Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: 7er E65 iegāde

AutorsZiņojums
Tune-L
21. Jun 2013, 09:30 #381

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20403

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


21 Jun 2013, 07:43:48 Misters rakstīja:
Jautajums-e65 virsbuuve ir no aluminija???
Vai tikai kautkaadas daljas???


Nē !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
aupinsh
29. Aug 2013, 22:58 #382

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5600

Braucu ar: 1 un S

Problēma ar e65 730D 2004.g, pielaižot auto iedegās lampiņa ( dzeltena, ar pusaplītī pa vidu trisstūrīts ), pēc laika sāka gļukot kārbā, kas ieslēdzas avārijas režīmā, kādi iemesli šai problēmai varētu būt?!

Offline
Kaross
29. Aug 2013, 23:39 #383

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4401

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

daudzi!
Tikpat labi tur var būt problēmas ar dzinēju un dzinēja jaudu. no kā attiecīgi kārba sāk gļukot un neiet. Bez diagnostikas tur nekas nenotiks. Tikai kompis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ATB
06. Jan 2014, 21:54 #384

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5277

Braucu ar: ♛ ♛

Izpalīdziet ar viedokli. Īsāk sakot - paziņa ir dilemmas priekšā:
w221 vai e65 facelift (tiek izskatīti arī lielo motoru 750; S500 utt. varianti)

Kādas ir jūsu domas?
Gribētos zināt viedokli no cilvēkiem, kuriem kāds no šiem auto ir bijis. (Ideālā variantā - abi).
Džekam vairāk izvēle krīt uz e65, bet essinieki arī nav izslēgti.
Ne ar ko jaunu neizcelšos, ja teikšu, ka labprāt gribētu uzzināt arī par izmaksām - bērna slimībām, labākie motori, salona ietilpība (piemēram, salīdzinājumā ar e3 + ekstras utt.
Ja tam kāda nozīme, tad tagad viņš pārvietojas ar e38 4.4

Par e65 ir jau viens jautājums:
Salonā viduskonsolē šim pie elkoņbalsta, laikam, atrodas miskaste vai kas tāds, bet šim ir glāžu turētāji. Jautājums ir tāds, vai gadījumā nav tā, ka, piemēram, vecākiem modeļiem nav tie glāžu turētāji, bet jaunākiem ir ? Tā tas varētu būt?
Offline
delfins01
06. Jan 2014, 22:43 #385

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Priekšējie glāzīšu turētāji skaitās kā ekstra!
Par facelift E65 neko sliktu nevaru pateikt, vismaz par 730D. Mašīna tika pārdota ar 259'000km nobraukumu. Līdz tam standarta apkopes- eļļas,filtri, bremzes. Nopietnākais, kas ir bijis- Kvēlsveču maiņa, motora skriemelis. Pie 230tkm pārlūza 1. aizmugurējā atspere.
Ziemā pie lielāka sala dažreiz mēdza, kādu kļūdu izmest, bet izslēdzot un piedarbinot viss kārtībā!

Galvenais, lai būtu ekstras, kuras to mašīnu tiešām padara par 7er. (Komforta salons, apsilde, ventilācija, soft close utt.)!
Pati svarīgākā ekstra noteikti ir, Adaptive Drive.
Nesen braucu ar paziņu, kuram ir 730D E65 FL, bez Adaptive Drive, ar 17' collu ziemas riepām. Masīna bija cietākā, nekā 7er ar Adaptive Drive uz 19' collu vasaras riepām!
Offline
janchikz
07. Jan 2014, 18:58 #386

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ir bijuši gan e65, gan w221, lai ņem mersi
Offline
LINIS
07. Jan 2014, 19:00 #387

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

W221 - morāli svaigāks un labāka vērtība, nekritīs arī cenā tik strauji kā e65..

P.s. delfins01 minētais adaptive drive pareizi saucas "Dynamic Drive".
Ekstra ir patīkama. Auto braucot mierīgi ir komfortabls, bet straujāk ņemot līkumus, tiek darbināti aktīvie stabilizatori un gaita kļūst, nosacīti sakot, sportiskāka - cik nu sportiska tā var būt 2 tonnu smagam auto, bet virsbūve nesveras tik ļoti.. Tikai, ja sūknis un sistēmas detaļas jāmaina, sanāks dārgi (negribu sameloties, bet savulaik pirms gadiem 4, pre facelift e65 bija ap ~1300lvl Dynamic Drive remonts), bet tādas izmaksas ir visiem šīs klases auto. Arī w221 ar airmatic var sanākt padārgi..

Ja ņem e65 benzīnu, tad vēlams pārbaudīt valvetronic sistēmu, kura regulē vārstu atvēršanos, ja ir izdilusi, tad sagādās daudz galvassāpju - arī dārgs remonts, savulaik, ap 1500lvl par jaunām daļām..

Tas tā par manām galvenajām problēmām savulaik..

Pārējais tas pats, kas citiem auto - reika, pastiprinātājs, ritošā, bet jāņem vērā, ka būs jūtami dārgākas izmaksas, salīdzinot ar e38..

[ Šo ziņu laboja LINIS, 07 Jan 2014, 19:26:29 ]

Offline
protams
07. Jan 2014, 19:13 #388

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7

Ja pārkāps no E38, tad abas liksies kā "kosmoss", līdz ar to nav starpības ko "mācīties", bet E65 ir servisos labāk zināms apkopēs nekā W221 un būs vieglāk ja kas nogļučīs.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mikuzz
07. Jan 2014, 19:40 #389

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli

Norūses gan stipri ātrāk...
Offline
delfins01
07. Jan 2014, 19:49 #390

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:


07 Jan 2014, 19:00:23 LINIS rakstīja:


P.s. delfins01 minētais adaptive drive pareizi saucas "Dynamic Drive".
.


Adaptive Drive NAV tas pats, kas Dynamic Drive

Vari palasīt -

Adaptive Drive


Dynamic Drive


Vienīgais par ko neesmu pārliecināts vai EDC nāk kopā ar Adaptive Drive? Paskatījos semaka VIN, bet par EDC nekas nebija rakstīts. Laikam tad jau nāk kopā ar Adaptive Drive
Offline
delfins01
07. Jan 2014, 19:50 #391

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:


07 Jan 2014, 19:40:21 Mikuzz rakstīja:
Norūses gan stipri ātrāk...


E65 ?

[ Šo ziņu laboja delfins01, 07 Jan 2014, 19:50:51 ]

Offline
protams
07. Jan 2014, 20:03 #392

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7


07 Jan 2014, 19:50:41 delfins01 rakstīja:

07 Jan 2014, 19:40:21 Mikuzz rakstīja:
Norūses gan stipri ātrāk...


E65 ?

Transporta līdzeklis

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ATB
07. Jan 2014, 22:05 #393

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5277

Braucu ar: ♛ ♛

Liels paldies. :rock:
Offline
Foxins
15. Jan 2014, 20:41 #394

Kopš: 14. Jan 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 17

Braucu ar: 7 L patēriņu

Pērc facelift tam mazāk bēdu!Bet nu cik cilvēku tik viedokļu!
Offline
sk8andbenice
09. Mar 2014, 16:56 #395

Kopš: 09. Mar 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

http://www.ezauto.lv/en/cars/bmw-730d-e65-facelift-1

ko domajat par šo eksemplāru, kam vajadzētu pievērst uzmanību pērkot šādu auto, ja nobraukums reāls utt...

paldies
Offline
Luciferz
09. Mar 2014, 19:32 #396

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


09 Mar 2014, 16:56:36 sk8andbenice rakstīja:
http://www.ezauto.lv/en/cars/bmw-730d-e65-facelift-1

ko domajat par šo eksemplāru, kam vajadzētu pievērst uzmanību pērkot šādu auto, ja nobraukums reāls utt...

paldies


mans personigais viedoklis. 7er ir jaanem pilns. pilniigi pilns. Taa ir mashiina komfortam, tatad arii max komforta apriikojumam jaabuut

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
uldens1
09. Mar 2014, 19:39 #397

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16383

Braucu ar:


09 Mar 2014, 19:32:03 Luciferz rakstīja:

09 Mar 2014, 16:56:36 sk8andbenice rakstīja:
http://www.ezauto.lv/en/cars/bmw-730d-e65-facelift-1

ko domajat par šo eksemplāru, kam vajadzētu pievērst uzmanību pērkot šādu auto, ja nobraukums reāls utt...

paldies


mans personigais viedoklis. 7er ir jaanem pilns. pilniigi pilns. Taa ir mashiina komfortam, tatad arii max komforta apriikojumam jaabuut
tikai daudz navaroti nekadā veida nesniedz komfortu,ka tikai stajanka ko paplātities kuram garaks
Offline
PowerBMW
09. Mar 2014, 19:43 #398

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


09 Mar 2014, 19:39:17 uldens1 rakstīja:

09 Mar 2014, 19:32:03 Luciferz rakstīja:

09 Mar 2014, 16:56:36 sk8andbenice rakstīja:
http://www.ezauto.lv/en/cars/bmw-730d-e65-facelift-1

ko domajat par šo eksemplāru, kam vajadzētu pievērst uzmanību pērkot šādu auto, ja nobraukums reāls utt...

paldies


mans personigais viedoklis. 7er ir jaanem pilns. pilniigi pilns. Taa ir mashiina komfortam, tatad arii max komforta apriikojumam jaabuut
tikai daudz navaroti nekadā veida nesniedz komfortu,ka tikai stajanka ko paplātities kuram garaks

Man ar liekas kad kādi 20% no izdomātājām extrām ir nevajadzigas,vai īsti nav pielietojums
Offline
Luciferz
09. Mar 2014, 20:25 #399

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


09 Mar 2014, 19:43:50 PowerBMW rakstīja:

09 Mar 2014, 19:39:17 uldens1 rakstīja:

09 Mar 2014, 19:32:03 Luciferz rakstīja:

09 Mar 2014, 16:56:36 sk8andbenice rakstīja:
http://www.ezauto.lv/en/cars/bmw-730d-e65-facelift-1

ko domajat par šo eksemplāru, kam vajadzētu pievērst uzmanību pērkot šādu auto, ja nobraukums reāls utt...

paldies


mans personigais viedoklis. 7er ir jaanem pilns. pilniigi pilns. Taa ir mashiina komfortam, tatad arii max komforta apriikojumam jaabuut
tikai daudz navaroti nekadā veida nesniedz komfortu,ka tikai stajanka ko paplātities kuram garaks

Man ar liekas kad kādi 20% no izdomātājām extrām ir nevajadzigas,vai īsti nav pielietojums


ok, tad peerkat sev semerus bez taam nevajadziigajaam extraam

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Arturiks
09. Mar 2014, 20:49 #400

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9137

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Jo night vision, masāža, distro un vēl kaudze ir tās noderīgākās lietas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo