Kopš: 18. Nov 2002

No: Limbaži

Ziņojumi: 960

Braucu ar: Raptor


31 Aug 2019, 22:06:12 @fujaks rakstīja:

31 Aug 2019, 14:05:54 @final rakstīja:
Kādam ir pieredze viedoklis par jauno ford ranger?
Tas jaunais 2.0TDCI maz spēj to kasti kustināt. Pietam ja jāvelk piekabe vai autovedēja piekabi.



Nav pieredze ar Ranger, bet Amarokam starp 2.0 un 3.0 starpība kā diena pret nakti. 2 litru motors tā mauroja, ka nepameta sajūta, ka Tu kādu izvaro vai kā savādāk dari pāri.
Ar 3.0 no tās visas vilkšanas padarīšanas var arī kādu prieku noķert. Plus patēriņš. Ar Žiguli uz traļa prātīgi braucot no Jēkabpils līdz Rīgai 8,7 litri. Extrēmi ekoloģiski var arī 7.5 uzripināt. Ar 2.0 labāk ir neapstāties, katras uzsākšanas vai ātruma palielināšanas pavada metāliska šķindoņa bākā.

Problema, kad ranger jauno modeli tikai ar vienu dzinēju piedavā 2.0d ar divām turbīnām, nav vairs vecais 3.0d vai 3.2d neatceros precizi.

-----------------
Jaunas un lietotas BMW rezerves daļas - CLICK uz bildes!
[URL=https://bsparts.eu/en/]
[/URL]
Offline
AAE
01. Sep 2019, 14:54 #3839

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Kādam ir pieredze ar Hyundai Ionic Hybrid?
Offline
e34
01. Sep 2019, 17:02 #3840

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


01 Sep 2019, 01:49:21 @shibernieks rakstīja:
Ne viņam tur viss tā ir ne tev tai makā tā nauda. Izrādās ne visiem nauda nāk līdz ar prātu.


Ehh cik labi un patiesi tas skanēja
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo