Online
Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Deivid | 06. Jul 2020, 13:37 |
#3801
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Labākais ko šodien dzirdēju. Kolēģim 320d turbīna izbeidzās , liks restaurētu, lai butu garantiju, ir jāgriež ārā DPF, pretejā gadījuma tur būšot pretspiediens un turbinai garantija nestrādās | Offline | | |
Staris | 06. Jul 2020, 13:43 |
#3802
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs? [ Šo ziņu laboja Staris, 06 Jul 2020, 13:46:38 ] | Offline | | |
kkas | 06. Jul 2020, 13:47 |
#3803
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9322
Braucu ar: Alfu
|
06 Jul 2020, 12:42:17 @sys9291 rakstīja:
06 Jul 2020, 12:25:39 @DM-101 rakstīja:
06 Jul 2020, 12:01:59 @BigDog24 rakstīja:
es būtu priecīgs ja riepu montāžu servisos sāktu ievērot dzeltenos un sarkanos punktus uz riepu sāniem, bet pēc lūguma tos ievērot parasti ir atbilde "tāpat balansieris visu saliks kā vajag".
nu, taadiem dolbajobiem ar liikumu!
tehnika mežoņa rokās ir dzelzs gabals...
un viņi vēl visi ir jobani sliņki, pat ja mācēs, uzmetīs visu atpakaļ, lai tik ātrāk
man tā besī kaut minimāla vibrācija. katru otro reizi pēc balansēšanas jābrauc atpakaļ. | Online | | |
amons | 06. Jul 2020, 13:51 |
#3804
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?
| Offline | | |
CP17 | 06. Jul 2020, 13:53 |
#3805
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:
06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?
asiite saak aatraak ljurkaaties
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
uldens1 | 06. Jul 2020, 13:53 |
#3806
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:
06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?
pretspiediens spiež visu turbīnu pret korpusu,un pastiprināti dilst bukse | Offline | | |
uldens1 | 06. Jul 2020, 13:55 |
#3807
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
jā var pateikt kas vainīgs,pēc raksturīgajiem defektiem | Offline | | |
amons | 06. Jul 2020, 13:58 |
#3808
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
06 Jul 2020, 13:53:46 @uldens1 rakstīja:
06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:
06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?
pretspiediens spiež visu turbīnu pret korpusu,un pastiprināti dilst bukse
Ok, šitas skaidrs, bet nu labi.... Normāli restaurētai turbīnai tak jāiet kādi 100k km kā minimums, pieņemsim ka sūdīga DPF gadījumā pretspiediens ier pieaudzis 2 reizes, ok protams izdilumu nevar skatīt kā lineāru sakarību starp pretspiedienu un izdilumu, bet vienalga, tak 50k km tam visma tāpat jāiet? OK nedod pilnu garantijas laiku, bet nu nejau tā ka tev vienkaŗši anv garantijas... Izklausās pēc turbīnmeistaru atmazkām, lai tikai sava nekvalitatīvā darba augļus slēptu. | Offline | | |
|
kexxx | 06. Jul 2020, 14:02 |
#3809
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Iedomājieties- dpf ciet, auto neiet... Uzreiz tiek noteikts vainīgais mezgls- turbīna! Nu kas gan cits, ja reiz nav jaudas
Tūlīt turbīnu uz restaurāciju, restaurē, samaksā piķi, uzliet turbīnu atpakaļ, pedāli drīdā- SKUJU- tāpat neiet!
Klients dusmīgs brauc pie turbīnniekiem ar pretenziju, ja sūdīgi sataisīja, jo tāpat taču neiet | Offline | | |
kexxx | 06. Jul 2020, 14:06 |
#3810
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
06 Jul 2020, 14:04:56 @DM-101 rakstīja:
A nah to turbiinu?
Veel viens liekais elements!
Turbīnu vajag jaudai! Dpf un egr ir lieki, jo tos jaudai nevajag | Offline | | |
depo | 06. Jul 2020, 14:19 |
#3811
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kaspičam patiks šitas video [ Šo ziņu laboja depo, 06 Jul 2020, 14:20:53 ] | Offline | | |
sys9291 | 06. Jul 2020, 14:50 |
#3812
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jul 2020, 13:53:46 @uldens1 rakstīja:
06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:
06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.
cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?
pretspiediens spiež visu turbīnu pret korpusu,un pastiprināti dilst bukse
mīts mīta galā...
turbīna uz dieseļiem strādā uz spiediena starpības rēķina - jo lielāka spiediena starpība pirms un pēc turbīnas - jo vairāk tā spēj pūst... Tātad ja DPF aizķepis - spiediena starpība būs maza un turbīna griezīsies par švaku... par kādām buksēm var būt runa?
P.S šis mīts jau sākās TDS laikos, kad obligāta prasība bija amputēt CAT... lai auto būtu "vieglāk elpot"... | Offline | | |
uldens1 | 06. Jul 2020, 15:19 |
#3813
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi. | Offline | | |
uldens1 | 06. Jul 2020, 15:38 |
#3814
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Jul 2020, 15:26:33 @DM-101 rakstīja:
06 Jul 2020, 15:19:03 @uldens1 rakstīja:
Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.
bet dzineeja pusee jau taapat spiediens lielaaks!
cita teema - kas notiek ar temperatuuru dinamikaa vai nav taa, ka taa/t pamatiigi aug
Tas gan vareetu kaut nost to propelleri.
sucosaja puse jau ir retinajums,un ja,y gan jau temperatura ar uzkap,katra zina pec tipiskajiem defektiem var pateikt kapec turbina nospraga | Offline | | |
sys9291 | 06. Jul 2020, 15:38 |
#3815
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jul 2020, 15:19:03 @uldens1 rakstīja:
Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.
nu pāris bar tas jau ir neglābjami... un auto pat nebrauks pie tāda pretspiedeina
PAr T runājot - visliekākā T ir pie DPF reģenerācijas 700 grādi (un te nu ir atslēgas vārds lai tādas funkcijas nebūtu) - normālā režīmā ~380...[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Jul 2020, 15:40:32 ] | Offline | | |
Deivid | 06. Jul 2020, 15:46 |
#3816
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nav arī teikts ka pilsonim DPF ir ciet. Cik zinu regulāri vizinās ārpus pilsētas un diezgan dinamiski. Ir kaut kur aprakstīts pie kadiem apstakliem notiek regenerācija? Teiksim cik ilgi un cik ātri jābrauc. Kāpēc man atmiņā ir iespiedies ka vajag konstanti vismaz 120km/h. Es to būtu kaut kur izlasijis vai nosapnojis? | Offline | | |
|
sys9291 | 06. Jul 2020, 16:13 |
#3817
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jul 2020, 15:49:25 @DM-101 rakstīja:
06 Jul 2020, 15:38:51 @sys9291 rakstīja:
06 Jul 2020, 15:19:03 @uldens1 rakstīja:
Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.
nu pāris bar tas jau ir neglābjami... un auto pat nebrauks pie tāda pretspiedeina
PAr T runājot - visliekākā T ir pie DPF reģenerācijas 700 grādi (un te nu ir atslēgas vārds lai tādas funkcijas nebūtu) - normālā režīmā ~380...
jaa, bet normaalas regen laikaa turbina griezhas korekti, tb., primaaraa puse labi dzeseejas un, eispeejams, taa arii dzesee visu paareejo. Ja it augsta t izpluudes pusee, pluusmas aatrums nekaads, bliivums [spiediens] liels, turbiinas apgriezieni pazeminaati - forseeti cepjaas sekundaaraa puse un iepluudes puse arii nedzeseejas..
nu ieplūdes puse ir tālu, domāju, ka problēmas lokalizējas turpat uz karstā gala un asītes (zemāka matereālu kvalitāte, plaisāšana atdziestot utt) | Offline | | |
Bimmer | 06. Jul 2020, 21:38 |
#3818
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Kaut kādi jauni LV skaļruņi
http://aretai.com/
| Offline | | |
sys9291 | 06. Jul 2020, 22:48 |
#3819
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Jul 2020, 15:46:05 @Deivid rakstīja:
Nav arī teikts ka pilsonim DPF ir ciet. Cik zinu regulāri vizinās ārpus pilsētas un diezgan dinamiski. Ir kaut kur aprakstīts pie kadiem apstakliem notiek regenerācija? Teiksim cik ilgi un cik ātri jābrauc. Kāpēc man atmiņā ir iespiedies ka vajag konstanti vismaz 120km/h. Es to būtu kaut kur izlasijis vai nosapnojis?
nu nav kā tu to raksti un forumā esmu N reizes par to rakstījis - MEKLĒ | Offline | | |
Bimmer | 07. Jul 2020, 09:40 |
#3820
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
06 Jul 2020, 21:58:48 @DM-101 rakstīja:
bet nu.. gari rakstiit slinkums, iisi - visu manu domu dziljumu huu izteiksi
A, h*le? 45'000 eiro Rudenī varēšot paklausīties līdz ar bāzes modeli par 20'000e
https://www.facebook.com/groups/833394380086952...121417451284622/ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|