Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
sliir
05. Mar 2024, 21:02 #381

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

visi apsmietie 1l 3 cil. benzīni būs pēc 5-10 gadiem perekupu sapnis


Bet cik no tām šujmašīnām nodzīvos 10 gadus? Tie motori nav būvēti kā paliekošas vērtības.
Offline
Briize
05. Mar 2024, 21:18 #382

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


05 Mar 2024, 21:02:29 @sliir rakstīja:
visi apsmietie 1l 3 cil. benzīni būs pēc 5-10 gadiem perekupu sapnis


Bet cik no tām šujmašīnām nodzīvos 10 gadus? Tie motori nav būvēti kā paliekošas vērtības.

Tieši tā tas šuijmašīnas izbeigsies jau pie 150 k km
Manā skatījumā, ja motoram nav vismaz 6 cilindri tad tas nav motors
Offline
RaL
05. Mar 2024, 21:35 #383

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


05 Mar 2024, 21:18:04 @Briize rakstīja:

05 Mar 2024, 21:02:29 @sliir rakstīja:
visi apsmietie 1l 3 cil. benzīni būs pēc 5-10 gadiem perekupu sapnis


Bet cik no tām šujmašīnām nodzīvos 10 gadus? Tie motori nav būvēti kā paliekošas vērtības.

Tieši tā tas šuijmašīnas izbeigsies jau pie 150 k km
Manā skatījumā, ja motoram nav vismaz 6 cilindri tad tas nav motors


Aha, tā arī teica, kad parādījās 1.4t motori vagam.

Nu jau senākajiem ir 15 gadi un stabili pāri pusmiljonam...
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl
Offline
abyss
05. Mar 2024, 21:39 #384

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: e39 523

Ar kaut cik regulārām apkopēm savus 300k mierīgi ripos.

Škoda 2006.gada 1.2 ar 260k nobraukumu, nekāda vaina.


Tikmēr jūs tur dpf mainat, ķēdes stiepjat, kolektorus mainat un hz ko vēl tur darat.
Offline
Mizx
05. Mar 2024, 21:53 #385

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Kaut kādās ilūzijās dzīvojat par tiem mazajiem motoriem. Cik nav rakstu par to, ka ražotāja noteiktais resurss tiem ir 250k. Ar auto var braukt tālāk, bet motors drīzāk jāmaina. Tāpat kā Vācijā klasiskie MB takši pie 500k km maina motoru vajag vai nē.
Bija man pašam jauna 1,2 Škoda, pie 200k sākās izklaides, pie 250k km motors bija jāmaina. Apkopes visas kā pieklājas, bet problēma jau tajā, ka ārpus pilsētas ar tādu jābrauc nevis pēc spidometra, bet pēc tahometra. Uzņēmumā VW Polo tāpat kāvās nost t.sk. vienam opim, kas noteikti nekad nebrauca ātrāk par 85 km/h. Pēc tam komerctransportam radās nosacījums, ka minimālais cilindru skaits ir 4, benzīna motorus arī vairs neizskatīja. Tā ka tā visa ir laimes spēle kā ar konkrēto motoru veicas. Ja neveicas, tad remontēt tam nav ko. Šķiet tepat bija joks par lētajiem trimmeru plastmasas motoriem — kad motors beidzas, to var nodot pārstrādei kopā ar PET pudelēm. Fiziku nevar apmānīt.
Offline
sliir
05. Mar 2024, 22:03 #386

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Offline
Kaross
05. Mar 2024, 22:31 #387

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Mar 2024, 21:35:32 @RaL rakstīja:

05 Mar 2024, 21:18:04 @Briize rakstīja:

05 Mar 2024, 21:02:29 @sliir rakstīja:
visi apsmietie 1l 3 cil. benzīni būs pēc 5-10 gadiem perekupu sapnis


Bet cik no tām šujmašīnām nodzīvos 10 gadus? Tie motori nav būvēti kā paliekošas vērtības.

Tieši tā tas šuijmašīnas izbeigsies jau pie 150 k km
Manā skatījumā, ja motoram nav vismaz 6 cilindri tad tas nav motors


Aha, tā arī teica, kad parādījās 1.4t motori vagam.

Nu jau senākajiem ir 15 gadi un stabili pāri pusmiljonam...
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


kādi vairs 15. Nu jau ir 20 gadi. Laiks skrien.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
968-jk
05. Mar 2024, 22:34 #388

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 30niekiem

Ārpus powera tie 1.1, 1.2, 1.4 iet pāri pusmiljonam. Stabili, ka neviens vācietis tur elļu nemaina pa 12-15k un tāpat tās kastes ar 180k ejošas nokļūst esesā.
Offline
Mizx
05. Mar 2024, 22:48 #389

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


05 Mar 2024, 22:34:21 @968-jk rakstīja:
Ārpus powera tie 1.1, 1.2, 1.4 iet pāri pusmiljonam. Stabili, ka neviens vācietis tur elļu nemaina pa 12-15k un tāpat tās kastes ar 180k ejošas nokļūst esesā.
Vācieši maina eļļu kā rakstīts instrukcijā un kā rakstīts instrukcijā maina pašus motorus. Tagad jau arī LV autoparki ar lielākiem nobraukumiem ir līdz tam izauguši, ka motorus vairs svaigiem auto nelabo, bet vienkārši liek vietā jaunus. Tie mazmotori nekad nav bijuši domāti bānim, minētam 1,2l motoram max ātrums bija šķiet 140 km/h un tad arī pa vējam, tā ka no pilsētas izbrauks reti un kilometrus nemaz tā nesakrās. The average lifespan of the 1.2 TSI engine is 150,000 miles (250,000 km).
Offline
Mixzzz
06. Mar 2024, 00:50 #390

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Mar 2024, 21:53:11 @Mizx rakstīja:
Kaut kādās ilūzijās dzīvojat par tiem mazajiem motoriem. Cik nav rakstu par to, ka ražotāja noteiktais resurss tiem ir 250k.
BMW gadījumā lifetime arī neskaitās 200kkm? Tas resurss varētu būt standarts.

LV vienk kā parasti lago visam pakaļ. Tak dīzeļi te arī ienāca ar gana lielu aizkavēšanos un sākumā visi bija skeptiski.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 06 Mar 2024, 00:51:58 ]

Offline
Mixzzz
06. Mar 2024, 00:54 #391

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Mar 2024, 22:03:37 @sliir rakstīja:
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Kāda saistība ir tiešajai iesmidzei ar motora bleķu ilgmūžību?

Tieši tāpat arī mirst 4/6/8 cilindru motori. Mūsdienās vienk liekas, ka visu jau defaultā ražo sūdīgi.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 06 Mar 2024, 00:55:23 ]

Offline
Mizx
06. Mar 2024, 01:05 #392

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


06 Mar 2024, 00:54:24 @Mixzzz rakstīja:

05 Mar 2024, 22:03:37 @sliir rakstīja:
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Kāda saistība ir tiešajai iesmidzei ar motora bleķu ilgmūžību?

Tieši tāpat arī mirst 4/6/8 cilindru motori. Mūsdienās vienk liekas, ka visu jau defaultā ražo sūdīgi.

Te jau gandrīz spams sākas, tomēr skaidrojums visam vienkāršs — no mazāka motora ar mazāk cilindriem jāizspiež vairāk jaudas, lai normāli brauktu. Un tad vēl ekoloģija visam pa vidu jaucas ar plusiem un mīnusiem šādam motoram. Ja jāizspiež vairāk jaudas, tad diez vai uz to, ka sāks likt īpaši labus materiālus, ja reiz auto jāsanāk lētam. Ietaupīs uz resursu pieņemot, ka liela daļa braukās tikai pilsētas režīmā. Skaidrs, ka var uztaisīt "mūžīgu" dzinēju, bet kurš par to maksās?
Offline
Mixzzz
06. Mar 2024, 01:15 #393

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


06 Mar 2024, 01:05:51 @Mizx rakstīja:

06 Mar 2024, 00:54:24 @Mixzzz rakstīja:

05 Mar 2024, 22:03:37 @sliir rakstīja:
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Kāda saistība ir tiešajai iesmidzei ar motora bleķu ilgmūžību?

Tieši tāpat arī mirst 4/6/8 cilindru motori. Mūsdienās vienk liekas, ka visu jau defaultā ražo sūdīgi.

Te jau gandrīz spams sākas, tomēr skaidrojums visam vienkāršs — no mazāka motora ar mazāk cilindriem jāizspiež vairāk jaudas, lai normāli brauktu. Un tad vēl ekoloģija visam pa vidu jaucas ar plusiem un mīnusiem šādam motoram. Ja jāizspiež vairāk jaudas, tad diez vai uz to, ka sāks likt īpaši labus materiālus, ja reiz auto jāsanāk lētam. Ietaupīs uz resursu pieņemot, ka liela daļa braukās tikai pilsētas režīmā. Skaidrs, ka var uztaisīt "mūžīgu" dzinēju, bet kurš par to maksās?
Nu, bet ne jau visiem būs jābrauc ar 1.0t. Tiem, kas mauc 99% tikai pa pilsētu viņš arī tieši būs laikā. Tak vēl joprojām ražo gan 2.0t, gan 3.0t 6cyl motorus. Tā skatoties, tas nozīmē, ka LV vēl 15 gadus problēmas īsti nedraud.
Offline
Frostijs
06. Mar 2024, 09:30 #394

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Z1000sx


06 Mar 2024, 00:54:24 @Mixzzz rakstīja:

05 Mar 2024, 22:03:37 @sliir rakstīja:
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Kāda saistība ir tiešajai iesmidzei ar motora bleķu ilgmūžību?

Tieši tāpat arī mirst 4/6/8 cilindru motori. Mūsdienās vienk liekas, ka visu jau defaultā ražo sūdīgi.



Tas tak ir tāds pats ražošanas process kā citiem produktiem.
Ja firmas uzražotā lieta iet 1m km, tad šadam auto veic pārbaudi un skatās, kuras detaļas vēl nav mainītas. Pēc apskates, šīm detaļām samazina resursu, jo tas ienes uzņēmumam lielu $$. Un tā gadiem ejot, ražotāji ir saprastuši cik ko kā salikt, lai noiet tos 200k un ņem nākamo.
Offline
Mixzzz
06. Mar 2024, 09:33 #395

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


06 Mar 2024, 09:30:56 @Frostijs rakstīja:

06 Mar 2024, 00:54:24 @Mixzzz rakstīja:

05 Mar 2024, 22:03:37 @sliir rakstīja:
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Kāda saistība ir tiešajai iesmidzei ar motora bleķu ilgmūžību?

Tieši tāpat arī mirst 4/6/8 cilindru motori. Mūsdienās vienk liekas, ka visu jau defaultā ražo sūdīgi.



Tas tak ir tāds pats ražošanas process kā citiem produktiem.
Ja firmas uzražotā lieta iet 1m km, tad šadam auto veic pārbaudi un skatās, kuras detaļas vēl nav mainītas. Pēc apskates, šīm detaļām samazina resursu, jo tas ienes uzņēmumam lielu $$. Un tā gadiem ejot, ražotāji ir saprastuši cik ko kā salikt, lai noiet tos 200k un ņem nākamo.
Precīzi. Tak visu ražo tā, lai nokalpo garantijas laiku un tālāk poh. Nu labi, izskatās, ka BMW saņēmies ar B48/58 un tos beidzot uzražojuši atkal normālus, lai bish reputāciju paceltu.
Offline
Mikuzz
06. Mar 2024, 09:43 #396

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Visa eiropa velk ar tetrapakām pa bāņiem, bet Latvietim vajag 200kw dīzeli, lai 50km dienā brauktu
Offline
Mixzzz
06. Mar 2024, 09:45 #397

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


06 Mar 2024, 09:43:29 @Mikuzz rakstīja:
Visa eiropa velk ar tetrapakām pa bāņiem, bet Latvietim vajag 200kw dīzeli, lai 50km dienā brauktu
kādus vēl 50km dienā, ja labi 20km
Offline
sys9291
06. Mar 2024, 10:30 #398

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Mar 2024, 09:33:59 @Mixzzz rakstīja:

06 Mar 2024, 09:30:56 @Frostijs rakstīja:

06 Mar 2024, 00:54:24 @Mixzzz rakstīja:

05 Mar 2024, 22:03:37 @sliir rakstīja:
Pirmajiem 1.0t arī nu jau ir 5 gadi. Gan jau ies vēl


Būs eksemplāri kas ies (ar biežām eļļas maiņām utt), bet ir pārāk daudz eksemplāri kas jau ir nobeigušies un samainīti garantijas periodā.

2006. gada Škodas motoram nav riski kas saistīti ar tiešo iesmidzi, turbo, slapjajām siksnām utt. Tas vēl ir gandrīz oldschools.
Kāda saistība ir tiešajai iesmidzei ar motora bleķu ilgmūžību?

Tieši tāpat arī mirst 4/6/8 cilindru motori. Mūsdienās vienk liekas, ka visu jau defaultā ražo sūdīgi.



Tas tak ir tāds pats ražošanas process kā citiem produktiem.
Ja firmas uzražotā lieta iet 1m km, tad šadam auto veic pārbaudi un skatās, kuras detaļas vēl nav mainītas. Pēc apskates, šīm detaļām samazina resursu, jo tas ienes uzņēmumam lielu $$. Un tā gadiem ejot, ražotāji ir saprastuši cik ko kā salikt, lai noiet tos 200k un ņem nākamo.
Precīzi. Tak visu ražo tā, lai nokalpo garantijas laiku un tālāk poh. Nu labi, izskatās, ka BMW saņēmies ar B48/58 un tos beidzot uzražojuši atkal normālus, lai bish reputāciju paceltu.

Tur tev taisnība, beidzot BMW ir adekvāti benzīna dzinēji, lai gan VAG šajā jomā tehnoloģiski ir jau pāris soļus priekšā...diemžēl...
Offline
cmax
06. Mar 2024, 10:47 #399

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


06 Mar 2024, 09:45:02 @Mixzzz rakstīja:

06 Mar 2024, 09:43:29 @Mikuzz rakstīja:
Visa eiropa velk ar tetrapakām pa bāņiem, bet Latvietim vajag 200kw dīzeli, lai 50km dienā brauktu
kādus vēl 50km dienā, ja labi 20km

Tā VAG litra tetrapaka gana ērti jūtas uz bāņa, pie 140 kautkas ap 3k apgriezieniem, tā ka par baigiem apgriezieniem te nav stāsts, jo sevišķi LV
Offline
968-jk
06. Mar 2024, 10:54 #400

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 30niekiem


05 Mar 2024, 22:48:58 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2024, 22:34:21 @968-jk rakstīja:
Ārpus powera tie 1.1, 1.2, 1.4 iet pāri pusmiljonam. Stabili, ka neviens vācietis tur elļu nemaina pa 12-15k un tāpat tās kastes ar 180k ejošas nokļūst esesā.
Vācieši maina eļļu kā rakstīts instrukcijā un kā rakstīts instrukcijā maina pašus motorus. Tagad jau arī LV autoparki ar lielākiem nobraukumiem ir līdz tam izauguši, ka motorus vairs svaigiem auto nelabo, bet vienkārši liek vietā jaunus. Tie mazmotori nekad nav bijuši domāti bānim, minētam 1,2l motoram max ātrums bija šķiet 140 km/h un tad arī pa vējam, tā ka no pilsētas izbrauks reti un kilometrus nemaz tā nesakrās. The average lifespan of the 1.2 TSI engine is 150,000 miles (250,000 km).


Cik Tev gadu, ka joprojām domā, ka lūk vācieši metājas ar naudu mainot dzinējus!? Viņi nobrauc, nojāj un tad kratās vaļā no tā sūda ko kā imvestīciju objektu ar "vēl tikai tas jānomaina un būs kā jauns" nopērk kāds bijušās psrs sastāva valsts iedzīvotājs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo