Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
dzuris | 29. May 2016, 10:40 |
#3821
|
| Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Jebkas iznemot to pastkastiti.. | Offline | | |
Sandis_UR | 29. May 2016, 11:05 |
#3822
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
29 May 2016, 10:38:43 @VWfans rakstīja:
Uz Angliju divreiz braucu nevis ar Meriva 1,4, bet ar Meriva 1,3 CDTI.
Bet kas Jums ir sakāms par lietu - kādi busi piemērotāki braucienam uz Angliju?
Atvaino par neprecizitāti.
Zinu, ka tev patīk rēķināt, tad sarēķini visu kārtīgi. Busa noma, maksas ceļi, degviela, prāmis, logu skjidrums, paika pa celam, alga ko vari nopelnīt savā darbā strādājot.
Nem vērā, ka nomas busiem parasti ir kilometru ierobežojumi vai ari papildus jāpiemaksā, kā arī Vācijā jāpilda darba uzskaites tabula.
Ja tomēr nolem braukt ar busu, tad ņem max jaunu, jo starpibu par nomu ietaupīsi uz degvielu un ārzemēs uz ceļa teh problēmu risināšana ir dārga.
| Offline | | |
AV89 | 29. May 2016, 11:09 |
#3823
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
|
28 May 2016, 22:39:24 @Jurchixx rakstīja:
Blja pa Angliju ar stūri kreisajā pusē???
Labāk noīrēt uz vietas ar stūri labajā, vieglāk būs braukt, ja neesi pa angliju vālējis
Varētu nepiekrist. Pa UK ir sanācis gan ar LHD gan RHD braukt, kamēr pierod robus ar kreiso slēgalēt un sajust gabarītus par jaunu paiet laiciņš. Braukšana standartā tur jau pa bāni sanāks, tur jau vienalga kurā pusē stūre un kad brauks pa mazo ceļu tad tāpat pāri vieglajām redzēs kad var apdzīt un kad ne. Bet nu protams esam reāli, tas ir vwfans un viņš nevienu neapdzīs Busu ņem galvenais tādā vietā, kur maiņas busu atved, ja kkas noplīst, jo ceļš ir tāls un nobirt var gan jauni gan veci! Kruīzkontrole un kondicionieris ir must have opcijas un pārējais pajāt | Offline | | |
AV89 | 29. May 2016, 11:15 |
#3824
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Kādi papīri jānokārto, lai varu ar trali sniegt evakuatora pakalpojumus? Par SIA tas skaidrs protams, bet kas vēl jānokārto, cik tas maksā un cik viegli/grūti izdarāms? | Offline | | |
Markss | 29. May 2016, 11:32 |
#3825
|
| Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| Kaads netirgo tahografa lasitaju ar programmu? | Offline | | |
J_E | 29. May 2016, 14:40 |
#3826
|
| Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| varbūt kādam vajag renault master/opel movano/nissan interstar jumta spoileri..?
tāds kā bildē, iespējams , ka der arī cietiem...
bija uz 20m3 būdas, sarkans.
2944777astoņi
25euro[ Šo ziņu laboja J_E, 29 May 2016, 14:41:29 ] | Offline | | |
vilitis | 29. May 2016, 14:50 |
#3827
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: 530d
|
29 May 2016, 11:05:26 @Sandis_UR rakstīja:
29 May 2016, 10:38:43 @VWfans rakstīja:
Uz Angliju divreiz braucu nevis ar Meriva 1,4, bet ar Meriva 1,3 CDTI.
Bet kas Jums ir sakāms par lietu - kādi busi piemērotāki braucienam uz Angliju?
Atvaino par neprecizitāti.
Zinu, ka tev patīk rēķināt, tad sarēķini visu kārtīgi. Busa noma, maksas ceļi, degviela, prāmis, logu skjidrums, paika pa celam, alga ko vari nopelnīt savā darbā strādājot.
Nem vērā, ka nomas busiem parasti ir kilometru ierobežojumi vai ari papildus jāpiemaksā, kā arī Vācijā jāpilda darba uzskaites tabula.
Ja tomēr nolem braukt ar busu, tad ņem max jaunu, jo starpibu par nomu ietaupīsi uz degvielu un ārzemēs uz ceļa teh problēmu risināšana ir dārga.
Kāds konteineris, kāda busa noma. Ir pilns ar pārvadātājiem kuriem samaksā atvedīs no adreses uz adresi. Nebūs chakars...
| Offline | | |
vilitis | 29. May 2016, 15:42 |
#3828
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: 530d
| Aaa nu tad super ekskursijas pec kapec ne. Tak nekas tur nav japilda tas ir fufels, ja aptur menti vnk braucu savas darishanas. Un nomas ari tie 500km diena nav jaaievero, ja iznoma uz nedelu, tad piemeram 3500km tev jaiekļaujas. Ja brauksi caur poliju, tad nekadi nesanaks iekļauties. Vajadzes piemaksat. | Offline | | |
|
Reinis_m | 29. May 2016, 18:31 |
#3829
|
| Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Eu, fūristi, kas tas jūsējiem par stilu apļveida krustojumā rādīt kreiso pagriezienu, kāds sakars vispār? | Offline | | |
highlander | 29. May 2016, 18:32 |
#3830
|
| Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
| Tak daudzi tā dara. Ne tikai fūristi | Offline | | |
12 | 29. May 2016, 21:35 |
#3831
|
| Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
|
29 May 2016, 18:31:17 @Reinis_m rakstīja:
Eu, fūristi, kas tas jūsējiem par stilu apļveida krustojumā rādīt kreiso pagriezienu, kāds sakars vispār?
Tapeec, ka daudzi uzskata, ka fuure nu ne kaadiigi nevar pa apli braukt . Holandee, beļģijaa tas ir pilniigi normaali. Tur visi raada, vieglie, smagie, pus vieglie.
Kad atbraucu no eiropas, vai skandinaavijas un riigu, nervi beigti deeļ braukšanas kultuuras. Bet ir kur tiekties. | Offline | | |
ozo | 29. May 2016, 22:04 |
#3832
|
| Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās? | Offline | | |
40 | 29. May 2016, 22:13 |
#3833
|
| Kopš: 11. Oct 2014
Ziņojumi: 434
Braucu ar:
| Citādi tentā bieži iegriež t.s. smaidiņus, lai redz kas iekšā | Offline | | |
Sandis_UR | 29. May 2016, 22:14 |
#3834
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
29 May 2016, 22:04:27 @ozo rakstīja:
Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?
Lai tentā :-) negriež. | Offline | | |
mrc | 29. May 2016, 22:20 |
#3835
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 May 2016, 22:04:27 @ozo rakstīja:
Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?
Yup, lai redz, kas iekšā (vai redz, ka nekā nav). Ja sanāk ar, piemēram, dēļu kravu stāvēt, labāk atvērt tās durvis, lai čurbāns paskatās, nevis iegriež tentā caurumu, un tad secina, ka šampja nav.
@VWFans - zinot, ka tu esi mazohists, kas mīl nemotorus, iesaku apmēram 1998. gada LTšku - būsi sajūsmā - jaudas ne velna nav, uz priekšu knapi kust, ekstru skaits minimāls (atzveltni knapi var noregulēt).
Ja nopietni - skaties pēc iespējas jaunāku. Pa lielam, ja nomā, markai/modelim nav nozīmes, tās visas pretty much ir kastes ar motoru priekšgalā.[ Šo ziņu laboja mrc, 29 May 2016, 22:25:07 ] | Offline | | |
mrc | 29. May 2016, 23:36 |
#3836
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 May 2016, 23:33:37 @VWfans rakstīja:
29 May 2016, 22:20:47 @mrc rakstīja:
@VWFans - zinot, ka tu esi mazohists, kas mīl nemotorus, iesaku apmēram 1998. gada LTšku - būsi sajūsmā - jaudas ne velna nav, uz priekšu knapi kust, ekstru skaits minimāls (atzveltni knapi var noregulēt).
Ja nopietni - skaties pēc iespējas jaunāku. Pa lielam, ja nomā, markai/modelim nav nozīmes, tās visas pretty much ir kastes ar motoru priekšgalā.
Es tā skatos, ka tiem brangajiem busiem, piemēram, Crafter Maxi, ir paliela pašmasa un maza kravnesība, kāda tonna apmēram. Ja nu sakraujam ar pārsvaru, un masa pārsniedz 3,5 tonnas, ko tad? Vai busiņiem mēdz būt svara kontroles?
Par to gan nemācēšu pateikt, bet, cik skatos, pārlieku neaiztiek tos busus, vismaz Vācijā - tur autobahn gestapo uz fūrēm vairāk strādā. Ja jau akurāt pakaļa pa zemi nevilksies, bet tur teiksim 200-300 kg vairāk, man domāt nekas traks nebūs. Cmon, cik reizes vispār kāds ir Eiropā randomā apturēts?
| Offline | | |
|
mrc | 30. May 2016, 00:52 |
#3837
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 May 2016, 23:46:24 @VWfans rakstīja:
Mrc
Kraujot busā iedzīvi, dažāda veida mantas, es to masu nemaz nevaru īsti pateikt. Protams, jāskatās, lai pakaļa stipri nenosēžas.
Nu taču pats EU esi braucis, un droši vien labi zini, ka ja tu acīmredzamus sūdus uz ceļa netaisi, tevi neviens tāpat vien neaiztiek. Sevišķi, ja ar normāla paskata tačku brauksi, nevis otrā pasaules kara buhanku. Ja ļoti gribi būt legāls, aizbrauc uz Uriekstes ielu, tur fūrēm svari ir, gan jau busu arī var nosvērt Pani, cik skatījos, kaut kādas kontroles taisa pamatā vietās, kur ir svara ierobežojumi uz tiltiem, bet tie ierobežojumi ir ap 20-30 tonnām, tā ka uz B kat busu, kurā iespējams ir par 300 kg vairāk taburešu, neviens īsti neskatīsies.
| Offline | | |
Machida | 30. May 2016, 01:00 |
#3838
|
| Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
29 May 2016, 22:04:27 @ozo rakstīja:
Labāk izstāstiet kāpēc fūristi atpūtā esot ver vaļā puspiekabes aizmugurējās durvis?
Lai visi redz, ka tukšs un nav ko ņemt?
Lai vēdinās?
pamanīju, ka tukšiem refiem bieži stāv durvis vaļā. Tas noteikti, lai izvēdinātu zivju smaku vai tml [ Šo ziņu laboja Machida, 30 May 2016, 01:00:38 ] | Offline | | |
jaks | 30. May 2016, 09:58 |
#3839
|
| Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Ilgi vēl troļļosi? | Offline | | |
12 | 02. Jun 2016, 11:43 |
#3840
|
| Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| Varbūt kādam ir piedāvājums braukt Latvija - Somija - Latvija, Baltija - Somija- Baltija. Piedāvājumus PM. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|