Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: ///M5 E60

AutorsZiņojums
Mr-Scorpion
22. Jan 2009, 21:07 #381

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


22 Jan 2009, 20:32:44 Frozen rakstīja:
Autobild Preview Test:
BMW M5 vs Audi RS6 Sedan V10 BiTurbo vs Mercedes E63 AMG vs BMW Alpina B5S


1st place: RS6
2nd place: M5


uzreiz pateikšu, kur noslēpums. 4x4 = tagad, braukājot ar 330x saprotu pilnpiedziņas priekšrocības. pat uz sausa asfalta auto ar 4x4 vadās un paātrinās ievērojami savādāk (labāk), kā RWD vai FWD

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Deivid
22. Jan 2009, 21:26 #382

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

nu hvz, riebjaas man awd paatrinaajums, tapec nekad taada kaa ikdienas auto nekaapsu.. Ja awd buutu visaas jomaas paraaks, tad domaaju ka ///M mashiinas tas jau sen buutu standarts, bet kur tad paliktu saanslides un paarejais fun Sheit manuprat audi izcelj tikai to ka vinjam tak ir krietni vairak Hp un Nm imho

[ Šo ziņu laboja Deivid, 22 Jan 2009, 21:27:15 ]

Offline
Mr-Scorpion
22. Jan 2009, 21:45 #383

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


22 Jan 2009, 21:26:00 Deivid rakstīja:
nu hvz, riebjaas man awd paatrinaajums, tapec nekad taada kaa ikdienas auto nekaapsu.. Ja awd buutu visaas jomaas paraaks, tad domaaju ka ///M mashiinas tas jau sen buutu standarts, bet kur tad paliktu saanslides un paarejais fun

nepiekritīšu Tev arī ar AWD sānslīžu fun ir nenormāli baudāma lieta. uz savas prakses izbaudīt. faktiski sanāk, ka es pats labprāt būtu //M3 or //M5 braucējs, ja vien:
1. varētu atļauties tērēt tik daudz naudas degvielai;
2. varētu wartungskosten nosegt (apkopju izmaksas)
3. //M būtu AWD

faktiski pēc tā visa, kas pa šīm retajām ziemas dienām ir izbaudīts 4x4, es no šīs opcijas negribu vairs atteikties.

un vēl - //M varētu būt problēmas ar pilnpiedziņas ierīkošanu, jo motortelpā pietrūktu vietas pilnpiedziņas elementu izvietošanai. varētu Tev kādu dienu parādīt, cik ļoti ir izmainīta stūres iekārat uz sērijveida 330x, salīdzinot ar RWD. un domāju, ka tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc //M neražo 4x4

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
dzosua
22. Jan 2009, 21:50 #384

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

pa asfaltu ar BMW awd
Offline
Deivid
22. Jan 2009, 22:08 #385

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


22 Jan 2009, 21:45:31 Mr-Scorpion rakstīja:
motortelpā pietrūktu vietas pilnpiedziņas elementu izvietošanai.


Varbut ar, es personigi nedomaaju ka turienes indzenieri to nevaretu atrisinat..

Bet asfalts un awd mani nesaista..Subaristiem buus savs viedoklis, lai jau ..

Bet prieks sevis galveno faktoru minu to , ka awd paatrinas savaadak, tas pirmais raaviens tiiri fiziski rada savadakas izjuutas.. Vai auto tiek stumts uz prieksu, vai arii vinsh tiek rauts.. Manuprat pirmaaja variantaa iznaak liiganaaka gaita un lidz ar to ari komfortablak..
Offline
Mr-Scorpion
22. Jan 2009, 22:12 #386

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


22 Jan 2009, 22:08:41 Deivid rakstīja:

22 Jan 2009, 21:45:31 Mr-Scorpion rakstīja:
motortelpā pietrūktu vietas pilnpiedziņas elementu izvietošanai.


Varbut ar, es personigi nedomaaju ka turienes indzenieri to nevaretu atrisinat..

Bet asfalts un awd mani nesaista..Subaristiem buus savs viedoklis, lai jau ..

Bet prieks sevis galveno faktoru minu to , ka awd paatrinas savaadak, tas pirmais raaviens tiiri fiziski rada savadakas izjuutas.. Vai auto tiek stumts uz prieksu, vai arii vinsh tiek rauts.. Manuprat pirmaaja variantaa iznaak liiganaaka gaita un lidz ar to ari komfortablak..

eeeeee - es Tev iedošu izbaudīt AWD. un Tu sapratīsi, ka tas ir pilnīgi cits kaifs, kā tas ir spaiņiem. un vēlviena nianse - mans mīļākais līkums ir nobrauciens no vidzemes šosejas uz Tallinas šoseju (apvedceļš) vot to cilpu ar AWD izņemt, bez sānslīdes, kā auto ieguļas līkumā uz ~ 90 km/h un pat bez sānslīdes, vot tas ir kaifs zinu, ka jūzeris DD ar E30 šo pašu līkumu ņem uz ~ 110km/h driftā, bet tas jau ir pavisam cits stāsts

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Deivid
22. Jan 2009, 22:23 #387

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

esmu ar awd atbraukajies lidz nelabumam un nejau velti pats izvelos rwd, ir tikai 3 meneshi gadaa kad veelos lai man buutu awd, ar to ir par maz Gribetu lai kaads zinosh pakomentee auto stabilitaati liikumos uz sausa asfalta rwd vs awd. Es savu domu nemaceshu pareizi izklastit, bet manuprat rwd te ir prieksrociibas.
Offline
Mr-Scorpion
22. Jan 2009, 22:29 #388

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

redz -ir jāņem vērā viena ļoti būtiska nianse, ka BMW AWD sistēma ir galīgi atšķirīga no spaiņu un AUDI AWD sistēmas. tā BMW awd sistēma ir nesalīdzināmi labāka, piemēram, par VOLVO AWD sistēmu, taču tā galīgi nav tāda, kāda tā ir AUDI un SUBARU.
es nezinu, kā Tev verbāli izskaidrot BMW AWD sistēmas priekšrocības pār RWD. jo beigu beigās galvenais faktors tik un tā piederēs gaumei - kas kuram patīk labāk. bet atšķirība ir ļoti pat jūtama starp E 90 RWd un E92 AWD. pat pasažiera beņķī sēžot cilvēki saka, ka ir jūtama atšķirība.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Deivid
22. Jan 2009, 22:31 #389

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Protams ka atskjiriba ir pamatiga, es pat teiktu ka tie ir divi dazhaadi auto .. Labs ira, ieshu izgliitoties bik pa fiziku un awd sisteemam, ieintereseeja shii lieta
Offline
Mr-Scorpion
22. Jan 2009, 22:36 #390

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


22 Jan 2009, 22:31:27 Deivid rakstīja:
Protams ka atskjiriba ir pamatiga, es pat teiktu ka tie ir divi dazhaadi auto .. Labs ira, ieshu izgliitoties bik pa fiziku un awd sisteemam, ieintereseeja shii lieta

un neaizmirsti, ka teorija bez prakses =


-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Deivid
22. Jan 2009, 22:44 #391

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

kaa jau mineju , prakses netruukst Man vienkaarsi veel saldeejums galvaa un kriterijs izveloties auto ir nevis stabilitaate uz celja, bet tieshi preteji
Offline
defekc
22. Jan 2009, 22:58 #392

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

M5 topiks chalji
Offline
melns
22. Jan 2009, 23:17 #393

Kopš: 13. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: M5

Džeki, pirms rakstit, ka SMG nerulē, varbūt kādu mēnesi pabrauciet un pierodiet, un tad sapratīsiet kur ir tas kaifs ar tādu braukt...
Automatiskajā režīmā tas tiešām nerulē (lai gan protams ir labāks par parastajiem automātiem), bet manuālajā režīmā, ticiet man, ir kaifs braukt
Offline
rolis
22. Jan 2009, 23:19 #394

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


22 Jan 2009, 23:17:31 melns rakstīja:
Džeki, pirms rakstit, ka SMG nerulē, varbūt kādu mēnesi pabrauciet un pierodiet, un tad sapratīsiet kur ir tas kaifs ar tādu braukt...
Automatiskajā režīmā tas tiešām nerulē (lai gan protams ir labāks par parastajiem automātiem), bet manuālajā režīmā, ticiet man, ir kaifs braukt


Tad man rodas jautājums, vai Tu pats vispār esi braucis ar SMG un automātu?

SMG automātiskais režīms NAV tik labs kā automāta

bet katrā gadījumā piekritīšu tam, ka SMG kārbas, kas nāk uz ///M series ir laba fīča
protams, ja viss strādā kā nākas


pats pabraucu mēnesi un ļoti iepatikās
Offline
melns
22. Jan 2009, 23:29 #395

Kopš: 13. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: M5


Tad man rodas jautājums, vai Tu pats vispār esi braucis ar SMG un automātu?



Nu esmu gan... un joprojām braucu... Man personīgi patīk ka ///M automātam ir 5+1 līmeņi,mainot kurus arī mainās auto dinamika...
Parastajiem automātiem (vismaz ar kuriem esmu braucis) tādu fīču nebija... Bet iespējams, ka ir arī labāki automāti; man vienkārši nav sanācis ar tādiem braukt!
Offline
edzulis
23. Jan 2009, 00:08 #396

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kā var salīdzināt SMG automātisko, pusautomātisko vienalga kuru režīmu ar automātu? automāts normāls pārslēdzas ātri un nejūtami, SMG lai arī cik maigi saregulēts būs, būs jūtama tā pārslēgšanās + ar pedāli jāiemācās apieties + vēl čupa nianšu. Ikdienā viennozīmīgi parasts automāts ir patīkamāks. Sportiskākai braukšanai SMG protams. Bet nu SMG automātiskais režīms nav salīdzināms ar automātu.
Offline
bornbad
23. Jan 2009, 00:11 #397

Kopš: 06. Apr 2008

Ziņojumi: 172

Braucu ar: 528i

Bijushi divi E46 ar Steptroniku + E46 kupeja ar SMG. Parastais, ne M, SMG automatiskajaa rezjiimaa ir suuds, manualaja baigi patika. Steps tomeer ir labaaks automaatiskajaa rezjimaa. Par M SMG karbu automatiskajiem rezjiimiem neko nezinu! M iegaade veel staav priekshaa!

Par AWD runaajot tad pashlaik braucu ar E46 330XI. Braukshana noteikti savaadaaka, kaa RWD. Droshaaka, bet nu naakoshais buus atkal RWD - neesmu veel tik vecs - vajag driftu pa laikam!

[ Šo ziņu laboja bornbad, 23 Jan 2009, 00:15:25 ]

Offline
PG
23. Jan 2009, 01:27 #398

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

nu taa beerni +1 smg automatiskais rezhiims ir (vismaz II versijai, III droshvien arii)
a taa manu rezhiims pa pilseetu arii propkaas ideaal, kreiso kaaju var izkarinaat pa logu, elkoniiti uz elkonjbalsta(csl gan taada nav ) un ar maigaam rokas kustibaam sledzam no pirmaa uz otro, tad atkal stavam un taa visu laiku kameer propka beidzaas.

p.s. vajadzzetu paprobeet jauno m3 ar dkg/dct kaarbu. nullLinks shitajaa vidjikaa kad iesleedz otrajaa hvz kas notiek, dsc itkaa izsleegts. citos test vidjikos nav lidziigs gljuks noverots

[ Šo ziņu laboja tornis, 23 Jan 2009, 01:32:57 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
HaL
23. Jan 2009, 02:04 #399

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

kādēļ tie SMG automātiskajā režīmā ir

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Ekimons
23. Jan 2009, 02:06 #400

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


22 Jan 2009, 22:36:59 Mr-Scorpion rakstīja:

22 Jan 2009, 22:31:27 Deivid rakstīja:
Protams ka atskjiriba ir pamatiga, es pat teiktu ka tie ir divi dazhaadi auto .. Labs ira, ieshu izgliitoties bik pa fiziku un awd sisteemam, ieintereseeja shii lieta

un neaizmirsti, ka teorija bez prakses =



sanaca bik šoziem pavizināties ik pa laikam ar e90 X.
sorry, taada huinja.
Kaa jau te mineja, japanjiem tas viss = ok, bet nu, bmw=pilnigs chau
purns paarveershaas nepateiciigi smagneejs un priekshgala balstiekarta (jaunam auto) tik skalja, kā nodzītam e36

es joprojam uzskatu, ka bmw = rwd auto un parejas piedzinju modifikacijas, respektivi - pilnpiedzinja, ir, lai aizpilditu caurumus piedavajumu bukletā, tā sacīt, apmierināt impotentos frichus, kuri pusmūža krīzē sadomājuši pārkāpt no audi uz bmw

sorry par offtopic'u
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo