Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Locis
15. Jan 2015, 00:12 #3801

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


14 Jan 2015, 23:56:25 Driver rakstīja:
izskaidrojiet normala latvieshu valoda kas pie velna ir shiftlock, revmatch un heel&toe

manam auto tas ir elektromagentisks solenoids, kas blokja automatkarbas selektora kustibu, kamer nav nospiests bremzes pedalis.

simt punkti jus kautko citu domajat
shiftlock ir,kad itka bremze ar atrumiem,tik strauji,ka dzenosie riteni sablokejas. Butu interesanti,ja butu tik viegls spararats,ka atmetoties rati sluc. :d

par parejiem aptuveni zinu,bet pielauju,ka neapzinoties kadreiz izmantoju. Heel un toe bija gaze un bremze reize, itka iesedina? parnes svaru uzprieksu ,lidz ar to aizmugure nedaudz samet un vieglak iegriezt likuma. Prieksai lidz ar to ari labaka sakere,attiecigi sture klausa labak.

[ Šo ziņu laboja Locis, 15 Jan 2015, 00:15:54 ]

Offline
Papakarlo
15. Jan 2015, 00:13 #3802

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


14 Jan 2015, 23:56:25 Driver rakstīja:
izskaidrojiet normala latvieshu valoda kas pie velna ir shiftlock, revmatch un heel&toe

manam auto tas ir elektromagentisks solenoids, kas blokja automatkarbas selektora kustibu, kamer nav nospiests bremzes pedalis.

simt punkti jus kautko citu domajat


Pareizi tu saprati Pēteri par automātu
Tā par arī mūsdienu DSG, DTC robot manualās kārbas to revmatch taisa tavā vietā un tu pat to nevari atslēgt
Rekur tas krievs Anton Avtoman dročī uz m3 DTC kārbu pārslēdzoties uz leju, ...pirigazofka na niz igjot, aaa zvuk ka na formula 1
https://www.youtube.com/watch?v=SES6pGhHnxE&t=22m58s
Tiesa ar manuālo kārbu tas ir jādara pašam, pavēro ko Senna dara ar labo kāju pie katras pārslēgšanās uz leju
Spied "Play", lai skatītos video!

Jā Burkān ar to nav jālepojās ka taisi shiftlocku, tas liecina par to ka nemāki to triku ko izveic Senna

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 15 Jan 2015, 00:14:30 ]

Offline
Asais
15. Jan 2015, 00:14 #3803

Kopš: 02. Feb 2003

Ziņojumi: 1053

Braucu ar:

Braucu no laukiem, cels saputinaats, sliid...nu i fig...chunchinu uz saviem 60 - 70km/h...maajaas biju 35 min veelaak nekaa parasti, toties auto vesels un miegs salds!
Offline
Locis
15. Jan 2015, 00:16 #3804

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tu miegaa raksti?
Offline
cipargalva
15. Jan 2015, 00:20 #3805

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro

Es katru reizi vēl papildus šiem rookie gājieniem uzvelku arī racing cimdus un zābaciņus. Labāk jūt pedāļus, un stūre ar neslīd, pie krustojuma metot vaļā.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 15 Jan 2015, 00:21:50 ]

Offline
Papakarlo
15. Jan 2015, 00:26 #3806

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


15 Jan 2015, 00:12:26 Locis rakstīja:
Heel un toe bija gaze un bremze reize, itka iesedina? parnes svaru uzprieksu ,lidz ar to aizmugure nedaudz samet un vieglak iegriezt likuma. Prieksai lidz ar to ari labaka sakere,attiecigi sture klausa labak.
Heel & toe ir tas pats revmatc tikai bremzējot un slēdzoties uz leju, lai neizjauktu saķeri, strauji bremzējot un vienlaicīgi slēdzoties uz leju. Ar labās pēdas purngalu spied bremzi un pie katras slēgšanās uz leju ar papēdi uzsit pa gāzes pedāli lai kārbas apgriezieni sakrīt ar motora apgriezieniem un lai nenotiek nekontrolēta velkošo riteņu sabremzēšanās

Iemācīties to nevar 1 dienas laikā, tas ir jādara sistemātiski, dien dienā, lai tas notiktu automātiski bez domāšanas, kad to apgūst pilnībā tad tas notiek pats no sevis bez piedomāšanas un braukšana paliek daudz patīkamākā, katra parslēgšanas uz leju notiek pilnīgi bez nekādām sajūtām, kārbas sinhronizātori un sajūgs kalpo daudz ilgāk.
Tiem kam mājās ir stūre ar sajūgu ir ļoti laba iespēja apgūt šo tehniku neizejot no mājas

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 15 Jan 2015, 00:39:19 ]

Offline
Burkaans
15. Jan 2015, 00:37 #3807

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


15 Jan 2015, 00:13:09 Papakarlo rakstīja:

14 Jan 2015, 23:56:25 Driver rakstīja:
izskaidrojiet normala latvieshu valoda kas pie velna ir shiftlock, revmatch un heel&toe

manam auto tas ir elektromagentisks solenoids, kas blokja automatkarbas selektora kustibu, kamer nav nospiests bremzes pedalis.

simt punkti jus kautko citu domajat


Pareizi tu saprati Pēteri par automātu
Tā par arī mūsdienu DSG, DTC robot manualās kārbas to revmatch taisa tavā vietā un tu pat to nevari atslēgt
Rekur tas krievs Anton Avtoman dročī uz m3 DTC kārbu pārslēdzoties uz leju, ...pirigazofka na niz igjot, aaa zvuk ka na formula 1
https://www.youtube.com/watch?v=SES6pGhHnxE&t=22m58s
Tiesa ar manuālo kārbu tas ir jādara pašam, pavēro ko Senna dara ar labo kāju pie katras pārslēgšanās uz leju
Jā Burkān ar to nav jālepojās ka taisi shiftlocku, tas liecina par to ka nemāki to triku ko izveic Senna


Ir neliela atšķirība, viņam bremzes ir saregulētas tā kā jābūt, un nav nepieciešamības koriģēt bremzēšanas spēkus pa asīm, un tādēļ viņš bremzē tikai ar bremzi, un lai varētu pārslēgt ātrumus, taisa rewmatch

Man līdz Airtonam, kā rāpus uz Austrāliju, bet shiftlock es izmantoju roķenes vietā kā arī bremzējot ar robiem var ļoti labi just saķeres robežu, kā arī pirms bremzēšanas "pataustīt" ceļu, lai zinātu kad pa nikno jābremzē, bet mierīgi braucot ja ir nepieciešamība ar darba bremzīti piepalīdzu, svukārt pa nikno piemēram ar 3 robu patausti, tad vajdzīgajā brīdī ar darba bremzi dzēs pa to laiku ieliec otrajā, un brīdi pirms līkuma uztaisi shiftlock, akselerātors grīdā un atiet zuzīt.
Offline
Burkaans
15. Jan 2015, 00:39 #3808

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


15 Jan 2015, 00:20:47 cipargalva rakstīja:
Es katru reizi vēl papildus šiem rookie gājieniem uzvelku arī racing cimdus un zābaciņus. Labāk jūt pedāļus, un stūre ar neslīd, pie krustojuma metot vaļā.


Laikam ar FWD brauc, ka metot vaļā stūre mūk prom
Offline
Burkaans
15. Jan 2015, 00:46 #3809

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


15 Jan 2015, 00:26:08 Papakarlo rakstīja:

15 Jan 2015, 00:12:26 Locis rakstīja:
Heel un toe bija gaze un bremze reize, itka iesedina? parnes svaru uzprieksu ,lidz ar to aizmugure nedaudz samet un vieglak iegriezt likuma. Prieksai lidz ar to ari labaka sakere,attiecigi sture klausa labak.
Heel & toe ir tas pats revmatc tikai bremzējot un slēdzoties uz leju, lai neizjauktu saķeri, strauji bremzējot un vienlaicīgi slēdzoties uz leju. Ar labās pēdas purngalu spied bremzi un pie katras slēgšanās uz leju ar papēdi uzsit pa gāzes pedāli lai kārbas apgriezieni sakrīt ar motora apgriezieniem un lai nenotiek nekontrolēta velkošo riteņu sabremzēšanās

Iemācīties to nevar 1 dienas laikā, tas ir jādara sistemātiski, dien dienā, lai tas notiktu automātiski bez domāšanas, kad to apgūst pilnībā tad tas notiek pats no sevis bez piedomāšanas un braukšana paliek daudz patīkamākā, katra parslēgšanas uz leju notiek pilnīgi bez nekādām sajūtām, kārbas sinhronizātori un sajūgs kalpo daudz ilgāk.
Tiem kam mājās ir stūre ar sajūgu ir ļoti laba iespēja apgūt šo tehniku neizejot no mājas



Jā, sajūgu es tādā veidā bremzējot deldēju, bet izmantojot roķenes vietā laužu Bet dzelzis jau domāts lai viņu lauztu

Un man patīk tā skaņa, nezinu kādēļ bet izteikti ka nomet uz 2 gaņģi, tāds forš dobjš burr burr burr.
Offline
Burkaans
15. Jan 2015, 00:51 #3810

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Žēl ka rewmatch ir tikai vienā virzienā, slēgties uz leju, lai slēgtos uz augšu der tikai viegls spararats , jo kad atvelku otro robu ir 90 jāmet sestajā, tikai ātrāk to izdarīt caur trešo lai sadzēstu dzinēja apgriezienus, nekā provēt ielauzt pie redline uz 90 sestajā, jo apgriezieniem jānokrītas uz 1500rpm
Offline
DK5000
15. Jan 2015, 00:54 #3811

Kopš: 27. Mar 2014

No: Salaspils

Ziņojumi: 60

Braucu ar: trīsriteni


14 Jan 2015, 22:45:57 koni4jo rakstīja:

14 Jan 2015, 22:29:19 user rakstīja:

14 Jan 2015, 22:09:53 edzhaans rakstīja:
Viena lieta ir meistarība... jeabatj, te katru rītu kāds mauc dopu uz noraušanas robežas ?



maukt uz nokraušanās robežas ir idiotisms! tas ir trasei un sacensībām tāpēc saku, ka to nevajag jaukt - uz ielas jābrauc droši.. ja te džeki pārmīzuši kā tos sanesīs uz taisna ceļa, tad labāk sēdēt mājās vai kā Kivičs - ar vilcienu



Tīri intereses pēc pastāsti, kā pažarka varāja apgāzties? Celš taisns un nekas nevarēja notikt.
Bumers, kas izblieza cauri Ņila mīļajai Rīgas zīmei, arī ceļš taisns, nekas nevar notikt.
Tas tur bļec, Medemciems, kur fūras un kas vēl savācās čupā. Ceļš taisns, nekas nevar notikt.
Viss Rīgas apvedceļš, kur nedēļas laikā mašīnas 10 pa grāvjiem redzētas, ceļš taisns, nekas nevarēja notikt.

Tak vot kā tas notiek? Nevienu protams, nesanes, jo sanešana ir muļķības tāpat kā akvaplanēšana pie 100km/h. Cilvēkiem vnk palika garlaicīgi? Vai moš izdomā sajusties kā GTA?

Mēģināt personificēt te kaut ko ar mani personīgi, necenties, es braucu kā braucis, tikai brīnos, kas tad notiek apkārt?




Pažarkai vajadzēja pieliet pilnu cisternu ar ūdeni , h..i būtu apgāzusies !
Offline
Burkaans
15. Jan 2015, 01:00 #3812

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Sīks Garkalnē dzīvoju, tur 80 gadu beigās vilciens no sliedēm nolidoja dēļ pustukšas sērskābes cisternas, bardaks bija nopietns, sliedes sapiņķerētas kā kūša mati, cisternas riteņi kā lego izmētāti.
Offline
Papakarlo
15. Jan 2015, 01:01 #3813

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


15 Jan 2015, 00:51:44 Burkaans rakstīja:
Žēl ka rewmatch ir tikai vienā virzienā, slēgties uz leju, lai slēgtos uz augšu der tikai viegls spararats , jo kad atvelku otro robu ir 90 jāmet sestajā, tikai ātrāk to izdarīt caur trešo lai sadzēstu dzinēja apgriezienus, nekā provēt ielauzt pie redline uz 90 sestajā, jo apgriezieniem jānokrītas uz 1500rpm
Var arī uz augšu, tas saucās Double clutching "(also called double declutching) is a method of shifting gears used primarily for vehicles with an unsynchronized manual transmission, such as commercial trucks and specialty vehicles. Double clutching is not necessary in a vehicle that has a synchronized manual transmission.

With this method, instead of pushing the clutch in once and shifting directly to another gear, the driver first engages the transmission in neutral before shifting to the next gear. The clutch is pressed and released with each change"


Bet nu tas ir nevajadzīgi ar mūsdienu sinhro kārbām, for fun to var darīt, kā šajā video
Spied "Play", lai skatītos video!

Te arī ar E30, tiesa tikai uz leju slēdzoties (double declutching)
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 15 Jan 2015, 01:01:56 ]

Offline
shmurger
15. Jan 2015, 01:14 #3814

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

vajag ar krievu tehniku jebkuru pabraukt, ja patīk sajūgu spaidīt divreiz tiesa gan, uz leju slēdzot, pat ieteicams starpgāzi uzmest, savādāk sajūga žēl, bet tas vairāk usera un burkānu režīmā braucot
Offline
Burkaans
15. Jan 2015, 01:30 #3815

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


15 Jan 2015, 01:25:17 user rakstīja:

15 Jan 2015, 01:14:05 shmurger rakstīja:
vajag ar krievu tehniku jebkuru pabraukt, ja patīk sajūgu spaidīt divreiz tiesa gan, uz leju slēdzot, pat ieteicams starpgāzi uzmest, savādāk sajūga žēl, bet tas vairāk usera un burkānu režīmā braucot

man ir automāts un arī būs
un vispār te huiņa panesusies

un ja kas - ar manuālo ar braukt vispār sajūgu nespiežot un kārbu nelaužot uzsākt tikai debili


Kā debili, riktīgs green mode, pie krusta noslāpe un ar starteri uzsāc, tālak jau viss easy

jāiet gulēt tālāk
Offline
kom
15. Jan 2015, 02:05 #3816

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi

Cik esat kruti braucēji, jūs varat viens otram stāstīt Šūmaheru salidojumā, tā vietā lai šeit spamotu
Offline
cipargalva
15. Jan 2015, 08:30 #3817

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro


15 Jan 2015, 00:39:58 Burkaans rakstīja:

15 Jan 2015, 00:20:47 cipargalva rakstīja:
Es katru reizi vēl papildus šiem rookie gājieniem uzvelku arī racing cimdus un zābaciņus. Labāk jūt pedāļus, un stūre ar neslīd, pie krustojuma metot vaļā.


Laikam ar FWD brauc, ka metot vaļā stūre mūk prom


Ir bijuši dažādu piedziņu, dažādu gada gājumu auto, bet nevienam nav mukusi prom stūre. Tās ir tādas pat basņas kā e30 ir labs auto.
Offline
Alexisonfire
15. Jan 2015, 08:53 #3818

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

Kamēr jūs te krānus staipat, opelis brauc!
http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/riga/vid...ju.d?id=45450454
Offline
jim-beam
15. Jan 2015, 09:03 #3819

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

šorīt laika apstākļi atkal izpēlēja joku! Gāju no rīta uz darbu ap 5:30 viss apkārt atkusnis un nekas nav sasalis tad ap 7:15 izgāju līdz veicim. Visa šļura sastingusi vienā klucī un uz afalta tāds kā uzsalums "melnais letdus".....

veiksmīgu braukšanu
Offline
halloween
15. Jan 2015, 09:24 #3820

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

http://www.delfi.lv/news/national/criminal/uz-d...si.d?id=45455448

Laikam, pirmoreiz redzam vietējos portālos avāriju, kur ir E65
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo