Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Deivid
06. Jul 2020, 13:37 #3801

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Labākais ko šodien dzirdēju. Kolēģim 320d turbīna izbeidzās , liks restaurētu, lai butu garantiju, ir jāgriež ārā DPF, pretejā gadījuma tur būšot pretspiediens un turbinai garantija nestrādās
Offline
Staris
06. Jul 2020, 13:43 #3802

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.

cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?

[ Šo ziņu laboja Staris, 06 Jul 2020, 13:46:38 ]

Offline
kkas
06. Jul 2020, 13:47 #3803

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu


06 Jul 2020, 12:42:17 @sys9291 rakstīja:

06 Jul 2020, 12:25:39 @DM-101 rakstīja:

06 Jul 2020, 12:01:59 @BigDog24 rakstīja:
es būtu priecīgs ja riepu montāžu servisos sāktu ievērot dzeltenos un sarkanos punktus uz riepu sāniem, bet pēc lūguma tos ievērot parasti ir atbilde "tāpat balansieris visu saliks kā vajag".


nu, taadiem dolbajobiem ar liikumu!

tehnika mežoņa rokās ir dzelzs gabals...


un viņi vēl visi ir jobani sliņki, pat ja mācēs, uzmetīs visu atpakaļ, lai tik ātrāk
man tā besī kaut minimāla vibrācija. katru otro reizi pēc balansēšanas jābrauc atpakaļ.
Online
amons
06. Jul 2020, 13:51 #3804

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.

cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?

No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?
Offline
CP17
06. Jul 2020, 13:53 #3805

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:

06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.

cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?

No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?


asiite saak aatraak ljurkaaties

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
uldens1
06. Jul 2020, 13:53 #3806

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:

06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.

cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?

No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?

pretspiediens spiež visu turbīnu pret korpusu,un pastiprināti dilst bukse
Offline
uldens1
06. Jul 2020, 13:55 #3807

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:


cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?
jā var pateikt kas vainīgs,pēc raksturīgajiem defektiem
Offline
amons
06. Jul 2020, 13:58 #3808

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


06 Jul 2020, 13:53:46 @uldens1 rakstīja:

06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:

06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.

cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?

No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?

pretspiediens spiež visu turbīnu pret korpusu,un pastiprināti dilst bukse

Ok, šitas skaidrs, bet nu labi.... Normāli restaurētai turbīnai tak jāiet kādi 100k km kā minimums, pieņemsim ka sūdīga DPF gadījumā pretspiediens ier pieaudzis 2 reizes, ok protams izdilumu nevar skatīt kā lineāru sakarību starp pretspiedienu un izdilumu, bet vienalga, tak 50k km tam visma tāpat jāiet? OK nedod pilnu garantijas laiku, bet nu nejau tā ka tev vienkaŗši anv garantijas... Izklausās pēc turbīnmeistaru atmazkām, lai tikai sava nekvalitatīvā darba augļus slēptu.
Offline
kexxx
06. Jul 2020, 14:02 #3809

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Iedomājieties- dpf ciet, auto neiet... Uzreiz tiek noteikts vainīgais mezgls- turbīna! Nu kas gan cits, ja reiz nav jaudas
Tūlīt turbīnu uz restaurāciju, restaurē, samaksā piķi, uzliet turbīnu atpakaļ, pedāli drīdā- SKUJU- tāpat neiet!
Klients dusmīgs brauc pie turbīnniekiem ar pretenziju, ja sūdīgi sataisīja, jo tāpat taču neiet
Offline
kexxx
06. Jul 2020, 14:06 #3810

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


06 Jul 2020, 14:04:56 @DM-101 rakstīja:
A nah to turbiinu?
Veel viens liekais elements!


Turbīnu vajag jaudai! Dpf un egr ir lieki, jo tos jaudai nevajag
Offline
depo
06. Jul 2020, 14:19 #3811

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kaspičam patiks šitas video

[ Šo ziņu laboja depo, 06 Jul 2020, 14:20:53 ]

Offline
sys9291
06. Jul 2020, 14:50 #3812

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jul 2020, 13:53:46 @uldens1 rakstīja:

06 Jul 2020, 13:51:29 @amons rakstīja:

06 Jul 2020, 13:43:03 @Staris rakstīja:
DPF amputācija var skanēt nepareizi, bet paprasīt, lai DPF tiktu mainīts pret jaunu manuprāt nav nekas traģisks. Vai vismaz sakārtot DPF jautājumu, lai spiedieni būtu normu robežās (problēmas cēloņu meklēšana, risināšana, DPF atdzīvināšana, ja tas ir iespējams). Ja tās teikas ir patiesas, ka aizķepējis DPF var ātri vien sabojāt turbīnu, tad manuprāt izklausās loģiski, ka neviens nevēlas dot turbīnai garantiju.

cits jautājums - kā var kāds atteikt garantiju turbīnai un pierādīt, ka aizķepējis DPF bija vainīgs?

No turbīnu uzbūves neko nesaportu, tāpēc nesitiet un apgaismojiet mani, ja ko nesaprotu... Kāpēc lai nedotu garantiju turbīnas restaurācijai, pat ja tur autiņam ir pusdzīvs DPF? Kāpēc lai palielināts pretspiediens izplūdē bojātu pastiprināti turbīnu?
To ka pretspiediena dēļ turbīna nevarēs iegriezties pa maksimumu utt, to saprotu, bet kādas tad papildus slodzes rodas uz turbīnas elementiem, lai tagad dēļ tā nedotu garantiju restaurētai turbīnai?

pretspiediens spiež visu turbīnu pret korpusu,un pastiprināti dilst bukse

mīts mīta galā...
turbīna uz dieseļiem strādā uz spiediena starpības rēķina - jo lielāka spiediena starpība pirms un pēc turbīnas - jo vairāk tā spēj pūst... Tātad ja DPF aizķepis - spiediena starpība būs maza un turbīna griezīsies par švaku... par kādām buksēm var būt runa?
P.S šis mīts jau sākās TDS laikos, kad obligāta prasība bija amputēt CAT... lai auto būtu "vieglāk elpot"...
Offline
uldens1
06. Jul 2020, 15:19 #3813

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.
Offline
uldens1
06. Jul 2020, 15:38 #3814

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Jul 2020, 15:26:33 @DM-101 rakstīja:

06 Jul 2020, 15:19:03 @uldens1 rakstīja:
Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.


bet dzineeja pusee jau taapat spiediens lielaaks!

cita teema - kas notiek ar temperatuuru dinamikaa vai nav taa, ka taa/t pamatiigi aug
Tas gan vareetu kaut nost to propelleri.
sucosaja puse jau ir retinajums,un ja,y gan jau temperatura ar uzkap,katra zina pec tipiskajiem defektiem var pateikt kapec turbina nospraga
Offline
sys9291
06. Jul 2020, 15:38 #3815

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jul 2020, 15:19:03 @uldens1 rakstīja:
Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.

nu pāris bar tas jau ir neglābjami... un auto pat nebrauks pie tāda pretspiedeina
PAr T runājot - visliekākā T ir pie DPF reģenerācijas 700 grādi (un te nu ir atslēgas vārds lai tādas funkcijas nebūtu) - normālā režīmā ~380...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Jul 2020, 15:40:32 ]

Offline
Deivid
06. Jul 2020, 15:46 #3816

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nav arī teikts ka pilsonim DPF ir ciet. Cik zinu regulāri vizinās ārpus pilsētas un diezgan dinamiski. Ir kaut kur aprakstīts pie kadiem apstakliem notiek regenerācija? Teiksim cik ilgi un cik ātri jābrauc. Kāpēc man atmiņā ir iespiedies ka vajag konstanti vismaz 120km/h. Es to būtu kaut kur izlasijis vai nosapnojis?
Offline
sys9291
06. Jul 2020, 16:13 #3817

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jul 2020, 15:49:25 @DM-101 rakstīja:

06 Jul 2020, 15:38:51 @sys9291 rakstīja:

06 Jul 2020, 15:19:03 @uldens1 rakstīja:
Nav nekads mits,ja pirms kata jau ir paris atmoseferas spiediens,visu rotejoso mehanismu spiez uz auksto pusi.

nu pāris bar tas jau ir neglābjami... un auto pat nebrauks pie tāda pretspiedeina
PAr T runājot - visliekākā T ir pie DPF reģenerācijas 700 grādi (un te nu ir atslēgas vārds lai tādas funkcijas nebūtu) - normālā režīmā ~380...


jaa, bet normaalas regen laikaa turbina griezhas korekti, tb., primaaraa puse labi dzeseejas un, eispeejams, taa arii dzesee visu paareejo. Ja it augsta t izpluudes pusee, pluusmas aatrums nekaads, bliivums [spiediens] liels, turbiinas apgriezieni pazeminaati - forseeti cepjaas sekundaaraa puse un iepluudes puse arii nedzeseejas..

nu ieplūdes puse ir tālu, domāju, ka problēmas lokalizējas turpat uz karstā gala un asītes (zemāka matereālu kvalitāte, plaisāšana atdziestot utt)
Offline
Bimmer
06. Jul 2020, 21:38 #3818

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kaut kādi jauni LV skaļruņi
http://aretai.com/





Offline
sys9291
06. Jul 2020, 22:48 #3819

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jul 2020, 15:46:05 @Deivid rakstīja:
Nav arī teikts ka pilsonim DPF ir ciet. Cik zinu regulāri vizinās ārpus pilsētas un diezgan dinamiski. Ir kaut kur aprakstīts pie kadiem apstakliem notiek regenerācija? Teiksim cik ilgi un cik ātri jābrauc. Kāpēc man atmiņā ir iespiedies ka vajag konstanti vismaz 120km/h. Es to būtu kaut kur izlasijis vai nosapnojis?

nu nav kā tu to raksti un forumā esmu N reizes par to rakstījis - MEKLĒ
Offline
Bimmer
07. Jul 2020, 09:40 #3820

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


06 Jul 2020, 21:58:48 @DM-101 rakstīja:
bet nu.. gari rakstiit slinkums, iisi - visu manu domu dziljumu huu izteiksi

A, h*le? 45'000 eiro Rudenī varēšot paklausīties līdz ar bāzes modeli par 20'000e

https://www.facebook.com/groups/833394380086952...121417451284622/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4