Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW Touareg - jā vai nē?
Autors | Ziņojums |
bepino | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2204
Braucu ar: Radziņu
|
08 Jun 2017, 12:20:24 @Android rakstīja:
08 Jun 2017, 11:29:05 @bepino rakstīja:
Jautājums par Touareg 2. paaudzes pneimopiekarēm. Vai tiešām tur ir novērstas visas lielākās problēmas, kas bija pirmās paaudzes mašīnās, kā apgalvo Mollerā? gribētu dzirdēt viedokļus no šo auto reālajiem lietotājiem, nevis viena tante teica
A kādas problēmas ir 1. paaudzes pneimām?
Braucu ar tādu jau 2 gadus, viss labi. Laicīgi tik jāapkopj vai jānomaina ventīļi stoikās, nekādu citu problēmu nav. Katrā ziņā sev nākamo tuaregu tikai ar pneimu meklēšu.
Cik ir lasīts, tad pirmās paaudzes pneima bija ļoti neuzticama, plīst viss un remontēt dārgi. Otrajā paaudzē mēs būt problēmas ar elektroniku un līmeņa dačikiem, kas nav tie sāpīgākie. Baloni un pats amītis iet ļoti ilgi | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
08 Jun 2017, 12:32:41 @bepino rakstīja:
08 Jun 2017, 12:20:24 @Android rakstīja:
08 Jun 2017, 11:29:05 @bepino rakstīja:
Jautājums par Touareg 2. paaudzes pneimopiekarēm. Vai tiešām tur ir novērstas visas lielākās problēmas, kas bija pirmās paaudzes mašīnās, kā apgalvo Mollerā? gribētu dzirdēt viedokļus no šo auto reālajiem lietotājiem, nevis viena tante teica
A kādas problēmas ir 1. paaudzes pneimām?
Braucu ar tādu jau 2 gadus, viss labi. Laicīgi tik jāapkopj vai jānomaina ventīļi stoikās, nekādu citu problēmu nav. Katrā ziņā sev nākamo tuaregu tikai ar pneimu meklēšu.
Cik ir lasīts, tad pirmās paaudzes pneima bija ļoti neuzticama, plīst viss un remontēt dārgi. Otrajā paaudzē mēs būt problēmas ar elektroniku un līmeņa dačikiem, kas nav tie sāpīgākie. Baloni un pats amītis iet ļoti ilgi
Hvz, moš tīteņiem ar 400k+ noskrējienu tā ir, katrā ziņā man (tpu tpu tpu) nekādu problēmu - 2 gadu laikā priekšējās stoikās nomainīju ventīļus (ap 80eur/gab) un viss. Ja laicīgi ventīļus nenomaina, tad no pārstrādāšanās pensijā aizejot kompresors (remkomplekts ap 300eur esot).
Man čoms mollerā strādā - vēl pirms pirku, pakonsultējos - teica, ka kopumā pneima bez īpašām sāpēm, var ņemt. Protams, kā jau visām sistēmām mašīnā, ir jāseko līdzi un laicīgi jākopj. Tas pats arī ar to 2.5tdi motoru - ja laicīgi kopj, viss normāli.
Sūdīgāk, ja nopērk no perekupiem tīteni, kurš vēl hvz kā kopts - tad toč naudas kapsēta, jo autiņš pats par sevi visai sarežģīts.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
| Kādas atsauksmes VW Touareg FL modeļiem no 2007-2010? | Offline | | |
wheelie | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar: 1.6
| vai visiem 3,0 dīzeļiem nāca pneimopiekare vai tā bija kā papildopcija?
----------------- 8) | Offline | | |
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| opcija | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: e60 530d FL
| Imho, ja Tuaregu pērk tad tikai ar pneimo. Remonti nav dārgi vairāk pneimai. Mūsu ceļiem - kā reiz. | Offline | | |
xfiles | | Kopš: 14. Mar 2017
Ziņojumi: 247
Braucu ar: 666
|
06 Dec 2018, 21:27:08 @dr_viruss rakstīja:
Imho, ja Tuaregu pērk tad tikai ar pneimo. Remonti nav dārgi vairāk pneimai. Mūsu ceļiem - kā reiz.
Ja varsti nav iepriekš parlasīti, tad ziemā var gadīties ka nāksies papisties. | Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Kādas atsauksmes par 2008-2010 3.0 TDI? Gribu treilera vilcēju ko var izmantot arī ikdienā. Esmu lasījis, ka ieplūdes kolektors esot bēda un bākas sūkni vajag laicīgi nomainīt, lai nepiedzen degvielas sistēmu pilnu ar skaidām. Vēl kaut kas, ja neskaita dīzeļa standartpaku (sprauslas, turbīna, sūknis)? [ Šo ziņu laboja us, 07 Dec 2018, 21:09:15 ] | Offline | | |
|
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Kas tie atkal par kaķa murgiem? 2008 un 2010 ir divi dažādi modeļi.
Ieplūdnieki pie dīlera ar nomaiņu maksā mazliet zem 1k. Kaktos 2x lētāk.
Kādas turbīnas un kādas sprauslas? :dork: Ja pērk 500+k ģīboni, tad jā, bet pie reāliem 300k nekas tur nav jāmaina.
Kur tādas gudrības sagrāpstītas?
Protams, ja esi tik bagāts, lai pirktu ar nepārbaudāmu noskrējienu, tad neko. | Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Pazēmīgi atvainojos, speciāli apskatījos Wikipēdijā - biju domājis facelift modeli, kas tika ražots no 2007 līdz 2010 gadam. Par sprauslām vairākās lapās lasīts, ka pie 250k ar tām sākās problēmas
Ir Latvijā kāds serviss, kas uz šiem specializējas un kur būtu vērts pazvanīt, lai noskaidrotu reālo situāciju? | Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Ja nu kadam noder mana gadu ilga pieredze ar Touareg 13’
-labs komforts, salidzinosi kluss (bija dubultais stiklojums)
-245zs dzinejs pilnigi pieteikams
-komforta benki must have
-baigos bezcelos nelidu, pat nesledzot blokji neviena plava vai lielaa sniega nepaliku
- tapat kaa oooo torsens strada kaa pienakas un ir krietni paraks par haldex 4m ar kuriem ari labu laiku pabraukts
-T pneima nu nezinu isti neparliecinaja it seviski pilseta ar r19 asas bedres laiz cauri. Tie kas klausas vecu onku stastus par it kaa dargajam pneimam un skatas so auto uz atsperem ieteiktu atri atmest to domu. Neesmu nevienu beedu staastu par Touareg 2 pneimam dzirdejis.
- Videjais paterins atkariba no sezonas utt ap 9/100 braucot loti aktivi un neskaitot katru litru. Soseja garaki gabali var pat palist zem 8/100.
- Pec kada laika saka automats divaini uzvesties un slegties ar aizturi. 2 labi karbinieki izteica vienu un to pasu minejumu, bet neko vala netaisiju pagaidam. Aisin karbas salidzinosi uzticamas pec meistaru teiktaa, bet protams gadas ari nelieli iznemumi
- Vel pec laika paradijas pazistamais paris sekunzu grabonja no rita aukstam un spriegotaji, kede pieteicas (taa pati problema kas oooo)
FL no 15’ noteikti daudz labaka izvele ar 262zs un cenas ari jau salidzinosi zemas. Tiem skiet ari jau EU6.
Pirkts tika no VW dilera .de ar visu vesturi un 85k km.
Negribejas man sakt sarezgit dzivi un iedzilinaties problemas, pardevu un parkapu atpakal uz oooo.
p.s.Dynaudio mesls
| Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
| Tā, palēnām meklēju otru auto sev, relatīvi lētu iegādē un uzturēšanā, izturīgu, bet daudz maz komfortablu un ar ok salonu/dizainu Esmu apstājies pie E53 vai Touarega, jo nepieciešams vizināties pa mežu reizēm, piebraukt diezgan nepieejamās vietās un sabāzt visādu drazu mašīnā, kā airsofta, vai weika/snowa ekipu
Tātad, kungi, cik liela atšķirība ir starp 2004-2007 un FL 2007-2010, vai tikai dizainā, lampās un bik salonā, vai arī kāda reāla tehniska atšķirība
kurš modelis izturīgāks, lētāks uzturēšanā un bez iespējām ieberzties uz vēl viena auto vērtību nobirstot kādam blokam vai sūknim
Vai labāk likt touaregu mierā un skatīties tikai uz veco labo e53 [ Šo ziņu laboja SteelRat, 18 Nov 2019, 09:42:51 ]
-----------------
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Jāņem 2.5TDI vai arī V10TDI | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: e60 530d FL
|
18 Nov 2019, 09:37:07 @SteelRat rakstīja:
Tā, palēnām meklēju otru auto sev, relatīvi lētu iegādē un uzturēšanā, izturīgu, bet daudz maz komfortablu un ar ok salonu/dizainu Esmu apstājies pie E53 vai Touarega, jo nepieciešams vizināties pa mežu reizēm, piebraukt diezgan nepieejamās vietās un sabāzt visādu drazu mašīnā, kā airsofta, vai weika/snowa ekipu
Tātad, kungi, cik liela atšķirība ir starp 2004-2007 un FL 2007-2010, vai tikai dizainā, lampās un bik salonā, vai arī kāda reāla tehniska atšķirība
kurš modelis izturīgāks, lētāks uzturēšanā un bez iespējām ieberzties uz vēl viena auto vērtību nobirstot kādam blokam vai sūknim
Vai labāk likt touaregu mierā un skatīties tikai uz veco labo e53
Ir saimniecībā Tuaregs 3.0d 05 gada.
Mašīna tanks, jāņem tikai 3.0d, iesaku ņemt ar pneimu,[nav tik dārgi remonti]. Vienīgais diezgan daudz ēd - vasarā ~13l, ziemā ~ 16l.
2 gados remontos iztērēts apmēram 2k [bet tas ieksaitot 20"diski + riepas]. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
| Es 3.0d domāju, vai, ja x5, tad bendžu, jo nedaudz tomēr ir bail no veca dīzeļa
-----------------
| Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
|
18 Nov 2019, 10:00:39 @dr_viruss rakstīja:
Ir saimniecībā Tuaregs 3.0d 05 gada.
Mašīna tanks, jāņem tikai 3.0d, iesaku ņemt ar pneimu,[nav tik dārgi remonti]. Vienīgais diezgan daudz ēd - vasarā ~13l, ziemā ~ 16l.
2 gados remontos iztērēts apmēram 2k [bet tas ieksaitot 20"diski + riepas].
pāris litri vairāk par izturīgu auto ir sīkums
Bet, kā ir, ir kāda vēl atšķirība no FL, izņemot dizainu
-----------------
| Offline | | |
|
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: e60 530d FL
|
18 Nov 2019, 10:08:05 @SteelRat rakstīja:
18 Nov 2019, 10:00:39 @dr_viruss rakstīja:
Ir saimniecībā Tuaregs 3.0d 05 gada.
Mašīna tanks, jāņem tikai 3.0d, iesaku ņemt ar pneimu,[nav tik dārgi remonti]. Vienīgais diezgan daudz ēd - vasarā ~13l, ziemā ~ 16l.
2 gados remontos iztērēts apmēram 2k [bet tas ieksaitot 20"diski + riepas].
pāris litri vairāk par izturīgu auto ir sīkums
Bet, kā ir, ir kāda vēl atšķirība no FL, izņemot dizainu
Kā jau FL, izlabotas kļūdas, itkā forumos visur raksta ka jāņem FL. Nav bijusi īsti saskarsme ar FL.
Un jā, ja ņem tad pēc iespējas pilnāku. Bez pneimas izbraucu ar tuaregu - nezinu likās nebaudāms autiņš. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
18 Nov 2019, 09:37:07 @SteelRat rakstīja:
jo nepieciešams vizināties pa mežu reizēm, piebraukt diezgan nepieejamās vietās un sabāzt visādu drazu mašīnā, kā airsofta, vai weika/snowa ekipu
Sry, par netēmu, F11 tiešām ir tik mazs?
Zinu, ka E34, E39 kūtiņas ir plašākas par C7 un var arī visur iebraukt.
Pa manam, nē, neko tu tur neieliksi un pa kāpām nepabrauksi. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
|
18 Nov 2019, 11:13:36 @bum_bumz rakstīja:
18 Nov 2019, 09:37:07 @SteelRat rakstīja:
jo nepieciešams vizināties pa mežu reizēm, piebraukt diezgan nepieejamās vietās un sabāzt visādu drazu mašīnā, kā airsofta, vai weika/snowa ekipu
Sry, par netēmu, F11 tiešām ir tik mazs?
Zinu, ka E34, E39 kūtiņas ir plašākas par C7 un var arī visur iebraukt.
Pa manam, nē, neko tu tur neieliksi un pa kāpām nepabrauksi.
Nē, nav mazs, bet man vienk vajag otru auto reizēm kāpēc gan neņemt normāla izmēra ar ko var iebraukt bezceļos bik arī, nu, ne purvā, bet ar paaugstinātu klīrensu efka lai paliek sievai ko vizināties vai abiem kopā kad kkur jābrauc
pietam kkādu e34 vai e39 man vienkārši negribas [ Šo ziņu laboja SteelRat, 18 Nov 2019, 11:23:11 ]
-----------------
| Offline | | |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| imho mežam labāk tuaregs ja awd strādā kā vajag + biku rupjāki ripuļi..esmu redzējis, kā e70 nevar slapjā zāles pakalnā ar vasarenēm uzbraukt. Par bagāžnieka ietilpību - visbālākais variants kaste uz jumta kur visu netīro aktivitāšu aprīkojumu samet un pēc tam ar šļūteni izmazgā to kasti un miers.
gudrīšiem par bezpiedziņas auto mežā - es varu pastāstīt cik ar subaru esmu vilcis šitos bezpiedziņas no smilšainām kāpām..pēdējo pie baltezera - v40 ielaida laivu un ierakās smiltīs pie baznīcas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|