Online
Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Īstermiņa nomas transports Rīgā (CityBee, stāvdrāži utt.)
Autors | Ziņojums |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
28 Dec 2023, 10:35:35 @Gestus rakstīja:
27 Dec 2023, 22:40:54 @JDS rakstīja:
27 Dec 2023, 22:17:50 @Samsasi rakstīja:
27 Dec 2023, 21:37:27 @JDS rakstīja:
Es neieteiktu pat ja iiree OX drive teslu, dot sievai vai kaadam blakusseedeetaajam pameegjinaat pabraukt. Tur var traapiit uz 1000+ eur
viņu bizness ir soda naudas?
nee, bet tas ir aprakstiits noteikumos, un Teslaam ir taada iespeeja to izkontroleet atskjiriibaa no citiem auto.
Bolta Audi A5 ar ir kameras saliktas, bet tikai , kas filmē ceļu, pagaidām vēl salonu nefilmē, vismaz tāda uzlīme ir, ka salons netiek filmēts.
nu jā, kamera jau redzamā vietā, var redzēt, ka filmē ceļu | Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| sanaaca izmantot iisterminja nomu. braucu ar bolt drive, kopumaa ar pakalpojumu esmu apmierinaats.
tikai jautaajums - cik driikst braukt virs atljautaa?
braucu + 20 liidz 25, neviens neko nebljaava.[ Šo ziņu laboja V.I.P., 28 Dec 2023, 14:58:16 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Tur atkatiigs kurai kompaanijai un kuraa vietaa.
Fiqsy bij +-10kmh paareejiem 20-30kmh. Bet kaa jau mineeju atkariigs kur tiek paarkaapts, cik ilgi utt. Dazhadi limiti salikti. Bljaut nekas nebljaus, pec laika noblokjees
Carguru vislielaakais po uz shito, fiqsy bij vissstingraak[ Šo ziņu laboja JDS, 28 Dec 2023, 15:06:53 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Tā 3cyl 1.0l Škoda ir reāli bīstama satiksmei | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
28 Dec 2023, 15:05:35 @JDS rakstīja:
Tur atkatiigs kurai kompaanijai un kuraa vietaa.
Fiqsy bij +-10kmh paareejiem 20-30kmh. Bet kaa jau mineeju atkariigs kur tiek paarkaapts, cik ilgi utt. Dazhadi limiti salikti. Bljaut nekas nebljaus, pec laika noblokjees
Carguru vislielaakais po uz shito, fiqsy bij vissstingraak
jā, fiqsy pat neko sliktu nedarot saņēmi sarakstu ar lietām - bremzēšana, pagriezieni.. kopš samazināja zonu, neesmu vairs braucis.
svrīgi nepārkāpt ilgstoši - uz dažām sekundēm var uzspiest, tad ir ok
katrā ziņā pagriezienus var ņemt visus uz 50-60km/h Rīgā un par to nekā nav.. tikai ar fiqsy to nevar darīt | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Ceļu filmee iespeejams lai vareetu peec tam paardot video+telemetriju tiem kas trennee pashbraucosho AI. Vai varbuut Boltam jau ir pashiem savs taads projekts.
Protams arii apdrosinaasanai noder, izskatiit iipashos gadiijumus kad galiigi kaads aardaas uz celja utt. Bet ne taapeec lai piekasiitos pie brauksanas stila. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Šodien izbraucu ar OX, nu bik lētāk kā ar taksi. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
29 Dec 2023, 03:49:16 @sliir rakstīja:
Ceļu filmee iespeejams lai vareetu peec tam paardot video+telemetriju tiem kas trennee pashbraucosho AI. Vai varbuut Boltam jau ir pashiem savs taads projekts.
Protams arii apdrosinaasanai noder, izskatiit iipashos gadiijumus kad galiigi kaads aardaas uz celja utt. Bet ne taapeec lai piekasiitos pie brauksanas stila.
nē, Bolt filmē ceļu, lai tiktu galā ar sadauzītiem auto - ne velti kameras ir tikai jaudīgākajiem/dārgākajiem auto. | Offline | | |
|
integral | | Kopš: 05. Mar 2021
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| OX nedaudz zarā ierāva ar savu cenu politiku startā. Bija 14e/h, kuros iekļauti bezmaksas 200km. Teorijā varēja aizplēst no Rīgas uz Cēsīm turp/atpakaļ pa 28eur, kas, manuprāt, absolūti nav rentabli, it īpaši startapam, kur par līzi, apdrošināšanām utt., katrs cents ir no svara. Tas pats uz Jūrmalu - ja brauc 4 kakli - principā na haļavu brauciens, izdalot. Tagad, kad vadībā jaunas vēsmas, ir samazināta minūtes cena, bet tai pat laikā pielikta cena par kilometru, kas atņem jebkādu vēlmi braukt tālāk par Rīgas centru.
Tie smaidpilnie video par nomas teslu likvidāciju arī baigo pārliecību par uzņēmuma ilgtspēju neievieš.
| Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu. | Offline | | |
integral | | Kopš: 05. Mar 2021
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.
Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.
| Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
30 Dec 2023, 01:31:45 @integral rakstīja:
30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.
Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.
Ne jau akumulatoru nolietojuma vai servisu neesamības dēļ oxdrive ir mīnusos. Vēl nesenā pagātnē arī tās nomas,kas piedāvā ICE auto bija mīnusos.[ Šo ziņu laboja Mikels, 30 Dec 2023, 11:47:45 ] | Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
30 Dec 2023, 11:46:58 @Mikels rakstīja:
30 Dec 2023, 01:31:45 @integral rakstīja:
30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.
Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.
Ne jau akumulatoru nolietojuma vai servisu neesamības dēļ oxdrive ir mīnusos. Vēl nesenā pagātnē arī tās nomas,kas piedāvā ICE auto bija mīnusos.
Un tad tie uzņēmēji nodarbojas ar labdarību, jo pilnas zeķes ar naudu, vai ne...
Labāk apskaties kaut vai carguru pagājušā gada rezultātus | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
30 Dec 2023, 14:40:46 @rihardsv rakstīja:
30 Dec 2023, 11:46:58 @Mikels rakstīja:
30 Dec 2023, 01:31:45 @integral rakstīja:
30 Dec 2023, 01:14:21 @sliir rakstīja:
Neviens no tiem uzņēmumiem nav rentabls. Bet mums kā patērētājam tas ir labi - lai investori subsidē mūsu braukšanu.
Domāju, ka visi uz ICE auto bāzētie uzņēmumi nostājas plusos, jo, nu ICE atkrīt problēmas ar akumulatoru nolietojumu, un lokālo servisu neesamību. Kā arī paši auto (nu tur Q2, C-HR, Yarisi un Corollas) jau no rūpnīcas ir taisītas daudzmaz bez kasjakiem, ko nevarētu teikt par teslu. Kā arī pēc garantijas tās ICE kastes ir daudz vieglāk nogrūst tālāk. Otreizējā tirgū tās teslas nafig nevienam nevajag, kur nu vēl puņķainu pusaudžu nopistas, ar akumulatoru/nobraukumu uz garantijas robežas, u.c. kāšiem. Jau tagad šad tad pamanu, ka teslai ir pāršūta stūre, jo tā ecoāda, kā redzams, ilgāk par 50k km nobraukumu vnk neiztur. Par izšautiem pakaļas amīšiem nemaz nerunājot.
Ne jau akumulatoru nolietojuma vai servisu neesamības dēļ oxdrive ir mīnusos. Vēl nesenā pagātnē arī tās nomas,kas piedāvā ICE auto bija mīnusos.
Un tad tie uzņēmēji nodarbojas ar labdarību, jo pilnas zeķes ar naudu, vai ne...
Labāk apskaties kaut vai carguru pagājušā gada rezultātus
Tu pats saproti, ko uzrakstīji? vai kaut ko no startupiem ? | Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Vienīgais no visiem startups bija ox. Un man pox par viņu rezultātiem. Pārējie jau ir sen tirgū un nav iesācēji.
Vēl fisqy varētu būt arī, bet tas jau labu laiku nav nopietns pakalpojumu sniedzējs. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Ar startupiem ir taa - jo lielaaki zaudeejumi jo lielaaks pachots un lielaaka erekcija potenciaalajiem investoriem. Ja esi plusos tad skaitaas ka kaut ko dari nepareizi, neesi pietiekami agresiivi orienteets uz izaugsmi utt. | Offline | | |
|
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Un kursh vispaar izdomaaja ka elektroauto ar LV suudiigo laadeeshanas infru ir piemeerots shaadai iisterminja nomai?
Sanaak ka vinkus nepaartraukti jaadzenaa darbiniekiem no un uz laadeetaajiem vai jaaljauj parkoties tikai blakus laadeetaajiem, kas arii neder jo zona buutu paaraak maza.
Un veel tas downtaims kameer taas Teslas laadeejas (pie mazjaudas leeniem laadeetaajiem) un nevar braukt. | Offline | | |
integral | | Kopš: 05. Mar 2021
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
30 Dec 2023, 15:17:44 @sliir rakstīja:
Un kursh vispaar izdomaaja ka elektroauto ar LV suudiigo laadeeshanas infru ir piemeerots shaadai iisterminja nomai?
Sanaak ka vinkus nepaartraukti jaadzenaa darbiniekiem no un uz laadeetaajiem vai jaaljauj parkoties tikai blakus laadeetaajiem, kas arii neder jo zona buutu paaraak maza.
Un veel tas downtaims kameer taas Teslas laadeejas (pie mazjaudas leeniem laadeetaajiem) un nevar braukt.
+1
Īsti neizprotams biznesa modelis - tipa premium klases auto tiek doti jāšanai zem pašizmaksas/ līdzvērtīgā cenā ar nonpremium ICE nomas auto. Vienīgais pluss ir zona Vecrīgā (kam aktuāli), un tas, ka auto nav nolīmēts ar debilam uzlīmēm, bet pārējais - daudz vairāk risku priekš ieguvumiem. It īpaši, kad neizbēgami ar laiku EV tiks piegriezts skābeklis uz haļavnajām RS stāvvietām.
Princips EV varbūt nav slikts, nu tur tipa tie mazie fiqsy Zojmobīļi vai kaut vai kaut kādi Leaf veidīgie, bet tesla - biš velk uz pereboru. Kur bija prāts tos performance modeļus dot nomā... varbūt vienīgi lai iekasētu periodisko +500 par atstiepšanu virs 50km/h. Savādāk - vai līdz 150k km jāšanai tas aparāts sevi atpelnīs... laikam laiks rādīs. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
22 Dec 2023, 14:19:05 @protams rakstīja:
22 Dec 2023, 12:51:48 @user rakstīja:
te var paklausīties par ox drive, bet tas džeks ir neizturams.. viņš vispār neko nesaprot, kauns viņa vietā bet Egija nice pastāsta visu
https://www.youtube.com/watch?v=N4W003dcgR8
Niks ir veiksmīgās veiksmes pārdevējs...ko var gribēt
Bet ja par tēmu, pašam Bolt liekas labāks/tuvāks visādos aspektos, laikam tapēc, ka to izmantoju ne tikai LV
Un jā, Q2 un t-cross ie-ūskā Kamiqam
Veiksmīgās veiksmes pārdevējs un Forbes vāka vietas nopircējs sāk publisko lejupslīdi. Pēdējais laiks viņam domāt kādu jaunu biznesa shēmu. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
11 Jan 2024, 16:44:19 @Mizx rakstīja:
22 Dec 2023, 14:19:05 @protams rakstīja:
22 Dec 2023, 12:51:48 @user rakstīja:
te var paklausīties par ox drive, bet tas džeks ir neizturams.. viņš vispār neko nesaprot, kauns viņa vietā bet Egija nice pastāsta visu
https://www.youtube.com/watch?v=N4W003dcgR8
Niks ir veiksmīgās veiksmes pārdevējs...ko var gribēt
Bet ja par tēmu, pašam Bolt liekas labāks/tuvāks visādos aspektos, laikam tapēc, ka to izmantoju ne tikai LV
Un jā, Q2 un t-cross ie-ūskā Kamiqam
Veiksmīgās veiksmes pārdevējs un Forbes vāka vietas nopircējs sāk publisko lejupslīdi. Pēdējais laiks viņam domāt kādu jaunu biznesa shēmu.
tas Niks ir reāli dumjš! es nezinu kā viņam iet biznesā, bet viņš tomēr var iedvesmot cilvēkus un pierādīt - ja dari, tad kaut ko vari izdarīt pat esot dumjš
klausījos šo, intervējamais džeks gudrs, strukturēts, adekvāts, bet Niks - gribot būt valsts preizdents, jo tas būtu labs prikols kapēc? nu prikolīgi un kaut ko mainīt varētu.. bet vai Prezidents ko var? nu es nezinu, laikam blje nu viņs ir reāls pierādījums, ka vajag darīt un kaut kas sanāks
https://www.youtube.com/watch?v=-fXlo7sQNdY | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|