Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
PASSATizhi
25. Mar 2013, 13:38 #3801

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

eļļas labas. šobrīd tur shel nelix ultra ar LL-01. gaisā gluži negribas tās gāzes laist, karma bojājas

vot kuram klimatam ir paredzēts nezinu. pasūtijums bija no DE noliktavas.

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 25 Mar 2013, 13:39:03 ]

Offline
Driver
25. Mar 2013, 13:42 #3802

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

dizelisti stpri lielaku postu nodara ar savam izpludes gazu sikadlinjam no izpludes, kaa kautkada kartera ventialcija gaisaa palaista...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
e34
25. Mar 2013, 14:04 #3803

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas

[ Šo ziņu laboja e34, 25 Mar 2013, 14:05:15 ]

Offline
Reinno
25. Mar 2013, 14:34 #3804

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas

Izkatas ka tev drizak termomuftai gultni izbeigusies.
Offline
e34
25. Mar 2013, 14:38 #3805

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


25 Mar 2013, 14:34:06 Reinno rakstīja:

25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas

Izkatas ka tev drizak termomuftai gultni izbeigusies.


Nop,termomufta jauna, ļurkājas iekšā sūknī ass, kur stiprinās mufta ar ventilatoru.
Offline
eposs
25. Mar 2013, 14:39 #3806

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas


Maini sūkni-no pieredzes.!
Offline
e34
25. Mar 2013, 14:41 #3807

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


25 Mar 2013, 14:39:35 eposs rakstīja:

25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas


Maini sūkni-no pieredzes.!


Pieredze kāda?
Offline
Reinno
25. Mar 2013, 14:43 #3808

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


25 Mar 2013, 14:38:03 e34 rakstīja:

25 Mar 2013, 14:34:06 Reinno rakstīja:

25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas

Izkatas ka tev drizak termomuftai gultni izbeigusies.


Nop,termomufta jauna, ļurkājas iekšā sūknī ass, kur stiprinās mufta ar ventilatoru.

Veco muftu skruveji ar 2vam atslegam, vai ar amuri siti vala.
Offline
e34
25. Mar 2013, 14:48 #3809

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


25 Mar 2013, 14:43:21 Reinno rakstīja:

25 Mar 2013, 14:38:03 e34 rakstīja:

25 Mar 2013, 14:34:06 Reinno rakstīja:

25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas

Izkatas ka tev drizak termomuftai gultni izbeigusies.


Nop,termomufta jauna, ļurkājas iekšā sūknī ass, kur stiprinās mufta ar ventilatoru.

Veco muftu skruveji ar 2vam atslegam, vai ar amuri siti vala.


Ar vienu atslēgu viegli uzsitot, bet pamatā problēma laikam ir tajā,ka vecā mufta (arī jauna tika likta kopā ar jaunu sūkni) saslēdzās kad vajadzēja un kad nevajadzēja (bija brāķis) un tas, iespējams, radīja lieku slodzi sūknim. Lai jau viņš iet ļurkādamies kamēr sāks tecēt, bet vai nevar notikt kas ļaunāks
Offline
eposs
25. Mar 2013, 14:48 #3810

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


25 Mar 2013, 14:41:48 e34 rakstīja:

25 Mar 2013, 14:39:35 eposs rakstīja:

25 Mar 2013, 14:04:43 e34 rakstīja:
e39 3.5 matoram ūdens sūkņa asī ir brīvkustība, paņemot ventilatoru aiz lāpstiņām var to pārbaudīt, kustība ir uz augšu un uz leju, bet nekur nekas netek. Vai pastāv iespēja, ka sūknis var noklemmēt un kādas ir sekas


Maini sūkni-no pieredzes.!


Pieredze kāda?


Pieredze tāda,ka nomainīju sūkni un lufte pazuda.
Jo,ventilators un termomufta uz vienas ass,man pat visa mašīna drebēja...
Maini nost un viss būs čiki
Offline
Reinno
25. Mar 2013, 14:59 #3811

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Pats mainīji vai kāda servī.
Offline
eposs
25. Mar 2013, 15:06 #3812

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


25 Mar 2013, 14:59:34 Reinno rakstīja:
Pats mainīji vai kāda servī.

Pats-noņem ventilatoru un muftu kopa ar visu plastmasas aizsargu,tad jau vares tikt klat sūknim,pie reizes arī vari rullīšus parbaudīt un nomainīt kur lufte,kā arī siksnas.
Daudziem nepatiks, bet sūkni ņēmu šrotā OEM,to man ieteica autoveikalā,nopirku pa 5ls un jau divi gadi viss labi.Zinu, ka jauni dazu razotaju sūkņi nav nemaz tik labi.°
Neaizmisrsti par kreiso vītni muftei..

[ Šo ziņu laboja eposs, 25 Mar 2013, 15:07:32 ]

Offline
Reinno
25. Mar 2013, 15:10 #3813

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


25 Mar 2013, 15:06:18 eposs rakstīja:

25 Mar 2013, 14:59:34 Reinno rakstīja:
Pats mainīji vai kāda servī.

Pats-noņem ventilatoru un muftu kopa ar visu plastmasas aizsargu,tad jau vares tikt klat sūknim,pie reizes arī vari rullīšus parbaudīt un nomainīt kur lufte,kā arī siksnas.
Daudziem nepatiks, bet sūkni ņēmu šrotā OEM,to man ieteica autoveikalā,nopirku pa 5ls un jau divi gadi viss labi.Zinu, ka jauni dazu razotaju sūkņi nav nemaz tik labi.°
Neaizmisrsti par kreiso vītni muftei..

Bij domāts vai veco muftu un sukni vins pats mainija. Mos muftu nomainija un panema naudu ka par sukni un muftu.
Offline
eposs
25. Mar 2013, 15:13 #3814

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


25 Mar 2013, 15:10:01 Reinno rakstīja:

25 Mar 2013, 15:06:18 eposs rakstīja:

25 Mar 2013, 14:59:34 Reinno rakstīja:
Pats mainīji vai kāda servī.

Pats-noņem ventilatoru un muftu kopa ar visu plastmasas aizsargu,tad jau vares tikt klat sūknim,pie reizes arī vari rullīšus parbaudīt un nomainīt kur lufte,kā arī siksnas.
Daudziem nepatiks, bet sūkni ņēmu šrotā OEM,to man ieteica autoveikalā,nopirku pa 5ls un jau divi gadi viss labi.Zinu, ka jauni dazu razotaju sūkņi nav nemaz tik labi.°
Neaizmisrsti par kreiso vītni muftei..

Bij domāts vai veco muftu un sukni vins pats mainija. Mos muftu nomainija un panema naudu ka par sukni un muftu.

Ui sajaucu jūzerus,nu nekas,info gan jau naks par labu
Bet Tavs variants es domaju mūsdienas ir diezgan reāls..labak pašam izdarīt un zini,ka detaļa ir nomainīta..
Offline
e34
25. Mar 2013, 15:55 #3815

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Pats visu mainīju, čakarējos vēl ar tām sūda trubiņām, kuras no sūkņa ieiet motora blokā Sūkni ņēmu kautkādu ne OEM par vidēju cenu, ne no lētākā plaukta, laikam sūds bija,ja jau ilgstošāk saslēdzies hidrosajūgs radīja lufti sūknī.

P.S man vispār ar tām muftēm neiet, nu jau uzlicis esmu 2tro pēc kārtas jaunu, vai tiešām tā ir jābūt,ka iedarbinot aukstu motoru viņa ir saslēgusies kādu minūti un tad tikai atlaiž,ārzemju forumos stāv rakstīts,ka tas esot normāli.
Offline
eposs
25. Mar 2013, 16:13 #3816

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


25 Mar 2013, 15:55:20 e34 rakstīja:
Pats visu mainīju, čakarējos vēl ar tām sūda trubiņām, kuras no sūkņa ieiet motora blokā Sūkni ņēmu kautkādu ne OEM par vidēju cenu, ne no lētākā plaukta, laikam sūds bija,ja jau ilgstošāk saslēdzies hidrosajūgs radīja lufti sūknī.

P.S man vispār ar tām muftēm neiet, nu jau uzlicis esmu 2tro pēc kārtas jaunu, vai tiešām tā ir jābūt,ka iedarbinot aukstu motoru viņa ir saslēgusies kādu minūti un tad tikai atlaiž,ārzemju forumos stāv rakstīts,ka tas esot normāli.

nē,imo tas nav normāli ,viņai pēc būtības jāsaslēdzas saņemot attecīgo siltumu no radiatora.
Aukstam dzinējam nevajag papildus dzesēšanu.
Offline
PASSATizhi
25. Mar 2013, 16:20 #3817

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

stāvot uz vietas muftes šķidrums satek lejā, un mufta nobloķējas. sakot griesties, šķidrums satek savās vietās no centrbēdzes spēka.
Offline
e34
25. Mar 2013, 16:24 #3818

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


25 Mar 2013, 16:20:13 PASSATizhi rakstīja:
stāvot uz vietas muftes šķidrums satek lejā, un mufta nobloķējas. sakot griesties, šķidrums satek savās vietās no centrbēdzes spēka.


Beidzot ir pamatojums kāpēc aukstam motoram vai laiku pastāvējušam auto ar siltu motoru, sākotnēji hidrosajūgs ir sabloķējies uz kādu minūti, paldies
Offline
eposs
25. Mar 2013, 16:28 #3819

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


25 Mar 2013, 16:24:21 e34 rakstīja:

25 Mar 2013, 16:20:13 PASSATizhi rakstīja:
stāvot uz vietas muftes šķidrums satek lejā, un mufta nobloķējas. sakot griesties, šķidrums satek savās vietās no centrbēdzes spēka.


Beidzot ir pamatojums kāpēc aukstam motoram vai laiku pastāvējušam auto ar siltu motoru, sākotnēji hidrosajūgs ir sabloķējies uz kādu minūti, paldies

Nestrīdēšos,gan jau ka sava taisnība tur ir,vienīgi brīnos kāpēc manam e39 un vēl dažiem muftas piedarbinot nebloķējas
Offline
PASSATizhi
25. Mar 2013, 16:31 #3820

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


25 Mar 2013, 16:28:33 eposs rakstīja:

25 Mar 2013, 16:24:21 e34 rakstīja:

25 Mar 2013, 16:20:13 PASSATizhi rakstīja:
stāvot uz vietas muftes šķidrums satek lejā, un mufta nobloķējas. sakot griesties, šķidrums satek savās vietās no centrbēdzes spēka.


Beidzot ir pamatojums kāpēc aukstam motoram vai laiku pastāvējušam auto ar siltu motoru, sākotnēji hidrosajūgs ir sabloķējies uz kādu minūti, paldies

Nestrīdēšos,gan jau ka sava taisnība tur ir,vienīgi brīnos kāpēc manam e39 un vēl dažiem muftas piedarbinot nebloķējas
intereanti ka tu to nosaki? mēri muftas apgriezienus? jo nedaudz sabloķētas viņas visas. nevienai nav pilnīga brīvība.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo