Online
Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 III
Autors | Ziņojums |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
| Buros jau kadu laiku saestiibaa par karbaam,jo pasham ik pa laikam kruiizaa braucot nostaigaa apgriezieni,it ipashi ja ir kads mazs kalninsh priekshaa,jamaina bus TC,kaa arii taa square gasket,pie mechatronica,taa domaaju.
Tad kaa tur iisti ir ar to adaptaciju resetoshanu,shitais dzheks saka,ka pec jebkaa,kas darits ar karbu ,vinjas ir jareseto,kaa tad isti ir?
Links uz rakstu[ Šo ziņu laboja Bamperis, 08 Feb 2019, 13:50:44 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ēs tak par to pašu. Vācijā oficiālais serviss nejēdza abiem maniem auto konstatēt termostata problēmu. Tāpēc diemžēl pašam vien laiku pa laikam ir jāsaspiež panelī pogas un jānočeko vai dzinējs sasniedz vajadzīgo temperatūru
Vai arī ar infrasarkano termometru jāpamēra pareizo dzinēja daļu. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
08 Feb 2019, 13:49:31 @Bamperis rakstīja:
...Tad kaa tur iisti ir ar to adaptaciju resetoshanu,shitais dzheks saka,ka pec jebkaa,kas darits ar karbu ,vinjas ir jareseto,kaa tad isti ir?
Ja gribi ideālu scenāriju tad ir jānomet ATM adaptācijas un jāizbrauc kāds gabals pēc noteikta scenārija lai ATM pareizi apmācītos tb adaptētos.
Zemāk piemēros:
Software A | Software N | Software P | Software T[ Šo ziņu laboja Angelz, 08 Feb 2019, 16:58:21 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Seel | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW F30 FL
| Es ar Rheigold resetoju adaptācijas pēc eļļas maiņas, tur tiešām , ja pēc reseta neizbrauksi , kā ZF rekomendē, būs problēmas ar kārbu. Raustīsies, pie apstāšanas izjutīsi spērienu. Un viss tas notiek tikai nezināšanas dēļ. Vakarpusē ieskanēšu instrukciju un adaptācijas limitus ZF . [ Šo ziņu laboja Seel, 08 Feb 2019, 16:00:20 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| Vienīgais pret-arguments bija (ko, starp citu, minēja Kaross):
pēc adaptāciju dzēšanas sākotnējais pieļaujamais adaptāciju koridors (frikciju diskiem, vārstiem) ir šaurāks kā kopējais (long-term) koridors.
Tb., ja frikciju diski, vārsti n shit ir uz izjāšanas robežas, pēc adaptāciju dzēšanas kādi parametri var izkrist ārpus sākotnējā koridora, kārba atraut kļūdas un... nāksies veikt pilnu remontu.
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
08 Feb 2019, 16:24:24 @KateG rakstīja:
Vienīgais pret-arguments bija (ko, starp citu, minēja Kaross):
pēc adaptāciju dzēšanas sākotnējais pieļaujamais adaptāciju koridors (frikciju diskiem, vārstiem) ir šaurāks kā kopējais (long-term) koridors.
Tb., ja frikciju diski, vārsti n shit ir uz izjāšanas robežas, pēc adaptāciju dzēšanas kādi parametri var izkrist ārpus sākotnējā koridora, kārba atraut kļūdas un... nāksies veikt pilnu remontu.
Ja kārbai ir pilnīgi kapi tad vēl varētu piekrist bet tā nedomāju.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 16:26:47 @Angelz rakstīja:
08 Feb 2019, 16:24:24 @KateG rakstīja:
Vienīgais pret-arguments bija (ko, starp citu, minēja Kaross):
pēc adaptāciju dzēšanas sākotnējais pieļaujamais adaptāciju koridors (frikciju diskiem, vārstiem) ir šaurāks kā kopējais (long-term) koridors.
Tb., ja frikciju diski, vārsti n shit ir uz izjāšanas robežas, pēc adaptāciju dzēšanas kādi parametri var izkrist ārpus sākotnējā koridora, kārba atraut kļūdas un... nāksies veikt pilnu remontu.
Ja kārbai ir pilnīgi kapi tad vēl varētu piekrist bet tā nedomāju.
nu, ideja ir 1:1 kā DME. Tur ir tieši tas pats. Tiesa gan, es esmu par to - ja adaptācijas ir ārpus pieļautajiem koridoriem, veikt pilnu remontu, nevis provēt novilkt kādu mēnesi/divus, tikai neko nedarīt... | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
08 Feb 2019, 15:41:53 @Angelz rakstīja:
08 Feb 2019, 13:49:31 @Bamperis rakstīja:
...Tad kaa tur iisti ir ar to adaptaciju resetoshanu,shitais dzheks saka,ka pec jebkaa,kas darits ar karbu ,vinjas ir jareseto,kaa tad isti ir?
Ja gribi ideālu scenāriju tad ir jānomet ATM adaptācijas un jāizbrauc kāds gabals pēc noteikta scenārija lai ATM pareizi apmācītos tb adaptētos.
Zemāk piemēros:
Software A | Software N | Software P | Software T
roger, doc' | Offline | | |
|
Seel | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW F30 FL
| ZF limiti:
Man pirms nomest adaptācījas bija sliktāki radītāji, šobrīd uzpildīšanas ātrums viss nullēs un adaptācijas limiti ABCDE svārstās ne vairāk , ka 50mbar. Kam ir 500mbar un vairāk , drīz būs kāpi.
[IMG]=https://radikal.ru][/IMG]
Ja kas nesaprot angliski par adaptācijām ko izlicis Angelz ir RUS tulkojums:
ZF adaptacija Instrukcija RUS[ Šo ziņu laboja Seel, 08 Feb 2019, 19:29:23 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| nu, tajos useru training materiālos tēma, par kuru runāju es, nav minēta.
Ideja sekojoša:
uzreiz pēc adaptāciju dzēšanas pieļaujamais koridors vismaz 2 reizes šaurāks kā pieļaujamās max adaptācijas, piem.: +/-300mBar;
max adaptācijas, attiecīgi: +/-600mBar.
Darīts tas tiek ar sekojošu domu: ja kārba uzreiz pēc remonta:
a) tās raksturlielumi ir ar mazāku atšķirību no 0 - korekti veikts remonts/inital parametri;
b) adaptācijas nav tuvu robežai, pēc īsa brīža kārba atkal [ne]izkrīt ārā no koridora.
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| vai parādās ieraksts ar datumu, kad ir veikta kārbas adoptācijas resetošana ? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
09 Feb 2019, 14:08:57 @HiJaCKeR rakstīja:
vai parādās ieraksts ar datumu, kad ir veikta kārbas adoptācijas resetošana ?
Ja biji domājis, vai kaut kur mašīnas blokos tad nē.[ Šo ziņu laboja Angelz, 09 Feb 2019, 14:39:11 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
citrons1 | | Kopš: 26. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 769
Braucu ar:
| Tā ir taisnība? Kā šajā video kur džeks gudrojas par bmw e60 FL ķēžu maiņu.. ? Ka ir jāmaina pie 250t km? vai var braukt kamēr sāk grabēt..
Kāds tiešām to dara? Maina profilakses pēc ķēdes, jo kāds viņam tā teica.. [ Šo ziņu laboja citrons1, 10 Feb 2019, 21:22:37 ] | Offline | | |
edza111 | | Kopš: 14. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 365
Braucu ar: veselo sapraatu
| Tad kad tev pārtrùks ķéde, tad arii dabuusi vajadzigo pieredzi. E60 fl noteikti jāmaina ķédes, ljoti daudz manā praksé pazīstamiem e60 fl īpašniekiem ir pātrūkusi kéde. Kad viņiem saka ka ir jānomaina ķéde, domā ka tas ir kāds joks vai naudas pelnīšanas veids- péc kāda laika kad pārtrūkst ķéde, tad raud kā mazas meitenes ka nu dzinéja remonts ir ļoti dārgi.bet nu katram sava pieredze. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Un arī tā nomaiņa nav nemaz tik dārga
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Ķēdes ir arī preFL 535d?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Gandrīz visiem BMW motoriem ir ķēdes
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Te gan ir jāsaprot viena lieta. Ķēde plīst pie 250k tiem auto, kuriem tie ir reāli 250k vai notītie 250k (patiesībā 350-400kk+ )?
Zinot to, ka daudzi tak pērk ne jau ciparus mērinstrumentu panelī, bet vizuālo nogurumu, tad nav jābrīnās, ka iepērk no 400k notītu auto un brīnās, ka pēc tam pie patiesajiem 500k tam auto ķēde plīst | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
10 Feb 2019, 21:21:21 @citrons1 rakstīja:
Tā ir taisnība? Kā šajā video kur džeks gudrojas par bmw e60 FL ķēžu maiņu.. ? Ka ir jāmaina pie 250t km? vai var braukt kamēr sāk grabēt..
Kāds tiešām to dara? Maina profilakses pēc ķēdes, jo kāds viņam tā teica..
Motohunterz negudrojas bet vienkārši dalās savā pieredzē. Protams ir jāmaina ķēdes, vēlams 200..250k ja nav vēlmes iebraukt lielākās auzās pēc tās pārtrūkšanas. Kam rūp auto sen jau ir nomainījis. Grabēšanu īsti nedzirdēsi.
10 Feb 2019, 22:39:20 @CP17 rakstīja:
Ķēdes ir arī preFL 535d?
Kas ar tevi? Bija smaga pieGdiena? [ Šo ziņu laboja Angelz, 11 Feb 2019, 09:03:22 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
citrons1 | | Kopš: 26. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 769
Braucu ar:
| Uz cik eur nostājas šis pasākums? (Darbs + ķēdes komplekts) ? Un kur/pie kā esat to darījuši?
....šobrīd ir 230t km original noripojis jau, iespējams jāsāk plānot tad.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|