Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
24 Jul 2015, 11:35:11 iganiga rakstīja:
Ir kādi jaunumi Toyotu chiposhanaa?
Viss notiek, pie tam reāli pārprogrammējot vadības blokus.
Šobrīd pirmie LV uzņemam apgriezienus Toyotu pārprogrammēšanā.
> Chiptuning
> DPF off
> EGR off
> Lambdas off
> ECU klonēšanas
> un dažādi citi risinājumi
Mums ir Master piekļuve Toyota un Lexus vadības bloku programmām, kas ļauj sasniegt labākos rezultātus un regulēt katru niansi.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Paldies KAROSS par 2.0d atdzīvināšanu, pats nesaprotu kāpēc ātrāk nečipoju, palika pavisam cits auto!!! [ Šo ziņu laboja DOPING, 08 Oct 2015, 21:40:16 ]
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 Aug 2015, 22:41:15 Kaross rakstīja:
Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
Nu kā jau bez tevis.
Startline Master ir LT, savukārt LV ir tikai slave, nesen vēl pārrunājām šo jautājumu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| kā tur ir ar e90, e87 čipošanu, neģērbjas sajūgs laukā? runa ir par 120d manuālis... [ Šo ziņu laboja pekinens, 13 Aug 2015, 23:45:26 ] | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 Aug 2015, 23:44:54 pekinens rakstīja:
kā tur ir ar e90, e87 čipošanu, neģērbjas sajūgs laukā? runa ir par 120d manuālis...
Ja pareizi novada griezi, arī kardāns/ reduktors vairs nevibrē.
Bet ja gribi max rezultātu, bez remontiem neiztikt.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
13 Aug 2015, 23:47:56 Jonix rakstīja:
13 Aug 2015, 23:44:54 pekinens rakstīja:
kā tur ir ar e90, e87 čipošanu, neģērbjas sajūgs laukā? runa ir par 120d manuālis...
Ja pareizi novada griezi, arī kardāns/ reduktors vairs nevibrē.
Bet ja gribi max rezultātu, bez remontiem neiztikt.
jautājums tikai vai ir vērts pusmilijonu noskrējušai mašinai tur kaut jo darīt.. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Viss ir atkarīgs no tehniskā stāvokļa.
Esmu atteicis čipošanu automašīnām ar 30k km noskrējienu dēļ tehniskiem defektiem, kurus atklāju pārbaudēs pirms čipošanas, savukārt šodien nočipoju sešgadīgu MB tiešām labā stāvoklī ar īstiem 380k km panelī.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Pareizi novada griezi - kaa to saprast?
| Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| automātam gan jau var saregulēt, manuālim droši vien vienkārši jānovada
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 Aug 2015, 23:58:23 karlsonss rakstīja:
Pareizi novada griezi - kaa to saprast?
Griezi var ierobežot pēc dažādiem faktoriem, viens no visprecīzāk īstenojamajiem veidiem ir pēc aktuālā pārnesuma un noteiktiem rpm.
Piemēram, gandrīz visiem bmw 2.0D pie nedaudz agresīva čipa sākot ar 3..4 ātrumu var parādīties vibrācijas no aizmugures, šajā momentā griezi var nedaudz ierobežot un automašīna tev pateiks paldies!
Protams, šādas nianses nav iespējamas "fiksajiem" čipiem, kur rezultātam tiek aptuveni apčakarētas kalibrācijas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
13 Aug 2015, 23:28:03 Jonix rakstīja:
13 Aug 2015, 22:41:15 Kaross rakstīja:
Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
Nu kā jau bez tevis.
Startline Master ir LT, savukārt LV ir tikai slave, nesen vēl pārrunājām šo jautājumu.
. Nu un? Startlien Latvijā jau pāris gadus kā rosās | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 Aug 2015, 00:25:41 AF rakstīja:
13 Aug 2015, 23:28:03 Jonix rakstīja:
13 Aug 2015, 22:41:15 Kaross rakstīja:
Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
Nu kā jau bez tevis.
Startline Master ir LT, savukārt LV ir tikai slave, nesen vēl pārrunājām šo jautājumu.
. Nu un? Startlien Latvijā jau pāris gadus kā rosās
Master nozīmē pilnu piekļuvi datiem, Slave ir kodēti dati, kurus izmaina kāds cits.
Slave nozīmē, ka automašīnu realitātē programmē kāds cits, bet tas, kurš ieraksta datus ir tikai pārpircējs.
Kāda atšķirība? Pārpircējs nevar pieregulēt un ņemt vērā nianses, kuras ir redzamas un jūtamas tikai ar auto izbraucot, Master gadījumā tas viss un vēl vairāk ir iespējams.
Lielākā daļa LV čipotāji ir "Slave" un ne tikai nevar, bet arī nemāk paši saregulēt auto, jo risinājumus iepērk, tai skaitā arī no mums @Remap.lv
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| tas gan, bet piem Startline ir pašiem uz vietas kāds nekāds bet jaudas stends | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Tas ir vienīgais bonuss.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kāmēr citi runā, mēs jau daram.
Tātad pirmā Toyota jau nočipota.
Toyota Auris 2.2Dcat 177HP.
Tāds pats dzinējs kā Avensis un is220D Lexus.
Pašlaik pieejams viss tas pats, kas citiem Eiropas auto.
DPF atslēgšana,
EGR atslēgšana,
Chiptunings.
Izskatās, ka šīs nedēļas laikā būs vēl pāris pacienti.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Aug 2015, 21:54:38 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| Tad jau LC120 toyotu arī vari?
sūtīšu ciemos.
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jap. Šie būs nākamie.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Gunto | | Kopš: 16. Apr 2015
Ziņojumi: 437
Braucu ar:
| Nu tad beidzot! Cik gadiem bija jāpaiet, lai LC 120 varētu uzlabot. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Aug 2015, 12:30:48 bokens rakstīja:
Iespējams mans jautājums būs izcili stulbs, tāpēc atvainojos jau iepriekš Vai ir jēga čipot sagāzēta ato DME ? Bosh ...413, Ja brauc uz gāzi tad visu nosaka gāzes kompis, ja uz bendžu tad DME. Ja čipo, tad tām DME adaptācija nav nekāda ietekme uz gāzes kompja programmu? Mazliet gribās pāris zirgaspēkus klāt....
Par zirgspēkiem aizmirsti. Tam vecajam auto neko klāt nedabūsi.
Tu nezini kā strādā gāzes kompis. Ja brauc uz gāzi, tad visu joprojām nosaka DME. NEvis gāzes kompis.
Gāzes kompis ir piggyback - papildus iekārta, kas vadās no DME parametriem un izejās kaut ko piekoriģē. Attiecīgi gāzes sprauslas. Tas arī viss.
Azidedzi ut.t. kustina tikai DME. DME adaptācijas nosaka visu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|