Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Chainsaw
08. Jun 2012, 10:58 #3801

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

vajag 780 kāda jēga no tiem ragiem ?
Offline
Araajz
08. Jun 2012, 11:01 #3802

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


08 Jun 2012, 10:58:30 Chainsaw rakstīja:
vajag 780 kāda jēga no tiem ragiem ?

nu jā - 780, tas tak nav kkāds čoperis
Es nez, pa šoseju minot lielākus gabalus, ar ragiem itkā vieglāk, bet arī laikam pieradums
Offline
shmurger
08. Jun 2012, 11:02 #3803

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


08 Jun 2012, 10:58:30 Chainsaw rakstīja:
vajag 780 kāda jēga no tiem ragiem ?
tāpēc,ka stūre ir galīgi pakaļā zemu un cilvēks grib instinktīvi turēties kaut kur augstāk, tāpēc turās pie ragiem.
Offline
Araajz
08. Jun 2012, 11:04 #3804

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


08 Jun 2012, 11:02:32 shmurger rakstīja:
tāpēc,ka stūre ir galīgi pakaļā zemu un cilvēks grib instinktīvi turēties kaut kur augstāk, tāpēc turās pie ragiem.

nepiekritīšu ja jāmin 50km pa šoseju, tad prasās vnk rokas pozīciju pamainīt, ja braukā pa mežu - tad pofig, jo rokas visu laiku kustās
Offline
wheelie
08. Jun 2012, 11:13 #3805

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

braucu ar 560 mm platu stūri, platāki liekās neerti ) Un radziņi īpaši labi noder kad esi nost no sēdekļa un griež kalnā

-----------------
8)
Online
AF
08. Jun 2012, 11:29 #3806

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Man stūre 780mm C======8
Offline
badmoon
08. Jun 2012, 11:41 #3807

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar

Dažos vārdos - ja veloceliņš šķērso iebrauktuvi mājas pagalmā, benzīntankā, lielveikala stāvlaukumā utt., protams, nekādi luksofori nav, tad kam ir priekšroka? Velo, vai auto, kurš iebrauc/izbrauc? Uz pašām iebauktuvēm veloceliņa uzkrāsojums nav, ir pirms un pēc, ja tas ko maina.
Offline
AF
08. Jun 2012, 11:45 #3808

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

velo un gājējam ir priekšroka!
Jo it īpaši, ja šis mazais ceļš izriet no blakus teritorijas!
Offline
divkosigais
08. Jun 2012, 11:46 #3809

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


08 Jun 2012, 11:41:33 Badmoon rakstīja:
Dažos vārdos - ja veloceliņš šķērso iebrauktuvi mājas pagalmā, benzīntankā, lielveikala stāvlaukumā utt., protams, nekādi luksofori nav, tad kam ir priekšroka? Velo, vai auto, kurš iebrauc/izbrauc? Uz pašām iebauktuvēm veloceliņa uzkrāsojums nav, ir pirms un pēc, ja tas ko maina.

Tas atkariigs no taa kaads auto un kaads velosipeedists.
Ja velosipeedists ir virs 100kg teevinnss...un auto ir kaut kaads toyota yaris vai opel corsa, tad voiennoziigi priekssroka velo
Ja auto ir bmw x5 vai kaut kaads q7 - tad pofig kas ir velosipeedists - priekssroka ir auto
Ja ir vidusmeera auto un parasts velosipeedists - tad ir neizzsskkirts
Tapeec vajag censties paspeet paskatiities "pretiniekam" aciis.
Tur buus redzams ,tad vai ir glleevuli un palaidiis...jebssuu labaak varbuut passam piebremzeet un palaist

Varat teikt ka manis rakstiitais ir mu;llkkiibas....bet nu leilaakoties taadi likumi darbojas Riigaa ikdienaa.

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 08 Jun 2012, 11:48:14 ]

Offline
Araajz
08. Jun 2012, 11:47 #3810

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


08 Jun 2012, 11:41:33 Badmoon rakstīja:
Dažos vārdos - ja veloceliņš šķērso iebrauktuvi mājas pagalmā, benzīntankā, lielveikala stāvlaukumā utt., protams, nekādi luksofori nav, tad kam ir priekšroka? Velo, vai auto, kurš iebrauc/izbrauc? Uz pašām iebauktuvēm veloceliņa uzkrāsojums nav, ir pirms un pēc, ja tas ko maina.


kā reiz šodien xc.lv forumā


Tā kā manā ikdienas maršrutā regulāri rodas domstarpības starp velo un auto vadītājiem, nolēmu viest skaidrību dažos konkrētos jautājumos, palūdzot skaidrojumu CSDD.
Zemāk mana vēstule un CSDD atbilde, varbūt kādam noder.
Valsts akciju sabiedrības
„Ceļu satiksmes drošības direkcija”
direktoram
A. Lukstiņa kungam

iesniegums
Lūdzu sniegt skaidrojumu par Ministru Kabineta 2004.gada 29.jūnija noteikumu Nr.571 „Ceļu satiksmes noteikumi” (turpmāk - Ceļu satiksmes noteikumi) regulējumu attiecībā uz velosipēdistiem konkrētās, turpmāk aprakstītās situācijās, kurās gan velosipēdistiem, gan autovadītājiem nereti nav skaidrības par Ceļu satiksmes noteikumu normām atbilstošu rīcību.
1. Pārbraucot Vanšu tiltu Pārdaugavas virzienā un turpinot kustību pa velosipēdu ceļu, ir jāšķērso Ķīpsalas iela, uz kuras redzams horizontālais apzīmējums velosipēdu ceļam. Jautājumi:
• vai velosipēdu ceļš atrodas krustojuma teritorijā vai ārpus krustojuma?
• sekojoši - šajā situācijā darbojas Ceļu satiksmes noteikumu 138. vai 226.punkts?
• kuram šajā situācijā ir priekšroka - velosipēdistam, kurš pārvietojas pa velosipēdu ceļu vai transportlīdzekļa vadītājam, kas nogriežas uz / brauc pa Ķīpsalas ielu?
• vai konkrētajā situācijā velosipēda vadītāja priekšrocības attiecības ir vienlīdzīgas gan ar tiem transportlīdzekļu vadītājiem, kas nogriežas uz Ķīpsalas ielu, gan ar tiem, kas brauc pa Ķīpsalas ielu K. Valdemāra ielas virzienā?

2. Velosipēdu ceļš gar Raņķa dambi, starp Mazo Bezdelīgu ielu un Krēslas ielu šķērso iebrauktuvi uz gāzes uzpildes staciju un automazgātuvi.
Jautājumi:
• šajā situācijā darbojas Ceļu satiksmes noteikumu 79. vai 226.punkts un sekojoši, kam ir priekšroka - velosipēda vadītājam, kurš brauc pa velosipēdu ceļu vai transportlīdzeklim, kurš no Raņķa dambja nogriežas uz blakus teritoriju?
• vai nepastāv pretruna starp Ceļu satiksmes noteikumu 79. un 226.punktu?

3. Situācijā, ja velosipēdists pa brauktuves labo malu vēlas pārbraukt krustojumu taisni, taču tajā pašā joslā blakus pa kreisi braucošais mehāniskais transportlīdzeklis vēlas krustojumā griezties pa labi, kam ir priekšroka?
Atbildi prioritāri izvēlos saņemt elektroniski.
Rīgā
25.05.2012.

Labdien,
Atbildot uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem paskaidrojam sekojošo:
1. Situācija - Ķīpsalas ielas krustojums ar Valdemāra ielas nobrauktuvi.
· Vai velosipēdu ceļš atrodas krustojuma teritorijā vai ārpus tā?
Velosipēdu ceļš atrodas krustojuma teritorijā.
Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu (skat.3. att.).

· Šajā situācijā darbojas CSN 138. Vai 226. Punkts?
Ņemot vērā, ka velosipēda ceļš atrodas krustojumā tad šajā situācijā autovadītājam ir jāievēro 138. Punkts.
· Kuram šajā situācijā ir priekšroka?
Priekšroka ir velosipēda vadītājam, kurš brauc pa velosipēdu ceļu.
· Vai velosipēdistiem ir priekšroka attiecībā pret automobiļiem, kuri brauc no Ķīpsalas ielu uz Valdemāra ielu?
Teorētiski jā, velosipēdistiem arī šajā gadījumā ir priekšroka, jo velosipēdu ceļš ietilpst ceļa kompleksā un transportlīdzekļiem, kuri tuvojas no Ķīpsalas ielas puses ir jādod ceļš tiem transportlīdzekļiem, kuri pārvietojas pa Valdemāra ielu. (es gan ļoti nepaļautos uz šo niansi).
2. Situācija – Raņķa dambis iebrauktuve gāzes uzpildes stacijā
· Kurš CSN punkts spēkā 79. vai 226., kam priekšroka ?
Ņemot vērā ka 79. punkts ir attiecināms uz manevra vietu līdzīgi, kā 138. punkts, kā arī vadītājs vēl nav iebraucis blakus teritorijā, uz kuru varētu attiecināt 154. punktu, līdz ar to šajā situācijā spēkā ir 226. punkts, jo velosipēda ceļš šķērso brauktuvi ceļa posmā un velosipēdists ir tas, kurš veic manevru.
· Vai nepastāv pretruna starp 79. un 226. punktu?
Skaidrojums augstāk
3. Situācija – velosipēdists un automobilis brauc pa brauktuvi, auto griežas pa labi velosipēdists brauc taisni
· Kam priekšroka?
Šajā situācijā darbojas 138. punkts, automobilim griežoties pa labi jādod ceļš velosipēda vadītājam, kurš brauc taisni.
Bet viss labākais draugs velosipēdistiem ir 227. punkts. J
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem Ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
Ar cieņu, Līga Medne
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa
Offline
Chainsaw
08. Jun 2012, 12:00 #3811

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

tad sanāk kad braucot pa ietvi tiem autovadītajiem kas izbrauc/iebrauc visādos pagalmos tomēr ir man jādod ceļš?
Offline
badmoon
08. Jun 2012, 12:30 #3812

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar


08 Jun 2012, 12:00:56 Chainsaw rakstīja:
tad sanāk kad braucot pa ietvi tiem autovadītajiem kas izbrauc/iebrauc visādos pagalmos tomēr ir man jādod ceļš?


Tikai velosipēdistam jānovērtē ātrums, attālums blablabla, kas nu tur minēts, nevis pofigā jālido "man priekšroka".
Offline
Alzirs
08. Jun 2012, 13:27 #3813

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: E46

Stulba situācija! Biju domājis aizņemties velosipēdu turētāju,lai pārvestu velosipēdus uz jauno mitekli.
Problēma tāda ka velosipēda turētājs ir paredzēts velosipēdiem ar "resnākām"riepām un "resnāku rāmi. Bet,man vajag pārvest divus Ērenpreisus. Bet, šiem maitām rāmis šaurs,riepiņas šauras.
Rodas jautājums,vai ir iespēja kur uz laiku izīrēt velosipēdu turētāju,kurš būtu paredzēts lai pārvestu šāda tipa velosipēdus?

Jau iepriekš paldies.

[ Šo ziņu laboja Alzirs, 08 Jun 2012, 13:28:47 ]

Offline
wheelie
08. Jun 2012, 13:32 #3814

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6


08 Jun 2012, 11:29:34 fondrahtenbergs rakstīja:


kad būs nākamie DH mači kur var aizbraukt paskatīties?

-----------------
8)
Online
Chainsaw
08. Jun 2012, 13:50 #3815

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

16. un 17. jūnijā līgatnē, tikai kurā datumā ir paši sači nezinu, arī gribēju ieplānot skatīties, bet nezinu kurā no tiem datumiem ceru kad ne 16tajā
Offline
daugstinsh
11. Jun 2012, 10:44 #3816

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 Pele

Cena 180LVL
Tips MTB
Rāmis Kalahari Oval Alloy/20"
Dakša SR M2000 60
Pārslēdzēji uz stūres Shimano EF50 (bija Shimano RS 31)
PedāļibPP
Priekšējais pārslēdzējs Shimano TZ30 42
Aizmugurējais pārslēdzējs Shimano Altus
Ķēde Shimano UG-50
Klaņi un zobrati SR XR170PBG 42-34-24CG
Bremzes V-brake AL
Stūre Steel Rise 600
Stūres iznesums Queer Steel 40
Riepas CST C1391 1.95
Aploki Alex Adventure 26(bija Alex 18 strong single)
Rumbas Deore HB-M530 36H,
Sēdeklis Comfort XM-6723
Sēdekļa stute Steel
Ātrumi 24
Krāsa Dzeltens
Dokumenti



bez zvaniņa, būs


Kasete iet, bet būtu jāmaina

Sēdeklis savu funkciju pilda, bet ir jāmaina


Tel: divi 644 trīs 8 četri 9
Apskatāms, Ķīpsala, Centrs (Galerija Rīga pakārte), var jau vienoties!

[ Šo ziņu laboja daugstinsh, 11 Jun 2012, 10:46:14 ]

Offline
daplis
12. Jun 2012, 12:00 #3817

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

Offline
daplis
12. Jun 2012, 19:34 #3818

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

Offline
EimZ
13. Jun 2012, 06:20 #3819

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Daugavpilī neko sakarīgu neatradu, varbūt kādam ir ko piedāvāt no kalnu divriteņiem masai ap 80kg cenā ap 100 Ls?

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
Marta_22
13. Jun 2012, 07:20 #3820

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


12 Jun 2012, 12:00:23 daplis rakstīja:



Pastastāsti sīkāk par šito brīnumu, google neko neatrod, pasākums tā pat kā citur pasaulē no punkta A uz B ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo