Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Tautas rallijs 2013

AutorsZiņojums
Fruktists
28. May 2013, 00:45 #381

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


27 May 2013, 23:43:33 gt99 rakstīja:

27 May 2013, 23:23:20 fimbars rakstīja:
Ne,ne,vajag turpinat slaveno road klasi!Ta vislabak sagatavo autosportistus.


Starp citu es te nesen meģināju izdomāt vai rallijsprints ir devis kādu sportistu, kas vēlāk sasniedzis kaut ko nozīmīgu lielajā rallijā. Nu tāds, kas pēc paša gribas mācījās ralliju rallijsprintā (nevis 2 obligātās sacensības ķeksītim, bet vismaz pāris sezonas) un pēc tās lielajā rallijā pierādījis rallijsprinta nozīmi. Man nāca prātā tikai Briedis, kas nav daudz 10+ gados.


Nu principā Kārkliņu arī var uzskatīt par rallijsprinta produktu.

Bet vispār šī diskusija ir pilnīgi bezjēdzīga, jo paši "gāzēji" pat nenojauš kāds darbs tiek/netiek ieguldīts visā tajā pasākumā.

Mans rezumē ir sekojošs... ir LAFisti un antiLAFisti. LAFisti ir tie kuri ir skatījušies "gāzēja" atreitnei acīs, bet antiLAFisti nav... tāpēc arī šīs grupas nekad nesapratīsies

Tas ko es novēlu EK ir nekad nekļūt par LAFistu bet ņemt vērā viņu rūgto pieredzi.

PS Es LAFists
Offline
arizah
28. May 2013, 01:04 #382

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


28 May 2013, 00:45:01 Fruktists rakstīja:
Nu principā Kārkliņu arī var uzskatīt par rallijsprinta produktu.


kas ir Kārkliņš ?



















Offline
Fruktists
28. May 2013, 01:06 #383

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 May 2013, 01:04:07 arizah rakstīja:

28 May 2013, 00:45:01 Fruktists rakstīja:
Nu principā Kārkliņu arī var uzskatīt par rallijsprinta produktu.


kas ir Kārkliņš ?

Šobrīd nekas

Bet man ir aizdomas ka vēl kādreiz būs



















Offline
RVR
28. May 2013, 02:23 #384

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22339

Braucu ar: RVR

Ja tas teksts dažas lapas iepriekš par ĀP šoferi, kuram nav kartes un nav skaidrs, kur un kā braukt, ir taisnība, tad... Bez komentāriem.
Offline
subaru
28. May 2013, 07:35 #385

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres


27 May 2013, 23:43:33 gt99 rakstīja:

27 May 2013, 23:23:20 fimbars rakstīja:
Ne,ne,vajag turpinat slaveno road klasi!Ta vislabak sagatavo autosportistus.


Starp citu es te nesen meģināju izdomāt vai rallijsprints ir devis kādu sportistu, kas vēlāk sasniedzis kaut ko nozīmīgu lielajā rallijā. Nu tāds, kas pēc paša gribas mācījās ralliju rallijsprintā (nevis 2 obligātās sacensības ķeksītim, bet vismaz pāris sezonas) un pēc tās lielajā rallijā pierādījis rallijsprinta nozīmi. Man nāca prātā tikai Briedis, kas nav daudz 10+ gados.


Nu īstenībā Arums jau ar ... diezgan ilgi brauca sprintā un tagad kaut kad bija iekāpis lielajā rallī ... nevar teikt, ka baigi sūdīgi brauc .. bet nu tāds stabils sniegums nebija.
Offline
-Ainars-
28. May 2013, 07:53 #386

Kopš: 02. May 2010

Ziņojumi: 238

Braucu ar: Corratec revolution


28 May 2013, 02:23:45 91 rakstīja:
Ja tas teksts dažas lapas iepriekš par ĀP šoferi, kuram nav kartes un nav skaidrs, kur un kā braukt, ir taisnība, tad... Bez komentāriem.


Vel aizmirsi pateikt ka Greevinjsh ir lohs.
Offline
Fordists
28. May 2013, 08:10 #387

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


28 May 2013, 07:35:59 subaru rakstīja:

27 May 2013, 23:43:33 gt99 rakstīja:

27 May 2013, 23:23:20 fimbars rakstīja:
Ne,ne,vajag turpinat slaveno road klasi!Ta vislabak sagatavo autosportistus.


Starp citu es te nesen meģināju izdomāt vai rallijsprints ir devis kādu sportistu, kas vēlāk sasniedzis kaut ko nozīmīgu lielajā rallijā. Nu tāds, kas pēc paša gribas mācījās ralliju rallijsprintā (nevis 2 obligātās sacensības ķeksītim, bet vismaz pāris sezonas) un pēc tās lielajā rallijā pierādījis rallijsprinta nozīmi. Man nāca prātā tikai Briedis, kas nav daudz 10+ gados.


Nu īstenībā Arums jau ar ... diezgan ilgi brauca sprintā un tagad kaut kad bija iekāpis lielajā rallī ... nevar teikt, ka baigi sūdīgi brauc .. bet nu tāds stabils sniegums nebija.


Dūcis ar takā pievienojās lielajiem vīriem!
Offline
RVR
28. May 2013, 08:54 #388

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22339

Braucu ar: RVR


28 May 2013, 07:53:00 -Ainars- rakstīja:

28 May 2013, 02:23:45 91 rakstīja:
Ja tas teksts dažas lapas iepriekš par ĀP šoferi, kuram nav kartes un nav skaidrs, kur un kā braukt, ir taisnība, tad... Bez komentāriem.


Vel aizmirsi pateikt ka Greevinjsh ir lohs.


Jā, un valdībā visi zagļi

Bet tas stāsts par ĀP galīgi neizklausās kā joks.
Offline
Siipols
28. May 2013, 08:56 #389

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 May 2013, 02:23:45 91 rakstīja:
Ja tas teksts dažas lapas iepriekš par ĀP šoferi, kuram nav kartes un nav skaidrs, kur un kā braukt, ir taisnība, tad... Bez komentāriem.


Nu es nezin gan cik esmu sēdējis iekš ĀP ,tad viņiem jau sen bija visiem uzstādītas navigācijas iekārtas,GPSi un rācijas utt.

Skaidrs,ka komunikācija ir trūkusi,jeb vispārējā drošības,un tehnisko darbinieku kopsapulce ar pilonīgu izklāstu ko un kā darīt....
bet te var būt arī cilvēciskais faktors

Un arī piemeram,uz brauceju sapulci ari visi nebija,un pēc tam dēļ tā rodas problēmas ne?

vai arī bija,bet ';kiķināja tajā laikā kad orators izklāstija situāciju un tapat neko pēc tam nesaprata


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
RVR
28. May 2013, 09:03 #390

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22339

Braucu ar: RVR


28 May 2013, 08:56:46 Siipols rakstīja:

28 May 2013, 02:23:45 91 rakstīja:
Ja tas teksts dažas lapas iepriekš par ĀP šoferi, kuram nav kartes un nav skaidrs, kur un kā braukt, ir taisnība, tad... Bez komentāriem.


Nu es nezin gan cik esmu sēdējis iekš ĀP ,tad viņiem jau sen bija visiem uzstādītas navigācijas iekārtas,GPSi un rācijas utt.



Skaidrs, ka viņiem ir navigācija un GPS - bet karti jau vajag tāpēc, lai redzētu, pa kuru ceļu iet dops un no kuras puses, pa kuriem ceļiem un kurās vietās tam var tikt klāt un kā pēc tam tikt prom (nebraucot pret spalvu dopā, utt.).
Offline
Siipols
28. May 2013, 09:10 #391

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Pieņemsim,notiek negadijums,un ĀP iebrauc trasē,tiesneši attiecigi nobremzē pasakumu,un vairs neviens nebrauc(rācijas tak ir-bija ne???)

savac cietušo,un ar NAVI mauc uz slimnicu,pa dopu pa spalvai paralēli skatoties NAVI piedāvatos sānu variantus

Ja ĀP iet pa spalvai kaut caur 3 dopiem,ja tas ir tuvak un ātrāk,tad kur problēma? sacensibas tak aptur ne? + pretī tapat neviens nebrauks--(nu izņemot kādus camel trophy dalībniekus kas izlīda pa tiešo no meža uz slēgta dopa neko nezinot Winter Halls rallijā Utenā LT )

Smadzenes kopā ar Navi un jebkādu parasto karti veic brīnumu lietas

tā visa nomelnošana izskatās pēc priekšvēlēšanu cīņas bez konkrētiem faktiem,jo Viena tante teica,-es tur dzirdeju utt.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
RVR
28. May 2013, 09:14 #392

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22339

Braucu ar: RVR

Nē, nu protams, vispār klāt jau tiks un ārā arī izvedīs, bet te jau stāsts ir par to kā ātrāk un saprotamāk, bez minstināšanās un pārpratumiem. Kad tādi sūdi notiek, minūtēm ir nozīme.

P.S. par nomelnošanu man vienalga, ne es braucējs, ne LAF darbonis, es jau sākumā teicu, "ja tas stāsts ir taisnība".

[ Šo ziņu laboja 91, 28 May 2013, 09:16:31 ]

Offline
ruksispuksis
28. May 2013, 10:01 #393

Kopš: 27. May 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


28 May 2013, 09:10:47 Siipols rakstīja:
Pieņemsim,notiek negadijums,un ĀP iebrauc trasē,tiesneši attiecigi nobremzē pasakumu,un vairs neviens nebrauc(rācijas tak ir-bija ne???)

savac cietušo,un ar NAVI mauc uz slimnicu,pa dopu pa spalvai paralēli skatoties NAVI piedāvatos sānu variantus

Ja ĀP iet pa spalvai kaut caur 3 dopiem,ja tas ir tuvak un ātrāk,tad kur problēma? sacensibas tak aptur ne? + pretī tapat neviens nebrauks--(nu izņemot kādus camel trophy dalībniekus kas izlīda pa tiešo no meža uz slēgta dopa neko nezinot Winter Halls rallijā Utenā LT )

Smadzenes kopā ar Navi un jebkādu parasto karti veic brīnumu lietas

tā visa nomelnošana izskatās pēc priekšvēlēšanu cīņas bez konkrētiem faktiem,jo Viena tante teica,-es tur dzirdeju utt.


Mjā, nu ar organizācijas jautājumiem Tev tā pašvaki, mēģināšu tomērt apgaismot

1) vai kāds ir mēģinājis konkrētos dopus izbraukt pēc NAVI? Iegaumējiet - vismaz tuvākos gadus Latvijas kartēm ticēt nevarēs, vismaz jau nu par mazajiem ceļiem noteikti
2) ja DOPA startā nav AMP, tad dops ir jāaptur un jālaiž pārbrauciena režīmā. Tātad, ja ir drošības plāns, izsaucam no slimnīcas mašīnu, dopa AMP izved cietušo līdz satikšanās vietai, nodod un atgriežas startā - varam turpināt sacensības (Ērgļi, kad igauņi iepļāva tai bebru dīķī)
Ja Jūs gribat AMP sūtīt uz slimnīcu, tad rēķinieties ar laiku, kurā Jums nekas nevar notikt
3) AMP šoferis bija mans brālis, kas ir ar mani braucis visādās trases slēgšanās, nodrošinājumos, pārbaudījis manis zīmētās distances, starp citu ikdienā VUGD šoferis, kas ir atskatījies samīcītus bleķus līdz nelabumam. Ja kas, viņš bija tai ekipāžā, kas grieza večus ārā Cēsīs 2003 (pilsētā) un arī igauņus viņš glāba no bebriem. Zina, kas ir vajadzīgs, lai viņi savu darbu varētu veikt normāli un bez aizķeršanās. Pēc sarunas ar viņu un citiem šoferiem es sāku taisīt "sarkanos konvertus" ar kartēm, plāniem, aprakstiem, jo kad kaut kas notiek, nav laika skaidrot - ir jādara un ātri.
4)nu ar sakariem esot bijis kā bijis
5) evakuācijas ceļš ir ceļš, uz kura tiek nodrošināts, lai vismaz viena puse būtu brīva, vai tādi vispār bija plānoti? Drošības plānu, vai vismaz shēmu neviens studijā tā arī nav parādījis

[ Šo ziņu laboja ruksispuksis, 28 May 2013, 10:12:33 ]

Offline
bulkans
28. May 2013, 11:04 #394

Kopš: 08. May 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


1) vai kāds ir mēģinājis konkrētos dopus izbraukt pēc NAVI? Iegaumējiet - vismaz tuvākos gadus Latvijas kartēm ticēt nevarēs, vismaz jau nu par mazajiem ceļiem noteikti


Ha ha, nu ja brauc ar TomTomu tad nebriinos

JS latvija kartees pat ir mazaakie meža celiņi (ja ne pat briežu takas mežā ).

Par pārējiem punktiem gan jāpiekrīt.
Offline
Sandis_UR
28. May 2013, 11:05 #395

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


28 May 2013, 10:01:47 ruksispuksis rakstīja:

28 May 2013, 09:10:47 Siipols rakstīja:
Pieņemsim,notiek negadijums,un ĀP iebrauc trasē,tiesneši attiecigi nobremzē pasakumu,un vairs neviens nebrauc(rācijas tak ir-bija ne???)

savac cietušo,un ar NAVI mauc uz slimnicu,pa dopu pa spalvai paralēli skatoties NAVI piedāvatos sānu variantus

Ja ĀP iet pa spalvai kaut caur 3 dopiem,ja tas ir tuvak un ātrāk,tad kur problēma? sacensibas tak aptur ne? + pretī tapat neviens nebrauks--(nu izņemot kādus camel trophy dalībniekus kas izlīda pa tiešo no meža uz slēgta dopa neko nezinot Winter Halls rallijā Utenā LT )

Smadzenes kopā ar Navi un jebkādu parasto karti veic brīnumu lietas

tā visa nomelnošana izskatās pēc priekšvēlēšanu cīņas bez konkrētiem faktiem,jo Viena tante teica,-es tur dzirdeju utt.


Mjā, nu ar organizācijas jautājumiem Tev tā pašvaki, mēģināšu tomērt apgaismot

1) vai kāds ir mēģinājis konkrētos dopus izbraukt pēc NAVI? Iegaumējiet - vismaz tuvākos gadus Latvijas kartēm ticēt nevarēs, vismaz jau nu par mazajiem ceļiem noteikti
2) ja DOPA startā nav AMP, tad dops ir jāaptur un jālaiž pārbrauciena režīmā. Tātad, ja ir drošības plāns, izsaucam no slimnīcas mašīnu, dopa AMP izved cietušo līdz satikšanās vietai, nodod un atgriežas startā - varam turpināt sacensības (Ērgļi, kad igauņi iepļāva tai bebru dīķī)
Ja Jūs gribat AMP sūtīt uz slimnīcu, tad rēķinieties ar laiku, kurā Jums nekas nevar notikt
3) AMP šoferis bija mans brālis, kas ir ar mani braucis visādās trases slēgšanās, nodrošinājumos, pārbaudījis manis zīmētās distances, starp citu ikdienā VUGD šoferis, kas ir atskatījies samīcītus bleķus līdz nelabumam. Ja kas, viņš bija tai ekipāžā, kas grieza večus ārā Cēsīs 2003 (pilsētā) un arī igauņus viņš glāba no bebriem. Zina, kas ir vajadzīgs, lai viņi savu darbu varētu veikt normāli un bez aizķeršanās. Pēc sarunas ar viņu un citiem šoferiem es sāku taisīt "sarkanos konvertus" ar kartēm, plāniem, aprakstiem, jo kad kaut kas notiek, nav laika skaidrot - ir jādara un ātri.
4)nu ar sakariem esot bijis kā bijis
5) evakuācijas ceļš ir ceļš, uz kura tiek nodrošināts, lai vismaz viena puse būtu brīva, vai tādi vispār bija plānoti? Drošības plānu, vai vismaz shēmu neviens studijā tā arī nav parādījis


Neesmu bijis bet ir viedoklis kā daudzgadējam rallija skatitājam ar vēlmi kādreiz arī piedalīties.

1. Imho ja kautkas nebija pareizi, tad tavam brālim vajadzēja informēt par to organizatorus vai arī ietiekt kā būtu pareizāk jādara. Nevis pēc kaujas jāmazgā internetā netīrā veļa. Ja dāmas tā dara, tad tas ir piedodami.

2. es tiešām priecājos, ka kāds mēģina izbīdīt kautko nedaudz lētāku un arī mirstīgajiem pieejamu. malači tā turpiniet.
3. Lai palielinātu drošibu manurāt organizātorriem ir liels darbs jāiegulda tieši trases un ceļu izvēlē, lai trase būtu sarežģīta ar daudz līkumiem un zemu vidējo ātrumu. idiotus tas vienalga neglābutu.
4. Kā redzams video daži no šiem verķiem griežās tiešām lopā, tādeļ manupŗat teh komisijai un standartiem vajadzētu pieturēties pie tā ka automašīnas brauc ar standarta detaļām utt. nekādas pašbūvētās turbīnas un zirnekļi utt.
5. Vajadzētu maršrutā iekļaut dažādus segumus, līdz ar to riepu izvēli vairāk nebūtu tik lielas nozīmes (aizieglt mainīt vairāk par 2 riepām) + tas arī trenētu pašu braucēju meistarību, jo pasualē 50% ralliju notiek tieši uz asfalta.


MHO vislabākais variants būtu lēts rallijs ar drošibas karkasiem un kompromiss varētu būt FOLKREISA variants.
Kad pēc gonkas var mašīnu nopikrt jebkurš par 2000LVL ar visiem sēdekļiem un sturi utt.
+ notiekti sertificētu karkasu un ķiveres+cimdi+kombinezons (var ar vecu homologāciju)
Te būtu padomāts gan par drošību, gan par to, ka vide'jie ātrumi nebūtu tik lieli un afī naudas nebūtu lielas jāiegulda.
Offline
ruksispuksis
28. May 2013, 11:17 #396

Kopš: 27. May 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

1. Imho ja kautkas nebija pareizi, tad tavam brālim vajadzēja informēt par to organizatorus vai arī ietiekt kā būtu pareizāk jādara. Nevis pēc kaujas jāmazgā internetā netīrā veļa. Ja dāmas tā dara, tad tas ir piedodami.

Paga, paga
Tas organizatoram IR JĀZIN, ja viņš rīko šādas sacensības. Viņš taču visiem paziņoja, ka viss būs tip-top visaugstākajā līmenī.
Kāpēc EK aizgāja no komisijas? Viņam bija ar mieru palīdzēt.
Tagad lai mācās pats, un uz savām kļūdām
Nevis kaut kāds šoferis viņu vēl te konsultēs, kā kas labāk darāms.
Un ja nebūtu tur tāds šoferis, kas kaut ko sajēdz? Viss būtu baigi forši?
Offline
Sandis_UR
28. May 2013, 11:24 #397

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


28 May 2013, 11:17:52 ruksispuksis rakstīja:
1. Imho ja kautkas nebija pareizi, tad tavam brālim vajadzēja informēt par to organizatorus vai arī ietiekt kā būtu pareizāk jādara. Nevis pēc kaujas jāmazgā internetā netīrā veļa. Ja dāmas tā dara, tad tas ir piedodami.

Paga, paga
Tas organizatoram IR JĀZIN, ja viņš rīko šādas sacensības. Viņš taču visiem paziņoja, ka viss būs tip-top visaugstākajā līmenī.
Kāpēc EK aizgāja no komisijas? Viņam bija ar mieru palīdzēt.
Tagad lai mācās pats, un uz savām kļūdām
Nevis kaut kāds šoferis viņu vēl te konsultēs, kā kas labāk darāms.
Un ja nebūtu tur tāds šoferis, kas kaut ko sajēdz? Viss būtu baigi forši?


IMHO vienkārši džentelmeņi tā nedara. Būtu pēc sacenēm piezvanījis vai uzrkastījis un pateicis kļūdas personīgi, nevis publiskajā telpā izbļaustījies.
Offline
ruksispuksis
28. May 2013, 11:25 #398

Kopš: 27. May 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


28 May 2013, 11:04:44 bulkans rakstīja:

1) vai kāds ir mēģinājis konkrētos dopus izbraukt pēc NAVI? Iegaumējiet - vismaz tuvākos gadus Latvijas kartēm ticēt nevarēs, vismaz jau nu par mazajiem ceļiem noteikti


Ha ha, nu ja brauc ar TomTomu tad nebriinos

JS latvija kartees pat ir mazaakie meža celiņi (ja ne pat briežu takas mežā ).

Par pārējiem punktiem gan jāpiekrīt.


Nu nezinu, nezinu
Es varu Cēsu rajonā vismaz celiņus 20 parādīt, kuri uz JS kartes ir uzzīmēti kā braucami, bet dabā -
a)20 gadi nav lietoti un jau ir tā aizauguši, ka tikai ar tanku, tikai ar tanku
b) pirms mēneša Latvijas eksporta dižbalstītāji mežinieki viņu ir tā izjājuši, ka to grūti vispār par ceļu nosaukt, un atkal ar tanku, tikai ar tanku
c) kāds ir pēkšņi uzlicis bomi, "ķieģeli" un uzrakstu "Privātīpašums. Šauju bez brīdinājuma, roku bez mācītāja" - atkal tikai ar tanku
d) .. e) .. f)pēkšņi ceļinieki vai mežinieki remontē, saskaņots nav, neviens informēts nav

Tā ka tas viss nav tik vienkārši
Offline
ruksispuksis
28. May 2013, 11:39 #399

Kopš: 27. May 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


28 May 2013, 11:24:04 Sandis_UR rakstīja:

28 May 2013, 11:17:52 ruksispuksis rakstīja:
1. Imho ja kautkas nebija pareizi, tad tavam brālim vajadzēja informēt par to organizatorus vai arī ietiekt kā būtu pareizāk jādara. Nevis pēc kaujas jāmazgā internetā netīrā veļa. Ja dāmas tā dara, tad tas ir piedodami.

Paga, paga
Tas organizatoram IR JĀZIN, ja viņš rīko šādas sacensības. Viņš taču visiem paziņoja, ka viss būs tip-top visaugstākajā līmenī.
Kāpēc EK aizgāja no komisijas? Viņam bija ar mieru palīdzēt.
Tagad lai mācās pats, un uz savām kļūdām
Nevis kaut kāds šoferis viņu vēl te konsultēs, kā kas labāk darāms.
Un ja nebūtu tur tāds šoferis, kas kaut ko sajēdz? Viss būtu baigi forši?


IMHO vienkārši džentelmeņi tā nedara. Būtu pēc sacenēm piezvanījis vai uzrkastījis un pateicis kļūdas personīgi, nevis publiskajā telpā izbļaustījies.


Kļūdas personīgi mēs pasakām, ja sacensībās ir novērotās
Bet tās ir LAF SASKAŅOTAS sacensības
Viņam ir tāda gara, gara atskaite ar daudz, daudz punktiem, kas tiek piefiksēti, pārbaudīti

Tā kā LAF ir pilnīgs otstojs, tur sēž pilnīgi idioti, kas neko nesaprot un grib tikai nokaut autosportu Latvijā (nu tā vismaz šeit pēc tās ģenerālās domas izskatās), un drošība ir tikai priekš ņergām, tad nekas cits man neatliek, kā vismaz dažas domas šeit ierakstīt

Ceru, ka EK to šeit lasa, izlobīs konstruktīvo kritiku un ņems vērā
Man neviens šādu padomus publiskā telpā ar tik smalku izskaidrošanu nedeva, man to visu pašam nācās izkost
Tas, ko es te esmu uzrakstījis, EK ieekonomēs vismaz 2!!! gadus, ja ne visus 5

Jums tas šeit nepatīk - OK
Ja 15 gadu pieredze organizēšanā nav nevienam vajadzīga - es atļaušos no šejienes atklanīties

P.S
Palasi vecos 4ratus, kā tur organizatorus (kad mēs bijām jauni un sprauni, ar ne mazākām ambīcijām kā EK) mazgāja pēc sacensībām visi, kam nebija slinkums
Nekas jauns, tikai labi aizmirsts
Offline
mandariins
28. May 2013, 12:36 #400

Kopš: 23. Jul 2009

Ziņojumi: 256

Braucu ar: matiem uz aizmuguri

Uzreiz atvainojos, ka postēju šajā topicā, bet tā kā šeit ir lafisti, ceru, ka atbildēs.. Kas notiek ar miniralli ? Kalendārā 29. Jūnijs, posms Liepājā, tagat uzpeld kkāda Aizpute 16. Jūlijā?! Tātad tāda posma Liepājā nav un ir atcelts, vai notiek abi divi?
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo