Autors | Ziņojums |
Modrs | 13. Aug 2009, 22:44 |
#3821
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10379
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
13 Aug 2009, 22:40:15 spridzis rakstīja:
13 Aug 2009, 22:33:33 Modricimus rakstīja:
13 Aug 2009, 22:23:04 spridzis rakstīja:
13 Aug 2009, 22:20:55 Modricimus rakstīja:
13 Aug 2009, 22:18:33 spridzis rakstīja:
Tdsiem ar benziniekiem ir vienadas karbas, vai atskiras(manualas)?!Piemeram E34tds karba ar E36 2.0 benzinieku?
droši, ka atšķirīgas ne tikai stiprinājumu vietās pie motora, bet arī pārnesumskaitļos... 
Paldies!
pēc iepriekšējā linka viena ātrumkaste der dāāāpiga bembjiem...
Bet man liekas ka dizeliem no benziniekiem ir jaatskiras, ne ta?!
es arī tā domāju līdz parakos pa realoem. Bet tas taču ir bmw  |
Offline | |
|
aupinsh | 13. Aug 2009, 22:45 |
#3822
|
|
 Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5603
Braucu ar: S
| tatad Modri vienadas?! |
Offline | |
|
Modrs | 13. Aug 2009, 22:47 |
#3823
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10379
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| ja skazal i kinul ļink, no garanķiju ņi daju 
pagaid biš, atnāks lielie swapisti un pa visiem tiks skaidrībā  [ Šo ziņu laboja Modricimus, 13 Aug 2009, 22:48:14 ] |
Offline | |
|
aupinsh | 13. Aug 2009, 22:52 |
#3824
|
|
 Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5603
Braucu ar: S
|
13 Aug 2009, 22:47:25 Modricimus rakstīja:
ja skazal i kinul ļink, no garanķiju ņi daju 
pagaid biš, atnāks lielie swapisti un pa visiem tiks skaidrībā 
 |
Offline | |
|
vadims  | 13. Aug 2009, 22:53 |
#3825
|
|
 Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
13 Aug 2009, 22:42:11 M20Edition rakstīja:
Vai kāds no jums ir kādreiz mainījis e34 aizmugurējos salenblokus ????? cik sarežģīti tas ir ? 
Ja gribi to padarīt bez instrumentiem un pacēlāja tad būs sarežģīti ja tev ir instrumenti un pacēlājs/bedre tad gan jau ka pa 8h nomainīsi, tas ir tad ja tu runā par lielajām buksēm |
Offline | |
|
M20Edition
| 13. Aug 2009, 22:57 |
#3826
|
|
 Kopš: 05. Jan 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 146
Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38
|
13 Aug 2009, 22:53:46 vadims rakstīja:
13 Aug 2009, 22:42:11 M20Edition rakstīja:
Vai kāds no jums ir kādreiz mainījis e34 aizmugurējos salenblokus ????? cik sarežģīti tas ir ? 
Ja gribi to padarīt bez instrumentiem un pacēlāja tad būs sarežģīti ja tev ir instrumenti un pacēlājs/bedre tad gan jau ka pa 8h nomainīsi, tas ir tad ja tu runā par lielajām buksēm
tur un ir tā vaina ka man priekš tehniskās apskates viņas ir jānomaina jo tās ir atrautas ...  |
Offline | |
|
aupinsh | 13. Aug 2009, 22:59 |
#3827
|
|
 Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5603
Braucu ar: S
|
13 Aug 2009, 22:57:14 M20Edition rakstīja:
13 Aug 2009, 22:53:46 vadims rakstīja:
13 Aug 2009, 22:42:11 M20Edition rakstīja:
Vai kāds no jums ir kādreiz mainījis e34 aizmugurējos salenblokus ????? cik sarežģīti tas ir ? 
Ja gribi to padarīt bez instrumentiem un pacēlāja tad būs sarežģīti ja tev ir instrumenti un pacēlājs/bedre tad gan jau ka pa 8h nomainīsi, tas ir tad ja tu runā par lielajām buksēm
tur un ir tā vaina ka man priekš tehniskās apskates viņas ir jānomaina jo tās ir atrautas ... 
Nu tur ir jebatorijs normals, nesen 4oms mainija, tur vajag presi, domaju ka majas Tev tada nav! |
Offline | |
|
Modrs | 13. Aug 2009, 23:00 |
#3828
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10379
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| preses vietā var uztaisīt makgaivera cienīgu mehanismu ar skrūves mehanismu. vismaz e30 tā es darīju |
Offline | |
|
|
aupinsh | 13. Aug 2009, 23:02 |
#3829
|
|
 Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5603
Braucu ar: S
|
13 Aug 2009, 23:00:58 Modricimus rakstīja:
preses vietā var uztaisīt makgaivera cienīgu mehanismu ar skrūves mehanismu. vismaz e30 tā es darīju
Protams var, es ta savam gultni mainiju, bet prese loti atvieglo darbu un ietaupa dargo laiku! |
Offline | |
|
M20Edition
| 13. Aug 2009, 23:03 |
#3830
|
|
 Kopš: 05. Jan 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 146
Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38
|
13 Aug 2009, 22:59:30 spridzis rakstīja:
13 Aug 2009, 22:57:14 M20Edition rakstīja:
13 Aug 2009, 22:53:46 vadims rakstīja:
13 Aug 2009, 22:42:11 M20Edition rakstīja:
Vai kāds no jums ir kādreiz mainījis e34 aizmugurējos salenblokus ????? cik sarežģīti tas ir ? 
Ja gribi to padarīt bez instrumentiem un pacēlāja tad būs sarežģīti ja tev ir instrumenti un pacēlājs/bedre tad gan jau ka pa 8h nomainīsi, tas ir tad ja tu runā par lielajām buksēm
tur un ir tā vaina ka man priekš tehniskās apskates viņas ir jānomaina jo tās ir atrautas ... 
Nu tur ir jebatorijs normals, nesen 4oms mainija, tur vajag presi, domaju ka majas Tev tada nav!
Mans brālis man arī teica ka tur ir diezgan sarežģīti to visu nomainīt bet nu ko jau darīt vajadzēs tomēr braukt uz servisu  |
Offline | |
|
bone_itch | 13. Aug 2009, 23:17 |
#3831
|
|
 Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| kads sheit zina, cik lieli ir e30 bremzhu cilindrishiem diametri gan priekshai, gan aizmugurei?
un cik lielu dalju speka atvieglina vakuma bremzhu pastiprinatajs? |
Offline | |
|
martinsz  | 13. Aug 2009, 23:26 |
#3832
|
|
 Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5904
Braucu ar: kartingu
|
13 Aug 2009, 22:41:14 zap rakstīja:
13 Aug 2009, 22:28:02 bmwaddict rakstīja:
13 Aug 2009, 19:35:34 zap rakstīja:
13 Aug 2009, 17:13:17 jurxx rakstīja:
13 Aug 2009, 17:04:47 zap rakstīja:
Nedaudz lēkā apgriezieni. Auto e36 323i. Bija ieplīsusi gaisa mērītāja gofra, sensonā nopirku un uzreiz arī nomainiju, itkā viss ok, bet, kad tukšgaitā nedaudz uzdod gāzi, tad apgriezieni biški sāk lēkāt, vai arī sastrēgumos lēni ripinot nedaudz uzdod gāzīti, tad arī lēkā... kas varētu būt pie vainas? Pievienoju video iekš youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=-2bxrHjeQ94
ir doma bet nezinu kada tur sistema - paskaties vakuma sljaucinjas mos kada pusu
vakuma šļauciņas veselas. varbūt atgaisošana palīdzēs? 
un ko tu tur taisies atgaisot? man domāt tā izpaužas brīvgaitas stabilizātors, bet par iemeslu var būt arī sūdīga lambda. anyway, noskrūvē un ar jebkuru carburator cleaner izskalo brīvgaitas stabilizatora vārstu. ja tas nelīdz tad jāskatās tālāk.
pie drivera tika pieslēgts pie kompja - lambdām viss ok. tā apgriezienu lēkāšana ir vislaik, ne tikai pie silta motora, tātad gaisa mērītājs arī atkrīt 
ok, kad ķeršos visam klāt, tad paskatīšos, kas ar to brīvgaitas stabilizatoru...
M52 motoriem ir tāds kasjaks, ka vanosam virzulis ķīlē un bieži vien tas arī ir pie vainas, ka motors raustās 
----------------- ... |
Offline | |
|
zap  | 13. Aug 2009, 23:30 |
#3833
|
|
 Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 1541
Braucu ar:
| un kā tas ir labojams? sākumā ķeršos klāt brīvgaitas stabilizatoram un, ja nelīdzes, tad būs jābrauc uz servisu un jāskatās kas ar to virzuli - ganjau pats galā netikšu  |
Offline | |
|
mihaels | 13. Aug 2009, 23:48 |
#3834
|
|
 Kopš: 12. Aug 2009
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
Ir tāda lieta ka manam bmw abaam aimugurējām durvīm vairs nestrādā centrālā atslēga, kāds varētu pateikt kurā vietā jāmeklē vaina, un kas par vainu vareetu buut?? 
|
Offline | |
|
Dullais | 14. Aug 2009, 00:11 |
#3835
|
|
 Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
13 Aug 2009, 23:03:26 M20Edition rakstīja:
13 Aug 2009, 22:59:30 spridzis rakstīja:
13 Aug 2009, 22:57:14 M20Edition rakstīja:
13 Aug 2009, 22:53:46 vadims rakstīja:
13 Aug 2009, 22:42:11 M20Edition rakstīja:
Vai kāds no jums ir kādreiz mainījis e34 aizmugurējos salenblokus ????? cik sarežģīti tas ir ? 
Ja gribi to padarīt bez instrumentiem un pacēlāja tad būs sarežģīti ja tev ir instrumenti un pacēlājs/bedre tad gan jau ka pa 8h nomainīsi, tas ir tad ja tu runā par lielajām buksēm
tur un ir tā vaina ka man priekš tehniskās apskates viņas ir jānomaina jo tās ir atrautas ... 
Nu tur ir jebatorijs normals, nesen 4oms mainija, tur vajag presi, domaju ka majas Tev tada nav!
Mans brālis man arī teica ka tur ir diezgan sarežģīti to visu nomainīt bet nu ko jau darīt vajadzēs tomēr braukt uz servisu 
1)Pēc kā nosaka, ka sailentbloki ir pa galam? Tīri apskatot, ja tā gumija saplaisājusi ,vai arī mainās auto gaitas īpašības (paliek nestabils manevrējot)?
2) Cik sailentbloki maksā?
3) Vai var nomainīt pats, ja ir bedre vai pacēlājs, bet nav saucamās preses?
Ceru, ka nejaucu neko. Cik noprotu sailentbloki ir tie, kas atrodas tilta pašos galos, bet bukses ir tie divi gumijas kluči, kas ietver sevī šķērsstabilizatoru. |
Offline | |
|
daugstinsh | 14. Aug 2009, 01:26 |
#3836
|
|
 Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: e36 Pele
| Hi, spečuki!
Jautājums, ka var pievilt rokasbremzi E36 323i
vienkarši tuvojas TA un vienīga problēma kuru gribētu pats atrisināt!!!???!!
kaut kadu shēmu, kur ko skruvēt! mekletāja neatradu, tikai, kaut kāda skruve japaskrūvē, bet kur?!
Viens no varinatiem tipa no iekšpuss pašai ručkai pievilkt ciešak, BET kā var savadāk!?
Paldies jau iepriekš![ Šo ziņu laboja daugstinsh, 14 Aug 2009, 01:44:55 ] |
Offline | |
|
|
bmwaddict | 14. Aug 2009, 01:38 |
#3837
|
|
 Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
14 Aug 2009, 01:26:24 daugstinsh rakstīja:
Hi, spečuki!
Jautājums, ka var pievilt rokasbremzi E36 323i
vienkarši tuvojas TA un vienīga problēma kuru gribētu pats atrisināt!!!???!!
Viens no varinatiem tipa no iekšpuss pašai ručkai pievilkt ciešak, BET kā var savadāk!?
Paldies jau iepriekš!
īstnībā tas E36 ir kruts, pats pievelk, bet ja vairs nepievelk tad jauc vien ārā jo viss tev tur būs sarūsējis aiz brežu diska.. |
Offline | |
|
Dullais | 14. Aug 2009, 01:45 |
#3838
|
|
 Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Hz, man liekas, ka atliks vien trumuļu bremzēs mainīt lokus. A moš pašā trumuļu mehānismā var paregulēt. Esmu dzirdējis, ka iesaka trumuļu bremžu mehānismam biežāk taisīt apkopi, lai tur viss ir strādā kā vajag un neierūsē. |
Offline | |
|
daugstinsh | 14. Aug 2009, 01:46 |
#3839
|
|
 Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: e36 Pele
|
14 Aug 2009, 01:38:18 bmwaddict rakstīja:
14 Aug 2009, 01:26:24 daugstinsh rakstīja:
Hi, spečuki!
Jautājums, ka var pievilt rokasbremzi E36 323i
vienkarši tuvojas TA un vienīga problēma kuru gribētu pats atrisināt!!!???!!
Viens no varinatiem tipa no iekšpuss pašai ručkai pievilkt ciešak, BET kā var savadāk!?
Paldies jau iepriekš!
īstnībā tas E36 ir kruts, pats pievelk, bet ja vairs nepievelk tad jauc vien ārā jo viss tev tur būs sarūsējis aiz brežu diska..
tipa noņemu ripuli, skatījos - un brīnijos, viss izskatās labi, bet kur ko skrūvēt neatradu, nav kāda krasaina bilde vai ari melnbalta!  |
Offline | |
|
Dzvile
| 14. Aug 2009, 01:54 |
#3840
|
|
 Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Ko labu vai nelabu kads var pateikt par sho dzineju m60b30 ?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|